Coca-Cola Τρία Έψιλον: Ξεχώρισε για την στρατηγική αειφόρου εφοδιαστικής αλυσίδας

Date:

Share post:

Η συνολική στρατηγική και οι δράσεις της Coca-Cola Τρία Έψιλον για μία κλιματικά ουδέτερη εφοδιαστική αλυσίδα μέχρι το 2040, και η επένδυση στον ψηφιακό μετασχηματισμό για την ενίσχυση της ανθεκτικότητά της, την ανέδειξε ως «Supply Chain Provider of the Year» στα φετινά Supply Chain Awards και ως «Brand of the Year» στα Packaging Awards αντίστοιχα. Συνολικά και στις δύο διοργανώσεις η εταιρεία απέσπασε 8 βραβεία- 5 χρυσά, 2 ασημένια και 1 χάλκινο- για την εφαρμογή καινοτόμων τεχνολογιών που συμβάλλουν στη μείωση του ανθρακικού αποτυπώματος, τη μείωση χρήσης πλαστικού, αλλά και την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της. 

Ο Γιώργος Χαντουμάκος, Διευθυντής Εφοδιαστικής Αλυσίδας Coca-Cola Τρία Έψιλον για Ελλάδα & Κύπρο δήλωσε: «Η διπλή αυτή διάκριση μας τιμά ιδιαίτερα καθώς επιβραβεύει την προσήλωσή μας σε μία αειφόρο και μακροπρόθεσμα ανθεκτική εφοδιαστική αλυσίδα. Θα συνεχίσουμε να επενδύσουμε σταθερά σε καινοτόμες τεχνολογίες και συνέργειες  που θα μειώσουν ακόμα περισσότερο το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα και θα μας φέρουν πιο κοντά στον στόχο μας για μία κλιματικά ουδέτερη εφοδιαστική αλυσίδα. Η ψηφιοποίηση και η ενίσχυση της τεχνογνωσίας των ανθρώπων μας αποτελούν αναπόσπαστό μέρος της στρατηγικής μας για την επίτευξή των στόχων βιωσιμότητας, την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας και των καταναλωτών μας». 

Συγκεκριμένα, στα Supply Chain Awards που έχουν στόχο την ανάδειξη της αριστείας και της καινοτομίας στον τομέα της Εφοδιαστικής Αλυσίδας, η Coca-Cola Τρία Έψιλον απέσπασε τα εξής 4 βραβεία: 

  • Χρυσό βραβείο στην κατηγορία «Παραγωγή – Εμπορία λοιπών  FMCG καταναλωτικών προϊόντων» για την αξιοποίηση ψηφιοποιημένων και αυτοματοποιημένων διαδικασιών και την ανάλυση δεδομένων που συμβάλουν στην καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της. 
  • Χρυσό βραβείο στην κατηγορία«Green Logistics & ΕΚΕ»,  για τις δράσεις της για τη μείωση εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα στην αλυσίδα αξίας με στόχο μηδενικές εκπομπές μέχρι το 2040.  Αυτές περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων την αναβάθμιση της ενεργειακής απόδοσης των ψυγείων που διαθέτει στην αγορά, τη χρήση περονοφόρων οχημάτων με μπαταρία λιθίου σε όλες τις εγκαταστάσεις της και τη σταδιακή αντικατάσταση του στόλου των εταιρικών  αυτοκινήτων αποκλειστικά με υβριδικά και ηλεκτρικά οχήματα. 
  • Ασημένιο βραβείο στην κατηγορία«Αριστεία στο Customer Service  & Support»  για την υιοθέτηση λύσεων τεχνολογίας  και αυτοματισμών  που αυξάνουν την παραγωγικότητα της εταιρείας και βελτιώνουν την εξυπηρέτηση των πελατών. 
  • Χάλκινο βραβείο στην κατηγορία «Ψηφιοποίηση στην εφοδιαστική́  αλυσίδα» για την επένδυση σε καινοτόμες λύσεις τεχνολογίας που συμβάλλουν στον ψηφιακό μετασχηματισμό της εφοδιαστικής αλυσίδας και στην ενίσχυση της τεχνογνωσίας των ανθρώπων της.   

Η εταιρεία απέσπασε αντίστοιχα 4 διακρίσεις και στα Packaging Awards, για τις νέες πολυσυσκευασίες αλουμινίου που χάρη στη πρωτοποριακή συσκευασία KeelClip™, καταργούν την πλαστική μεμβράνη και μειώνουν τη χρήση του πλαστικού κατά 540 τόνους ετησίως. Πιο συγκεκριμένα η εταιρεία έλαβε: 

  • Χρυσό βραβείο στις κατηγορίες:
    • «Successful Branding»,  για καινοτομία στην κατηγορία του αναψυκτικού χάρη στη νέα  πολυσυσκευασία  Keel Clip™
    • «Drinks & Beverages»,  γιατί είναι η πρώτη εταιρεία στον κλάδο που  επενδύει στην καινοτόμο συσκευασία Keel Clip™ 
    • «Innovation in Paper Packaging», καθώς η νέα συσκευασία περιέχει χαρτόνι με πιστοποίηση FSC, προέρχεται δηλαδή από δάση με υπεύθυνη διαχείριση και είναι   100% ανακυκλώσιμη, ελαφριά και πρακτική
  • Αργυρό βραβείο στην κατηγορία «Sustainability», με τη νέα συσκευασία να μειώνει συνολικά τη χρήση  υλικών συσκευασίας. 

Οι νέες συσκευασίες  παράγονται στην Ελλάδα, στο  Σχηματάρι Mega Plant της Coca-Cola Τρία Έψιλον, μετά την επένδυση ύψους 4 εκατομμυρίων ευρώ στην παραγωγική μονάδα, που υλοποιήθηκε στο πλαίσιο της στρατηγικής βιώσιμης ανάπτυξης της εταιρείας, υπογραμμίζοντας τη δέσμευση για «Έναν Κόσμο Χωρίς Απορρίμματα».  

Σοφία Εμμανουήλ
Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Related articles

Επανεκκίνηση του φράγματος Τσικαλαριού στη Νάξο

Η κατασκευή του φράγματος είχε ξεκινήσει πριν από μια δεκαετία αλλά έχουν διακοπεί οι εργασίες λόγω γεωλογικών και αρχαιολογικών προβλημάτων.

Δράση για την εξάλειψη του αποκλεισμού και του εκφοβισμού στο διαδίκτυο

Η εμπλοκή σε εκφοβισμό, είτε ως θύμα είτε ως θύτης, μπορεί να έχει μόνιμο αντίκτυπο στην υγεία και την κοινωνική ευημερία ενός ατόμου. 

«Το παιδί, η πόλη και τα μνημεία»

Tο πρόγραμμα διανύει την έβδομη χρονιά εφαρμογής του και θα υλοποιηθεί εξ ολοκλήρου δια ζώσης, με επιμορφωτικά εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, με περιπάτους καθώς και με ξεναγήσεις μαθητικών ομάδων.

ΒASF: Η εταιρεία αγροτεχνολογίας Solmeyea νικήτρια του διαγωνισμού καινοτομίας 

Ο διαγωνισμός καινοτομίας Innovation Hub 2022 απευθύνεται σε νεοφυείς επιχειρήσεις και νέους ερευνητές επιβραβεύοντας ιδέες πράσινης ανάπτυξης.