Connect with us

Δράσεις

Το Χαμόγελο του Παιδιού: 10η επέτειος για τη γραμμή «116»

Το 2017 σηματοδοτεί την 10ετή επέτειο της απόφασης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τη θεσμοθέτηση του αριθμού «116» για εναρμονισμένους αριθμούς σε όλη την Ευρώπη που αφορούν υπηρεσίες κοινωνικού ενδιαφέροντος.

«Το Χαμόγελο του Παιδιού» ως ιδρυτικό μέλος της «Missing Children Europe» και εκπροσωπώντας την Ελλάδα είχε καταθέσει εκείνη την εποχή την ιδέα δημιουργίας ενός τριψήφιου κοινού αριθμού βοήθειας και υποστήριξης των παιδιών πρωτοστατώντας μαζί με τα υπόλοιπα ιδρυτικά μέλη της Ομοσπονδίας στη σημαντική τότε προσπάθεια να πεισθεί η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και οι υπόλοιποι ευρωπαϊκοί θεσμοί για την συγκεκριμένη ανάγκη.

Τιμώντας την απόφαση-ορόσημο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, «Το Χαμόγελο του Παιδιού» μαζί με φορείς και οργανισμούς από όλη την Ευρώπη, επίσημους αξιωματούχους της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και ευρωβουλευτές συμμετείχε στην εορταστική εκδήλωση που φιλοξενήθηκε στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο.

Η εκδήλωση διοργανώθηκε από την Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία για τα Εξαφανισμένα και υπό Εκμετάλλευση Παιδιά ( MCE), μέλος του Δ.Σ της οποίας είναι «Το Χαμόγελο του Παιδιού» και του Δικτύου Τηλεφωνικών Γραμμών Βοήθειας «Child Helpline International» (CHI) ενεργό μέλος του οποίου είναι ο ελληνικός οργανισμός.

Στο πλαίσιο αυτής της απόφασης «Το Χαμόγελο του Παιδιού» εγκαινίασε το 2007 στην Ελλάδα τη λειτουργία της «Ευρωπαϊκής Γραμμής για τα Εξαφανισμένα Παιδιά 116000», ενώ το 2016 εγκαινιάστηκε και η «Ευρωπαϊκή Γραμμή Υποστήριξης Παιδιών 116111», ενταγμένη στο Διεθνές Δίκτυο Τηλεφωνικών Γραμμών Child Helpline International.

Απολογισμός

Στα 10 αυτά χρόνια λειτουργίας η «Ευρωπαϊκή Γραμμή για τα Εξαφανισμένα Παιδιά 116000» έχει λάβει 53.431 κλήσεις, ενώ η «Ευρωπαϊκή Γραμμή Υποστήριξης Παιδιών 116111» έχει λάβει 10.698 κλήσεις από το 2016 μέχρι και τον Ιούνιο του 2017.

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Τρόφιμα / Ποτά

ΜΕΒΓΑΛ-Kifisia Run®

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε ο 2ος αγώνας ΜΕΒΓΑΛ Kifisia Run, την Κυριακή 31/3/19. Οι δρομείς που συμμετείχαν ξεπέρασαν τους 2.500 πλημμυρίζοντας τους δρόμους της Κηφισιάς από θετική ενέργεια αλλά και υποστηρίζοντας δυναμικά το κοινωνικό μήνυμα της διοργάνωσης: Τρέχω-Συνεισφέρω-Ευαισθητοποιώ.

Σκοπός του αγώνα ήταν αφενός η ενίσχυση του Πανελληνίου Συνδέσμου Νεφροπαθών, καθώς μέρος των εσόδων διατίθεται για τις ανάγκες του Συνδέσμου, και αφετέρου η διάδοση της ιδέας της δωρεάς οργάνων στην Ελλάδα. Η ΜΕΒΓΑΛ είχε δυναμική παρουσία στον αγώνα όχι μόνο σαν χορηγός αλλά συμμετείχε με δική της ομάδα που έτρεξε, για να βοηθήσει να πραγματοποιηθούν οι στόχοι της διοργάνωσης.

Παράλληλα η εταιρεία πρόσφερε στους συμμετέχοντες γευστικά προϊόντα, όπως πρωτεϊνούχα ροφήματα, Κεφίρ, Ξινόγαλα, Αριάνι και σοκολατούχο Choco Joy. Η Πρόεδρος & Δ/νουσα Σύμβουλος της ΜΕΒΓΑΛ, κα Μαίρη Χατζάκου, βράβευσε τους νικητές και δήλωσε πως είναι ιδιαίτερα χαρούμενη με τη συμμετοχή της εταιρείας στη χαρά του αθλητισμού και την ταυτόχρονη παροχή στήριξης σε ευπαθείς ομάδες.

Περισσότερα

3# Καλή Υγεία & Ευημερία

«Bleed For The Throne» για καλό σκοπό

Με προσέλευση κοινού που ξεπέρασε κάθε προσδοκία, ολοκληρώθηκε η εθελοντική δράση αιμοδοσίας «Bleed For The Throne», η οποία υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος δράσεων Κοινωνικής Ευθύνης της Nova σε συνεργασία με το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας (Ε.ΚΕ.Α).

Η προωθητική καμπάνια της δράσης χρησιμοποίησε ως βασική ιδέα τους ήρωες της σειράς «Game of Thrones», οι οποίοι για εφτά ολόκληρες σεζόν «αιμορραγούν» στην προσπάθειά τους να αποκτήσουν τον θρόνο του Westeros και προσκάλεσε τους φίλους της σειράς – και όχι μόνο – στο να συμμετάσχουν και αυτοί «δίνοντας το αίμα τους» για έναν καλό σκοπό. Η Nova, αγκαλιάζοντας με θέρμη αυτή την πρωτοβουλία της HBO, καθώς αποτελεί και το αποκλειστικό μέσο μετάδοσης της δημοφιλούς σειράς στην Ελλάδα, πραγματοποίησε αιμοδοσίες σε κεντρικά σημεία της Λάρισας, της Θεσσαλονίκης και της Αθήνας από τις 18 έως και τις 27 Μαρτίου.

Η ανταπόκριση των φίλων της σειράς ήταν εντυπωσιακή, καθώς εκατοντάδες επισκέφτηκαν τα κεντρικά σημεία αιμοδοσίας για να συμμετάσχουν στην ενέργεια. Στους εθελοντές αιμοδότες δόθηκε από ένα συλλεκτικό μπλουζάκι «Bleed For The Throne», ενώ είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε σχετικούς διαγωνισμούς, κερδίζοντας επιπλέον δώρα. Από την πλευρά της Nova, η κκ. Κατερίνα Κασκανιώτη, Pay TV Executive Director, δήλωσε σχετικά:


«Ήταν μια ενέργεια πολύ ξεχωριστή, την οποία αγκάλιασαν με ενθουσιασμό εκατοντάδες φίλοι της δημοφιλέστερης σειράς όλων των εποχών, τους οποίους και θέλω θερμά να ευχαριστήσω! Με όχημα το «Game of Thrones» – και σε συνεργασία με την HBO και με το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας – πολλοί από τους δυναμικούς φίλους της σειράς συμμετείχαν με το «ίδιο τους το αίμα» στον ιδιαίτερα σημαντικό για τη χώρα μας κοινωφελή σκοπό της εθελοντικής αιμοδοσίας».

Κατερίνα Κασκανιώτη_Pay TV Executive Director Forthnet

Η κα Χάρις Ματσούκα, Πρόεδρος του Ε.ΚΕ.Α. δήλωσε σχετικά: «Αυτή η συνεργατική δράση του Ε.ΚΕ.Α. με τη Nova έγινε με στόχο τη δημιουργία μίας καινοτόμας καμπάνιας προσέλκυσης του κοινού στην εθελοντική αιμοδοσία και κυρίως της νέας γενιάς στην οποία η δημοφιλής σειρά «Game of Thrones» έχει πολύ μεγάλη απήχηση». Το «Bleed For The Throne» είναι μία από τις μεγαλύτερες, διεθνούς εμβέλειας, εθελοντικές δράσεις αιμοδοσίας που πραγματοποιήθηκαν ποτέ από μία εταιρεία στο χώρο του entertainment, καθώς αποτελεί μία πρωτοβουλία της HBO, σε συνεργασία με τους αντίστοιχους παρόχους συνδρομητικής τηλεόρασης σε 15 χώρες σε όλο τον κόσμο, με όχημα τον τελευταίο κύκλο της δημοφιλούς σειράς «Game of Thrones».

Περισσότερα

Ελλάδα

Ολοκληρώθηκε ο πρώτος χρόνος λειτουργίας του προγράμματος START Project

Με αφορμή τον πρώτο χρόνο λειτουργίας του START Project, του προγράμματος που τρέχει η μη κερδοσκοπική οργάνωση Social Innov σε συνεργασία με τον Δήμο Αθηναίων και την υποστήριξη της Microsoft Hellas στο ιστορικό κέντρο της Λέλας Καραγιάννη, παρουσιάστηκαν σε ειδική εκδήλωση τα πολύ σημαντικά αποτελέσματα που επιτεύχθηκαν ήδη από την πρώτη χρονιά. Μαθήματα ψηφιακών δεξιοτήτων, άνθρωποι όλων των ηλικιών και των εθνικοτήτων, ειδικά workshops είναι μόνο κάποια από τα χαρακτηριστικά του Start Project που συνέθεσαν την επιτυχία του, ενώ τα πολύ σημαντικά βήματα που ανακοινώθηκαν για την επόμενη μέρα, αποδεικνύουν τη διάθεση για ενίσχυση και εξέλιξη της σημαντικής αυτής πρωτοβουλίας.


Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, μέσα στο 2018 περισσότερα από 2.500 άτομα ανέπτυξαν τις ψηφιακές τους δεξιότητες, δωρεάν, συμμετέχοντας σε 250 workshops και μαθήματα, ενώ μέχρι και σήμερα 4.000 άνθρωποι έχουν συμμετάσχει στο πρόγραμμα. Βάσει των στοιχείων, το 50% περίπου των συμμετεχόντων αφορούσε σε άτομα ηλικίας άνω των 50 ετών, γεγονός που αναδεικνύει και έναν από τους βασικούς σκοπούς του προγράμματος: την ισότιμη πρόσβαση στην τεχνολογία, χωρίς διακρίσεις. Φέτος, το πρόγραμμα έχει ήδη εμπλουτιστεί με νέες θεματικές ενότητες και δράσεις, ενώ τα επόμενα βήματα θα συμπεριλαμβάνουν την αξιοποίηση περισσότερων ψηφιακών εργαλείων προς μάθηση, με στόχο να συμβάλλουν στη μείωση της ανεργίας στη χώρα μας. Επιπλέον, στα σχέδια του 2019 περιλαμβάνονται η επέκταση λειτουργίας του προγράμματος και το βράδυ, το σχολείο Τεχνητής Νοημοσύνης και η Ημέρα Πρακτικής. Με αφορμή την εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε, ο Δήμαρχος Αθηναίων, κ. Γιώργος Καμίνης δήλωσε σχετικά: «Όταν τον Ιανουάριο του 2018 ανακοινώσαμε τον Οδικό Χάρτη για την ψηφιακή Αθήνα, πρώτο μας μέλημα ήταν το πώς θα μπορέσουμε να εξοικειώσουμε τους κατοίκους της πόλης με τα νέα εργαλεία της ψηφιακής τεχνολογίας. Στο δικό μου μυαλό ως απόλυτη προτεραιότητα είχα κυρίως τους ανθρώπους της τρίτης ηλικίας, πολλοί από τους οποίους βρίσκονται απομονωμένοι κοινωνικά, και αυτό θα τους άνοιγε μία νέα πόρτα στο σύγχρονο κόσμο».


Από την πλευρά της η CEO της Microsoft για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, κα. Πέγκυ Αντωνάκου, τόνισε: «Ξεκινήσαμε το πρόγραμμα START με το Δήμο Αθηναίων έχοντας βαθιά πίστη ότι όλοι οι συμπολίτες μας έχουν δικαίωμα σε ψηφιακή γνώση. Είναι μεγάλη μας χαρά ένα χρόνο μετά να βλέπουμε πως η οικία της Λέλας Καραγιάννη έχει πραγματικά μεταμορφωθεί σε μία κυψέλη γνώσεων εκπαιδεύοντας καθημερινά χιλιάδες συμπολίτες μας χωρίς διακρίσεις.» Και συμπλήρωσε: «Από ένα κτίριο μπορεί να αλλάξει μία γειτονιά. Από μία γειτονιά μια πόλη και από μια πόλη μία χώρα ολόκληρη.» Σε μια Αθήνα που μετασχηματίζεται σε έξυπνη πόλη, κανείς δεν μένει πίσω, και σε έναν κόσμο, όπου η τεχνολογία εξελίσσεται πιο γρήγορα από ποτέ, επιβεβαιώνεται για ακόμα μια φορά ότι η σύμπραξη μη κερδοσκοπικών οργανώσεων, ιδιωτικού και δημόσιου τομέα, μπορεί να φέρει εντυπωσιακά αποτελέσματα.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ