Connect with us

12# Υπεύθυνη Κατανάλωση & Παραγωγή

Coca-Cola: Στον Αυθεντικό Μαραθώνιο με μήνυμα για Zero Waste Future

Η Coca-Cola, επίσημος χορηγός του 37ου Αυθεντικού Μαραθωνίου, καλεί φέτος το κοινό να τρέξει και να ανακυκλώσει με στόχο έναν Μαραθώνιο Χωρίς Απορρίμματα.

Φέτος, είναι η πρώτη φορά που η Coca-Cola αναλαμβάνει δράση ώστε να δοθεί προοπτική μηδενικών απορριμμάτων στον ιστορικό αγώνα δρόμου, τοποθετώντας ειδικούς κάδους κατά μήκος της διαδρομής και ειδικούς μπλε και καφέ κάδους στον τερματισμό του αγώνα, προωθώντας την ανακύκλωση και την κομποστοποίηση.

Με βασικό σύνθημα «Τρέχουμε και Ανακυκλώνουμε», η Coca-Cola μας παροτρύνει όλοι μαζί να συλλέξουμε και να ανακυκλώσουμε τα πλαστικά μπουκάλια για να βοηθήσουμε στη δημιουργία 3D printed υπαίθριων γυμναστηρίων από ανακυκλωμένο πλαστικό, σε συνεργασία με τους The New Raw. Τις ημέρες του 37ου Αυθεντικού Μαραθωνίου, η εταιρεία εστιάζει στην προώθηση της πρόληψης, της ανακύκλωσης και της επαναχρησιμοποίησης, με σκοπό να δώσει «δεύτερη ζωή» στα πλαστικά απορρίμματα, μέσα από τη χρήση νέων τεχνολογιών. Παράλληλα, η Coca-Cola, ως επίσημος χορηγός του 37ου Αυθεντικού Μαραθωνίου, υποστηρίζει και χορηγεί τη Zero Waste Team, την ειδική ομάδα εθελοντών που θα βοηθά στις δράσεις συλλογής και ανακύκλωσης υπό την καθοδήγηση της ΜΚΟ Ινστιτούτο – Ομάδα για τον Κόσμο.

Αξίζει να σημειωθεί ότι, για πρώτη φορά, οι απονομές των μεταλλίων στους νικητές μαραθωνοδρόμους, μέσα στο Παναθηναϊκό Στάδιο, θα πραγματοποιηθούν πάνω σε βάθρο από 3D printed ανακυκλωμένο πλαστικό.

Οι δράσεις της εταιρείας στο σπουδαιότερο δρομικό γεγονός της Ελλάδας αποτελούν έμπρακτη απόδειξη της στήριξής της στα μεγάλα γεγονότα που γίνονται στη χώρα αλλά και της πλατφόρμας κοινωνικής προσφοράς «Zero Waste Future», μια πρωτοβουλία της Coca-Cola στην Ελλάδα με στόχο να προωθήσει την κυκλική οικονομία και ένα νέο τρόπο διαχείρισης απορριμμάτων όπου τίποτα δεν πάει χαμένο.

Επιστέγασμα της επίσημης χορηγίας και συνεργασίας της Coca-Cola με τον ΣΕΓΑΣ είναι ο Αγώνας Δρόμου 5 χιλιομέτρων ZERO WASTE FUTURE, ο οποίος αντικατοπτρίζει τη σημασία που δίνει η εταιρεία στην προσπάθεια για έναν Μαραθώνιο Χωρίς Απορρίμματα. Ο Αγώνας Δρόμου 5 χιλιομέτρων ZERO WASTE FUTURE θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 10 Νοεμβρίου, στις 08.15 π.μ., με την εκκίνηση να δίνεται στη Λεωφόρο Αμαλίας, στο ύψος του Εθνικού Κήπου, ενώ ο τερματισμός θα πραγματοποιηθεί μέσα στο Παναθηναϊκό Στάδιο.

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

12# Υπεύθυνη Κατανάλωση & Παραγωγή

Φυλλάδιο Προσφοράς #apotalidl

Το δημοφιλές «Εβδομαδιαίο Φυλλάδιο Προσφορών Lidl» μεταμορφώνεται σε «Φυλλάδιο Προσφοράς #apotalidl», ένα διαφορετικό φυλλάδιο στο οποίο δεν υπάρχουν προϊόντα και το μόνο που μπορεί να βρει κανείς σε αυτό είναι αγάπη και αλληλεγγύη για τους συνανθρώπους μας που το έχουν ανάγκη.

Στο πλαίσιο της καμπάνιας, η Lidl Ελλάς καλεί τον κόσμο να επισκεφθεί την ιστοσελίδα fylladioprosforasapotalidl.gr, να πατήσει το κουμπί «Μοιράσου το καλό!» και να μοιραστεί «ηλεκτρονικά» το μήνυμα αγάπης και αλληλεγγύης του «Φυλλαδίου Προσφοράς #apotalidl».

Κάθε φορά που κάποιος το μοιράζεται, δηλαδή το κοινοποιεί «ηλεκτρονικά» , η Lidl Ελλάς προσφέρει 1 ευρώ σε προϊόντα που θα δοθούν σε ευπαθείς ομάδες μέσω των Οργανισμών «Ανοιχτή Αγκαλιά», «Δίκτυο Κοινωνικής Αλληλεγγύης & Αρωγής», «Μπορούμε» και «Το Χαμόγελο του Παιδιού».

Οι Γωγώ Δελογιάννη, Γιώργος Καπουτζίδης και Γιάννης Σερβετάς έχουν ήδη αγκαλιάσει την καμπάνια και ως «Διανομείς Αγάπης» και κοινωνοί του μηνύματος της Lidl Ελλάς, καλούν το κοινό να συμμετέχει και να στηρίξει αυτήν την πρωτοβουλία.

Με αυτό το ξεχωριστό Φυλλάδιο, η Lidl Ελλάς δημιουργεί μια ευκαιρία για τον καθένα από εμάς να συμβάλλει σε μια προσπάθεια για καλό σκοπό, με απλό και γρήγορο τρόπο και χωρίς καμία επιβάρυνση για τον ίδιο. Έτσι, η συγκεκριμένη καμπάνια μέσω της χρήσης του οικείου φυλλαδίου Lidl που διανέμει η εταιρία σε εβδομαδιαία βάση κάνει τη μετάβαση στην ανάδειξη των πρακτικών υπεύθυνης επιχειρηματικότητας και κοινωνικής προσφοράς που η Lidl Ελλάς αναλαμβάνει, τεκμηριώνοντας το γεγονός ότι «μεταφράζει» την αγάπη σε μέσο στήριξης κάθε αξιόλογης προσπάθειας, σε κάθε γωνιά της Ελλάδας.

Περισσότερα

12# Υπεύθυνη Κατανάλωση & Παραγωγή

Airbus: Μέσω GEFCO η διαχείριση επαναχρησιμοποιήσιμων συσκευασιών

Η GEFCO, κορυφαίος πάροχος πολυτροπικών λύσεων εφοδιαστικής αλυσίδας, υπέγραψε συμφωνία με την Airbus, παγκόσμιο ηγέτη στον τομέα της αεροπορικής βιομηχανίας, για να υποστηρίξει τη μετάβασή της σε μια καθαρότερη, πιο φιλική προς το περιβάλλον αλυσίδα εφοδιασμού.

Με περισσότερα από 30 χρόνια εμπειρίας σε επαναχρησιμοποιήσιμες συσκευασίες, η GEFCO θα αντικαταστήσει σταδιακά τις αναλώσιμες συσκευασίες της Airbus με επαναχρησιμοποιούμενα, πτυσσόμενα container. Αυτό αποδεικνύει τη δέσμευση των δύο εταιρειών να ακολουθούν τα αυστηρότερα περιβαλλοντικά πρότυπα ενώ ταυτόχρονα θα ενισχύσουν την αποτελεσματικότητα στον τομέα των αερομεταφορών.

Υποστηρίζοντας τη μετάβαση σε επαναχρησιμοποιήσιμες συσκευασίες

Από τον Ιανουάριο του 2019, η GEFCO διαχειρίζεται τις νέες επαναχρησιμοποιούμενες συσκευασίες Airbus σχεδιασμένες για τη μεταφορά εξαρτημάτων από προμηθευτές Airbus στην Ευρώπη, σε 10 μονάδες συναρμολόγησης στη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ισπανία και το Ηνωμένο Βασίλειο. Με περισσότερα από 30.000 assets που εμπλέκονται στο έργο, η Airbus προτίθεται να επεκτείνει σταδιακά τις βιώσιμες αυτές λύσεις σε όλες τις Ευρωπαϊκές εγκαταστάσεις της και τους προμηθευτές της.

Η επαναχρησιμοποιήσιμη συσκευασία θα επιτρέψει στην Airbus να μειώσει σημαντικά την ποσότητα συσκευασίας μίας χρήσης στην αλυσίδα εφοδιασμού της, καθώς και τον αριθμό των φορτηγών στους δρόμους, καθώς η χρήση πτυσσόμενων κιβωτίων και εμπορευματοκιβωτίων συμβάλλει στη βελτιστοποίηση της φόρτωσης φορτηγών. Η προσέγγιση αυτή συμπίπτει με τη ριζική αλλαγή στον τομέα των αερομεταφορών, η οποία απαιτεί από τις εταιρείες να βελτιώνουν συνεχώς τις επιδόσεις τους στον τομέα της εφοδιαστικής, τηρώντας ταυτόχρονα υψηλά περιβαλλοντικά πρότυπα.

Παροχή ολοκληρωμένης διαχείρισης συσκευασιών σε όλη την αλυσίδα εφοδιασμού

Σε καθημερινή βάση, έξι κέντρα διαχείρισης συσκευασιών της GEFCO χειρίζονται την παραγγελία, συλλογή, φόρτωση και μεταφορά επαναχρησιμοποιήσιμων συσκευασιών. Η Airbus συνεργάζεται επίσης με τις ομάδες ελέγχου GEFCO για να εκπαιδεύσει τις επιχειρησιακές της ομάδες στη διαχείριση συσκευασιών και το σύστημα NETBOX IT, το οποίο παρακολουθεί τα containers και παρέχει ενημερώσεις παράδοσης σε πραγματικό χρόνο. Εκπαίδευση παρέχεται επίσης στους προμηθευτές της Airbus για να υποστηρίξει τη μετάβασή τους σε βιώσιμες συσκευασίες.

Το ανθρώπινο δυναμικό και τεχνικοί πόροι της GEFCO προσφέρουν στην Airbus τα υψηλότερα πρότυπα ιχνηλασιμότητας για να ενισχύσουν τη διαχείριση της αλυσίδας εφοδιασμού της, ενώ παράλληλα συμβάλλουν στη βελτίωση των διαδικασιών σε ολόκληρη τη βιομηχανία.

Ο Emmanuel Arnaud, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος της GEFCO Sales & Marketing δήλωσε: «Είμαστε πολύ περήφανοι για την εμπιστοσύνη της Airbus προς εμάς και εξαιρετικά χαρούμενοι που μεταφέρουμε σε αυτό το φιλόδοξο έργο την μοναδική εμπειρία μας στον τομέα των επαναχρησιμοποιήσιμων συσκευασιών. Το διεθνές μας δίκτυο εμπειρογνωμόνων και οι γνωστές επιχειρησιακές δεξιότητές μας, ιδιαίτερα στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας, μας επιτρέπουν να προχωρήσουμε με εμπιστοσύνη στην ανάληψη της πρόκληση αυτής, ακολουθώντας προσέγγιση συνεργασίας όπως αναφέρει και η υπογραφή του brand μας ‘Partners, unlimited’».

Περισσότερα

12# Υπεύθυνη Κατανάλωση & Παραγωγή

Νestle: Διεθνής πιστοποίηση AWS για το εργοστάσιο Κορπή

Tο 1o εργοστάσιο από όλα τα εργοστάσια νερού στην Ελλάδα και από τα πρώτα της Nestlé παγκοσμίως που αποκτά την πιστοποίηση Alliance for Water Stewardship (AWS) αποτελεί το εργοστάσιο Φυσικού Μεταλλικού Νερού Κορπή.

Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, η διαδικασία της πιστοποίησης γίνεται από εξειδικευμένο ανεξάρτητο φορέα και είναι ιδιαίτερα δύσκολη και απαιτητική. Ωστόσο, η δέσμευση και η συστηματική δουλειά του εργοστασίου για δύο συνεχόμενα έτη οδήγησαν σε αυτή την ιδιαίτερα σημαντική διαπίστευση, με βάση το διεθνές πρότυπο AWS.

Πρόκειται για μια διεθνή πιστοποίηση που περιλαμβάνει μια σειρά από ενέργειες, αυστηρά κριτήρια, στοιχεία και ενδελεχείς ελέγχους, που βεβαιώνουν την άρτια λειτουργία του εργοστασίου σε σχέση με την ορθή διαχείριση των υδάτινων πόρων. Επιπλέον, η διαδικασία της πιστοποίησης διευρύνει και βελτιώνει τη συνεργασία μεταξύ των τοπικών φορέων και συμβάλει σε βαθύτερη κατανόηση των τοπικών προκλήσεων και σε πιο ουσιαστικές συλλογικές δράσεις για την βιώσιμη διαχείριση των υδάτινων πόρων. Για τη διατήρηση της πιστοποίησης διενεργούνται ετήσιοι έλεγχοι, προκειμένου να διαπιστώνεται η συνεχής βελτίωση των πρακτικών και αποτελεσμάτων του εργοστασίου.

Η AWS είναι μια μη κερδοσκοπική οργάνωση, με συμμετοχή μεγάλων οικολογικών οργανώσεων και εταιρειών, που έχει στόχο τη διαφύλαξη και διατήρηση των υδάτινων πόρων του πλανήτη και η πιστοποίησή της αποτελεί το πρώτο πρότυπο για την παγκόσμια προώθηση βέλτιστων πρακτικών στον τομέα της διαχείρισης τους.

Οι βασικές προϋποθέσεις προκειμένου να λάβει κάποιος τη διεθνή πιστοποίηση, που αποτελούν ταυτόχρονα και βασική προτεραιότητα για την Nestlé είναι:

1.     Καλή διαχείριση του νερού

2.     Βιώσιμη διατήρηση του ισοζυγίου του νερού

3.     Καλή ποιότητα του νερού

4.     Καλή κατάσταση των Σημαντικών Υδάτινων Περιοχών (Ποτάμια, Πηγές κλπ.)

H Nestlé έχει δεσμευθεί για την πιστοποίηση όλων των εργοστασίων νερού της με το συγκεκριμένο πρότυπο μέχρι το 2025, αποδεικνύοντας έμπρακτα τη θετική συμβολή της εταιρείας στη σωστή διαχείριση των υδάτινων πόρων για την κοινή ωφέλεια. Ο Διευθυντής του εργοστασίου φυσικού μεταλλικού νερού Κορπή, Σοφοκλής Αρβανιτίδης, δήλωσε σχετικά: «Η πιστοποίηση αυτή από την AWS αποδεικνύει τα αποτελέσματα του εργοστασίου στην ορθή διαχείριση των υδάτινων πόρων. Επιπλέον, αναδεικνύει τη θετική επίδραση που έχουμε δουλεύοντας εκτός των τειχών του εργοστασίου, με την κοινότητα, τον Δήμο και την κοινωνία, καθώς και τη συμβολή μας στην εκπαίδευση και ενημέρωση του κοινού που ήταν και ένας από τους βασικούς άξονες στον οποίο εστίασε ο ελεγκτικός φορέας».

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ