Connect with us

17# Συνεργασία για τους Στόχους

Coca-Cola και Ίδρυμα Μποδοσάκη στηρίζουν την Εστίαση

Το πρόγραμμα «Future Loading» που πραγματοποιεί η Coca-Cola στην Ελλάδα σε συνεργασία με το Ίδρυμα Μποδοσάκη συνεχίζεται, διαθέτοντας απλές διαδικασίες υποβολής αίτησης ενδιαφέροντος και συμμετοχής. 

Οι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων του κλάδου καφεστίασης & φιλοξενίας μπορούν τώρα να επισκεφτούν τη σελίδα wwww.bodossaki.gr/futureloading, να περιηγηθούν ανάμεσα στα δωρεάν εργαλεία που προσφέρει το πρόγραμμα Future Loading και να δηλώσουν συμμετοχή με εύκολο και γρήγορο τρόπο.

Το πρόγραμμα “Future Loading” εστιάζει στους ακόλουθους τομείς, προσφέροντας σύγχρονες εκπαιδεύσεις και εργαλεία που βοηθούν τις μικρές επιχιερήσεις να ανταπεξέλθουν στην τρέχουσα κατάσταση, ενώ παράλληλα κάθε επιχείρηση έχει τη δυνατότητα να επιλέξει εκείνα τα εργαλεία που ανταποκρίνονται καλύτερα στις ανάγκες της, με βάση το προφίλ και τη δραστηριότητά της.

Επανεκκίνηση & προσαρμογή στη νέα πραγματικότητα

  • Έλεγχος της εφαρμογής των κατάλληλων διαδικασιών πρόληψης και των ενδεδειγμένων από τις αρμόδιες αρχές και την επιστημονική κοινότητα πρακτικών για την αποφυγή της μετάδοσης του ιού, με την σφραγίδα πιστοποίησης TÜV AUSTRIA CoVid Shield, από τον φορέα TÜV AUSTRIA Hellas.
  • Διαδικτυακά σεμινάρια με θέμα την εξυπηρέτηση πελατών στη νέα κανονικότητα από την Avocado Learning Experiences, εταιρεία που δραστηριοποιείται στον χώρο της εκπαίδευσης και ανάπτυξης στελεχών και ομάδων, και με την υποστήριξη της Coca-Cola Τρία Έψιλον και του προγράμματος Youth Empowered: The HoReCa Edition 
  • Εκπαίδευση σε θέματα υγιεινής & προστασίας μέσω του πρακτικού εφαρμοσμένου Οδηγού από τον Ενιαίο Φορέα Ελέγχου Τροφίμων (Ε.Φ.Ε.Τ.)
  • Προσφορά της λειτουργίας ανέπαφου check in/check out και εκπαίδευση μικρών ξενοδοχείων στη χρήση της λειτουργίας από τον Όμιλο Hotelbrain, που εξειδικεύεται στη διαχείριση και εκμετάλλευση ξενοδοχείων
  • Ειδικά σχεδιασμένο σεμινάριο από την Google, για τις τάσεις του τουρισμού στη νέα περίοδο

Ενίσχυση του ψηφιακού μετασχηματισμού

  • Εκπαίδευση στη χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ψηφιακού marketing, ηλεκτρονικού εμπορίου και εργαλείων συνεργασίας, από τo Found.ation και με την υποστήριξη της Coca-Cola Τρία Έψιλον και του προγράμματος Youth Empowered: The HoReCa Edition
  • Δωρεάν λογισμικά και λύσεις αυτοματισμού και CRM, από την Pobuca, εταιρεία με εξειδίκευση σε τεχνολογίες Customer eXperience (CX) και με την υποστήριξη της Coca-Cola Τρία Έψιλον και του προγράμματος Youth Empowered: The HoReCa Edition 
  • Ειδικά σχεδιασμένο σεμινάριο με τίτλο “Digital Marketing & Marketplaces in the new world” από το efood  

Διαφημιστική προβολή & προσέλκυση πελάτων, με παροχή on-line διαφημιστικού χώρου, από το Αθηνόραμα, μέσω ειδικής ενότητας στο www.athinorama.gr και υποστήριξη μέσω της πρωτοβουλίας «Restaurants back for good»

  • Διαδικτυακά σεμινάρια με θέμα το branding και την ανάλυση ανταγωνισμού, από τον οργανισμό The People’s Trust, που ειδικεύεται στην ενίσχυση της επιχειρηματικότητας, με την υποστήριξη του Ιδρύματος Αθανασίου Κ. Λασκαρίδη
  • Συμβουλευτικές υπηρεσίες και περιεχόμενο για τις επιχειρήσεις – δικαιούχους από την Notice Content and Services (HO.RE.CA OPEN, FnB Daily)

Βιώσιμη ανάπτυξη και υιοθέτηση των αρχών Κυκλικής Οικονομίας & Ανακύκλωσης, σε συνεργασία με τη ΜΚΟ Οικολογική Εταιρία Ανακύκλωσης

  • Παροχή του Zero Waste Future οδηγού της Coca-Cola 
  • Παροχή κάδων οργανικών απορριμμάτων και λοιπού εξοπλισμού
  • Online workshops & σεμινάρια για τη διαχείριση απορριμμάτων στις επιχειρήσεις
  • Δημιουργία ψηφιακής πλατφόρμας εκπαίδευσης και καταχώρησης επιδόσεων 
  • Πιστοποίηση και ένταξη στο 1ο δίκτυο Zero Waste HoReCa μετά από ένα έτος παρακολούθησης 

Παράλληλα, όσοι πολύτιμοι εταίροι επιθυμούν να στηρίξουν την πρωτοβουλία, μπορούν να συνεισφέρουν με το ποσό που επιθυμούν, με ένα κλικ στην επιλογή «Κάνε τη Δωρεά σου».  

Το πρόγραμμα τελεί υπό την αιγίδα των Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Υπουργείου Τουρισμού, Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) και Ενιαίου Φορέα Ελέγχου Τροφίμων (Ε.Φ.Ε.Τ) και έχεις ως στόχο τη στήριξη όσο το δυνατόν περισσότερων  μικρών επιχειρήσεων καφεστίασης και φιλοξενίας (Ho.Re.Ca) και την ενίσχυση της απασχολησιμότητας στον κλάδο.

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

17# Συνεργασία για τους Στόχους

Η DUR στηρίζει το Pink the City 2020

Την εκδήλωση – θεσμό για την Πάτρα και την Δυτική Ελλάδα, Pink the City 2020, στηρίζει για μια ακόμα χρονιά η DUR με στόχο την ευαισθητοποίηση και ενημέρωση του κοινού για τον καρκίνο του μαστού. 

Η φετινή διοργάνωση του Pink the City 2020 διεξάγεται διαδικτυακά από 1-25 Οκτωβρίου και καλεί το κοινό μέσα από ατομικές και ομαδικές δράσεις να υποστηρίξει την πρωτοβουλία και να διαδώσει το μήνυμα χρωματίζοντας το διαδίκτυο με την ελπίδα. Η DUR ντύνει και φέτος τους εθελοντές της διοργάνωσης με τα χαρακτηριστικά DUR t-shirts στηρίζοντας πιστά την ευαισθητοποίηση για τον καρκίνο του μαστού. Το ηχηρό μήνυμα για την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση για τον καρκίνο του μαστού δίνεται μέσα από διαδικτυακά events και δράσεις που μεταδίδονται κάθε Κυριακή του Οκτωβρίου από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του Συλλόγου.

Στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, η DUR που δραστηριοποιείται για πάνω από μισό αιώνα, θεωρεί οικειοθελή της δέσμευση την συνεισφορά στην κοινωνία για έναν τόσο σημαντικό σκοπό, βρισκόμενη στο πλευρό των γυναικών. 

Περισσότερα

10# Λιγότερες Ανισότητες

CHIPITA: Στηρίζει 160 παιδιά του 1ου Κέντρου της “Αποστολής” στα Ιωάννινα

Ένα νέο σπίτι για τα παιδιά της Λαμίας ανοίγει τις πόρτες του, χάρη σε μία επιτυχημένη συνέργεια της Chipita με τον φιλανθρωπικό οργανισμό “Αποστολή” και την Ιερά Μητρόπολη Φθιώτιδος. 

Πρόκειται για το νέο Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης Λαμίας “Άγιος Εφραίμ”, το οποίο έχει ως στόχο να προσφέρει ουσιαστική υποστήριξη και ίσες ευκαιρίες ανάπτυξης σε παιδιά οικογενειών που αντιμετωπίζουν δυσκολίες. Η Chipita αναλαμβάνει την κάλυψη των εξόδων για τη λειτουργία του νέου κέντρου συμβάλλοντας έτσι στο πολύτιμο έργο του.

Ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος Ιερώνυμος Β’, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Φθιώτιδος Συμεών, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Chipita Σπύρος Θεοδωρόπουλος και ο Γενικός Διευθυντής της “Αποστολής” Κωνσταντίνος Δήμτσας, πραγματοποίησαν τα εγκαίνια του νέου κέντρου, παρουσία του Υπουργού Οικονομικών Χρήστου Σταϊκούρα και των τοπικών παραγόντων της περιοχής. 

Τηρώντας όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφάλειας, τα προγράμματα του νέου ΚΔΑΠ Λαμίας, περιλαμβάνουν καθημερινά εκπαιδευτική υποστήριξη μετά το σχολείο, με δυνατότητα φιλοξενίας σε 220 παιδιά, ηλικίας από 6 έως 12 ετών. Επιπλέον, από το 2017 η εταιρεία υποστηρίζει το έργο της “Αποστολής”, καλύπτοντας κάθε χρόνο τα έξοδα λειτουργίας του 1ου ΚΔΑΠ, στα Ιωάννινα. Εδώ και 4 χρόνια, πάνω από 600 παιδιά φιλοξενήθηκαν στο Κέντρο Ιωαννίνων ενισχύοντας τις δεξιότητες και την κοινωνικοποίησή τους. 

Στη διάρκεια των εγκαινίων του νέου ΚΔΑΠ στη Λαμία, που πραγματοποιήθηκαν στις 18 Οκτωβρίου, ο Διευθύνων Σύμβουλος της CHIPITA, κ. Σπύρος Θεοδωρόπουλος σημείωσε: «Η δημιουργία του νέου Κέντρου στη Λαμία μας γεμίζει χαρά γιατί εδώ είναι ο τόπος μας. Εδώ ξεκίνησε η δική μας ιστορία πριν από 30 χρόνια. Εδώ παράγουμε, εδώ δημιουργούμε και προσπαθούμε πάντα να είμαστε κοντά στους ανθρώπους της περιοχής μας. Ειλικρινά μας συγκινεί το σημαντικό έργο του φιλανθρωπικού οργανισμού «Αποστολή», με τον οποίο μοιραζόμαστε τις ίδιες αξίες και αρχές. Στο επίκεντρο είναι πάντα ο άνθρωπος και ειδικά η νέα γενιά που πιστεύουμε ότι θα διαμορφώσει ένα καλύτερο μέλλον για τη χώρα μας».

Περισσότερα

17# Συνεργασία για τους Στόχους

ACS Αττικής: Συγκέντρωση φαρμάκων στα καταστήματα 15/10 – έως 15/11

Από τον Μάιο του 2018 η ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες ένωσε τις δυνάμεις της με το GIVMED, την μη κερδοσκοπική οργάνωση που εξασφαλίζει την πρόσβαση κοινωνικά ευπαθών ομάδων σε φάρμακα. 

Μέχρι σήμερα χιλιάδες κουτιά περισσευούμενων φαρμάκων έχουν φτάσει στους κοινωφελείς του δικτύου GIVMED με την αξιοπιστία της ACS. Κοινωνικά φαρμακεία, γηροκομεία, δομές για παιδιά και άλλοι μη κερδοσκοπικοί φορείς έχουν παραλάβει τα απαραίτητα φάρμακα προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες των ωφελουμένων τους.

Στο ίδιο πλαίσιο στήριξης των ευπαθών ομάδων, βάσει της μακρόχρονης στρατηγικής Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της, η ACS καλεί τους πολίτες στον Νομό Αττικής να συγκεντρώσουν φάρμακα που δεν χρησιμοποιούν πια και να τα παραδώσουν στα καταστήματα Αττικής από τις 15 Οκτώβρη έως και 15 Νοέμβρη 2020.

Η εταιρεία προτείνει στο κοινό τα εξής 3 απλά βήματα: 

● Έλεγξε το οικιακό σου φαρμακείο! Έχεις φάρμακα που δε χρειάζεσαι;

● Τοποθέτησέ τα σε ένα κλειστό χαρτοκιβώτιο, γράφοντας «Φάρμακα για GIVMED» πάνω στο κουτί.

● Βρες εδώ το πλησιέστερο κατάστημα ACS στην Αττική και παράδωσε το κουτί που ετοίμασες.

Η ACS και το GIVMED θα αναλάβουν τα φάρμακα που δε χρειάζεσαι πια να φτάσουν ακριβώς εκεί που υπάρχει ανάγκη.

Προσοχή: Ληγμένα φάρμακα, φάρμακα που χρειάζονται ψυγείο, δίγραμμα φάρμακα, ανοιχτά σιρόπια, αλοιφές, εισπνεόμενα ΔΕΝ μπορούν να δωρηθούν.

Σημειώνεται ότι κάθε χρόνο στην Ελλάδα τουλάχιστον 34.000.000 κουτιά φαρμάκων λήγουν και πετάγονται στα σκουπίδια, ενώ την ίδια στιγμή περίπου 2.300.000 άνθρωποι ζουν κάτω από τα όρια της φτώχειας, δηλαδή δυσκολεύονται να καλύψουν βασικές ανάγκες, όπως η πρόσβαση στα φάρμακα που χρειάζονται. Το GIVMED | Share medicine Share life είναι η μη κερδοσκοπική οργάνωση, που εξασφαλίζει την πρόσβαση κοινωνικά ευπαθών ομάδων σε φάρμακα (ηλικιωμένους, παιδιά, άπορους, πρόσφυγες, ψυχικά ασθενείς). Ιδρύθηκε τον Μάρτιο 2016 και μέχρι σήμερα έχει προσφέρει συνολικά 100.521 κουτιά φαρμάκων και 184.000 κουτιά υγειονομικού και παραφαρμακευτικού υλικού, αξίας 1.321.265 ευρώ μέσω ενός δικτύου 149 κοινωφελών φορέων-σημείων δωρεάς.

Περισσότερα
κουφώματα pvc τεχνοπαν

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΑΠΟΨΕΙΣ