Connect with us

13# Δράση για το κλίμα

Διακρίσεις για την ELPEDISON από το Ινστιτούτο Εταιρικής Ευθύνης & το CR Index 2019 – 2020

Το Ινστιτούτο Εταιρικής Ευθύνης απένειμε στην ELPEDISON το βραβείο CRI Silver, στο πλαίσιο του CR Index 2019-2020, αναγνωρίζοντας τις πρακτικές της σε σχέση με τη Βιώσιμη Ανάπτυξη, την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και την ουσιαστική συνεισφορά της στην Κοινωνία και το Περιβάλλον.

Παράλληλα, η Εταιρεία απέσπασε Έπαινο στην κατηγορία Περιβάλλον, επιβεβαιώνοντας τις συνεχείς επενδύσεις της για την υιοθέτηση των πλέον περιβαλλοντικά βιώσιμων πρακτικών και για την παροχή καινοτόμων υπηρεσιών και προϊόντων που συμβάλλουν στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της Εταιρείας και των πελατών της.  

Το CR Index αποτελεί έναν εκ των σημαντικότερων και διεθνώς αναγνωρισμένων δεικτών μέτρησης της απόδοσης επιχειρήσεων στον τομέα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (ΕΚΕ), ενώ χρησιμοποιείται ως εθνικός δείκτης ΕΚΕ σε πολλές χώρες ανά την Ευρώπη (βλ. link).

http://www.cri.org.gr/

Ως ένα κορυφαίο εργαλείο αξιολόγησης, το CR Index είναι σημείο αναφοράς για τη συγκριτική αξιολόγηση των επιδόσεων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης σε 4 επιμέρους τομείς: Κοινωνία, Περιβάλλον, Εργαζόμενοι και Αγορά, ενώ παράλληλα, αποτελεί απαραίτητο βήμα για τη διαδικασία του επίσημου Sustainability Reporting/Απολογισμός Αειφόρου Ανάπτυξης, στην οποία η ELPEDISON σκοπεύει να εισέλθει μέσα στο επόμενο έτος.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

12# Υπεύθυνη Κατανάλωση & Παραγωγή

ΜΟΔΑ: Η πανδημία βάζει τη βιωσιμότητα ψηλά στην ατζέντα

Οι καταναλωτές θέλουν οι επιχειρήσεις και τα brand μόδας να ενεργούν υπεύθυνα και να λαμβάνουν υπόψη τις κοινωνικές και περιβαλλοντικές επιπτώσεις της δραστηριότητάς τους αναβαθμίζοντας αυτό το κριτήριο στις επιλογές αγοράς τους.

Της Σοφίας Εμμανουήλ (semmanouil@gmail.com)

Η τάση των καταναλωτών να πριμοδοτούν τις υπεύθυνες εταιρείες αποκτά ειδικό βάρος σε μια περίοδο που οι καταναλωτές μειώνουν τις δαπάνες τους δημιουργώντας πιέσεις στην βιομηχανία για μεγαλύτερη δέσμευση στην αειφορία. 

Ας σημειωθεί ότι ειδικότερα στην Ελλάδα, που οι επιχειρήσεις επέδειξαν αντανακλαστικά στην υγειονομική κρίση, τελικά αυτό που διαπιστώνεται, σύμφωνα με έρευνα της ICAP Group, είναι ότι οι εταιρείες που αναπτύσσουν συστηματικά δράσεις για τους ανθρώπους τους, την κοινωνία ή το περιβάλλον αποτελούν ένα περιορισμένο ποσοστό εταιρειών. 

Σε έρευνα της McKinsey σχεδόν 7 στους 10 καταναλωτές είπαν ότι η πανδημία κάνει ακόμη πιο σημαντική την ανάγκη οι εταιρείες να αναλάβουν δράση για να περιορίσουν τις επιπτώσεις της δραστηριότητάς τους στην κλιματική αλλαγή. Σε ποσοστό 88% οι καταναλωτές πιστεύουν ότι πρέπει να δοθεί περισσότερη προσοχή στη μείωση της ρύπανσης και σε ποσοστό 67% θεωρούν τη χρήση βιώσιμων υλικών έναν σημαντικό παράγοντα αγοράς προϊόντων συγκεκριμένης μάρκας. 

Επιπλέον, οι καταναλωτές περιμένουν ότι οι εταιρείες μόδας φροντίζουν τους υπαλλήλους τους (55%), καθώς και τους εργαζόμενους στις γραμμές παραγωγής που διατηρούν στην Ασία (38%) κατά τη διάρκεια της κρίσης του Covid-19. Αυτό υπογραμμίζει την ανάγκη οι μάρκες να διατηρούν αυστηρούς κανόνες δεοντολογίας παρά την κρίση.

Οι αναλυτές της McKinsey σημειώνουν ότι είναι επιτακτική ανάγκη να δημιουργηθεί εμπιστοσύνη και διαφάνεια στη σχέση με τους καταναλωτές, καθώς το 70% επιλέγει μάρκες που εμπιστεύεται κατά τη διάρκεια της κρίσης. Το 75% θεωρεί μια αξιόπιστη μάρκα ως σημαντικό παράγοντα αγοράς, ενώ οι νεότεροι καταναλωτές είναι πιο πιθανό να πειραματιστούν με μικρότερες ή λιγότερο γνωστές μάρκες κατά τη διάρκεια της κρίσης.

Αναθεώρηση της αγοραστικής συμπεριφοράς

Με το 88% των καταναλωτών να αναμένουν αργή ανάκαμψη η εμπιστοσύνη των καταναλωτών στις μάρκες μόδας κρίνεται χαμηλή. Ως αποτέλεσμα, οι καταναλωτικές δαπάνες για τη μόδα αλλάζουν με πάνω από το 60% να αναφέρουν ότι δαπανούν λιγότερο για είδη μόδας κατά τη διάρκεια της κρίσης, και περίπου οι μισοί λένε ότι η τάση θα συνεχιστεί και μετά την κρίση. Οι καταναλωτές μειώνουν  σε πρώτη φάση τις δαπάνες για αξεσουάρ και κοσμήματα και μετά αυτές για ενδύματα και υποδήματα. Ταυτόχρονα ισχυροποιείται το ψηφιακό κανάλι αφού πάνω από 4 στους 10 που δεν χρησιμοποιούσαν το διαδίκτυο για αγορές ειδών μόδας το έπραξαν εν μέσω πανδημίας και το 28% αναφέρει ότι στο εξής θα επισκέπτεται λιγότερο τα φυσικά καταστήματα.

Μια άλλη διαπίστωση στην έρευνα της McKinsey είναι ότι η νοοτροπία των καταναλωτών δεν συνδέεται πλέον στενά με τον κύκλο της μόδας, αφού περίπου 65% ενδιαφέρεται περισσότερο για ανθεκτικά είδη μόδας και πάνω από 70% σχεδιάζει να διατηρήσει τα ρούχα που έχει ήδη για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, με ένα 57% να σχεδιάζει να επιδιορθώσει ορισμένα για να παρατείνει τη χρήση τους. Μάλιστα στις νεώτερες γενιές των Ευρωπαίων περίπου 50% δείχνει ενδιαφέρον για αγορά μεταχειρισμένων ειδών μόδας εν μέσω πανδημίας. 

Συνολικά, η καταναλωτική συμπεριφορά υποδηλώνει ότι η κρίση του Covid-19 θα μπορούσε να αποτελέσει ευκαιρία επανατοποθέτησης για τους παίκτες στους τομείς ένδυσης, υποδημάτων και πολυτελών ειδών, να ενισχύσει τις δεσμεύσεις τους για βιωσιμότητα και να επιταχύνει τις αλλαγές σε ολόκληρη τη βιομηχανία, όπως η μειωμένη εποχικότητα και η υιοθέτηση κυκλικών επιχειρηματικών μοντέλων.

Περισσότερα

13# Δράση για το κλίμα

Η AXA στηρίζει το σημαντικό έργο του Συλλόγου Εθελοντών Αφιδνών Δασοπροστασίας

Τόσο λόγω της υψηλής συχνότητάς τους όσο και εξαιτίας των πολυδιάστατων επιπτώσεών τους οι πυρκαγιές κατατάσσονται στις σημαντικότερες φυσικές καταστροφές της χώρας μας.

Οι απώλειες σε ανθρώπινες ζωές και σε εκτάρια καμένης ελλαδικής γης και το δημόσιο οικονομικό κόστος αποκατάστασης των ζημιών που προκαλούνται από αυτές καθιστούν αναγκαία τη συντεταγμένη συλλογική δράση σε επίπεδο πρόληψης και προστασίας. Παράλληλα, οι ραγδαίες εξελίξεις που παρατηρούνται σε επίπεδο αλλαγής των κλιματικών παραμέτρων και ειδικότερα η αύξηση της θερμοκρασίας, η ελάττωση της θερινής βροχόπτωσης και της σχετικής υγρασίας έρχονται να εντείνουν αυτή την κατάσταση, αυξάνοντας περαιτέρω την πιθανότητα εκδήλωσής τους.

Παραμένοντας πιστή στη μακρόχρονη στρατηγική εταιρικής υπευθυνότητάς της, η ΑΧΑ συνεχίζει να στηρίζει ενέργειες που επικεντρώνονται στην πρόληψη κινδύνων, δίνοντας ιδιαίτερα έμφαση σε εκείνους που σχετίζονται με το περιβάλλον, τις φυσικές καταστροφές και την κλιματική αλλαγή. Σε αυτό το πλαίσιο εντάσσεται η απόφασή της να στηρίξει το αξιόλογο έργο του Συλλόγου Εθελοντών Αφιδνών Δασοπροστασίας, το οποίο επικεντρώνεται στη μείωση των δασικών πυρκαγιών και την προστασία των πολιτών, του περιβάλλοντος και των οικισμών σε περίπτωση εκδήλωσής τους.

Λίγες εβδομάδες μετά την έναρξη της αντιπυρικής περιόδου, ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΧΑ Ασφαλιστικής κ. Ερρίκος Μοάτσος, ο Διευθυντής Προϊόντων, Marketing και Επικοινωνίας, κ. Χαράλαμπος Αναστασιάδης και η Διευθύντρια Επικοινωνίας, κ. Λένα Πλαΐτη, βρέθηκαν στις εγκαταστάσεις του Εθελοντικού Πυροσβεστικού Κλιμακίου Αφιδνών για να παραδώσουν 45 αντιπυρικές στολές στα μέλη του Συλλόγου, καθώς και να συζητήσουν με τους εθελοντές για το σύνολο της δράσης τους, για τον τρόπο λειτουργίας τους, καθώς και για τα μέσα που διαθέτουν για την προστασία του δασικού πλούτου και ευρύτερα του φυσικού περιβάλλοντος σε μια περιοχή που βρίσκεται τόσο κοντά στον αστικό ιστό.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της AXA Ελλάδος, κ. Ερρίκος Μοάτσος, δήλωσε για την ενέργεια αυτή: «Συνεχίζουμε την υπεύθυνη δράση μας σε ό,τι αφορά στην πρόληψη κινδύνων και ενώνουμε δυνάμεις με μία ιδιαίτερα αξιόλογη ομάδα συμπολιτών μας, η οποία ενεργεί εθελοντικά για την προστασία όλων μας, προσφέροντας πολλαπλάσια προστιθέμενη αξία για τη χώρα μας.

Σήμερα, όπου βρισκόμαστε αντιμέτωποι με μία σειρά παγκόσμιων μετασχηματισμών που προκαλούνται από την κλιματική αλλαγή, η έμπρακτη στήριξη όσων δρουν με κίνητρο το συλλογικό συμφέρον είναι πιο αναγκαία από ποτέ. Ευχαριστώ θερμά τον Σύλλογο Εθελοντών Αφιδνών Δασοπροστασίας για την ουσιαστική προφορά τόσων χρόνων.»

Ο Πρόεδρος του Συλλόγου Εθελοντών Αφιδνών Δασοπροστασίας, κ. Νίκος Κατσιμπέρης, ανέφερε: «Οι έννοιες της πρόληψης κινδύνων και της ανθρώπινης προστασίας που διέπουν το σύνολο της επιχειρηματικής δραστηριότητας της ΑΧΑ και η σταθερή δέσμευσή της να λειτουργεί με γνώμονα το κοινό καλό την έχουν οδηγήσει σε μια σειρά στοχευμένων δράσεων για το περιβάλλον που συνδέονται με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και τις ανάγκες του ελλαδικού χώρου.

Η έμπρακτή στήριξή της στο Σύλλογο μας, με την προμήθεια των 45 επιχειρησιακών αντιπυρικών στολών, μας δίνει δύναμη για να συνεχίσουμε το δύσκολο έργο που έχουμε αναλάβει ως εθελοντές, νιώθοντας περισσότερη ασφάλεια. Ευχαριστούμε θερμά την ΑΧΑ για την πολύτιμη συνεισφορά της τόσο σε ό,τι αφορά στην προστασία του περιβάλλοντος όσο και σε εκείνη της κοινωνίας εν γένει.»

Περισσότερα

13# Δράση για το κλίμα

Σύγχρονες λύσεις για τη Μετακίνηση: καθαρό περιβάλλον, βιώσιμες πόλεις και οδική ασφάλεια

Το ενδιαφέρον μεγάλου αριθμού επισκεπτών στο διαδίκτυο προσήλκυσε η συζήτηση για τη Μετακίνηση σήμερα και στο μέλλον, που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 22 Ιουλίου μετά από πρωτοβουλία της  INTERAMERICAN και της Anytime και με την υποστήριξη του Παρατηρητήριου Οδικής Ασφάλειας (ΕΜΠ).

Η συζήτηση αφορούσε στις σύγχρονες λύσεις και εφαρμογές της τεχνολογίας στην Αυτοκίνηση, που στοχεύουν σε πιο καθαρή ατμόσφαιρα και περιβάλλον, σε ανθρώπινες πόλεις και σε περισσότερη ασφάλεια στους δρόμους για τους πολίτες. Ο διάλογος προβλήθηκε σε live streaming μέσω του YouTube channel του cnn.gr.

Στην επίκαιρη συζήτηση, που συντόνισε η δημοσιογράφος του CNN Greece, Σοφία Μαυραντζά, συμμετείχαν σημαντικά πρόσωπα από θέση ευθύνης στην κυβέρνηση, την τοπική αυτοδιοίκηση και τον ασφαλιστικό κλάδο. Η σύνθεση των συνομιλητών απέδωσε, μέσα από διαφορετικές εμπειρίες και προσεγγίσεις, υλοποιήσιμες ιδέες και λύσεις για τη βιώσιμη Μετακίνηση, φωτίζοντας τον δρόμο για ένα πιο πράσινο αύριο.

Αφετηρία της συζήτησης ήταν η θεματική «Ενέργεια και Αυτοκίνητο: η ηλεκτροκίνηση και οι επιδράσεις στην οικονομία και το περιβάλλον». Ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Κωστής Χατζηδάκης, μίλησε για τον στόχο να προαχθεί, μέσα από τον νέο νόμο, ο οικολογικός τρόπος μετακίνησης. Ο Υπουργός τόνισε χαρακτηριστικά: «Η ηλεκτροκίνηση δεν είναι μόδα, είναι ευρωπαϊκή πολιτική. Είναι σύγχρονος τρόπος μετακινήσεων, είναι προσπάθεια να περιοριστούν οι ρύποι και να προστατεύσουμε το περιβάλλον με έργα». Ο κ. Χατζηδάκης αναφέρθηκε στους βασικούς άξονες του νόμου: τα κίνητρα για αγορά ηλεκτρικών ΙΧ, δικύκλων και ποδηλάτων, τη δημιουργία υποδομών φόρτισης, το ολοκληρωμένο πλαίσιο για τη λειτουργία της αγοράς και τον ενεργό ρόλο του Δημοσίου τομέα στις προμήθειες ηλεκτρικών οχημάτων, καθώς και τα αναπτυξιακά – φορολογικά κίνητρα για την παραγωγή φορτιστών, μπαταριών κ.λπ.

Εκ μέρους του Υπουργείου τοποθετήθηκε και η Γενική Γραμματέας Ενέργειας και Ορυκτών Πρώτων Υλών, Αλεξάνδρα Σδούκου, αναφέροντας ότι «ζητούμενο είναι να αποκτήσουμε ένα επαρκές και λειτουργικό δίκτυο δημοσίων προσβάσιμων σημείων φόρτισης και να αναπτύξουμε με διαφάνεια και υγιή ανταγωνισμό αυτή την αγορά προς όφελος του πολίτη». Όπως επεσήμανε η κ. Σδούκου, «Επειδή ηλεκτροκίνηση σημαίνει ανάπτυξη, προωθούμε παρέχοντας κίνητρα την εγκατάσταση παραγωγικών μονάδων στη Δυτική Μακεδονία και την Αρκαδία, τις περιοχές δηλαδή της απολιγνιτοποίησης. Μέσα από αυτή την ολιστική προσέγγιση της ηλεκτροκίνησης και την εφαρμογή των πράσινων μετακινήσεων θα δούμε σύντομα αποτελέσματα τα οποία σταδιακά θα βελτιώνονται, με στόχο το 2030 να έχουμε ένα ηλεκτρικό στα τρία νέα αυτοκίνητα, μειώνοντας δραστικά τους ρύπους».

Δεύτερη θεματική της διαδικτυακής συζήτησης αποτέλεσε η «Αστική Βιωσιμότητα με έξυπνες πόλεις», για την οποία ο Πρόεδρος της ΚΕΔΕ και Δήμαρχος Τρικκαίων, , εκφράζοντας και το παράδειγμα της πόλης του, υπογράμμισε την αισιοδοξία του για τη σταδιακή χρήση ήπιων μέσων μετακίνησης και υποστήριξη των καλύτερων συνθηκών για την κυκλοφορία των πεζών, των ΑμεΑ, των γονέων με τα παιδιά τους, των ηλικιωμένων. «Στον κόσμο αρέσει να βγαίνει από το αυτοκίνητο και ας αποτελεί αυτό αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς του» παρατήρησε, σημειώνοντας πως «θα αλλάξουμε τις πόλεις μας μαζί με τους πολίτες, ομορφαίνοντας το αστικό τοπίο».

Στον ίδιο θεματικό πυλώνα ο Δήμαρχος Αθηναίων, Κώστας Μπακογιάννης, ανέδειξε τη σημασία που έχει για τους πολίτες το κίνητρο για βελτίωση της ποιότητας ζωής στην πόλη με την εφαρμογή της ηλεκτροκίνησης. Μάλιστα, αποκάλυψε ότι ο Δήμος Αθηναίων σκοπεύει να επιβραβεύει τη χρήση ηλεκτρικών οχημάτων παρέχοντας, μεταξύ άλλων, δωρεάν και τη χρήση θέσεων ελεγχόμενης στάθμευσης. Τόνισε ακόμη, ότι αυτό που θέλει να επιφέρει, είναι «μια νέα ισορροπία στην πόλη ανάμεσα στον πεζό, στον οδηγό και στον ποδηλάτη», υπογραμμίζοντας πως η συζήτηση για πράσινη πόλη αφορά πρωτίστως στη ζωή των παιδιών μας.

Ο Παναγιώτης Παπαντωνίου, πρόεδρος του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων, εξήγησε ότι «η Ελλάδα διαθέτει πλέον ένα πολύ άρτιο δίκτυο αυτοκινητόδρομων» και επεσήμανε την επιτακτική ανάγκη μιας δυναμικής αλλαγής για τη Μετακίνηση. Όπως διευκρίνισε, οι τομείς στους οποίους διαμορφώνεται το πλαίσιο ανάπτυξης και βελτίωσης της έξυπνης πόλης, περιλαμβάνουν την οδική υποδομή, την κυκλοφορία, τα μέσα μαζικής μεταφοράς, τη στάθμευση, την οδική ασφάλεια, τις εμπορευματικές μεταφορές, τη διαχείριση ενέργειας και τις υπηρεσίες κινητικότητας. Όμως, «η αυξανόμενη πολυπλοκότητα των συγκοινωνιακών συστημάτων επιτείνει την ανάγκη για διεπιστημονική προσέγγιση με έμφαση στη χρήση της τεχνολογίας, για τον μετασχηματισμό των πόλεων σε σύγχρονες».

Στη θεματική ενότητα «Τεχνολογία, Αυτοκίνητο και Οδική Ασφάλεια», ο Γιώργος Γιαννής, καθηγητής του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου και επικεφαλής του Παρατηρητηρίου Οδικής Ασφάλειας, τεκμηρίωσε τη γνώμη πως «η Ελλάδα έχει προοδεύσει σημαντικά κατά τα τελευταία χρόνια ως προς τη μείωση τροχαίων δυστυχημάτων στους δρόμους» και ότι στόχος είναι μέχρι το 2030 να μειωθούν στο 50% οι θάνατοι που οφείλονται σε τροχαία. Ο κ. Γιαννής υπογράμμισε ότι «η εξέλιξη της τεχνολογίας, η ανάπτυξη έξυπνων συστημάτων μεταφορών, καθώς και η πρόοδος στην επιστήμη των δεδομένων και την τεχνητή νοημοσύνη θα μπορούσαν να συμβάλουν σημαντικά στην προληπτική αντιμετώπιση του μείζονος παγκόσμιου κοινωνικού προβλήματος των οδικών ατυχημάτων».

Στη συνέχεια, η συζήτηση κατευθύνθηκε ειδικότερα στη χρήση της τεχνολογίας με τοποθετήσεις από την πλευρά της ασφάλισης και της νεοφυούς επιχειρηματικότητας. Ο Πάνος Κούβαλης, Mobility and Convenience Tribe Leader της INTERAMERICAN, έχοντας και την εμπειρία της Anytime, μίλησε για το πώς μπορεί να διαμορφωθεί το μέλλον της μετακίνησης μέσω έξυπνων οχημάτων, παρατηρώντας ότι «η τεχνολογία είναι αυτή που θα αλλάξει την κινητικότητα, με την ευκολία και την οικονομία που φέρνει.

Ειδικά μέσα στις πόλεις, η τεχνολογία θα δημιουργήσει νέα μοντέλα μετακίνησης και σε αυτή τη βάση, η ιδιοκτησία αυτοκινήτων θα δώσει τη θέση της σε λύσεις του shared economy». To στέλεχος της εταιρείας αναφέρθηκε και στη δημιουργία ασφαλιστικών προγραμμάτων με χρήση της τηλεματικής, σημειώνοντας ότι οι ψηφιακές εφαρμογές θα υποστηρίξουν και τη μεγαλύτερη ασφάλεια κατά την οδήγηση. Όπως τόνισε, στη μετακίνηση απαιτείται εύρος παρεμβάσεων για συνολικές λύσεις και ταυτόχρονα χαμηλό κόστος των σχετιζομένων υπηρεσιών και προϊόντων.

Ο Π. Κούβαλης ανέφερε ότι «η INTERAMERICAN και η Anytime θα υποστηρίξουν την ηλεκτροκίνηση με προϊόντα και υποδομές».

Ακολούθως ο Πέτρος Φορτσάκης, co-founder and Chief Research Officer της startup εταιρείας OSeven, εστίασε στη σημασία της τηλεματικής για την αυτοκίνηση. Μίλησε για την πρωτοποριακή εφαρμογή που δημιούργησε η εταιρεία του, η οποία έχει τη δυνατότητα, με χρήση του κινητού τηλεφώνου, να αναγνωρίζει και να καταγράφει δεδομένα την ώρα που ο χρήστης οδηγεί, να συγκεντρώνει τα αποτελέσματα και στη συνέχεια να αξιολογεί τη συμπεριφορά κατά την οδήγηση. Ο κ. Φορτσάκης επεσήμανε πως η χρήση εφαρμογών της τηλεματικής στην ασφάλιση οχημάτων διεθνώς, σχετικά με το «πληρώνω στη βάση του ΠΩΣ και του ΠΟΣΟ οδηγώ», μεταξύ άλλων, έχει συνεπιφέρει μείωση της συχνότητας των ατυχημάτων μέχρι και 70% και βελτίωση της απόδοσης των οδηγών μέχρι και 65% σε συγκεκριμένες κατηγορίες.

Ιδιαίτερα σημαντική ήταν η συνεισφορά στη συζήτηση του Διευθύνοντος Συμβούλου του ομίλου INTERAMERICAN, Γιάννη Καντώρου, που άνοιξε και έκλεισε τη διαδικτυακή εκδήλωση.

Ο κ. Καντώρος τόνισε ότι η ψηφιακή εμπειρία δημιουργεί ένα νέο τρόπο ζωής και πλέον, «η τεχνολογία γίνεται ο συνοδηγός μας και στο αυτοκίνητο».

Όπως παρατήρησε, «αλλάζουν οι παράμετροι αξιολόγησης, εκτίμησης και διαχείρισης του οδικού κινδύνου, δηλαδή αλλάζει η ασφάλιση», συμπληρώνοντας ότι «για να έχουμε βιώσιμες λύσεις μετακίνησης στον αστικό ιστό και πιο καθαρό περιβάλλον, χρειάζονται συνεργασίες». Υπογράμμισε τη σημασία της συνετής οδήγησης και της ασφαλούς μετακίνησης και χαρακτήρισε πολυπαραγοντική υπόθεση την οδική ασφάλεια, καθώς εξαρτάται από τεχνικά και κατασκευαστικά ζητήματα και υποδομές, από την εξέλιξη της βιομηχανίας της αυτοκίνησης αλλά κυρίως, από τον ανθρώπινο παράγοντα.

Σε κάθε περίπτωση και στην Μετακίνηση, «στην INTERAMERICAN ο ρόλος και η αποστολή μας είναι η καλύτερη, ασφαλέστερη και γιατί όχι η μεγαλύτερη σε διάρκεια ζωή» είπε, παρατηρώντας πως η καινοτομία αναδεικνύεται σε κοινό παρονομαστή στις σύγχρονες λύσεις που αναδεικνύονται.

Η πρωτοβουλία της INTERAMERICAN και της Anytime γι’ αυτόν τον διαδικτυακό διάλογο και την παράθεση απόψεων σε όλο το εύρος των θεμάτων για τη Μετακίνηση, υπό τον συντονισμό του τομέα Εταιρικών Υποθέσεων & Υπευθυνότητας του ομίλου, ολοκληρώθηκε με τους συνομιλητές να απαντούν σε ερωτήσεις, τις οποίες έθεσε το κοινό που παρακολουθούσε τη συζήτηση.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΑΠΟΨΕΙΣ