Coca-Cola και Ίδρυμα Μποδοσάκη στηρίζουν την Εστίαση

Date:

Share post:

Το πρόγραμμα «Future Loading» που πραγματοποιεί η Coca-Cola στην Ελλάδα σε συνεργασία με το Ίδρυμα Μποδοσάκη συνεχίζεται, διαθέτοντας απλές διαδικασίες υποβολής αίτησης ενδιαφέροντος και συμμετοχής. 

Οι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων του κλάδου καφεστίασης & φιλοξενίας μπορούν τώρα να επισκεφτούν τη σελίδα wwww.bodossaki.gr/futureloading, να περιηγηθούν ανάμεσα στα δωρεάν εργαλεία που προσφέρει το πρόγραμμα Future Loading και να δηλώσουν συμμετοχή με εύκολο και γρήγορο τρόπο.

Το πρόγραμμα “Future Loading” εστιάζει στους ακόλουθους τομείς, προσφέροντας σύγχρονες εκπαιδεύσεις και εργαλεία που βοηθούν τις μικρές επιχιερήσεις να ανταπεξέλθουν στην τρέχουσα κατάσταση, ενώ παράλληλα κάθε επιχείρηση έχει τη δυνατότητα να επιλέξει εκείνα τα εργαλεία που ανταποκρίνονται καλύτερα στις ανάγκες της, με βάση το προφίλ και τη δραστηριότητά της.

Επανεκκίνηση & προσαρμογή στη νέα πραγματικότητα

  • Έλεγχος της εφαρμογής των κατάλληλων διαδικασιών πρόληψης και των ενδεδειγμένων από τις αρμόδιες αρχές και την επιστημονική κοινότητα πρακτικών για την αποφυγή της μετάδοσης του ιού, με την σφραγίδα πιστοποίησης TÜV AUSTRIA CoVid Shield, από τον φορέα TÜV AUSTRIA Hellas.
  • Διαδικτυακά σεμινάρια με θέμα την εξυπηρέτηση πελατών στη νέα κανονικότητα από την Avocado Learning Experiences, εταιρεία που δραστηριοποιείται στον χώρο της εκπαίδευσης και ανάπτυξης στελεχών και ομάδων, και με την υποστήριξη της Coca-Cola Τρία Έψιλον και του προγράμματος Youth Empowered: The HoReCa Edition 
  • Εκπαίδευση σε θέματα υγιεινής & προστασίας μέσω του πρακτικού εφαρμοσμένου Οδηγού από τον Ενιαίο Φορέα Ελέγχου Τροφίμων (Ε.Φ.Ε.Τ.)
  • Προσφορά της λειτουργίας ανέπαφου check in/check out και εκπαίδευση μικρών ξενοδοχείων στη χρήση της λειτουργίας από τον Όμιλο Hotelbrain, που εξειδικεύεται στη διαχείριση και εκμετάλλευση ξενοδοχείων
  • Ειδικά σχεδιασμένο σεμινάριο από την Google, για τις τάσεις του τουρισμού στη νέα περίοδο

Ενίσχυση του ψηφιακού μετασχηματισμού

  • Εκπαίδευση στη χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ψηφιακού marketing, ηλεκτρονικού εμπορίου και εργαλείων συνεργασίας, από τo Found.ation και με την υποστήριξη της Coca-Cola Τρία Έψιλον και του προγράμματος Youth Empowered: The HoReCa Edition
  • Δωρεάν λογισμικά και λύσεις αυτοματισμού και CRM, από την Pobuca, εταιρεία με εξειδίκευση σε τεχνολογίες Customer eXperience (CX) και με την υποστήριξη της Coca-Cola Τρία Έψιλον και του προγράμματος Youth Empowered: The HoReCa Edition 
  • Ειδικά σχεδιασμένο σεμινάριο με τίτλο “Digital Marketing & Marketplaces in the new world” από το efood  

Διαφημιστική προβολή & προσέλκυση πελάτων, με παροχή on-line διαφημιστικού χώρου, από το Αθηνόραμα, μέσω ειδικής ενότητας στο www.athinorama.gr και υποστήριξη μέσω της πρωτοβουλίας «Restaurants back for good»

  • Διαδικτυακά σεμινάρια με θέμα το branding και την ανάλυση ανταγωνισμού, από τον οργανισμό The People’s Trust, που ειδικεύεται στην ενίσχυση της επιχειρηματικότητας, με την υποστήριξη του Ιδρύματος Αθανασίου Κ. Λασκαρίδη
  • Συμβουλευτικές υπηρεσίες και περιεχόμενο για τις επιχειρήσεις – δικαιούχους από την Notice Content and Services (HO.RE.CA OPEN, FnB Daily)

Βιώσιμη ανάπτυξη και υιοθέτηση των αρχών Κυκλικής Οικονομίας & Ανακύκλωσης, σε συνεργασία με τη ΜΚΟ Οικολογική Εταιρία Ανακύκλωσης

  • Παροχή του Zero Waste Future οδηγού της Coca-Cola 
  • Παροχή κάδων οργανικών απορριμμάτων και λοιπού εξοπλισμού
  • Online workshops & σεμινάρια για τη διαχείριση απορριμμάτων στις επιχειρήσεις
  • Δημιουργία ψηφιακής πλατφόρμας εκπαίδευσης και καταχώρησης επιδόσεων 
  • Πιστοποίηση και ένταξη στο 1ο δίκτυο Zero Waste HoReCa μετά από ένα έτος παρακολούθησης 

Παράλληλα, όσοι πολύτιμοι εταίροι επιθυμούν να στηρίξουν την πρωτοβουλία, μπορούν να συνεισφέρουν με το ποσό που επιθυμούν, με ένα κλικ στην επιλογή «Κάνε τη Δωρεά σου».  

Το πρόγραμμα τελεί υπό την αιγίδα των Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Υπουργείου Τουρισμού, Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) και Ενιαίου Φορέα Ελέγχου Τροφίμων (Ε.Φ.Ε.Τ) και έχεις ως στόχο τη στήριξη όσο το δυνατόν περισσότερων  μικρών επιχειρήσεων καφεστίασης και φιλοξενίας (Ho.Re.Ca) και την ενίσχυση της απασχολησιμότητας στον κλάδο.

Σοφία Εμμανουήλ
Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Related articles

Βίκος: 1ο Cycladic Kids Festival 23 και 24 Σεπτεμβρίου

Το διήμερο σαββατοκύριακο για τα παιδιά, πραγματοποιείται με αφορμή τον 10ου Παιδικό Διαγωνισμό Ζωγραφικής του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης.

SEAJETS: Δίπλα στους πληγέντες και στην κακοκαιρία Daniel 

Τέσσερις νταλίκες με μπουκάλια νερό του 1,5 λίτρου παραδόθηκαν στο Δημαρχείο Βόλου, μία νταλίκα στην Αγριά Βόλου και οι υπόλοιπες ακολούθησαν τις επόμενες ημέρες. 

Διάλογοι ΙΣΝ: Τηλεθεατές ή πολίτες;

Θα τεθεί το ερώτημα αν έχουμε μετατραπεί από ενεργοί πολίτες σε απλούς θεατές ή καταναλωτές ειδήσεων, με αποτέλεσμα να επηρεάζεται η εμπλοκή μας στην πολιτική και πολιτειακή ζωή.

Χαμόγελο του Παιδιού: Διεθνής Συνάντηση με τον Σουηδικό Φορέα BRIS

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης πραγματοποιήθηκαν εισηγήσεις και συζητήσεις υπό τον συντονισμό της Πηγής Πρωτοψάλτη, Συντονίστριας των Διεθνών Συνεργασιών του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού».
Skip to content