Connect with us

Τρόφιμα / Ποτά

Chiquita: Στηρίζει Chiquita Athens Kids’ Run και Ποσειδώνιο Ημιμαραθώνιο

Για 9η συνεχή χρονιά φέτος η Chiquita, ονομαστικός χορηγός του Chiquita Athens KidsRun και επίσημος υποστηρικτής του Ποσειδωνίου Ημιμαραθωνίου, θα βρίσκεται δίπλα στους αθλητές, μικρούς και μεγάλους, που θα συμμετάσχουν στους αγώνες κατά μήκος του Φαληρικού ΄Ορμου.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η Chiquita, το σνακ που θεωρείται ιδανικό για όσους αθλούνται, θα μοιράσει σε όλους τους αθλητές και τους επισκέπτες premium μπανάνες την Κυριακή 22 Απριλίου 2018, ενώ παράλληλα θα είναι δίπλα στα παιδιά που θα συμμετάσχουν στο Chiquita Athens KidsRun μοιράζοντας το αναμνηστικό μπλουζάκι του αγώνα και χορηγώντας τον αριθμό συμμετοχής του κάθε παιδιού, το αναμνηστικό μετάλλιο, καθώς και το αναμνηστικό δίπλωμα συμμετοχής στον αγώνα.

Στον αγώνα Chiquita Athens KidsRun υπάρχει όριο συμμετοχών για 500 παιδιά και 50 συνοδούς, ενώ φέτος για πρώτη φορά θα τρέξουν μαζί με όλα τα παιδιά, συμπεριλαμβανομένων και εκείνων του Συλλόγου Προσαρμοσμένων Δραστηριοτήτων «ΑΛΜΑ», 15 Ολυμπιονίκες του Τμήματος Φυσικής Αγωγής της Ελληνικής Αστυνομίας. Παράλληλα θα εκτελέσουν μαζί τους διαδραστικά παιχνίδια Ολυμπιακών Αθλημάτων.

Για ενημέρωση και εγγραφή στον αγώνα των παιδιών Chiquita Athens Kids’ Run πατήστε «εδώ». Οι δηλώσεις συμμετοχής θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί το αργότερο μέχρι την Τετάρτη 4 Απριλίου 2018 ή και νωρίτερα αν έχουν καλυφθεί τα ανώτατα όρια. Παράλληλα δικαίωμα συμμετοχής στον Chiquita Athens Kids’ Run, έχουν τα παιδιά μέχρι το 12ο έτος της ηλικίας τους (γεννημένα μέχρι το 2006).

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Τρόφιμα / Ποτά

Μινέρβα: Κοινωνικές δράσεις στο πλευρό των παιδιών

Μέσα από τις συνεχόμενες κοινωνικές δράσεις της, η βιομηχανία τροφίμων Μινέρβα ΑΕ βρίσκεται στο πλευρό των οργανισμών που στηρίζουν παιδιά και ευπαθείς κοινωνικά ομάδες, προάγοντας τις αξίες της αλληλεγγύης, της προσφοράς και του εθελοντισμού.

Στο πλαίσιο της πολιτικής εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, η Μινέρβα στηρίζει φέτος το έργο του οργανισμού «Το Χαμόγελου του Παιδιού» και αναλαμβάνει να καλύψει τις ανάγκες σε βασικά είδη για τα 14 σπίτια που λειτουργεί ο οργανισμός, όπου μεγαλώνουν περισσότερα από 300 παιδιά.  Συγκεκριμένα, η Μινέρβα καλύπτει τις ανάγκες των σπιτιών για ένα χρόνο, προσφέροντας 204 λίτρα έξτρα παρθένο ελαιόλαδο, 48 κιλά βούτυρο, 56 κιλά μαργαρίνη και 42 λίτρα ξίδι. Οι άνθρωποι της Μινέρβα συμμετέχουν ενεργά και εργάζονται εθελοντικά για τη διεκπεραίωση του προγράμματος.

Παράλληλα, η Μινέρβα συνεργάζεται με το Ινστιτούτο Prolepsis και στηρίζει το Πρόγραμμα Σίτισης και Προώθησης Υγιεινής Διατροφής ΔΙΑΤΡΟΦΗ, που υλοποιείται σε δημόσια σχολεία κοινωνικο-οικονομικά ευπαθών περιοχών όλης της χώρας. Για το σχολικό έτος 2017-18 προσέφερε 500 λίτρα εξαιρετικά παρθένο ελαιόλαδο για την παρασκευή γευμάτων στο πλαίσιο του προγράμματος, συμβάλλοντας στην προσπάθεια να αμβλυνθούν τα προβλήματα πείνας και επισιτιστικής ανασφάλειας που αντιμετωπίζουν μαθητές σε ευπαθείς περιοχές της Ελλάδας.

Η Μινέρβα και οι εργαζόμενοί της συνεχίζουν αδιάλειπτα να συνεισφέρουν στην κοινωνία όπου ζουν και δραστηριοποιούνται, με εθελοντισμό και δράσεις που προάγουν την αλληλεγγύη και τη κοινωνική συνεκτικότητα.

Περισσότερα

Τρόφιμα / Ποτά

Συνεργασία Λουξ και ΚΕΔΜΟΠ για το φεστιβάλ «Χάρισε Ζωή»

Στο ψηλότερο σημείο του Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ) βρέθηκε η Λουξ, την Τρίτη 3 Ιουλίου 2018, καθώς όπως αναφέρει η εταιρεία σε ανακοίνωσή της, υποστήριξε τη διαδραστική εκδήλωση του ΚΕΔΜΟΠ με τίτλο «Χάρισε Ζωή».

Πρόκειται για ένα φιλανθρωπικό φεστιβάλ ευαισθητοποίησης του κοινού προς τον εθελοντισμό για τη δωρεά μυελού των οστών.

Σε καλοκαιρινή ατμόσφαιρα, με κυρίαρχα στοιχεία τη μουσική, το χορό και τον αθλητισμό, η Λουξ αποτέλεσε υποστηρικτή της καμπάνιας ενημέρωσης και εγγραφής εθελοντών μυελού των οστών.

Η Λουξ, η μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία αναψυκτικών και χυμών, ενθαρρύνει σταθερά πρωτοβουλίες και συνέργειες με θετικό κοινωνικό αποτύπωμα, θέτοντας στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων της τον ανθρώπινο παράγοντα.

Περισσότερα

12# Υπεύθυνη Κατανάλωση & Παραγωγή

Responsibility Alliance: Προώθηση της υπεύθυνης πώλησης αλκοόλ

Με σκοπό την ενημέρωση για την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ, η Συμμαχία για την Υπεύθυνη Πώληση Οινοπνευματωδών Ποτών – Responsibility Alliance, δημιούργησε μία σειρά επικοινωνιακών υλικών που απευθύνεται τόσο στο καταναλωτικό κοινό όσο και στην επιτόπια κατανάλωση και τα σημεία πώλησης (supermarkets, κάβες, ξενοδοχεία, καφεστίαση κ.λπ.).

Σε αυτά τα επικοινωνιακά εργαλεία περιλαμβάνονται ενδεικτικά:

αφίσα και ενημερωτικό φυλλάδιο με πληροφορίες για το αλκοόλ καθώς και για τις Αρχές Υπεύθυνης Πώλησης

έντυπο καταναλωτή που θα διανέμεται στα σημεία πώλησης αλκοόλ που συμμετέχουν στην πρωτοβουλία

σουβέρ και επιπλέον προωθητικό υλικό

ειδική σήμανση με το λογότυπο του Responsibility Alliance που θα τοποθετηθεί στα σημεία πώλησης, γνωστοποιώντας πως το σημείο έχει δεσμευτεί στην υπεύθυνη πώληση οινοπνευματωδών ποτών

ενημερωτικό infographic για τους 10 πιο διαδεδομένους μύθους για την κατανάλωση του αλκοόλ. Το εν λόγω infographic, περιλαμβάνει πληροφορίες σχετικά με την περιεκτικότητα του αλκοόλ σε κάθε ποτό, τον τρόπο που αποβάλλεται από τον ανθρώπινο οργανισμό, ενώ εστιάζει με παραστατικό τρόπο στις επιπτώσεις της υπέρμετρης κατανάλωσης αλκοόλ στον ανθρώπινο οργανισμό.

σελίδα στο Facebook για άμεση και διαδραστική επικοινωνία με το κοινό

Η Συμμαχία για την Υπεύθυνη Πώληση Οινοπνευματωδών Ποτών αποτελεί μία πρωτοβουλία των επιχειρήσεων εισαγωγής, παραγωγής και διάθεσης ποτών καθώς και εκπροσώπων του λιανεμπορίου και της επιτόπιας κατανάλωσης, υπό την καθοδήγηση επιστημονικών φορέων, με στόχο την προαγωγή προτύπων υπεύθυνης κατανάλωσης και τη διασφάλιση της υπεύθυνης πώλησης οινοπνευματωδών ποτών στα σημεία διάθεσης.

Τα εργαλεία αυτά αποτελούν μέρος μιας ολοκληρωμένης εκστρατείας ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης που υλοποιεί η Συμμαχία, με σκοπό την ενθάρρυνση και υιοθέτηση υπεύθυνων πρακτικών πώλησης των οινοπνευματωδών ποτών, την ενημέρωση για τις επιπτώσεις της υπέρμετρης κατανάλωσης, την ένταξη του αλκοόλ στο πλαίσιο ενός ισορροπημένου τρόπου ζωής, καθώς και τη σύσταση για αποχή σε ευαίσθητες πληθυσμιακές ομάδες, όπως:

Νέοι κάτω των 18

Γυναίκες σε εγκυμοσύνη ή σε περίοδο θηλασμού

Πριν και κατά την οδήγηση

Σε συνδυασμό με φαρμακευτική αγωγή

Σε συνδυασμό με άθληση

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την υπεύθυνη κατανάλωση και τις δράσεις της Συμμαχίας για την Υπεύθυνη Πώληση Οινοπνευματωδών Ποτών μπορείτε να βρείτε στο: ,http://responsibility-alliance.gr/#alcoholsec καθώς και στο Facebook Page που δημιουργήθηκε πρόσφατα για άμεση και διαδραστική επικοινωνία με το κοινό.

Σύντομα, θα ανακοινωθούν και οι επόμενες ενέργειες της Συμμαχίας οι οποίες στοχεύουν στην έναρξη ενός εποικοδομητικού διαλόγου για την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ