Connect with us

Τρόφιμα / Ποτά

Coca-Cola Pop-Up Store: Πρόσφερε 380.000 γεύματα στο «Μπορούμε»

Η Coca-Cola, πιστή στο ραντεβού της και αυτά τα Χριστούγεννα, υποδέχθηκε τους καταναλωτές στο γιορτινό και ανανεωμένο Coca-Cola Pop-Up Store.

Μέσα σε 15 ημέρες περισσότεροι από 200.000 επισκέπτες, ανάμεσά τους celebrities και καλλιτέχνες, βρέθηκαν στο My Golden Hall όπου στήθηκε φέτος το κατάστημα της Coca-Cola. Παράλληλα, η Coca-Cola στήριξε για άλλη μια χρονιά τη μη κερδοσκοπική οργάνωση «Μπορούμε» και προσκάλεσε τον κόσμο να συμβάλλει με το δικό του τρόπο σε αυτή την προσπάθεια.

Φέτος τις γιορτές, το χριστουγεννιάτικο Coca-Cola Pop-Up Store, άνοιξε τις πόρτες του από τις 15 έως τις 31 Δεκεμβρίου, στο εμπορικό κέντρο My Golden Hall. Όλοι οι επισκέπτες, είχαν την ευκαιρία να επιλέξουν ανάμεσα σε συλλεκτικά αξεσουάρ, ρούχα και παιχνίδια, τα Coke δώρα των γιορτών.

Όλοι όσοι παρευρέθηκαν στο Coca-Cola Pop-Up Store, είχαν επίσης την ευκαιρία να γίνουν αρωγοί στην ενίσχυση της προσπάθειας της μη κερδοσκοπικής οργάνωσης «Μπορούμε». Στο ειδικά διαμορφωμένο Photo booth της Coca-Cola, μικροί και μεγάλοι έβγαλαν μία χριστουγεννιάτικη φωτογραφία κάνοντας την share στα προσωπικά τους social media. Κάθε share αντιστοιχούσε σε 1 ευρώ και με αυτό τον τρόπο η Coca-Cola κατάφερε να υποστηρίξει το «Μπορούμε» προσφέροντας συνολικά 380.000 γεύματα.

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

8# Αξιοπρεπής Εργασία & Οικονομική Ανάπτυξη

Coca-Cola: Kοινωνική, συνεργατική πρωτοβουλία με το Ίδρυμα Μποδοσάκη

Η Coca-Cola στην Ελλάδα ανακοίνωσε την έναρξη του προγράμματος «Future Loading» σε συνεργασία με το Ίδρυμα Μποδοσάκη, στρατηγικού συνεργάτη της κοινωνικής αυτής πρωτοβουλίας.

Το πρόγραμμα τελεί υπό την αιγίδα των Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Υπουργείου Τουρισμού, Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) και Ενιαίου Φορέα Ελέγχου Τροφίμων (Ε.Φ.Ε.Τ) και έχει ως στόχο τη στήριξη των μικρών επιχειρήσεων καφεστίασης και φιλοξενίας (Ho.Re.Ca) και την ενίσχυση της απασχολησιμότητας στον κλάδο.

Το πρόγραμμα προσβλέπει στην ενίσχυση της ασφαλούς λειτουργίας των επιχειρήσεων, την ένταξή τους στην εποχή του ψηφιακού μετασχηματισμού, την προσέλκυση πελατών και την ενσωμάτωση  των αρχών της περιβαλλοντικής βιωσιμότητας στην επιχείρησή τους.

Μέσω του προγράμματος “Future Loading”, η Coca-Cola στην Ελλάδα μαζί με το Ίδρυμα Μποδοσάκη και σημαντικές εταιρείες και οργανισμούς – υποστηρικτές, προσφέρουν τις  απαραίτητες πιστοποιήσεις για την ασφαλή λειτουργία, αλλά και δωρεάν εκπαίδευση στα στελέχη των μικρών αυτών επιχειρήσεων, προκειμένου να διευκολυνθεί η ομαλή μετάβαση στις νέες συνθήκες που δημιούργησε η πανδημία. Πιο συγκεκριμένα, μέσω του προγράμματος επιτυγχάνεται:

Επανεκκίνηση & προσαρμογή στη νέα πραγματικότητα μέσα από:

·         Τον έλεγχο της εφαρμογής των κατάλληλων διαδικασιών πρόληψης και των ενδεδειγμένων από τις αρμόδιες αρχές και την επιστημονική κοινότητα πρακτικών για την αποφυγή της μετάδοσης του ιού, με την σφραγίδα πιστοποίησης TÜV AUSTRIA CoVid Shield, από τον φορέα TÜV AUSTRIA Hellas.

·         Διαδικτυακά σεμινάρια με θέμα την εξυπηρέτηση πελατών στη νέα κανονικότητα από την Avocado Learning Experiences, εταιρεία που δραστηριοποιείται στον χώρο της εκπαίδευσης και ανάπτυξης στελεχών και ομάδων, και με την υποστήριξη της Coca-Cola Τρία Έψιλον και του προγράμματος Youth Empowered: The HoReCa Edition

·         Εκπαίδευση σε θέματα υγιεινής & προστασίας μέσω του πρακτικού εφαρμοσμένου Οδηγού από τον Ενιαίο Φορέα Ελέγχου Τροφίμων (Ε.Φ.Ε.Τ.)

·         Προσφορά της λειτουργίας ανέπαφου check in/check out και εκπαίδευση μικρών ξενοδοχείων στη χρήση της λειτουργίας από τον Όμιλο Hotelbrain, που εξειδικεύεται στη διαχείριση και εκμετάλλευση ξενοδοχείων

·         Ειδικά σχεδιασμένο σεμινάριο από την Google, για τις τάσεις του τουρισμού στη νέα περίοδο

Ενίσχυση του ψηφιακού μετασχηματισμού μέσα από:

·         Εκπαίδευση στη χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ψηφιακού marketing, ηλεκτρονικού εμπορίου και εργαλείων συνεργασίας, από τo Found.ation και με την υποστήριξη της Coca-Cola Τρία Έψιλον και του προγράμματος Youth Empowered: The HoReCa Edition

·         Δωρεάν λογισμικά και λύσεις αυτοματισμού και CRM, από την Pobuca, εταιρεία με εξειδίκευση σε τεχνολογίες Customer eXperience (CX) και με την υποστήριξη της Coca-Cola Τρία Έψιλον και του προγράμματος Youth Empowered: The HoReCa Edition

·         Ειδικά σχεδιασμένο σεμινάριο με τίτλο “Digital Marketing & Marketplaces in the new world” από το efood

Διαφημιστική προβολή & προσέλκυση πελάτων μέσα από:

·         Παροχή on-line διαφημιστικού χώρου, από το Αθηνόραμα, μέσω ειδικής ενότητας στο www.athinorama.gr και υποστήριξη μέσω της πρωτοβουλίας «Restaurants back for good»

·         Διαδικτυακά σεμινάρια με θέμα το branding και την ανάλυση ανταγωνισμού, από τον οργανισμό The People’s Trust, που ειδικεύεται στην ενίσχυση της επιχειρηματικότητας, με την υποστήριξη του Ιδρύματος Αθανασίου Κ. Λασκαρίδη

·         Συμβουλευτικές υπηρεσίες και περιεχόμενο για τις επιχειρήσεις – δικαιούχους από την Notice Content and Services (HO.RE.CA OPEN, FnB Daily)

Βιώσιμη ανάπτυξη και υιοθέτηση των αρχών Κυκλικής Οικονομίας & Ανακύκλωσης, σε συνεργασία με τη ΜΚΟ Οικολογική Εταιρία Ανακύκλωσης, μέσα από:

·         Παροχή του Zero Waste Future οδηγού της Coca-Cola

·         Παροχή κάδων οργανικών απορριμμάτων και λοιπού εξοπλισμού

·         Online workshops & σεμινάρια για τη διαχείριση απορριμμάτων στις επιχειρήσεις

·         Δημιουργία ψηφιακής πλατφόρμας εκπαίδευσης και καταχώρησης επιδόσεων

·         Πιστοποίηση και ένταξη στο 1ο δίκτυο Zero Waste HoReCa μετά από ένα έτος παρακολούθησης

Για την υποβολή αίτησης στο πρόγραμμα “Future Loading”, οι ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις θα πρέπει να πληρούν τα ακόλουθα κριτήρια, ενώ θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας για την ένταξή τους στο πρόγραμμα:

·         Να ανήκουν στον κλάδο καφεστίασης και φιλοξενίας (Ho.Re.Ca) και να λειτουργούν τα τελευταία 3 χρόνια

·         Να έχουν ετήσιο κύκλο εργασιών έως 500.000 ευρώ

·         Να διαθέτουν προσωπικό 2 έως 25 άτομα

·         Να είναι ανεξάρτητες επιχειρήσεις (να μην ανήκουν σε κάποιον μεγαλύτερο όμιλο εταιρειών)

·         Να έχουν τακτοποιημένες ασφαλιστικές υποχρεώσεις

·         Να τηρούν το πρότυπο HACCP σε θέματα υγιεινής και ασφάλειας τροφίμων

Το “Future Loading” φέρνει μαζί εταιρείες, φορείς και Ιδρύματα, σε μια πρωτοβουλία κοινωνικού χαρακτήρα. Ο κάθε εξειδικευμένος συνεργάτης συνεισφέρει στη δημιουργία μιας ‘εργαλειοθήκης’, ειδικά σχεδιασμένης για τις ανάγκες των μικρών επιχειρήσεων καφεστίασης και φιλοξενίας, ώστε με ασφαλή βήματα και σιγουριά να προσαρμοστούν στη νέα πραγματικότητα και να εξασφαλίσουν τη βιωσιμότητά τους στο μέλλον.

Ο αρχικός σχεδιασμός αφορά στη στήριξη 300 μικρών επιχειρήσεων Ho.Re.Ca, ενώ η Coca-Cola στην Ελλάδα και το Ίδρυμα Μποδοσάκη καλούν εταιρίες, φορείς και Ιδρύματα να συμβάλλουν στην υποστήριξη του προγράμματος, με στόχο τη μεγιστοποίηση του διαθέσιμου κεφαλαίου και την αύξηση του αριθμού των επωφελούμενων επιχειρήσεων.

Περισσότερα

10# Λιγότερες Ανισότητες

HILL’S: Συνεργασία με το Υπ. Εσωτερικών για τα καταφύγια αδέσποτων ζώων

Με αποστολή να βοηθά να εμπλουτίζονται και να επιμηκύνονται οι ιδιαίτερες σχέσεις μεταξύ των ανθρώπων και των κατοικιδίων τους η HILL’S είναι προχωρά σε δράση.

Με ζητούμενο το πως η πανδημία (COVID-19) έχει μειώσει τα διαθέσιμα κεφάλαια στα καταφύγια ζώων, ειδικότερα σε μικρότερους οργανισμούς – πολλοί μη κερδοσκοπικοί, των οποίων οι πηγές χρηματοδότησης εξαρτώνται από τη συμμετοχή ανθρώπων σε εκδηλώσεις συγκέντρωσης χρημάτων – η Hill’s επανατοποθετεί τους στόχους του προγράμματος Hill’s Τροφή, Στέγη & Αγάπη.

Τους τελευταίους μήνες, οι πηγές οικονομικής υποστήριξης έχουν υποστεί μεγάλο πλήγμα δεδομένου ότι οι άνθρωποι έμειναν στα σπίτια τους και έγιναν πιο σκεπτικοί όσον αφορά τη διαχείριση των πόρων τους.

Eκτιμά ότι κάθε κατοικίδιο αξίζει να λαμβάνει την καλύτερη ποιότητα διατροφής, ειδικά κατά τη διάρκεια τέτοιων δύσκολων στιγμών. Για αυτό το λόγο, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «animalsolidarity.gov.gr» του Υπουργείου Εσωτερικών και σε συνεργασία με την Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδος και την Περιφερειακή Ένωση Δήμων Αττικής, δώρισε 32 τόνους προϊόντων Hill’s σε καταφύγια και σωματεία, μέσω των Δήμων σε όλη την Ελλάδα.

Η Hill’s δημιούργησε το πρόγραμμα Hill’s Τροφή, Στέγη & Αγάπη το 2002, για να παρέχει στους σκύλους  και τις γάτες που βρίσκονται σε καταφύγια, διατροφή που βοηθά να παραμείνουν υγιή, χαρούμενα και πανέτοιμα να ζήσουν στο παντοτινό τους σπίτι.

Περισσότερα

17# Συνεργασία για τους Στόχους

ΗΡΑΚΛΗΣ και 12 ΑΘΛΟΙ στα ζυμαρικά ΗΛΙΟΣ

Η Βιομηχανία Ζυμαρικών ΗΛΙΟΣ πρωτοπορεί για μία ακόμα φορά και δημιουργεί νέα σειρά ζυμαρικών «τα θεματικά μας» με  σχέδια εμπνευσμένα από την ελληνική μυθολογία, ξεκινώντας με τους 12 Άθλους του Ηρακλή, με στόχο να εκπλήξει, αλλά και να εμπνεύσει τους λιλιπούτειους φίλους.

Το λιοντάρι της Νεμέας, η Λερναία Ύδρα, οι Στυμφαλίδες Όρνιθες, η Ζώνη της Ιππολύτης, ο Ερυμάνθιος Κάπρος και όλοι οι υπόλοιποι άθλοι του Ηρακλή «ζωντανεύουν» στο καθημερινό οικογενειακό τραπέζι.  Δεκατρία διαφορετικά σχήματα, εμπνευσμένα από τα κατορθώματα του μυθικού ήρωα, από 100% σιμιγδάλι σκληρού σίτου, σχεδιάστηκαν από τη Βιομηχανία Ζυμαρικών ΗΛΙΟΣ ειδικά για τα παιδιά, προσφέροντας την ευκαιρία να συζητήσουν και να μάθουν για σημαντικές αρχές όπως η ανδρεία, η γενναιότητα, η αποφασιστικότητα, η αρετή.

Παράλληλα, η Βιομηχανία Ζυμαρικών ΗΛΙΟΣ αναμένεται να εμπλουτίσει τη σειρά και με άλλους αγαπημένους ήρωες από την αρχαία Ελλάδα. 

Η Βιομηχανία ζυμαρικών ΗΛΙΟΣ γνωστή για την ευαισθησία και την αγάπη της στα παιδιά έχει δημιουργήσει ειδικές σειρές και για τις μικρότερες ηλικίες που ανακαλύπτουν τον κόσμο και τα νήπια που μαθαίνουν να τρώνε μόνα τους! 

Η Βιομηχανία Ζυμαρικών ΗΛΙΟΣ, ιδρυτικό και δυναμικό Μέλος της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, επενδύει συστηματικά στην παραγωγή καινοτόμων και πρωτότυπων ζυμαρικών στηρίζοντας τα Ελληνικά προϊόντα, από το στάδιο της παραγωγής μέχρι την τελική διανομή.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΑΠΟΨΕΙΣ