Η Danone αποκάλυψε μια σειρά στόχων που έχει θέσει μέχρι το 2030 προκειμένου να δημιουργήσει μακροπρόθεσμη βιώσιμη αξία.
Η εταιρεία γαλακτοκομικών δημοσίευσε 9 στόχους, μεταξύ των οποίων η «βιώσιμη και επικερδής ανάπτυξη» και η εξασφάλιση του B Corp certification, ενός διπλώματος που απονέμεται σε μέρη των επιχειρήσεών της.
Μαζί με τους στόχους, η Danone όρισε ένα «μοντέλο καινοτόμoυ διακυβέρνησης -One Person, One Voice, One Share- και συμμετοχής εργαζομένων». Συγκεκριμένα, το προσωπικό της εταιρείας θα έχει την ευκαιρία να ενημερώνεται για το σχεδιασμό της στρατηγικής που θα οδηγήσει στην επίτευξη των στόχων του 2030, ενώ θα μπορεί να αποκτήσει και μετοχές.
Οι 9 στόχοι που έχει θέσει η εταιρεία εντάσσονται κάτω από τρεις βασικές θεματικές: επιχειρήσεις, brand και εμπιστοσύνη.