Connect with us

12# Υπεύθυνη Κατανάλωση & Παραγωγή

Coca-Cola: Στον Αυθεντικό Μαραθώνιο με μήνυμα για Zero Waste Future

Η Coca-Cola, επίσημος χορηγός του 37ου Αυθεντικού Μαραθωνίου, καλεί φέτος το κοινό να τρέξει και να ανακυκλώσει με στόχο έναν Μαραθώνιο Χωρίς Απορρίμματα.

Φέτος, είναι η πρώτη φορά που η Coca-Cola αναλαμβάνει δράση ώστε να δοθεί προοπτική μηδενικών απορριμμάτων στον ιστορικό αγώνα δρόμου, τοποθετώντας ειδικούς κάδους κατά μήκος της διαδρομής και ειδικούς μπλε και καφέ κάδους στον τερματισμό του αγώνα, προωθώντας την ανακύκλωση και την κομποστοποίηση.

Με βασικό σύνθημα «Τρέχουμε και Ανακυκλώνουμε», η Coca-Cola μας παροτρύνει όλοι μαζί να συλλέξουμε και να ανακυκλώσουμε τα πλαστικά μπουκάλια για να βοηθήσουμε στη δημιουργία 3D printed υπαίθριων γυμναστηρίων από ανακυκλωμένο πλαστικό, σε συνεργασία με τους The New Raw. Τις ημέρες του 37ου Αυθεντικού Μαραθωνίου, η εταιρεία εστιάζει στην προώθηση της πρόληψης, της ανακύκλωσης και της επαναχρησιμοποίησης, με σκοπό να δώσει «δεύτερη ζωή» στα πλαστικά απορρίμματα, μέσα από τη χρήση νέων τεχνολογιών. Παράλληλα, η Coca-Cola, ως επίσημος χορηγός του 37ου Αυθεντικού Μαραθωνίου, υποστηρίζει και χορηγεί τη Zero Waste Team, την ειδική ομάδα εθελοντών που θα βοηθά στις δράσεις συλλογής και ανακύκλωσης υπό την καθοδήγηση της ΜΚΟ Ινστιτούτο – Ομάδα για τον Κόσμο.

Αξίζει να σημειωθεί ότι, για πρώτη φορά, οι απονομές των μεταλλίων στους νικητές μαραθωνοδρόμους, μέσα στο Παναθηναϊκό Στάδιο, θα πραγματοποιηθούν πάνω σε βάθρο από 3D printed ανακυκλωμένο πλαστικό.

Οι δράσεις της εταιρείας στο σπουδαιότερο δρομικό γεγονός της Ελλάδας αποτελούν έμπρακτη απόδειξη της στήριξής της στα μεγάλα γεγονότα που γίνονται στη χώρα αλλά και της πλατφόρμας κοινωνικής προσφοράς «Zero Waste Future», μια πρωτοβουλία της Coca-Cola στην Ελλάδα με στόχο να προωθήσει την κυκλική οικονομία και ένα νέο τρόπο διαχείρισης απορριμμάτων όπου τίποτα δεν πάει χαμένο.

Επιστέγασμα της επίσημης χορηγίας και συνεργασίας της Coca-Cola με τον ΣΕΓΑΣ είναι ο Αγώνας Δρόμου 5 χιλιομέτρων ZERO WASTE FUTURE, ο οποίος αντικατοπτρίζει τη σημασία που δίνει η εταιρεία στην προσπάθεια για έναν Μαραθώνιο Χωρίς Απορρίμματα. Ο Αγώνας Δρόμου 5 χιλιομέτρων ZERO WASTE FUTURE θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 10 Νοεμβρίου, στις 08.15 π.μ., με την εκκίνηση να δίνεται στη Λεωφόρο Αμαλίας, στο ύψος του Εθνικού Κήπου, ενώ ο τερματισμός θα πραγματοποιηθεί μέσα στο Παναθηναϊκό Στάδιο.

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

12# Υπεύθυνη Κατανάλωση & Παραγωγή

Ολυμπιακή Ζυθοποιία: Στηρίζει την επανεκκίνηση της κρύας αγοράς

Με κεντρικό μήνυμα «Τα λέμε Εκεί!», η Ολυμπιακή Ζυθοποιία συνεχίζει την έμπρακτη ενίσχυση της στην αγορά της HO.RE.CA., ξεκινώντας μια νέα πρωτοβουλία για την υποστήριξη της επανεκκίνησης του κλάδου της εστίασης που έχει πληγεί σημαντικά τους προηγούμενους μήνες από τα απαγορευτικά μέτρα λειτουργίας λόγω της πρωτοφανούς υγειονομικής κρίσης που επέφερε ο Covid-19.

Για την ομαλή επάνοδο όλων των καταστημάτων της κρύας αγοράς, είναι απολύτως σημαντική η άμεση επιστροφή των καταναλωτών στις αγαπημένες τους συνήθειες, όπως μια μάζωξη στο γνώριμο στέκι, μια κράτηση στο εστιατόριο της επιλογής τους, μία μπύρα μετά τη δουλειά, ένα φαγητό στο μεζεδοπωλείο ή το ταβερνάκι που ξέρουν ότι θα τους φροντίσει, σε όλα τα μαγαζιά που αποτελούν το σημείο αναφοράς του καθενός.

Για την Καμπάνια Ενδυνάμωσης, δημιουργήθηκε μία σειρά videos, η οποία θα ξεδιπλωθεί σταδιακά, με μηνύματα παρότρυνσης και ενθάρρυνσης, εστιάζοντας στον καταλυτικό παράγοντα της ψυχολογίας του πελάτη αλλά και του επιχειρηματία για την επανεκκίνηση του κλάδου της εστίασης. Βασικό στόχο έχει το να προτρέψει το κοινό να επισκεφθεί ξανά και πάντα με ασφάλεια τα αγαπημένα σημεία της γειτονιάς, της πόλης, της χώρας μας, στηρίζοντας με αυτόν τον τρόπο το νέο ξεκίνημα των καταστημάτων της κρύας αγοράς.

Τη συγκεκριμένη πρωτοβουλία υπογράφει η Ολυμπιακή Ζυθοποιία, με τη συμμετοχή των τριών τοπικώς παραγόμενων σημάτων της: FIX Hellas, Mythos και Kaiser. 

Περισσότερα

12# Υπεύθυνη Κατανάλωση & Παραγωγή

Chiquita: Προστατεύει τη βιοποικιλότητα με το καταφυγίο Nogal

Η Chiquita γιόρτασε τα 15 χρόνια του καταφυγίου Nogal, που εδραιώθηκε μετά από μια κοινή προσπάθεια της Chiquita και μίας μερίδας πελατών της για την προώθηση της διατήρησης και προστασίας της βιοποικιλότητας και ταυτόχρονα τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ανθρώπων της τοπικής κοινότητας.  

Το καταφύγιο Nogal βρίσκεται στον Μεσοαμερικάνικο Βιολογικό Διάδρομο, ο οποίος δημιουργήθηκε τη δεκαετία του ’90 με στόχο την προστασία και διασύνδεση των φυσικών πόρων της περιοχής. Περιστοιχισμένη από ωκεανούς, ηφαίστεια, ερήμους και πλούσια τροπικά δάση, η Κεντρική Αμερική είναι η τρίτη μεγαλύτερη περιοχή βιοποικιλότητας παγκοσμίως, φιλοξενώντας περισσότερο από το 7% όλων των γνωστών ειδών. Με την υποστήριξη της Γερμανικής Εταιρείας Διεθνούς Συνεργασίας, της κυβέρνησης της Κόστα Ρίκα και της Rainforest Alliance, η Chiquita έχει εφαρμόσει μία σειρά βιώσιμων πρωτοβουλιών για να στηρίξει τη διατήρηση του περιβάλλοντος και την εκπαίδευση, με σκοπό την προστασία περισσότερων από 720 φυτών και 339 ειδών ζώων που βρίσκονται εντός του συνολικής έκτασης 1.028 στρεμμάτων βιότοπου. 

«Η Chiquita καταβάλλει τεράστιες προσπάθειες για την προστασία της βιοποικιλότητας και το καταφύγιο Nogal στην Κόστα Ρίκα αποτελεί ένα λαμπρό παράδειγμα του θετικού περιβαλλοντικού μας αντίκτυπου,» δήλωσε ο Raul Cigena Pazos, Human Resources and Sustainability Director της Chiquita.

Τα βασικά σημεία εστίασης της Chiquita στο καταφύγιο Nogal περιλαμβάνουν:

Προστασία Άγριας Ζωής

Το Nogal, είναι μια ιδιωτική προστατευόμενη περιοχή, αναγνωρισμένη από την κυβέρνηση της Κόστα Ρίκα, και αποτελεί καταφύγιο για 720 είδη φυτών και 339 σπονδυλωτών ζώων όπως πουλιά, θηλαστικά, ερπετά και αμφίβια. Η υπηρεσία δασοφυλακής της Chiquita ελέγχει και προστατεύει την ευάλωτη άγρια ζωή μέσα στο καταφύγιο, καταπολεμώντας το παράνομο κυνήγι και διατηρώντας έτσι άθικτη την πλούσια βιοποικιλότητα του. Ως αποτέλεσμα των ενεργειών της εταιρείας, τα τελευταία τρία χρόνια στο καταφύγιο έχουν εντοπιστεί νέα είδη όπως ο τάπιρος, το κοριμάκο και η κίτρινη σαύρα. Αυτές οι νέες αφίξεις δείχνουν ότι το Nogal συνδέεται με τους υπόλοιπους βιότοπους της περιοχής, επιτρέποντας στα ζώα να μετακινούνται με ασφάλεια από τον ένα στον άλλο προς αναζήτηση τροφής.

Αναδάσωση

Η Chiquita έχει δωρίσει πάνω από 20.000 δέντρα για την αναδάσωση του Nogal. Τα δέντρα δεν βελτιώνουν μόνο την ποιότητα του αέρα, αλλά μπορούν να λειτουργήσουν ως προστασία για την άγρια ζωή. Επίσης, παίζουν καθοριστικό ρόλο στη μείωση κινδύνων από φυσικές καταστροφές, όπως πλημμύρες και κατολισθήσεις. Για παράδειγμα, με τη βοήθεια των τοπικών αγροτών η Chiquita φύτεψε δέντρα σε ένα άδειο, πρώην γήπεδο μπέιζμπολ (ιδιοκτησίας της εταιρείας) μέσα στο καταφύγιο για να αποφευχθούν οι πλημμύρες από τον γειτονικό ποταμό Sucio.

Εκπαίδευση & ανάπτυξη της κοινότητας 

Από την αρχή της δημιουργίας του προγράμματος Nogal, η Chiquita επεδίωξε να εμπνεύσει και να αναμείξει την τοπική κοινωνία στην αποστολή της, μέσω της διοργάνωσης ειδικών προγραμμάτων περιβαλλοντικής εκπαίδευσης. Από την έναρξή τους, περισσότεροι από 30.000 μαθητές και αγρότες έχουν παρακολουθήσει τα προγράμματα, διευρύνοντας τις γνώσεις τους σε ζητήματα βιοποικιλότητας, διαχείρισης αποβλήτων, λειτουργία οικοσυστημάτων και διατήρηση φυσικών πόρων. Επιπλέον αυτών των προγραμμάτων, η Chiquita έχει αναβαθμίσει τις υποδομές της κοινότητας χτίζοντας ένα σχολικό κυλικείο, ένα υπαίθριο γυμναστήριο και μια βιβλιοθήκη με δωρεάν πρόσβαση στο ίντερνετ για όλους.

Οι δράσεις της Chiquita στο Nogal συμβάλλουν στην φιλοσοφία του «Πίσω από το μπλε αυτοκόλλητο», μια προσέγγιση που εμπεριέχεται σε όλες τις δραστηριότητες της εταιρείας και η οποία επιδιώκει τις συνεργασίες με σημαντικούς οργανισμούς για την προώθηση της βιωσιμότητας και περιβαλλοντικά φιλικότερων πρακτικών από τις φάρμες όπου η εταιρεία παράγει τις μπανάνες της μέχρι τα ράφια των καταστημάτων.  

Περισσότερα

12# Υπεύθυνη Κατανάλωση & Παραγωγή

H&M: Ανακυκλωμένα και βιώσιμα υλικά στη νέα συλλογή

Η H&M τηρεί τη δέσμευσή της για ένα πιο αειφόρο μέλλον στη μόδα με το λανσάρισμα μιας συλλογής από ανακυκλωμένα και άλλα βιώσιμα υλικά.

Πρόκειται για ένα ακόμη βήμα που οδηγεί την εταιρεία πιο κοντά στο στόχο της να χρησιμοποιεί αποκλειστικά βιώσιμα υλικά μέχρι το 2030, κάνοντας την αειφόρο μόδα διαθέσιμη σε όλους. Η συλλογή θα είναι διαθέσιμη στην Ελλάδα και την Κύπρο από τις 28 Μαΐου σε όλα τα καταστήματα και online μέσα από το hm.com.

Η Η&Μ ακολουθεί μια κυκλική προσέγγιση σε ό,τι αφορά το πώς δημιουργείται και χρησιμοποιείται η μόδα. Αυτό περιλαμβάνει την επέκταση του κύκλου ζωής των προϊόντων, καθώς και τη χρήση ανακυκλωμένων ή άλλων υλικών που προέρχονται από βιώσιμες πηγές. Ήδη περισσότερα από τα μισά υλικά που χρησιμοποιούνται στην H&M είναι ανακυκλωμένα, οργανικά ή από άλλες βιώσιμες πηγές, ενώ από το 2020 η Η&Μ πέτυχε το στόχο που είχε θέσει για τη χρησιμοποίηση αποκλειστικά ανακυκλωμένου ή άλλου βιώσιμου βαμβακιού. Μέχρι το 2030 ο στόχος είναι να χρησιμοποιεί μόνο υλικά που προέρχονται από βιώσιμες πηγές.

Η νέα συλλογή, η οποία περιλαμβάνει μια γκάμα από μίνι και μάξι φορέματα, δίνει έμφαση στην ελευθερία και το γυναικείο δυναμισμό, μέσα από την αντίθεση που προκύπτει από στιλιζαρισμένα κομμάτια με όγκους που προσδίδουν κίνηση. Η πλειονότητα των κομματιών έχουν δημιουργηθεί εξ’ ολοκλήρου ή μερικώς από ανακυκλωμένα ή άλλα βιώσιμα υλικά, όπως το οργανικό βαμβάκι, το Tencel™ ή ο ανακυκλωμένος πολυεστέρας, ενώ άλλα κομμάτια δημιουργήθηκαν από μίξεις υλικών που προέρχονται τουλάχιστον κατά 50% από βιώσιμες πηγές. Είναι μια συλλογή φορεμάτων του σήμερα με υλικά του αύριο.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΑΠΟΨΕΙΣ