Connect with us

Βραβεία

ΔΕΣΦΑ: Διακρίσεις στα “Health and Safety Awards 2018”

Σημαντικές διακρίσεις για τις επιδόσεις του στους τομείς της Υγείας και της Ασφάλειας στην Εργασία απέσπασε ο Διαχειριστής του Εθνικού Συστήματος Φυσικού Αερίου (ΔΕΣΦΑ) στο πλαίσιο των “Health and Safety Awards 2018”, λαμβάνοντας τέσσερα (4) βραβεία στη διάρκεια της ειδικής τελετής απονομής που διοργανώθηκε την Τετάρτη 18 Απριλίου 2018 στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.

Ο ΔΕΣΦΑ ξεχώρισε στο διακεκριμένο θεσμό για την προσήλωση και τις βέλτιστες πρακτικές που ακολουθεί στα ζητήματα Υγείας και Ασφάλειας των εργαζομένων, ενώ το πλήθος των φετινών διακρίσεων έφεραν τον Διαχειριστή στην κορυφαία τριάδα (Top 3) των επιχειρήσεων της φετινής διοργάνωσης όλων των επιχειρηματικών κλάδων.

Ειδικότερα, ο ΔΕΣΦΑ βραβεύθηκε ως WINNER στον επιχειρηματικό κλάδο «Πετρέλαιο & Πετροχημικά», σε ένα βραβείο που αποτελεί και τη μέγιστη αναγνώριση στη συνολική διαχείριση της υγείας και ασφάλειας στον κλάδο. Το βραβείο παρέλαβε από πλευράς του ΔΕΣΦΑ ο Διευθυντής Δραστηριοτήτων Διοικητικών Υπηρεσιών του Διαχειριστή, Πέτρος Θεοδωράκης.

Παράλληλα, ο ΔΕΣΦΑ απέσπασε:

Βραβείο GOLD για το «Σύστημα Διαχείρισης Υγείας & Ασφάλειας ως θεμέλιο κουλτούρας» στην κατηγορία Κουλτούρα Υγείας & Ασφάλειας/Δραστηριότητες Εμπέδωσης Εταιρικής Κουλτούρας Υγείας & Ασφάλειας. Το βραβείο παρέλαβε ο Σεραφείμ Ιωαννίδης, Διευθυντής Ποιότητας & Ασφάλειας του ΔΕΣΦΑ.

Βραβείο GOLD για το «Σχεδιάζουμε, Ελέγχουμε, Βελτιώνουμε» στην κατηγορία Ετοιμότητα Αντίδρασης σε Καταστάσεις Έκτακτης Ανάγκης/Δραστηριότητες Εμπέδωσης Εταιρικής Κουλτούρας Υγείας & Ασφάλειας. Το βραβείο παρέλαβε ο Νίκος Κατσής, Διευθυντής Δραστηριοτήτων Λειτουργίας ΕΣΦΑ του Διαχειριστή.

Βραβείο SILVER για το «Σύστημα Διαχείρισης Επάρκειας» στην κατηγορία Εκπαίδευση & Ευαισθητοποίηση/Δραστηριότητες Εμπέδωσης Εταιρικής Κουλτούρας Υγείας & Ασφάλειας. Το βραβείο παρέλαβε ο Διευθυντής Δραστηριοτήτων Διαχείρισης Έργων του ΔΕΣΦΑ, Ιωάννης Χωματάς.

Διαχειριζόμενος ένα δίκτυο συνολικού μήκους 1.462 χιλιομέτρων, τον Τερματικό Σταθμό Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου (ΥΦΑ) Ρεβυθούσας και πλήθος εγκαταστάσεων ανά την ελληνική επικράτεια, ο ΔΕΣΦΑ έχει θέσει την Υγεία και την Ασφάλεια στην Εργασία στην κορυφή των προτεραιοτήτων του. Στο πλαίσιο αυτό εφαρμόζει διεθνή πρότυπα και βέλτιστες πρακτικές, με στόχο να παρέχει και να διατηρεί ένα υγιές και ασφαλές περιβάλλον για τους εργαζομένους του, τους εργολάβους, τους stakeholders και όσους ενδέχεται να επηρεάζονται από τις δραστηριότητές του.

Το υψηλό επίπεδο του ΔΕΣΦΑ στον τομέα αυτό, μεταξύ και άλλων παραγόντων, είχε πρόσφατα σαν αποτέλεσμα την ανάληψη της συντήρησης του ελληνικού τμήματος του Trans Adriatic Pipeline (TAP) μήκους 550 χιλιομέτρων.

Στη φωτογραφία στην απεικονίζονται από αριστερά οι κ.κ.: Ι. Χωματάς, Διευθυντής Δραστηριοτήτων Διαχείρισης Έργων, Π. Θεοδωράκης, Διευθυντής Δραστηριοτήτων Διοικητικών Υπηρεσιών, Σ. Ιωαννίδης, Διευθυντής Ποιότητας & Ασφάλειας και Ν.  Kατσής, Διευθυντής Δραστηριοτήτων Λειτουργίας ΕΣΦΑ.

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Βραβεία

Η Εθνική Ασφαλιστική διακρίθηκε για την Εταιρική Υπευθυνότητα

Μια ακόμη σημαντική διάκριση απέσπασε η Εθνική Ασφαλιστική. Αυτή τη φορά βραβεύθηκε για τις υψηλές επιδόσεις της στον τομέα της Εταιρικής Υπευθυνότητας, βάσει της αξιολόγησης CRI Pass.

Ειδικότερα, η διάκριση CRI Pass δόθηκε στην Εθνική Ασφαλιστική στο πλαίσιο ειδικής εκδήλωσης, η οποία πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 13 Ιουνίου 2019 από το Ινστιτούτο Εταιρικής Ευθύνης. Το βραβείο παρέλαβε η κ. Μαρία Κόρακα, υπεύθυνη Εταιρικής Επικοινωνίας της Εταιρίας. Στην εκδήλωση, ενώπιον εκπροσώπων επίσημων φορέων και μελών από όλο το φάσμα του επιχειρηματικού κόσμου από την Ελλάδα και το εξωτερικό, παρουσιάστηκαν οι επιχειρήσεις που διακρίθηκαν φέτος στον Εθνικό Δείκτη CR Index.

Η Εθνική Ασφαλιστική «πέρασε» με επιτυχία την αξιολόγηση CRI Pass και μάλιστα με ποσοστό 64%. Το CRI Pass, αποτελεί ένα διαγνωστικό εργαλείο που δίνει τη δυνατότητα στους συμμετέχοντες να γνωρίσουν βασικά ζητήματα που πρέπει να λαμβάνει υπόψη της μια υπεύθυνη επιχείρηση με στόχο την αναγνώριση της σε θέματα Εταιρικής Υπευθυνότητας. Έχει σχεδιαστεί σε συνεργασία με ανεξάρτητους εμπειρογνώμονες και αξιολογεί τις επιδόσεις των επιχειρήσεων με βάση τους τέσσερις βασικούς πυλώνες: Κοινωνία, Περιβάλλον, Εργαζομένους και Αγορά, ενώ μέσω της συμμετοχής τους οι εταιρείες προετοιμάζονται κατάλληλα προκειμένου να συμμετάσχουν στο απαιτητικό CR Index.

Σημειώνεται ότι το Ινστιτούτο Εταιρικής Ευθύνης είναι μια αστική μη κερδοσκοπική εταιρεία που εκπροσωπεί τον Δείκτη Εταιρική Ευθύνης (CR Index) στην Ελλάδα, σε συνεργασία με το Business in the Community. Πρωταρχικός του στόχος είναι να παρέχει στις ελληνικές και πολυεθνικές επιχειρήσεις ένα διεθνώς αναγνωρισμένο εργαλείο αξιολόγησης των επιδόσεών της σε θέματα ΕΚΕ.

Για την Εθνική Ασφαλιστική, την πρώτη εταιρεία της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς, η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα, καθώς στον πυρήνα της στρατηγικής της διαχρονικά εντάσσεται η ανταπόδοση προς το κοινωνικό σύνολο.

Περισσότερα

Βραβεία

Όμιλος ΟΤΕ: Σημαντική διάκριση για τον ψηφιακό του μετασχηματισμό στα Growth Awards 2019

Για την επιτυχημένη μετάβασή του στην ψηφιακή εποχή και για τον πρωταγωνιστικό ρόλο του στην ψηφιακή ανάπτυξη της χώρας, διακρίθηκε ο Όμιλος ΟΤΕ στα Growth Awards 2019. Το βραβείο «Ψηφιακή Εξέλιξη» παρέλαβε, εκ μέρους του Ομίλου ΟΤΕ, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, κ. Μιχάλης Τσαμάζ.

Ο Όμιλος ΟΤΕ υλοποιεί ένα στρατηγικό 360° πρόγραμμα ψηφιακού μετασχηματισμού, με κεντρικούς πυλώνες την ψηφιακή εμπειρία των πελατών, τη δημιουργία υπερσύγχρονων τεχνολογικών υποδομών και το νέο εσωτερικό ψηφιακό μοντέλο λειτουργίας. Στο πλαίσιο αυτό, αξιοποίησε την τεχνολογία για να λανσάρει νέους προσωποποιημένους τρόπους επικοινωνίας με τον πελάτη και να απλοποιήσει τις διαδικασίες σε όλες τις επαφές μαζί του.

Εισήγαγε αυτοματισμούς στη διαχείριση των δικτύων του. Εσωτερικά, επένδυσε στην ενίσχυση της ψηφιακής κουλτούρας, εκπαιδεύοντας τους ανθρώπους του στις νέες ψηφιακές δεξιότητες και ενθαρρύνοντας την ανάπτυξη. Επιπλέον, αυτοματοποίησε εσωτερικές διαδικασίες και διέθεσε σύγχρονα ψηφιακά κανάλια για την επικοινωνία των εργαζομένων.

«Η εξέλιξη είναι στο DNA μας. Ξεκινήσαμε το 2010 να αλλάζουμε από πρώην κρατικό μονοπώλιο, σε μια σύγχρονη εταιρεία τεχνολογίας. Και το καταφέραμε, μέσα στην κρίση. Διαβλέποντας τις αλλαγές που φέρνει η ψηφιακή εποχή, θέσαμε πριν από 3 χρόνια τον επόμενο στρατηγικό στόχο, να γίνουμε παράδειγμα Ψηφιακού Μετασχηματισμού. Σήμερα, βραβευόμαστε για την ψηφιακή μας εξέλιξη σε όλους τους τομείς, αλλά και για τη συνδρομή μας στον ψηφιακό μετασχηματισμό της χώρας, της κοινωνίας και των επιχειρήσεων μέσα από τις υποδομές που δημιουργούμε και τα μεγάλα έργα ICT που υλοποιούμε», δήλωσε ο επικεφαλής του Ομίλου ΟΤΕ, παραλαμβάνοντας το βραβείο.

Ο κ. Τσαμάζ, συμπλήρωσε: «Ευχαριστώ θερμά τους διοργανωτές για την αναγνώριση του έργου που έχει γίνει στον Όμιλο ΟΤΕ, και όλους τους ανθρώπους μας, που χάρη στο πάθος, την πίστη και τη δέσμευσή τους, έφεραν τη διάκριση αυτή. Μια διάκριση, που μας δίνει τη δύναμη να συνεχίσουμε να εξελισσόμαστε και να φτιάχνουμε με την τεχνολογία, έναν κόσμο καλύτερο για όλους.» Τα βραβεία ανάπτυξης και ανταγωνιστικότητας Growth Awards αποτελούν κοινή πρωτοβουλία της Eurobank και της Grant Thornton. Πρόκειται για αναγνωρισμένο θεσμό που πραγματοποιήθηκε φέτος για τρίτη συνεχή χρονιά. Στόχος του, είναι η επιβράβευση των επιχειρήσεων που συνδυάζουν τις υψηλές οικονομικές επιδόσεις με μία επιτυχημένη σύγχρονη επιχειρηματική ιστορία και συμβάλλουν στη διαμόρφωση ενός νέου τοπίου επιχειρηματικότητας και εργασιακής κουλτούρας στη χώρα.

Περισσότερα

Βραβεία

COSMOTE: 3 χρυσά για την εξυπηρέτηση πελατών

Τρία Gold βραβεία για πρωτοποριακές εφαρμογές που βελτιώνουν την ποιότητα εξυπηρέτησης, απέσπασε η COSMOTE στα Mobile Excellence Αwards 2018, το θεσμό που αναδεικνύει κάθε χρόνο την καινοτομία στον τομέα του Mobile Business.

Ειδικότερα, η COSMOTE διακρίθηκε στις κατηγορίες:

Digital Innovation through Mobile με το «COSMOTE@ΥourService Mobile App». Ένα νέο Mobile app για ένα ολοκληρωμένο πακέτο υποστήριξης και επίλυσης εξειδικευμένων θεμάτων τεχνολογίας

Improving Customer Care/ Support/ Experience, με το «SelfieCare». Μία καινοτόμος λύση εξυπηρέτησης που ενισχύει την ψηφιακή εμπειρία του πελάτη, αυτοματοποιώντας με απλό και ασφαλή τρόπο διαδικασίες ανταλλαγής εγγράφων μέσα από το smartphone ή το tablet του πελάτη

Innovative Services for Consumers/SoHo με το έργο «COSMOTE UFIXIT». Μία νέα, πρωτοποριακή υπηρεσία επικοινωνίας μέσω  live video streaming που εκμηδενίζει τις αποστάσεις, για επιτόπου διάγνωση και άμεση διαχείριση τεχνικών θεμάτων μέσα από την κάμερα της συσκευής του πελάτη

«Μέσα από καινοτόμες υπηρεσίες, η COSMOTE συνεχίζει να δημιουργεί νέους τρόπους επικοινωνίας και εξυπηρέτησης σε ένα σύγχρονο ψηφιακό περιβάλλον, καλύπτοντας κάθε ανάγκη του πελάτη. Αναδεικνύοντας την αξία της ανθρώπινης επαφής και τη δύναμη της τεχνολογίας, φτιάχνουμε έναν κόσμο καλύτερο για όλους», δήλωσε ο Executive Director Εξυπηρέτησης Πελατών Ομίλου ΟΤΕ, Αθανάσιος Στράτος.

Τα Mobile Excellence Awards 2018 συνδιοργάνωσαν για 4η συνεχή χρονιά το Εργαστήριο “ELTRUN” του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και η Boussias Communications. Η αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων έγινε από κριτική επιτροπή, που αποτελείται από επαγγελματίες της αγοράς από την Ελλάδα και το εξωτερικό, εκπροσώπους των θεσμικών φορέων, ακαδημαϊκούς και εμπειρογνώμονες του mobile business.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ