Διακρίσεις για τις επενδύσεις και την κοινωνική δράση της Coca-Cola Τρία Έψιλον

Date:

Share post:

Χρυσό βραβείο στην κατηγορία Πρότυπο Μακροπρόθεσμης Επένδυσης Εθνικής Εμβέλειας για τις μονάδες παραγωγής Σχηματαρίου και Αιγίου και Αργυρό βραβείο στην κατηγορία Κοινωνία για το πρόγραμμα «Το Σχολείο που Θέλεις» απέσπασε η Coca Cola Τρία Έψιλον σταHellenic Responsible Business Awards 2018.

Οι τιμητικές διακρίσεις ανέδειξαν το επενδυτικό έργο της εταιρείας στην Ελλάδα, το οποίο την τελευταία διετία αποτιμάται σε 32 εκατ. ευρώ. Η επένδυση στο Σχηματάρι, ύψους 24 εκατ. ευρώ, ανέδειξε τη μονάδα σε ένα mega plant με ενισχυμένη εξαγωγική, αποθηκευτική, διανεμητική δραστηριότητα και δυνατότητες παραγωγικής υποστήριξης άλλων χωρών του Ομίλου Coca-Cola HBC. Παράλληλα, δημιούργησε θετικό αντίκτυπο και αξία για εκατοντάδες εργαζομένους, επιχειρήσεις, συνεργάτες και προμηθευτές που συνδέονται με τη δραστηριότητά της. Αντίστοιχα, μέσω μίας επένδυσης 8 εκατ. ευρώ, η μονάδα του Αιγίου – όπου παράγεται και εμφιαλώνεται το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ- ενισχύθηκε με την προσθήκη μίας νέας, υπερσύγχρονης γραμμής, με σημαντικά παραγωγικά και περιβαλλοντικά οφέλη.

Ο Θοδωρής Καππάτος, Manufacturing Director Region 3 του Ομίλου CocaCola HBC, που παρέλαβε το βραβείο εκ μέρους της εταιρείας, δήλωσε: «Η διάκριση αυτή αποτελεί αναγνώριση της δέσμευσής μας για ανάπτυξη στην Ελλάδα και στήριξη της ελληνικής οικονομίας και απασχόλησης. Οι πρόσφατες επενδύσεις μας, εδραιώνουν το παραγωγικό και εμπορικό μοντέλο που θα μας οδηγήσει στη νέα εποχή ανάπτυξης. Είμαστε περήφανοι και συνεχίζουμε με τον ίδιο ρυθμό για το μέλλον».

Η βράβευση για το πρόγραμμα «Το Σχολείο που θέλεις» επισφραγίζει την αξία ενός προγράμματος που υλοποιείται εδώ και επτά χρόνια, δίνοντας την ευκαιρία σε γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικούς στη Θεσσαλονίκη να αλλάξουν τη σχολική τους καθημερινότητα. Συνολικά, 15 σχολεία έχουν ανακαινιστεί προσφέροντας ένα ανανεωμένο, πιο φιλόξενο σχολικό περιβάλλον σε περισσότερους από 4.500 μαθητές, μέσα από μια επένδυση που έχει ξεπεράσει το 1,4 εκατ. ευρώ. Το πρόγραμμα βασίζεται εξ ολοκλήρου στη συνεργασία με την τοπική αυτοδιοίκηση, τους Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων και στην εθελοντική συμμετοχή και κινητοποίηση της τοπικής κοινωνίας, η οποία κάθε χρόνο γίνεται ακόμη πιο μαζική και ενθουσιώδης.

«Η διάκριση αυτή δεν ανήκει σ’ εμάς αλλά στους χιλιάδες μαθητές, γονείς και καθηγητές της Θεσσαλονίκης που κάθε χρόνο διεκδικούν ένα καλύτερο και ασφαλέστερο περιβάλλον, ένα πλήρως ανακαινισμένο σχολείο. Εμείς τους δίνουμε απλώς τη δυνατότητα να το πετύχουν», δήλωσε στην εκδήλωση της απονομής ο Αλέξανδρος Παπαδάκης, External & Community Affairs Manager της Coca-Cola Τρία Έψιλον.

Σοφία Εμμανουήλ
Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Related articles

Τουρισμός: Ζητούμενο η ισορροπία ανάπτυξης και προστασίας της φύσης

Οι αρχές της αειφορίας αναφέρονται στις περιβαλλοντικές, οικονομικές και κοινωνικο-πολιτιστικές πτυχές της τουριστικής ανάπτυξης και στόχος είναι η ισορροπία μεταξύ αυτών των τριών διαστάσεων.

Coca-Cola Τρία Έψιλον: Στηρίζει με πράξεις αγάπης τα Παιδικά Χωριά SOS

Η εταιρεία σε συνεργασία με τα καταστήματα My market, καλύπτει για όλο το καλοκαίρι το κόστος των γευμάτων για τα παιδιά που στηρίζουν τα Παιδικά Χωριά SOS.

Πρόγραμμα «Green School by Τράπεζα Χανίων» 

Tα παιδιά ενημερώνονται για τα σημαντικότερα περιβαλλοντικά προβλήματα της εποχής μας, αλλά και για απλές, πρακτικές λύσεις.

Ο πρόεδρος της ΔΟΕΣ συγχαίρει τον Ε.E.Σ. για την προσφορά του

Το έργο του Ε.Ε.Σ. τίμησε η Βουλή των Ελλήνων με φωταγώγηση του κτιρίου με τα χρώματα του Ερυθρού Σταυρού, το βράδυ της Δευτέρας (8/5).
Skip to content