Connect with us

Τρόφιμα / Ποτά

Chiquita: Στηρίζει Chiquita Athens Kids’ Run και Ποσειδώνιο Ημιμαραθώνιο

Για 9η συνεχή χρονιά φέτος η Chiquita, ονομαστικός χορηγός του Chiquita Athens KidsRun και επίσημος υποστηρικτής του Ποσειδωνίου Ημιμαραθωνίου, θα βρίσκεται δίπλα στους αθλητές, μικρούς και μεγάλους, που θα συμμετάσχουν στους αγώνες κατά μήκος του Φαληρικού ΄Ορμου.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η Chiquita, το σνακ που θεωρείται ιδανικό για όσους αθλούνται, θα μοιράσει σε όλους τους αθλητές και τους επισκέπτες premium μπανάνες την Κυριακή 22 Απριλίου 2018, ενώ παράλληλα θα είναι δίπλα στα παιδιά που θα συμμετάσχουν στο Chiquita Athens KidsRun μοιράζοντας το αναμνηστικό μπλουζάκι του αγώνα και χορηγώντας τον αριθμό συμμετοχής του κάθε παιδιού, το αναμνηστικό μετάλλιο, καθώς και το αναμνηστικό δίπλωμα συμμετοχής στον αγώνα.

Στον αγώνα Chiquita Athens KidsRun υπάρχει όριο συμμετοχών για 500 παιδιά και 50 συνοδούς, ενώ φέτος για πρώτη φορά θα τρέξουν μαζί με όλα τα παιδιά, συμπεριλαμβανομένων και εκείνων του Συλλόγου Προσαρμοσμένων Δραστηριοτήτων «ΑΛΜΑ», 15 Ολυμπιονίκες του Τμήματος Φυσικής Αγωγής της Ελληνικής Αστυνομίας. Παράλληλα θα εκτελέσουν μαζί τους διαδραστικά παιχνίδια Ολυμπιακών Αθλημάτων.

Για ενημέρωση και εγγραφή στον αγώνα των παιδιών Chiquita Athens Kids’ Run πατήστε «εδώ». Οι δηλώσεις συμμετοχής θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί το αργότερο μέχρι την Τετάρτη 4 Απριλίου 2018 ή και νωρίτερα αν έχουν καλυφθεί τα ανώτατα όρια. Παράλληλα δικαίωμα συμμετοχής στον Chiquita Athens Kids’ Run, έχουν τα παιδιά μέχρι το 12ο έτος της ηλικίας τους (γεννημένα μέχρι το 2006).

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

SDG's

Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις στο δρόμο για την επίτευξη των SDGs

Σε καταλύτη για την επίτευξη των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης αναδεικνύονται οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, με τουλάχιστον 7 από τους 17 Στόχους να αναφέρονται ρητά στην σημαντική συμβολή τους.

Της Σοφίας Εμμανουήλ (semmanouil@csrindex.gr)

Ο βασικός ρόλος που διαδραματίζουν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις αναγνωρίζεται όλο και περισσότερο από τους φορείς χάραξης πολιτικής – τόσο σε εθνικό όσο και σε υπερεθνικό επίπεδο. Το 2017, η Γενική Συνέλευση των Ηνωμένων Εθνών, αναγνωρίζοντας τη σημασία αυτών των επιχειρήσεων, αποφάσισε να κηρύξει την 27η Ιουνίου ως “Ημέρα για τις Μικρομεσαίες, Μικρές και Μεσαίες Επιχειρήσεις”, με σκοπό να ευαισθητοποιήσει το κοινό σχετικά με τη συμβολή τους στην αειφόρο ανάπτυξη.

Δεν πρέπει να παραβλέπεται επίσης ότι στις αναδυόμενες οικονομίες ο τομέας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων συμβάλλει σημαντικά τόσο στην απασχόληση όσο και στο ΑΕΠ. Στοιχεία της Παγκόσμιας Τράπεζας αναφέρουν ότι οι καταγεγραμμένες μικρομεσαίες επιχειρήσεις συμβάλλουν μέχρι και στο 60% της συνολικής απασχόλησης σ` αυτές τις οικονομίες και έως 40% στο ΑΕΠ δημιουργώντας ταυτόχρονα τέσσερις στις πέντε νέες θέσεις εργασίας.

Στο πλαίσιο της παραπάνω τάσης διαπιστώνεται ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας στον τομέα των μικροχρηματοδοτήσεων με δημιουργία νέων εταιρειών αλλά και μετατόπιση των υφιστάμενων τραπεζών από το δανεισμό
μεγάλων επιχειρήσεων στην εξυπηρέτηση των μεσαίων και μικρών. Εταιρείες leasing και καινοτόμες εταιρείες fintech εμπλέκονται όλο και περισσότερο σ` αυτή την αγορά παρέχοντας ισχυρά κίνητρα στους επιχειρηματίες προκειμένου να σχεδιάσουν και να υποστηρίξουν με κεφάλαια την ανάπτυξή τους με γνώμονα τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης.

Είναι ενδεικτικό επίσης ότι τουλάχιστον 7 από τους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης (SDGs – Sustainable Development Goals) αναδεικνύουν ρητά το ρόλο που καλούνται να διαδραματίσουν στη νέα εποχή οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

Με το Στόχο 8: Αξιοπρεπής εργασία και οικονομική ανάπτυξη, τα Ηνωμένα Έθνη αναδεικνύουν το ρόλο των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στη δημιουργία απασχόλησης. Ειδικότερα στον υποστόχο 8.3 αναφέρεται η “προώθηση πολιτικών προσανατολισμένων στην ανάπτυξη, οι οποίες να στηρίζουν τις παραγωγικές δραστηριότητες, τη δημιουργία αξιοπρεπών θέσεων εργασίας, την επιχειρηματικότητα, τη δημιουργικότητα και την καινοτομία και να ενθαρρύνουν την επισημοποίηση και την ανάπτυξη των  πολύ μικρών, μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων, μέσω της πρόσβασής τους σε χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες”.

Με τον Στόχο 9: Βιομηχανία, καινοτομία και υποδομές, δίνεται επίσης το στίγμα για στήριξη της μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας. Ειδικότερα στον υποστόχο 9.3 αναφέρεται η αύξηση της πρόσβασης των μικρής-κλίμακας βιομηχανικών και άλλων  επιχειρήσεων, ιδίως των αναπτυσσόμενων χωρών, σε χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες, παρέχοντας προσιτές πιστώσεις και ενσωμάτωσή τους στις αλυσίδες αξίας. Άρα τα Ηνωμένα Έθνη επαναλαμβάνουν τη σημασία της παροχής χρηματοδότησης στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις σε συνδυασμό με δυνατότητες δικτύωσης και διευκόλυνση της περαιτέρω ανάπτυξής τους. Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι ο οργανισμός Idepro στη Βολιβία, που διαθέτει ειδικό δανειοδοτικό προϊόν, το “Procadenas”, που στοχεύει στη χρηματοδότηση σε όλη την αλυσίδα αξίας συγκεκριμένων τομέων και συνδέει διάφορες επιχειρήσεις σε αυτή την αλυσίδα. Ξεκινώντας από αγρο-δασοκομικές δραστηριότητες επεκτείνεται πλέον σε κλωστοϋφαντουργικά προϊόντα, μεταφορές και κατασκευές. Τέτοια προϊόντα αναπτύσσουν σταδιακά και ελληνικές τράπεζες.

Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, ανάλογα με τον κλάδο στον οποίο δραστηριοποιούνται μπορούν επίσης να έχουν σημαντική
συμβολή στην επίτευξη άλλων Στόχων που σχετίζονται με τη γεωργία, την προσιτή υγειονομική περίθαλψη, την εκπαίδευση, την καθαρή ενέργεια και την υγιεινή.

Με τον Στόχο 2: Μηδενική πείνα και ειδικότερα με τον υποστόχο 2.3 ρητά επισημαίνεται ότι έως το 2030 η επιδίωξη είναι “διπλασιασμός της αγροτικής παραγωγικότητας και των εισοδημάτων των μικροπαραγωγών τροφίμων, ιδίως των γυναικών, των αυτόχθονων λαών, των οικογενειακών εκμεταλλεύσεων, των βοσκών και των ψαράδων, μέσω της ασφαλούς και ισότιμης πρόσβασης στη γη, άλλων παραγωγικών πόρων και εισροών, της γνώσης, των χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών, καθώς και αγορών και ευκαιριών για προστιθέμενη αξία και μη αγροτική απασχόληση”. Επομένως επισημαίνεται ο σημαντικός ρόλος που διαδραματίζουν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις μικροκαλλιεργητών και γεωργοκτηνοτρόφων.

Με τον Στόχο 3: Καλή υγεία και ευημερία αναδεικνύεται επίσης ο ρόλος των μικρομεσαίων επιχειρήσεων οι οποίες συμπληρώνουν το χάσμα που αφήνει συχνά ο δημόσιος τομέας συμβάλλοντας έτσι στην κάλυψη των αναγκών της υγειονομικής περίθαλψης του πληθυσμού.

Με τον Στόχο 4: Ποιοτική εκπαίδευση, έχουμε περίπου το ίδιο μοτίβο, με τη δημόσια χρηματοδότηση σε πολλές αναπτυσσόμενες χώρες να είναι ανεπαρκής για την ποιότητα της εκπαίδευσης που απαιτούν οι φιλόδοξοι Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης. Είναι ενδεικτικό ότι σε πολλές περιοχές του αναπτυσσόμενου κόσμου, τα ιδιωτικά σχολεία χαμηλού κόστους έχουν αναγνωριστεί ως βασικό μέσο για την παροχή των αναγκαίων εκπαιδευτικών υπηρεσιών.

Με τους Στόχους 6 και 7 – Καθαρό νερό και αποχέτευση και Πρόσβαση σε καθαρή ενέργεια, επίσης, οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις καλούνται να διαδραματίσουν σπουδαίο ρόλο. Μια έκθεση της Παγκόσμιας Τράπεζας εντοπίζει δυνητική αγορά 1,2 τρις. δολ. για την ανάπτυξη μικρομεσαίων επιχειρήσεων στον τομέα των καθαρών τεχνολογιών στη δεκαετία που λήγει το 2023, με τις μεγαλύτερες ευκαιρίες να εντοπίζονται στη διαχείριση αποβλήτων, στα μικρά έργα
υδροδοτήσεων, στην επεξεργασία νερού, στην αιολική και ηλιακή ενέργεια, τα φωτοβολταϊκά και τη γεωθερμία.

Εν κατακλείδι, σύμφωνα με την BlueOrchard* υπάρχουν 4 κλειδιά ως προς δραστηριότητα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και τον αντίκτυπό τους στην οικονομία: 1) υπάρχει μεγάλη συσχέτιση της ανάπτυξης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων με τη βελτίωση του περιβάλλοντος εργασίας, 2) για την επίτευξη των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης των ΗΕ απαιτείται μια αγορά πιο ισχυρών και παραγωγικων μικρομεσαίων επιχειρήσεων, 3) η πρόσβαση σε πηγές χρηματοδότησης για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις είναι πρόκληση και 4) οι ανάγκες χρηματοδότησης είναι μόνο ένα κομμάτι του παζλ
των προκλήσεων καθώς απαιτούνται συγκεκριμένες πολιτικές για την ανάπτυξη του τομέα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων.

* Η BlueOrchard, με ηγετική θέση στη διαχείριση επενδυτικών κεφαλαίων παγκοσμίως, δραστηριοποιείται στην προώθηση της αειφόρου ανάπτυξης από το 2001, οπότε ιδρύθηκε με πρωτοβουλία του ΟΗΕ, ως ο πρώτος εμπορικός διαχειριστής μικροχρηματοδοτήσεων. Μέχρι σήμερα έχει επενδύσει πάνω από 4 δισ. δολ. σε 70 αναδυόμενες αγορές φέρνοντας αποτελέσματα με κοινωνικό αντίκτυπο.

Περισσότερα

12# Υπεύθυνη Κατανάλωση & Παραγωγή

Nestlé: Ανακύκλωση όλων των πλαστικών συσκευασιών μέχρι το 2025

Τo σχέδιό της να ανακυκλώνει ή να επαναχρησιμοποιεί το 100% των συσκευασιών των προϊόντων της μέχρι το 2025 ανακοίνωσε η Nestlé.

Στόχος της είναι όλες οι συσκευασίες της, συμπεριλαμβανομένων των πλαστικών, να καταλήγουν σε χώρους υγειονομικής επεξεργασίας απορριμμάτων, καθώς θεωρεί πως υπάρχει επείγουσα ανάγκη να ελαχιστοποιηθεί η επίδραση της συσκευασίας στο περιβάλλον.

Ο Mark Schneider, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Nestlé, δήλωσε: «Τα πλαστικά απορρίματα αποτελούν ένα από τα μεγαλύτερα ζητήματα βιωσιμότητας που αντιμετωπίζει σήμερα ο πλανήτης. Για να αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα πρέπει να το προσεγγίσουμε συλλογικά. Δεσμευόμαστε να βρούμε τις βέλτιστες λύσεις, που θα οδηγήσουν στη μείωση των πλαστικών, μέσα από την επαναχρησιμοποίηση και ανακύκλωσή τους. Για να πετύχουμε το στόχο μας, φιλοδοξούμε να ανακυκλώνουμε ή να επαναχρησιμοποιούμε το 100% των συσκευασιών μας μέχρι το 2025»

Πιο συγκεκριμένα, η Nestlé επικεντρώνεται σε τρεις βασικούς πυλώνες: την εξάλειψη των μη ανακυκλώσιμων πλαστικών συσκευασιών, την ενθάρρυνση της χρήσης πλαστικών που να επιτρέπουν υψηλότερα ποσοστά ανακύκλωσης και τέλος την εξάλειψη ή τον επαναπροσδιορισμό των πολύπλοκων υλικών συσκευασίας.

Αναγνωρίζοντας την ανάγκη για ανάπτυξη της κυκλικής οικονομίας, η Nestlé δεσμεύεται:

Να διαδραματίσει ενεργό ρόλο στην ανάπτυξη συστημάτων για τη συλλογή, διαλογή και ανακύκλωση συσκευασιών σε όλες τις χώρες όπου δραστηριοποιείται

Να συνεργαστεί με τους εταίρους της και τις ενώσεις του κλάδου της για να ερευνήσει διαφορετικές λύσεις στους τομείς της συσκευασίας για τη μείωση των πλαστικών, τη διευκόλυνση της ανακύκλωσης αλλά και την ανάπτυξη νέων προσεγγίσεων για την εξάλειψη των πλαστικών απορριμάτων

Να προσαρμόσει τις συσκευασίες της με σημάνσεις που θα περιέχουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες ανακύκλωσης για τους καταναλωτές

Να προωθήσει την αγορά για την ανακύκλωση των πλαστικών μέσα από την αύξηση του ποσοστού ανακυκλωμένων πλαστικών στις συσκευασίες της, συμπεριλαμβανομένης της ανακυκλωμένης περιεκτικότητας σε φιάλες πολυαιθυλενίου στην Ευρώπη κατά 25% έως το 2025 .
Η πρόληψη των απορριμμάτων στις θάλασσες, τους ωκεανούς και τις πλωτές οδούς αποτελεί έναν από τους βασικούς λόγους της δέσμευσης της Nestlé.

Ο Gesine Meissner, μέλος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, τόνισε: «Οι δεσμεύσεις της Nestlé είναι το σωστό βήμα την κατάλληλη στιγμή. Λαμβάνοντας υπόψη την πρόκληση των πλαστικών απορριμμάτων και της ρύπανσης τόσο στη στεριά όσο και στις θάλασσες και τους ωκεανούς, χρειαζόμαστε μια συνολική και σφαιρική προσέγγιση από τη πλευρά της βιομηχανίας μας, τους πολιτικούς αλλά και τους καταναλωτές. Η φιλοδοξία της ανακύκλωσης η επαναχρησιμοποίησης του 100% των συσκευασιών μέχρι το 2025 θα συμβάλει στην αντιμετώπιση του προβλήματος των πλαστικών απορριμμάτων, ενώ η συμμετοχή μας στην ανάπτυξη των απαραίτητων υποδομών αποτελεί στόχο καθοριστικής σημασίας, καθώς η ανάγκη να δράσουμε σε παγκόσμιο επίπεδο είναι πιο επιτακτική από ποτέ».

Περισσότερα

Τρόφιμα / Ποτά

Nestlé Purina: BetterwithPets, βραβείο για την ενίσχυση των κατοικίδιων

Η Nestlé Purina, σε συνεργασία με την Ashoka ανακοίνωσε τη δημιουργία του Βραβείου BetterwithPets, συνολικής αξίας 100.000 ελβετικών φράγκων.

To BetterwithPets είναι το πρώτο βραβείο που στοχεύει στην υποστήριξη καινοτομιών και πρωτοβουλιών που επικεντρώνονται στην αξιοποίηση και ανάδειξη των οφελών που δημιουργεί η σχέση μεταξύ ανθρώπων και κατοικίδιων ζώων.

Πιο συγκεκριμένα, η Nestlé Purina αναζητά οργανισμούς ή επιχειρήσεις που πραγματοποιούν ενέργειες οι οποίες επικεντρώνονται στην ενίσχυση των κατοικίδιων ζώων αλλά και των ανθρώπων που τα φροντίζουν. Η πρόσκληση συμμετοχής για το βραβείο είναι ανοιχτή για τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς και τη Ρωσία, την Ελβετία, την Ουκρανία και τη Νορβηγία. Οι υποψήφιοι θα έχουν την ευκαιρία να κερδίσουν βραβεία συνολικής αξίας 100.000 ελβετικών φράγκων, καθώς και να λάβουν καθοδήγηση από έμπειρα στελέχη και ειδικούς της Nestlé Purina, με στόχο την καλύτερη και αποτελεσματικότερη λειτουργία των οργανισμών τους και τον τρόπο λειτουργίας τους.

Οι αιτήσεις για το βραβείο BetterwithPets είναι επίσης ανοιχτές σε κοινωνικές και εμπορικές επιχειρήσεις, καθώς και σε μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς που επιδιώκουν να αναδείξουν τα οφέλη που δημιουργεί η σχέση των ανθρώπων με τα κατοικίδια ζώα, ενώ θα παραμείνουν ανοιχτές μέχρι τις 15 Απριλίου 2018. Στη συνέχεια θα δημιουργηθεί μια λίστα με τις προκρινόμενες υποψηφιότητες που έλαβαν θετική αξιολόγηση, ενώ τέλος η διαδικασία θα καταλήξει σε πέντε φιναλίστ οι οποίοι θα κληθούν συμμετάσχουν στο Φόρουμ BetinaPetts Purina που θα πραγματοποιηθεί στην Ισπανία στις 7 Ιουνίου 2018, όπου και θα ανακοινωθούν οι μεγάλοι νικητές του διαγωνισμού.

“Στην Purina εργαζόμαστε σκληρά για να βοηθήσουμε στην ενίσχυση του δεσμού μεταξύ των ανθρώπων και των κατοικίδιων ζώων, αλλά γνωρίζουμε ότι υπάρχουν πάντα περισσότερα πράγματα που μπορούν να γίνουν «, δήλωσε η Στέλλα Δεμέστιχα, Διευθύντρια του τμήματος Petcare της Nestlé Ελλάς.» Μέσω του συγκεκριμένου βραβείου επιδιώκουμε να ανακαλύψουμε πρωτοβουλίες που να αντανακλούν με το πάθος μας να εμπλουτίσουμε τη ζωή των κατοικίδιων ζώων και των ανθρώπων που τα φροντίζουν. Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι  και ανυπόμονοι για τις καινοτόμες ιδέες που θα ανακαλύψουμε μέσα από αυτή τη διαδικασία ».

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ