Connect with us

12# Υπεύθυνη Κατανάλωση & Παραγωγή

ΔΕΛΤΑ: «Μιλάμε στα μικρά παιδιά για τη Σπατάλη Τροφίμων»

Δημοσιεύτηκε

on

Ξεχώρισαν οι πρωτοβουλίες της ΔΕΛΤΑ που εστιάζουν στην ευαισθητοποίηση των μικρών παιδιών για θέματα όπως η σπατάλη τροφίμων, η ανακύκλωση και η προστασία του περιβάλλοντος και βραβεύτηκαν στα 2020.

Τα βραβεία CAEA είναι τα μόνα θεσμικά βραβεία Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα, που εντάσσονται στις δράσεις του Τομέα Εταιρικών Υποθέσεων (ΤΕΥΠ) της Ελληνικής Εταιρίας Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ). 

Η διάκριση αυτή, στην κατηγορία Αριστεία Προγράμματος/Δράσης ΕΚΕ, αφορά στο πρόγραμμα που υλοποιούν εξειδικευμένοι Σύμβουλοι του Κέντρου Ενημέρωσης ΔΕΛΤΑ σε παιδικούς σταθμούς και νηπιαγωγεία. Μέσα από το διαδραστικό παραμύθι «Ταξίδι στην Τροφούπολη» και συμμετέχοντας σε δραστηριότητες, τα μικρά παιδιά ηλικίας 4-6 ετών μαθαίνουν για τον σωστό τρόπο αγοράς και αποθήκευσης των τροφίμων, τη μαγειρική βάσει οικογενειακών αναγκών, την αποθήκευση υπολειμμάτων τροφών, την ανακύκλωση συσκευασιών και, τέλος, ευαισθητοποιούνται σχετικά με την υποστήριξη των συνανθρώπων μας που βιώνουν επισιτιστική ανασφάλεια. Παράλληλα, με το παραμύθι αναδεικνύονται σημαντικές αξίες, όπως η σημασία του δεσμού της οικογένειας και της αδελφικής αγάπης. 

Η διάκριση αυτή αποτελεί σημαντική αναγνώριση, τόσο της στρατηγικής της ΔΕΛΤΑ για τον περιορισμό της σπατάλης τροφίμων, όσο και της πολυετούς επιτυχημένης συνεργασίας  της ΔΕΛΤΑ με την PRC Group – The Management House. Η ΔΕΛΤΑ και η PRC σχεδίασαν και υλοποιούν δύο διαδραστικά παραμύθια για μικρά παιδιά, το «Ταξίδι στην Πρωινοχώρα» για τη διατροφική αξία του πρωινού και το «Ταξίδι στην Τροφούπολη» που βραβεύθηκε.

Όπως αναφέρει η εταιρεία σε ανακοίνωσή της, η εν λόγω βράβευση έχει προστιθέμενη αξία, καθώς η φετινή διοργάνωση των CAEA κατέγραψε ρεκόρ συμμετοχών με 133 υποψηφιότητες για 13 κατηγορίες βραβείων και διεξήχθη για πρώτη φορά σε συνεργασία με τη Deloitte, θωρακίζοντας ακόμη περισσότερο το κύρος των βραβείων. 

Το ταξίδι των διακρίσεων για τη εταιρεία, όμως, συνεχίζεται και σε άλλους τομείς. Στη φετινή διοργάνωση Retail Business Awards, η εταιρεία διακρίθηκε στην κατηγορία “Suppliers’ Best Brand Launch Strategy” για την υποψηφιότητα «ΔΕΛΤΑ ΦΥΤΙΚΑ ΡΟΦΗΜΑΤΑ – τώρα ο Καρπός αλλιώς».

Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

κουφωματα pvc

ΑΠΟΨΕΙΣ