Η Coca-Cola έδωσε το παρόν στον 38ο Αυθεντικό Μαραθώνιο Αθήνας, τον ιστορικό αγώνα δρόμου με την παγκόσμια διάσταση, που φέτος επέστρεψε δυναμικά, μετά από τις συνθήκες της πανδημίας.
H Coca-Cola, πιστή στο παγκόσμιο όραμά της «Για Έναν Κόσμο Χωρίς Απορρίμματα», ανέλαβε δράση, επενδύοντας για ακόμη μια χρονιά σε πρακτικές που στόχο έχουν να δώσουν προοπτική μηδενικών απορριμμάτων στο ιστορικό δρομικό γεγονός. Βασική δράση αποτέλεσε, στο πλαίσιο του θεσμού, η τοποθέτηση ειδικών κάδων κατά μήκος της διαδρομής για την ανακύκλωση των πλαστικών μπουκαλιών.
Η επιμονή των δρομέων στον 38ο Αυθεντικό Μαραθώνιο Αθήνας ενέπνευσε για ακόμη μια χρονιά το κεντρικό μήνυμα της εταιρείας, «Τρέχουμε και Ανακυκλώνουμε», η οποία παρότρυνε το κοινό να συλλέξει και να ανακυκλώσει τα πλαστικά μπουκάλια που θα χρησιμοποιήθηκαν στη διοργάνωση.
Οι συνεχείς δράσεις της εταιρείας στο σπουδαιότερο δρομικό γεγονός της Ελλάδας για μια ακόμα χρονιά αποτελούν έμπρακτη απόδειξη της στήριξής της στα μεγάλα γεγονότα της χώρας, αλλά και της κοινωνικής πλατφόρμας «Zero Waste Future», μια πρωτοβουλία της Coca-Cola στην Ελλάδα με στόχο να προωθήσει την κυκλική οικονομία και έναν νέο τρόπο διαχείρισης απορριμμάτων όπου τίποτα δεν πάει χαμένο.
Ανακάλυψε περισσότερα για το όραμα της Coca-Cola για έναν κόσμο χωρίς απορρίμματα εδώ.