COCO-MAT: 10 χρόνια “Pillow Positive Project”

Date:

Share post:

Με στόχο να συνεισφέρει στην εκστρατεία για την αντιμετώπιση του καρκίνου του μαστού, της συχνότερης μορφής καρκίνου στις γυναίκες, η COCO-MAT στέκεται εδώ και χρόνια δίπλα στις γυναίκες που δοκιμάζονται μέσω του “Pillow Positive Project”.

Προσφέρει σε γυναίκες που έχουν υποβληθεί σε μαστεκτομή, ένα μαλακό μαξιλάρι σε σχήμα καρδιάς, το οποίο σχεδιάστηκε ειδικά για να απαλύνει τον πόνο και να συμβάλλει στη μείωση του οιδήματος, προστατεύοντας το σημείο της τομής. 

Σήμερα, 10 χρόνια αργότερα, συνεργάζεται με 7 ογκολογικά νοσοκομεία στην Ελλάδα, 3 στη Γερμανία και 2 στο Βέλγιο και την Ολλανδία, έχοντας συμβάλλει στη δημιουργία ενός παγκόσμιου κινήματος στήριξης, που μέχρι στιγμής έχει προσφέρει τα ειδικά μαξιλάρια σε περισσότερες από 10.000 γυναίκες. 

Ο Δρ. Ιωάννης Μισιτζής, που είχε μιλήσει όταν εγκαινιάστηκε το πρόγραμμα, ως επιστημονικός υπεύθυνος, δ/ντής Α’ Χειρουργικής Κλινικής Μαστού στο Αντικαρκινικό Ογκολογικό Νοσοκομείο “Άγιος Σάββας”, είχε τονίσει ότι ο ευφυής σχεδιασμός του μαξιλαριού και ο θελκτικός τρόπος με τον οποίο παρουσιάζεται έχει συμβάλλει στο να γίνει αφενός αποδεκτό από τις γυναίκες και αφετέρου να βοηθήσει σημαντικά στην απάλυνση των συμπτωμάτων τους.

Φέτος οι γυναίκες της εταιρείας, όλων των ηλικιών, πρωταγωνιστούν στη νέα καμπάνια του Pillow Positive και δίνουν ένα ηχηρό μήνυμα ότι “μας αφορά όλες”. Παράλληλα, τον Οκτώβριο, συμπληρώνοντας 10 χρόνια πολύτιμης δράσης, η COCO-MAT πρόσφερε μέσω του δικτύου των καταστημάτων της, μαξιλάρια σε σχήμα καρδιάς σε όσες γυναίκες τα έχουν ανάγκη. 

Ακολουθώντας πιστά τη φιλοσοφία της COCO-MAT, το μαξιλάρι καρδιάς αποτελείται από μια 100% βαμβακερή θήκη που εξασφαλίζει απαλή επαφή με το δέρμα, ενώ το γέμισμά του είναι από πλενόμενο αγνό παρθένο μαλλί, διασφαλίζοντας άριστη υγιεινή. Το μαξιλάρι σε σχήμα καρδιάς προσφέρεται σε υφασμάτινη βαμβακερή τσάντα μεταφοράς, γεμάτη με αγάπη, αισιοδοξία και με τις θερμότερες ευχές της COCO-MAT για πλήρη ανάρρωση.

Εντωμεταξύ, η εταιρεία αυτό το διάστημα γορτάζει τα 10 χρόνια λειτουργίας του καταστήματός της στο Κολωνάκι, που αποτελεί το πρώτο shop-in-a-hotel στην Ελλάδα και πραγματοποιεί σειρά εκδηλώσεων. Εδώ μπορείτε να βρείτε αναλυτικά το πρόγραμμα.

Σοφία Εμμανουήλ
Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Related articles

Διάκριση της πρωτοβουλίας KPMG “Global Cyber Day” στα Bravo

Ξεχώρισε στη θεματική Εκπαίδευση - Νέα Γενιά - Διά βίου μάθηση στον Πυλώνα «Κοινωνία» στην οποία επωφελήθηκαν περισσότεροι από 1.400 μαθητές.

Συνεργασία My market και Fabric Republic

Η δράση ξεκίνησε πιλοτικά με την τοποθέτηση ειδικά διαμορφωμένων κάδων σε 10 καταστήματα My market στην Αττική.

ΑΒ Βασιλόπουλος: Έκανε τη διαφορά στον Εθελοντισμό για 12η χρονιά

Στο πλαίσιο της Ημέρας Εθελοντισμού της ΑΒ Βασιλόπουλος υλοποιήθηκαν 235 δράσεις σε όλη την Ελλάδα από τα καταστήματα, τις αποθήκες, αλλά και τα κεντρικά γραφεία.

Η FRONERI υποστηρικτής του “No Finish Line Athens 2022”

Eργαζόμενοι της εταιρείας συμμετείχαν ενεργά στον αγώνα 100 ωρών, περπατώντας ή/και τρέχοντας με στόχο να διανύσουν χιλιόμετρα αγάπης που θα μεταφραστούν σε χρηματική προσφορά προς την Ένωση «Μαζί για το Παιδί».