Connect with us

Βραβεία

CSE: Βράβευση από τo Silicon Valley Community Foundation

Το Sustainability Academy του Κέντρου Αειφορίας (CSE) διακρίθηκε μαζί με τη Google, Inc. για το Corporate Responsibility Impact, από το Silicon Valley Community Foundation, το μεγαλύτερο Ίδρυμα στις Ην.Πολιτείες και παγκοσμίως, σε ειδική εκδήλωση που έγινε στο Σαν Φρανσίσκο πριν από λίγες ημέρες, παρουσία δεκάδων στελεχών της Silicon Valley.

Η βράβευση αυτή αποδίδεται κάθε χρόνο σε ένα άτομο και μια εταιρεία που εκφράζει τις βέλτιστες πρακτικές στην Εταιρική Υπευθυνότητα, αναγνωρίζοντας τη θετική συμβολή και αφοσίωσή τους στις κοινότητες. Φέτος, το Sustainability Academy αντιπροσωπεύει αυτές τις βέλτιστες πρακτικές. Το Sustainability Academy είναι η μοναδική παγκοσμίως διαδικτυακή εκπαιδευτική πλατφόρμα για την Εταιρική Υπευθυνότητα και Βιώσιμη Ανάπτυξη, με όραμα την εκπαίδευση 100,000 επαγγελματιών, κοινωνικών επιχειρηματιών και αποφοίτων μέχρι το 2020.

Όπως δήλωσε ο Νίκος Αυλώνας, Πρόεδρος του Κέντρου Αειφορίας (CSE), «Με τιμάει ιδιαίτερα η διάκριση αυτή από το Silicon Valley Community Foundation. Η δέσμευση του οργανισμού αυτού είναι η υποστήριξη ανθρώπων και οργανισμών σε όλο τον κόσμο ώστε να δημιουργήσουν θετικό αντίκτυπο σε όλο τον πλανήτη – και αυτή είναι μία δέσμευση που συμμερίζομαι απόλυτα».

Σημειώνεται ότι το Sustainability Academy προσφέρει online Πιστοποιημένα προγράμματα και inhouse ομαδικά προγράμματα για επιχειρήσεις που θέλουν να εκπαιδεύσουν τα στελέχη τους.

Πολλές από τις Fortune 500 επιχειρήσεις και σημαντικοί οργανισμοί έχουν εμπιστευτεί τα ομαδικά εξειδικευμένα προγράμματα για να εκπαιδεύσουν τα στελέχη τους και να βελτιώσουν τη σχέση τους με τα ενδιαφερόμενα μέρη, όπως για παράδειγμα οι Workday, η Coca-Cola, τα Ηνωμένα Έθνη.

Η εδραίωση μιας κοινής γλώσσας σε όλα τα τμήματα για τα θέματα της Εταιρικής Υπευθυνότητας, η αύξηση της παραγωγικότητας, η βελτίωση του ηθικού των εργαζομένων, η ενίσχυση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, η βελτίωση του ενεργειακού αποτυπώματος, η βελτίωση της εταιρικής διακυβέρνησης είναι μόνο μερικά από τα οφέλη που προκύπτουν για τις επιχειρήσεις από την πραγματοποίηση των ομαδικών προγραμμάτων.

Το Κέντρο Αειφορίας (CSE) συνεχίζει την εκπαίδευση των στελεχών Εταιρικής Υπευθυνότητας μέσα από τα Πιστοποιημένα Εκπαιδευτικά προγράμματα, τα οποία πραγματοποιούνται με επιτυχία σε πάνω από 35 χώρες τα τελευταία 8 χρόνια.

Το παγκόσμιο εξειδικευμένο πρόγραμμα Πιστοποίησης επαγγελματιών Εταιρικής Υπευθυνότητας Certified Sustainability (CSR) Practitioner Program, Advanced Edition 2018, έρχεται στην Αθήνα στις 26-27 Μαρτίου.

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Βραβεία

Η Εθνική Ασφαλιστική διακρίθηκε για την Εταιρική Υπευθυνότητα

Μια ακόμη σημαντική διάκριση απέσπασε η Εθνική Ασφαλιστική. Αυτή τη φορά βραβεύθηκε για τις υψηλές επιδόσεις της στον τομέα της Εταιρικής Υπευθυνότητας, βάσει της αξιολόγησης CRI Pass.

Ειδικότερα, η διάκριση CRI Pass δόθηκε στην Εθνική Ασφαλιστική στο πλαίσιο ειδικής εκδήλωσης, η οποία πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 13 Ιουνίου 2019 από το Ινστιτούτο Εταιρικής Ευθύνης. Το βραβείο παρέλαβε η κ. Μαρία Κόρακα, υπεύθυνη Εταιρικής Επικοινωνίας της Εταιρίας. Στην εκδήλωση, ενώπιον εκπροσώπων επίσημων φορέων και μελών από όλο το φάσμα του επιχειρηματικού κόσμου από την Ελλάδα και το εξωτερικό, παρουσιάστηκαν οι επιχειρήσεις που διακρίθηκαν φέτος στον Εθνικό Δείκτη CR Index.

Η Εθνική Ασφαλιστική «πέρασε» με επιτυχία την αξιολόγηση CRI Pass και μάλιστα με ποσοστό 64%. Το CRI Pass, αποτελεί ένα διαγνωστικό εργαλείο που δίνει τη δυνατότητα στους συμμετέχοντες να γνωρίσουν βασικά ζητήματα που πρέπει να λαμβάνει υπόψη της μια υπεύθυνη επιχείρηση με στόχο την αναγνώριση της σε θέματα Εταιρικής Υπευθυνότητας. Έχει σχεδιαστεί σε συνεργασία με ανεξάρτητους εμπειρογνώμονες και αξιολογεί τις επιδόσεις των επιχειρήσεων με βάση τους τέσσερις βασικούς πυλώνες: Κοινωνία, Περιβάλλον, Εργαζομένους και Αγορά, ενώ μέσω της συμμετοχής τους οι εταιρείες προετοιμάζονται κατάλληλα προκειμένου να συμμετάσχουν στο απαιτητικό CR Index.

Σημειώνεται ότι το Ινστιτούτο Εταιρικής Ευθύνης είναι μια αστική μη κερδοσκοπική εταιρεία που εκπροσωπεί τον Δείκτη Εταιρική Ευθύνης (CR Index) στην Ελλάδα, σε συνεργασία με το Business in the Community. Πρωταρχικός του στόχος είναι να παρέχει στις ελληνικές και πολυεθνικές επιχειρήσεις ένα διεθνώς αναγνωρισμένο εργαλείο αξιολόγησης των επιδόσεών της σε θέματα ΕΚΕ.

Για την Εθνική Ασφαλιστική, την πρώτη εταιρεία της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς, η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα, καθώς στον πυρήνα της στρατηγικής της διαχρονικά εντάσσεται η ανταπόδοση προς το κοινωνικό σύνολο.

Περισσότερα

Βραβεία

Όμιλος ΟΤΕ: Σημαντική διάκριση για τον ψηφιακό του μετασχηματισμό στα Growth Awards 2019

Για την επιτυχημένη μετάβασή του στην ψηφιακή εποχή και για τον πρωταγωνιστικό ρόλο του στην ψηφιακή ανάπτυξη της χώρας, διακρίθηκε ο Όμιλος ΟΤΕ στα Growth Awards 2019. Το βραβείο «Ψηφιακή Εξέλιξη» παρέλαβε, εκ μέρους του Ομίλου ΟΤΕ, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, κ. Μιχάλης Τσαμάζ.

Ο Όμιλος ΟΤΕ υλοποιεί ένα στρατηγικό 360° πρόγραμμα ψηφιακού μετασχηματισμού, με κεντρικούς πυλώνες την ψηφιακή εμπειρία των πελατών, τη δημιουργία υπερσύγχρονων τεχνολογικών υποδομών και το νέο εσωτερικό ψηφιακό μοντέλο λειτουργίας. Στο πλαίσιο αυτό, αξιοποίησε την τεχνολογία για να λανσάρει νέους προσωποποιημένους τρόπους επικοινωνίας με τον πελάτη και να απλοποιήσει τις διαδικασίες σε όλες τις επαφές μαζί του.

Εισήγαγε αυτοματισμούς στη διαχείριση των δικτύων του. Εσωτερικά, επένδυσε στην ενίσχυση της ψηφιακής κουλτούρας, εκπαιδεύοντας τους ανθρώπους του στις νέες ψηφιακές δεξιότητες και ενθαρρύνοντας την ανάπτυξη. Επιπλέον, αυτοματοποίησε εσωτερικές διαδικασίες και διέθεσε σύγχρονα ψηφιακά κανάλια για την επικοινωνία των εργαζομένων.

«Η εξέλιξη είναι στο DNA μας. Ξεκινήσαμε το 2010 να αλλάζουμε από πρώην κρατικό μονοπώλιο, σε μια σύγχρονη εταιρεία τεχνολογίας. Και το καταφέραμε, μέσα στην κρίση. Διαβλέποντας τις αλλαγές που φέρνει η ψηφιακή εποχή, θέσαμε πριν από 3 χρόνια τον επόμενο στρατηγικό στόχο, να γίνουμε παράδειγμα Ψηφιακού Μετασχηματισμού. Σήμερα, βραβευόμαστε για την ψηφιακή μας εξέλιξη σε όλους τους τομείς, αλλά και για τη συνδρομή μας στον ψηφιακό μετασχηματισμό της χώρας, της κοινωνίας και των επιχειρήσεων μέσα από τις υποδομές που δημιουργούμε και τα μεγάλα έργα ICT που υλοποιούμε», δήλωσε ο επικεφαλής του Ομίλου ΟΤΕ, παραλαμβάνοντας το βραβείο.

Ο κ. Τσαμάζ, συμπλήρωσε: «Ευχαριστώ θερμά τους διοργανωτές για την αναγνώριση του έργου που έχει γίνει στον Όμιλο ΟΤΕ, και όλους τους ανθρώπους μας, που χάρη στο πάθος, την πίστη και τη δέσμευσή τους, έφεραν τη διάκριση αυτή. Μια διάκριση, που μας δίνει τη δύναμη να συνεχίσουμε να εξελισσόμαστε και να φτιάχνουμε με την τεχνολογία, έναν κόσμο καλύτερο για όλους.» Τα βραβεία ανάπτυξης και ανταγωνιστικότητας Growth Awards αποτελούν κοινή πρωτοβουλία της Eurobank και της Grant Thornton. Πρόκειται για αναγνωρισμένο θεσμό που πραγματοποιήθηκε φέτος για τρίτη συνεχή χρονιά. Στόχος του, είναι η επιβράβευση των επιχειρήσεων που συνδυάζουν τις υψηλές οικονομικές επιδόσεις με μία επιτυχημένη σύγχρονη επιχειρηματική ιστορία και συμβάλλουν στη διαμόρφωση ενός νέου τοπίου επιχειρηματικότητας και εργασιακής κουλτούρας στη χώρα.

Περισσότερα

Βραβεία

COSMOTE: 3 χρυσά για την εξυπηρέτηση πελατών

Τρία Gold βραβεία για πρωτοποριακές εφαρμογές που βελτιώνουν την ποιότητα εξυπηρέτησης, απέσπασε η COSMOTE στα Mobile Excellence Αwards 2018, το θεσμό που αναδεικνύει κάθε χρόνο την καινοτομία στον τομέα του Mobile Business.

Ειδικότερα, η COSMOTE διακρίθηκε στις κατηγορίες:

Digital Innovation through Mobile με το «COSMOTE@ΥourService Mobile App». Ένα νέο Mobile app για ένα ολοκληρωμένο πακέτο υποστήριξης και επίλυσης εξειδικευμένων θεμάτων τεχνολογίας

Improving Customer Care/ Support/ Experience, με το «SelfieCare». Μία καινοτόμος λύση εξυπηρέτησης που ενισχύει την ψηφιακή εμπειρία του πελάτη, αυτοματοποιώντας με απλό και ασφαλή τρόπο διαδικασίες ανταλλαγής εγγράφων μέσα από το smartphone ή το tablet του πελάτη

Innovative Services for Consumers/SoHo με το έργο «COSMOTE UFIXIT». Μία νέα, πρωτοποριακή υπηρεσία επικοινωνίας μέσω  live video streaming που εκμηδενίζει τις αποστάσεις, για επιτόπου διάγνωση και άμεση διαχείριση τεχνικών θεμάτων μέσα από την κάμερα της συσκευής του πελάτη

«Μέσα από καινοτόμες υπηρεσίες, η COSMOTE συνεχίζει να δημιουργεί νέους τρόπους επικοινωνίας και εξυπηρέτησης σε ένα σύγχρονο ψηφιακό περιβάλλον, καλύπτοντας κάθε ανάγκη του πελάτη. Αναδεικνύοντας την αξία της ανθρώπινης επαφής και τη δύναμη της τεχνολογίας, φτιάχνουμε έναν κόσμο καλύτερο για όλους», δήλωσε ο Executive Director Εξυπηρέτησης Πελατών Ομίλου ΟΤΕ, Αθανάσιος Στράτος.

Τα Mobile Excellence Awards 2018 συνδιοργάνωσαν για 4η συνεχή χρονιά το Εργαστήριο “ELTRUN” του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και η Boussias Communications. Η αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων έγινε από κριτική επιτροπή, που αποτελείται από επαγγελματίες της αγοράς από την Ελλάδα και το εξωτερικό, εκπροσώπους των θεσμικών φορέων, ακαδημαϊκούς και εμπειρογνώμονες του mobile business.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ