Connect with us

ΜΚΟ / Ιδρύματα / Σωματεία

Το Χαμόγελο του Παιδιού: Στήριξε 90.765 παιδιά και τις οικογένειές τους το 2017

Η «Εθνική Τηλεφωνική Γραμμή για τα Παιδιά SOS 1056» δέχτηκε 221.152 τηλεφωνικές κλήσεις το 2017, με το 37,5% να αφορά σε καταγγελίες για παιδιά που διέτρεχαν κίνδυνο, σύμφωνα με τον απολογισμό που δημοσιοποίησε ο οργανισμός για το 2017.

Η «Εθνική Τηλεφωνική Γραμμή για τα Παιδιά SOS 1056» δέχτηκε 848 καταγγελίες σοβαρών περιστατικών κακοποίησης παιδιών και αφορούσαν στο σύνολό τους 1.656 παιδιά. Το 39% αφορούσε παιδιά 0-6 ετών. Στο 51% οι καταγγελίες αφορούσαν την παραμέληση/εγκατάλειψη παιδιών ενώ στο 37,5% θύτες ήταν οι «γονείς».

Ταυτόχρονα, πραγματοποιήθηκαν 150 επιτόπιες παρεμβάσεις για 237 παιδιά που διέτρεχαν άμεσο κίνδυνο. Το 87% αυτών των παιδιών είχαν ανάγκη άμεσης απομάκρυνσης από το οικογενειακό τους περιβάλλον.

Ο οργανισμός δέχτηκε 134 αιτήματα για φιλοξενία 218 παιδιών σε κίνδυνο την περασμένη χρονιά. Στο 47% ο λόγος του αιτήματος αφορούσε παιδιά σε παραμέληση.

Επίσης, η «Ευρωπαϊκή Γραμμή Υποστήριξης για παιδιά 116111» δέχτηκε 6.332 τηλεφωνικές κλήσεις. Η «Ευρωπαϊκή Γραμμή Υποστήριξης για παιδιά 116111» παρείχε υπηρεσίες συμβουλευτικής για θέματα ανηλίκων σε 3.818 άτομα. Σε ποσοστό 24% οι καλούντες απευθύνθηκαν στον οργανισμό για προβλήματα συμπεριφοράς.

Σημειώνεται ότι συνολικά 297 παιδιά μεγαλώνουν στα 11 Σπίτια του οργανισμού πανελλαδικά. Το 2017 ήρθαν 58 παιδιά – 55 πλέον ενήλικα παιδιά συνεχίζουν να υποστηρίζονται από τον οργανισμό, ενώ σπουδάζουν κι εργάζονται.

Σύμφωνα με τον απολογισμό, 256 παιδιά έλαβαν 5.948 θεραπευτικές υπηρεσίες από την διεπιστημονική ομάδα που στελεχώνει «Το Σπίτι του Παιδιού» και πραγματοποιήθηκαν διαδραστικές παρεμβάσεις πρόληψης και ευαισθητοποίησης σε 33.578 παιδιά στο πλαίσιο 885 επισκέψεων πανελλαδικά με τη συμμετοχή μαθητών, συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων, συλλόγων Εκπαιδευτικών και ελεύθερου κοινού.

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

17# Συνεργασία για τους Στόχους

Ηiggs: Διακρατική online πλατφόρμα δωρεών στην Ευρώπη

Την πρώτη διακρατική online πλατφόρμα δωρεών στην Ευρώπη,  κατασκευασμένη από το Διακρατικό Δίκτυο Δωρεάς της Ευρώπης (Transnational Giving Europe Network), για να διευκολύνει τη φιλανθρωπία σε όλη την Ευρώπη παρουσίασε στις 29 Ιουνίου 2020, η FEDORA.

Αυτή η λύση διατίθεται με την ευκαιρία της έναρξης των εκστρατειών συγκέντρωσης χρημάτων των υποψηφίων των Βραβείων FEDORA 2020. 

Η πλατφόρμα στοχεύει στην απλοποίηση της διαδικασίας Ευρωπαϊκών online διασυνοριακών δωρεών μέσω μιας ψηφιακής φιλικής προς τον χρήστη εμπειρίας, επιτρέπει σε άτομα και εταιρείες να κάνουν δωρεές σε σκοπούς και οργανισμούς της επιλογής τους σε όλη την Ευρώπη, επωφελούμενοι από φορολογικές μειώσεις στη χώρα διαμονής τους σε εξασφαλισμένο νομικό και φορολογικό πλαίσιο. 

Η διασυνοριακή δωρεά παγκοσμίως και ειδικά στην Ευρώπη υπόκειται σε πολλούς περιορισμούς, καθώς οι δωρητές δεν έχουν ακόμη τη δυνατότητα να υποστηρίζουν διαδικτυακές μη κερδοσκοπικές οργανώσεις κοντά στην καρδιά τους σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Οι εθνικοί φορολογικοί κανονισμοί διαφέρουν από χώρα σε χώρα και η απουσία ομοιομορφίας έχει ως συνέπεια αργές διαδικασίες δωρεών. Σε συνεργασία με άλλους φορείς, η Transnational Giving Europe υποστηρίζει ένα ενιαίο πλαίσιο φιλανθρωπίας στην Ευρώπη με υψηλά πρότυπα χρηστής διακυβέρνησης.

Μέχρι το 2021, η πιλοτική έκδοση της διαδικτυακής Πλατφόρμας Transnational Giving Europe θα αναβαθμιστεί ώστε να συμπεριλάβει μεγάλο αριθμό Ευρωπαϊκών χωρών και όσο το δυνατόν περισσότερους δικαιούχους. Ο στόχος είναι να καταστεί η λύση προσβάσιμη σε ολόκληρο τον ευρωπαϊκό μη κερδοσκοπικό τομέα, καθιστώντας δυνατή τη συγκέντρωση κεφαλαίων από όλη την Ευρώπη από οποιαδήποτε μη κερδοσκοπική οργάνωση.

Ο ρόλος του HIGGS  στο διευρωπαϊκό πρόγραμμα

Αυτή η πρωτοβουλία συγχρηματοδοτείται από το πρόγραμμα «Δημιουργική Ευρώπη» (Creative Europe) της Ευρωπαϊκής Ένωσης και το Ελβετικό Ίδρυμα Φιλανθρωπίας στη Γενεύη, με την υποστήριξη του Ιδρύματος King Baudouin στις Βρυξέλλες, και υποστηρίζεται από το iRaiser, έναν κορυφαίο ειδικό στην Ευρώπη για λύσεις ψηφιακής συγκέντρωσης χρημάτων για μη κερδοσκοπικές οργανώσεις.

Δύο οργανισμοί έχουν συμμετάσχει στην ανάπτυξη αυτού του συστήματος και θα είναι επίσης οι πρώτοι μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί στην Ευρώπη που θα χρησιμοποιήσουν αυτήν τη νέα διαδικτυακή πλατφόρμα δωρεών: το FEDORA, η Ευρωπαϊκή Πλατφόρμα που υποστηρίζει την καινοτομία και τον διαπολιτισμικό διάλογο στους τομείς της όπερας και του μπαλέτου, και το Common Goal, ένα φιλανθρωπικό κίνημα που ενθαρρύνει τους επαγγελματίες ποδοσφαιριστές, τους διευθυντές και τις επιχειρήσεις να δεσμεύσουν τουλάχιστον 1% των κερδών τους σε μη κερδοσκοπικές οργανώσεις που βασίζονται στον αθλητισμό και προωθούν τους Στόχους Αειφόρου Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών.

Πώς,  όμως,  συμβάλλει στη συγκέντρωση πόρων το Transnational Giving Europe; Με έναν πολύ απλό τρόπο, παρέχοντας μια πολύ σημαντική ωφέλεια σε όσους επιλέγουν  να κάνουν δωρεές για κοινωφελή σκοπό, είτε είναι μεμονωμένοι είτε εταιρικοί κάτοικοι των συμβεβλημένων χωρών που συμμετέχουν στην πρωτοβουλία: με κάθε διασυνοριακή δωρεά, ο εκάστοτε δωρητής συνεχίζει να επωφελείται από εθνικές φορολογικές εκπτώσεις στις δωρεές του χάρη στη συνεργασία με τους Εθνικούς Εταίρους της Transnational Giving Europe πανευρωπαΐκά, στις εξής χώρες, πέραν της Ελλάδας:

Αυστρία – Philanthropie Stiftung Österreich

Βέλγιο – King Baudouin Foundation

Βουλγαρία – BCause

Κροατία European Foundation for Philanthropy and Society Development (EFPSD)

Γαλλία – Fondation de France

Γερμανία – Maecenata Stiftung

Ελλάδα – Higher Incubator Giving Growth & Sustainability – HIGGS

Ουγγαρία – Carpathian Foundation Hungary

Ιταλία – Fondazione Lang Europe Onlus

Ρουμανία – Odorheiu Secuiesc Community Foundation

Ισπανία – Empresa y Sociedad Fundación

Ελβετία – Swiss Philanthropy Foundation

Ηνωμένο Βασίλειο – Charities Aid Foundation

Στην Ελλάδα, Εθνικός Εταίρος του TGE είναι το HIGGS, το οποίο, πιστό στην αποστολή του, παρέχει άλλον έναν τρόπο σύνδεσης των ανά την Ευρώπη Δωρητών με μη κερδοσκοπικές οργανώσεις και δράσεις κοινωφελούς χαρακτήρα. Πλέον, χάρη σε αυτήν τη συνεργασία, η Κοινωνία Πολιτών στην Ελλάδα έχει έναν ακόμη τρόπο για να προσεγγίσει δυνητικούς χρηματοδότες από το εξωτερικό, προσφέροντας το επιπρόσθετο κίνητρο των φορολογικών απαλλαγών για τις δωρεές τους.  

Περισσότερα

8# Αξιοπρεπής Εργασία & Οικονομική Ανάπτυξη

Eλληνο-Αμερικανικό Επιμελητήριο: Συζήτηση για τις προκλήσεις στην εργασία

Με ιδιαίτερη επιτυχία το Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο με τη συνεργασία της Επιτροπής Εταιρικής Υπευθυνότητας (CR) διοργάνωσε ψηφιακή συζήτηση με τίτλο “Empowering the contemporary social responsibility of business”, την Τρίτη 7 Ιουλίου 2020, στο πλαίσιο των AmChamGR Digital Talks & Events.

Οι μεγάλες αλλαγές που προκάλεσε η πανδημία του COVID-19 σε όλους τους τομείς είχαν αντίκτυπο και στον τομέα της εργασίας αλλάζοντας τον τρόπο λειτουργίας των περισσότερων εταιρειών προκειμένου να ανταποκριθούν στις νέες ανάγκες που διαμόρφωσε η πανδημία. Σ’ αυτή τη νέα εποχή το εταιρικό μήνυμα οφείλει να προσαρμόζεται και να ευθυγραμμίζεται με την προσπάθεια συλλογικής συνείδησης και αλληλεγγύης. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης αναλύθηκαν όλες οι σύγχρονες τάσεις για ουσιαστική εταιρική επικοινωνία αλλά και για την ανάδειξη του κοινωνικού σκοπού ως αναπόσπαστο κομμάτι της σύγχρονης επιχειρηματικότητας

Τη συζήτηση συντόνισε ο Δημήτρης Μιχόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος, Weber Shandwick και συμμετείχαν: η Δήμητρα Δασκαλάκη, Γενική Διευθύντρια Οργανωσιακής Ανάπτυξης & Επικοινωνίας, METRO S.A., η Σέβη Σφακιανάκη, Communications and CSR Manager, MSD, η Βάσω Γρίβα, Corporate Affairs Manager, Public-MediaMarkt και η Αγγελική Παπαδοπούλου, Διευθύντρια Εταιρικής Επικοινωνίας, Stoiximan/Betano.

Στην εναρκτήρια ομιλία του, ο Πάκης Παπαδημητρίου, Πρόεδρος της Επιτροπής Εταιρικής Υπευθυνότητας του Ελληνο-Αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου, τόνισε πως σήμερα, το εταιρικό μήνυμα πρέπει να προσαρμόζεται με τη σύγχρονη τάση της υπεύθυνης επιχειρηματικότητας που υπηρετεί σκοπό (purpose), φροντίζει για την επίδραση (impact) και συμβαδίζει με τα κρίσιμα ζητήματα αειφορίας που απασχολούν τον τόπο (οικονομικά, κοινωνικά, περιβαλλοντικά). Ειδικά εν μέσω πανδημίας, οφείλει να ευθυγραμμίζεται με την προσπάθεια συλλογικής συνείδησης και αλληλεγγύης. Σημείωσε πως για να μπορεί να λειτουργήσει ένα τόσο περίπλοκο και πολυδιάστατο μήνυμα και να μην είναι «άδειο πουκάμισο», πρέπει να συνάδει άμεσα με τη γενικότερη στρατηγική και την ουσιαστική ενεργοποίηση της εταιρείας. Η εταιρεία πρέπει να αποδεικνύει διαρκώς τη συνάφεια ανάμεσα στις επιλογές της και την πραγματική ζωή, ώστε να κρατά ψηλά την αξιοπιστία της για καταναλωτές και επενδυτές. Τέλος ανέφερε πως πέρα από προγράμματα, ενέργειες, πρότυπα, δείκτες, δελτία τύπου κλπ, η συζήτηση για βιωσιμότητα αποκτά νόημα όταν καταφέρνουμε να πείθουμε και να παρακινούμε ανθρώπους μέσα και έξω από τις εταιρείες μας να αλλάξουν συνήθειες και να βελτιώνουν την καθημερινότητα. Γιατί δεν υπάρχει επιστροφή στην κανονικότητα – είναι δομικές οι αλλαγές που συντελούνται γύρω μας – υπάρχει μόνο η νέα βελτιωμένη κανονικότητα που πρέπει να διεκδικήσουμε

Σύμφωνα με τον Δημήτρη Μιχόπουλο ο Covid-19 έφερε το μέλλον αρκετά νωρίτερα. Η πρωτόγνωρη κατάσταση την οποία συνεχίζουμε να ζούμε κατέστησε από την πρώτη στιγμή την προσαρμοστικότητα και την εγρήγορση ως βασικά προαπαιτούμενα για τους ηγέτες της εποχής. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Μιχόπουλος η ανθρωποκεντρική προσέγγιση σε κάθε επίπεδο και η εκμετάλλευση της τεχνολογίας αποτελούν βασικές προϋποθέσεις προς αυτήν την κατεύθυνση. Κάθε ηγέτης οφείλει να προσαρμόσει με τέτοιο τρόπο τον οργανισμό του ώστε να μπορεί στο σύνολό του να αντιδρά αποτελεσματικά και γρήγορα σε διαφορετικές και μεταβαλλόμενες συνθήκες. Οι ηγέτες καλούνται να δημιουργήσουν ανθεκτικούς οργανισμούς, εξασφαλίζοντας το μέγιστο δυνατό συνδυαστικό βαθμό προσαρμοστικότητας

Από την πλευρά της η Δήμητρα Δασκαλάκη υποστήριξε ότι μέσα από την πανδημία αναδείχθηκε η ανάγκη της συνεργασίας της επιστήμης και των θεσμών, της αξιοποίησης της τεχνολογίας σε όλα τα επίπεδα, αλλά και της ανάληψης της ευθύνης από τις επιχειρήσεις, οι οποίες επέστρεψαν αξία στην κοινωνία μέσα από πράξεις αλληλεγγύης και υπευθυνότητας. Συνέχισε λέγοντας ότι: «Η πανδημία μας δίδαξε ότι στην κρίση η ατομική ευθύνη επιβάλλεται ως κοινωνική ευθύνη και μέσα από τη συλλογικότητα και τη συνεισφορά τόσο οι επιχειρήσεις, όσο και οι κοινωνίες έχουν την ευκαιρία  να μετουσιώσουν τα προβλήματα σε ευκαιρίες για την επόμενη ημέρα. Η χρονική στιγμή είναι ιδανική για τη σύμπνοια και τη συνεργασία μεταξύ επιστημονικής κοινότητας, κράτους και επιχειρηματικού κόσμου. Η στρατηγική αξιοποίηση αυτής της συνεργασίας θα κάνει σίγουρα τη μετά την πανδημία Ελλάδα πιο ανθρώπινη, πιο αλληλέγγυα και πιο φωτεινή»

Όπως εξήγησε η Βάσω Γρίβα μια κρίση αναπόφευκτα φέρνει μαζί της νέες προκλήσεις. Είναι οι δικές μας επιλογές όμως, προσωπικές και συλλογικές, που θα μας βοηθήσουν να αντιμετωπίσουμε τις δυσκολίες και να αναπτυχθούμε. Στην Public-MediaMarkt, προσαρμοστήκαμε με εξαιρετική ταχύτητα στα νέα δεδομένα και καταφέραμε να σταθούμε στο ύψος τον περιστάσεων με αποφασιστικότητα. Με την ασφάλεια των ανθρώπων και των πελατών μας να αποτελεί πρωταρχική μας προτεραιότητα δώσαμε τον καλύτερό μας εαυτό προκειμένου να εξυπηρετήσουμε εκατοντάδες χιλιάδες παραγγελίες μέσα από τα ηλεκτρονικά μας καταστήματα. Σε αυτό το νέο ταξίδι που έχει ξεκινήσει, όλες οι επιχειρήσεις οφείλουμε να αξιοποιήσουμε τα στοιχεία εκείνα που ανέδειξαν την ανθεκτικότητά μας. Σε συνδυασμό με την αδιάκοπη προσπάθεια μετασχηματισμού μας για την αποτελεσματική προσαρμογή στις ανάγκες της εποχής, τα στοιχεία αυτά θα μας δείχνουν τον δρόμο προς ένα μέλλον γεμάτο δημιουργικές προοπτικές

Η Σέβη Σφακιανάκη σημείωσε πως μερικές φορές χρειάζεται μια εξωτερική απειλή για να αποκαλυφθεί μια βασική αλήθεια, ότι πολλά πράγματα εξαρτώνται από την προσωπική ευθύνη αλλά και την εταιρική ευθύνη. Σύμφωνα με την κα. Σφακιανάκη, για να γίνει το 2020 μια δύσκολη χρονιά προς ένα καλύτερο μέλλον, χρειάζεται να κρατήσουμε τα μαθήματα που πήραμε τόσο σε προσωπικό όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο. Στη νέα κανονικότητα να κρατήσουμε την ομοψυχία, την αλληλεγγύη, τη συνεργασία και την πίστη στη δύναμη της επιστήμης, να εστιάσουμε στην προσωπική ευθύνη που χρειάζεται να επιδεικνύουμε αλλά και στην εταιρική ευθύνη που μπορεί να εγγυηθεί ένα καλύτερο μέλλον για τους εργαζόμενους την κοινωνία, την οικονομία και το περιβάλλον

Tέλος, η Αγγελική Παπαδοπούλου υποστήριξε ότι η κρίση που προκάλεσε η πανδημία απαιτούσε ταχύτητα, ευελιξία και προσαρμοστικότητα, αλλά και ψηφιακές δυνατότητες και δεξιότητες σε ανεπτυγμένο στάδιο. Όπως εξήγησε η ίδια, ο ρόλος των Εταιρικών Υποθέσεων σε αυτή τη φάση υπήρξε κομβικός: η επικοινωνία, εσωτερική και εξωτερική, η εταιρική συνοχή, η κοινωνική υπευθυνότητα, όλα αυτά είναι χαρακτηριστικά που αν δεν υπάρχουν ήδη σε έναν οργανισμό, δεν έχουν χρόνο πλέον να αναπτυχθούν

Περισσότερα

3# Καλή Υγεία & Ευημερία

ΕΛ.Ε.ΑΝ.Α .: Διάκριση στον Ευρωπαϊκό Διαγωνισμό για το «StigmApp»

H Ελληνική Εταιρεία Αντιρευματικού Αγώνα (ΕΛ.Ε.ΑΝ.Α.)  με τη συνεργασία του Τμήματος Δημόσιας και Κοινοτικής Υγείας, της Σχολής Δημόσιας Υγείας, του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και τον Αντιρευματικό Σύνδεσμο Κύπρου (CYPLAR) κέρδισε το 1ο βραβείο στον ευρωπαϊκό διαγωνισμό “Brain, Mind and Pain Grant 2019-2020″ με θέμα την καταπολέμηση του στίγματος: “STOP Stigma! Reduce stigma to improve quality of life for brain, mind and pain patients”.

Το 1ο βραβείο αφορά  στο σχεδιασμό μιας καινοτόμου εφαρμογής κινητής υγείας (mHealth) για την καταπολέμηση του στίγματος που σχετίζεται με τον χρόνιο πόνο και τις σχετιζόμενες με αυτόν ασθένειες, σύμφωνα με τον Κουμπούρο, Επικ. Καθηγητή του Τμήματος Δημόσιας και Κοινοτικής Υγείας, της Σχολής Δημόσιας Υγείας, του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, εμπνευστή και υπεύθυνο για την δημιουργία του app.

Η προτεινόμενη εφαρμογή “StigmApp” αναμένεται να φέρει σημαντικά οφέλη στους ασθενείς, ενώ προσφέρει ποικίλες και πρωτοποριακές δυνατότητες, όπως:

  • Εκπαίδευση με τη μορφή bite–sized learning προσανατολισμένη στην καταπολέμηση του στίγματος
  • Ενημέρωση του γενικού πληθυσμού και των ασθενών για την αντιμετώπιση του στίγματος
  • Κινητοποίηση του κοινού για συμμετοχή στην καταπολέμηση του στίγματος
  • Παροχή πλατφόρμας για τη συγκέντρωση χρημάτων με στόχο τη διεξαγωγή ερευνών και δραστηριοτήτων για την καταπολέμηση του στίγματος
  • Δυνατότητα  δικτύωσης και επικοινωνίας μεταξύ ασθενών και του γενικού πληθυσμού
  • Δυνατότητα ανταλλαγής απόψεων και εμπειριών
  • Διευκόλυνση στην διαχείριση του χρόνιου πόνου και των αρνητικών συναισθημάτων και παροχή  δυνατότητας καταγραφής των απαραίτητων ιατρικών στοιχείων που σχετίζονται με την θεραπευτική προσέγγιση που ακολουθείται (π.χ. φαρμακευτική αγωγή).

Το “Brain, Mind and Pain Patient-Centered Innovation Grant” (BMP Grant) είναι μια πρωτοβουλία της Pain Alliance Europe (στην οποία η ΕΛ.Ε.ΑΝ.Α. και ο Αντιρευματικός Σύνδεσμος Κύπρου είναι μέλη και εκπροσωπούν την Ελλάδα και την Κύπρο αντίστοιχα) και της Grünenthal για τον εντοπισμό και την ενθάρρυνση ασθενοκεντρικών επιστημονικών καινοτομιών στον τομέα του χρόνιου πόνου και των νευρολογικών διαταραχών, με σκοπό να ενθαρρύνει

την έρευνα και την πρόσβαση σε καινοτόμες θεραπείες, να προωθήσει προσεγγίσεις πρόληψης και αυτοδιαχείρισης, να μειώσει το στίγμα και να βελτιώσει την ποιότητα ζωής των ανθρώπων που ζουν με αυτές τις ασθένειες, ανέφερε η Αθανασία Παππά, Πρόεδρος της ΕΛ.Ε.ΑΝ.Α.

Στο διαγωνισμό συμμετείχαν προτάσεις από 8 διαφορετικές ευρωπαϊκές χώρες και χρηματοδοτήθηκαν συνολικά τρία έργα, όπου υπόσχονται τα περισσότερα οφέλη για τους συγκεκριμένους ασθενείς με κύρια κριτήρια την άρτια επιστημονική προσέγγιση, την καινοτομία, τον ασθενοκεντρικό σχεδιασμό και τη μεγιστοποίηση της ωφελιμότητας για τον πληθυσμιακό στόχο. 

Με την προσοχή μας εστιασμένη στην δημιουργία καινοτόμων υπηρεσιών και λύσεων προς όφελος των ασθενών συνεχίζουμε την επιτυχημένη συνεργασία μας με φορείς, όπως το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, προκειμένου να καταφέρουμε να βοηθήσουμε τους ασθενείς με ρευματικές και μυοσκελετικές παθήσεις επεσήμανε η κ. Παππά.

Το έργο θα διαρκέσει δύο έτη και αναμένεται να ξεκινήσει τους επόμενους μήνες.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΑΠΟΨΕΙΣ