Connect with us

10# Λιγότερες Ανισότητες

Διάκριση της MetLife για τη δέσμευσή της στην ισότητα

Η MetLife, Inc. (NYSE: MET) συμπεριελήφθη στο Δείκτη Ισότητας Φύλων του Bloomberg για πέμπτη συνεχή χρονιά, σε αναγνώριση των προσπαθειών της για την προώθηση της ισότιμης συμμετοχής των γυναικών στο χώρο εργασίας και στην κοινωνία. 

Ο Δείκτης Ισότητας Φύλων (Gender Equality Index) του Bloomberg είναι ένας έγκυρος διεθνής επιχειρηματικός δείκτης, για τη διαχείριση θεμάτων ισότητας. Για την κατάρτισή του, αξιολογούνται εταιρίες από όλο τον κόσμο, ως προς τις πολιτικές ανθρώπινου δυναμικού που εφαρμόζουν, τη συμμετοχή γυναικών σε ηγετικές θέσεις, την ανάπτυξη προϊόντων για γυναίκες, καθώς και την ανάληψη θετικών πρωτοβουλιών σε επίπεδο τοπικών κοινωνιών. 

«Όλοι οι άνθρωποι της MetLife εργάζονται καθημερινά, με στόχο να συμβάλλουν σε ένα μέλλον με περισσότερη σιγουριά για όλους. Η προώθηση της ισότητας των φύλων αποτελεί αναπόσπαστο και σημαντικό μέρος αυτής της αποστολής. Θεωρούμε ότι η διάκριση αυτή μας τιμά και δεσμευόμαστε να κάνουμε ακόμη περισσότερα βήματα προόδου στα χρόνια που έρχονται» σχολίασε ο Michel Khalaf, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της MetLife.

Οι γυναίκες αποτελούν πάνω από το 50% των εργαζομένων στη MetLife παγκοσμίως. Αποτελούν, επίσης σχεδόν το 40% των ανώτερων στελεχών της, το 30% της Ηγετικής Ομάδας και το 30% του Διοικητικού Συμβουλίου. Μάλιστα, η εταιρία έχει διακριθεί από το Women’s Forum της Νέας Υόρκης, ως «πρωταθλήτρια» στην υψηλή εκπροσώπηση των γυναικών στο Διοικητικό της Συμβούλιο. 

Η MetLife συνεργάζεται με οργανισμούς όπως το Women’s Business Enterprise National Council για την προώθηση της ενασχόλησης των γυναικών με την επιχειρηματικότητα και την καινοτομία, ενώ είναι η πρώτη ασφαλιστική εταιρία παγκοσμίως, που συμμετέχει στην πρωτοβουλία Women Global Innovation Coalition for Change του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών. Επίσης, είναι μέλος της διεθνούς πρωτοβουλίας Catalyst CEO Champions For Change, η οποία έχει στόχο την προώθηση της ενσωμάτωσης, της διαφορετικότητας, καθώς και της  ισότητας των φύλων στο χώρο εργασίας. 

Επιπλέον, το MetLife Foundation εργάζεται με στόχο τη βελτίωση της οικονομικής θέσης γυναικών χαμηλού εισοδήματος σε όλο των κόσμο, μέσω συνεργασιών με οργανισμούς όπως οι Accion, Trickle Up, and Women’s World Banking.

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

1# Μηδενική Φτώχεια

SolidarityNow: Συνταγές από Γυναίκες Πρόσφυγες

«Ένα από τα αυθεντικά πολιτιστικά στοιχεία ενός τόπου είναι η γαστρονομία του. Οι ιδιαιτερότητες της γεύσης από την κουζίνα μίας περιοχής είναι συχνά συνδεδεμένες με τα ποιοτικά χαρακτηριστικά της κοινωνίας της, ενώ αποκαλύπτουν στοιχεία της πολιτιστικής και οικονομικής ιστορίας της. Συγχρόνως, η γεύση είναι και ένας τρόπος επικοινωνίας. Ένας τρόπος να μιλήσει κάποιος στην καρδιά του άλλου».

Με αυτά τα λόγια, η Αντιγόνη Λυμπεράκη, Διευθύντρια του SolidarityNow, συστήνει το #TasteMyWorld, το Βιβλίο Μαγειρικής της οργάνωσης, μια έκδοση με πολυπολιτισμικό περιεχόμενο και με στόχο να μιλήσει στην καρδιά όλων με όχημα το φαγητό.

Η ιδέα της καταγραφής και συλλογής των συνταγών που μαγείρευαν καθημερινά οι γυναίκες – ωφελούμενες του SolidarityNow σε ανοιχτές δομές φιλοξενίας που υλοποιείται το πρόγραμμα Κέντρα Υποστήριξης Παιδιού & Οικογένειας, ανήκει στην Ειρήνη Πολυκρέτη, Υπεύθυνη του Χώρου Γυναικών.

Η ίδια σημειώνει ότι απώτερος στόχος δεν ήταν μόνο η ανταλλαγή ιδεών και το ανακάτεμα συνταγών, αλλά προπαντός οι εμπνεύστριές τους να ξαναθυμηθούν πόσα και πόσα πράγματα καταφέρνουν με μοναδικό τρόπο και άλλα πόσα μπορούν να μας μάθουν. ‘Καθώς σημειώναμε ποσότητες και τρόπους εκτέλεσης, πολλές από αυτές αφηγήθηκαν, είτε τη σημασία του συγκεκριμένου πιάτου για τον πολιτισμό τους, είτε ιστορίες αναφορικά με σημαντικά γεγονότα της ζωής τους, που τα συνέδεσαν με τη συγκεκριμένη συνταγή», προσθέτει.

Για τη σημασία κάθε πιάτου για τις ίδιες, μίλησαν μερικές από τις γυναίκες που μαγείρεψαν μαζί στο Μουσείο Γαστρονομίας μια χειμωνιάτικη μέρα, θέτοντας έτσι τα θεμέλια για τη δημιουργία του Βιβλίου Μαγειρικής. «Όταν μαγειρεύω αυτό το φαγητό -μπαστέλα με κοτόπουλο- νιώθω τόσο όμορφα, γιατί δεν μπορείς να το φας μόνος σου. Για να το μαγειρεύεις, περιμένεις σίγουρα κόσμο», δηλώνει και η Ζακία από το Μαρόκο. «Η μυρωδιά του Ντόρχο στη γειτονιά σημαίνει ότι ήρθαν γιορτές», λέει η Ρουτ από την Ερυθραία, ενώ η Μπίμπι από το Αφγανιστάν θυμάται ότι η πρώτη φορά που μαγείρεψε Κουκού ήταν για τον σύζυγό της, ότι είχαν παντρευτεί, και δηλώνει ότι ‘το Κουκού το φτιάχνεις όταν έχεις διάθεση».

«Η μαγειρική συνδέει το παρελθόν με το μέλλον», σύμφωνα με την Ειρήνη Πολυκρέτη, και η γεύση ως τρόπος επικοινωνίας μας φέρνει κοντά, όλους – ανεξαρτήτως καταγωγής, φύλου, θρησκείας, ενώ ανταλλάσσοντας μαγειρικές γνώσεις, ανταλλάσσονται και έθιμα, ιστορίες και συναισθήματα, όλα αυτά που συνδέουν τους ανθρώπους και δημιουργούν τις προϋποθέσεις για ανοιχτές κοινωνίες.

Περισσότερα

10# Λιγότερες Ανισότητες

Φιλανθρωπικό Gala του Συνδέσμου Γουνοποιών Καστοριάς

Λαμπερές παρουσίες της κοσμικής Αθήνας έδωσαν το «παρών» στο Φιλανθρωπικό Gala που πραγματοποίησε ο Σύνδεσμος Γουνοποιών Καστοριάς με σκοπό τη στήριξη του Οργανισμού Make-A-Wish, Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος.

Η εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε στο Πολεμικό Μουσείο Αθηνών, περιελάμβανε την παρουσίαση του βιβλίου του Νίκου Ρίζου με τίτλο: «Η Τέχνη της Γούνας από τη Μυκηναϊκή Περίοδο μέχρι σήμερα» και επίδειξη μόδας γουναρικών, καθώς πέρα από τον φιλανθρωπικό σκοπό, απώτερος στόχος ήταν η προβολή του προϊόντος της γούνας και η απενοχοποίησή του μέσα από τη σωστή πληροφόρηση του κοινού.

Αυτό, άλλωστε, ήταν και το μήνυμα του Προέδρου του Συνδέσμου Γουνοποιών Καστοριάς, Απόστολου Τσούκα,  ο οποίος στην ομιλία του τόνισε:  «Αυτό στο οποίο αποσκοπούμε είναι να γίνει γνωστή η αλήθεια σε ό,τι έχει να κάνει με τα προϊόντα γούνας, τα οποία έχουν αδίκως ενοχοποιηθεί τα τελευταία χρόνια από οργανωμένα συμπαιγνιακά συμφέροντα».

Από το Gala δεν θα μπορούσε να λείπει η Γενική Διευθύντρια του Make-A-Wish, Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος, Σάντρα Ζαφειρακοπούλου, η οποία χαιρέτισε την πρωτοβουλία του Συνδέσμου Γουνοποιών Καστοριάς,  ευχαριστώντας τον κ. Τσούκα για τη διοργάνωση της  επιτυχημένης εκδήλωσης.

To gala τίμησαν με την παρουσία τους άνθρωποι της μόδας και του επιχειρηματικού κόσμου, καθώς και φορείς της Δυτικής Μακεδονίας, όπως οι βουλευτές της Ν.Δ. Ζήσης Τζηκαλάγιας, Γιώργος Αμανατίδης και Μιχάλης Παπαδόπουλος, και του ΣΥΡΙΖΑ, Ολυμπία Τελιγιορίδου, ο αντιπεριφερειάρχης Καστοριάς, Δημήτρης Σαββόπουλος και η διευθύντρια του Γραφείου του Πρωθυπουργού στη Θεσσαλονίκη, Μαρία Αντωνίου, αλλά και ο Συντονιστής της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδος Θεσσαλίας, Νικόλαος Ντίτορας.

Την παρουσίαση της εκδήλωσης έκανε η εκπαιδευτικός Σόφη Χαϊδεμένου.

Περισσότερα

10# Λιγότερες Ανισότητες

Εργαζόμενοι της INTERAMERICAN «Πωλητές για μια ώρα» του περιοδικού «σχεδία»

Και φέτος, για τρίτη χρονιά εργαζόμενοι της INTERAMERICAN συμμετείχαν εθελοντικά, ως «Πωλητές για μια ώρα», στη συμβολική διάθεση του περιοδικού δρόμου «σχεδία». Στις 7 Φεβρουαρίου, οκτώ διοικητικά στελέχη της εταιρείας φόρεσαν το χαρακτηριστικό κόκκινο γιλέκο του πωλητή και πήραν θέση στον σταθμό ΦΙΞ του μετρό, δηλώνοντας με αυτό τον τρόπο τη σταθερή υποστήριξή τους στην ιδέα που υπηρετεί η «σχεδία» και αναδεικνύοντας το μήνυμα της κοινωνικής αλληλεγγύης. Η ενέργεια έρχεται να προστεθεί στην πολύπλευρη, πολυετή σχέση που έχει αναπτύξει η INTERAMERICAN με τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό «Διογένης» για την αντιμετώπιση της φτώχειας και του κοινωνικού αποκλεισμού. Ειδικότερα για τη διανομή του περιοδικού, η εταιρεία παρέχει σταθερά πόστο πώλησης στα γραφεία της κάθε μήνα, από τον Φεβρουάριο του 2014 -τότε ξεκίνησε την πορεία της η «σχεδία»- ενθαρρύνοντας με την εθελοντική συνεισφορά των εργαζομένων της μια βάση κοινωνικής αναφοράς, απασχόλησης και στοιχειωδών πόρων για άστεγους και άπορους που γίνονται πωλητές. Κάθε Φεβρουάριο πραγματοποιούνται δράσεις για τα περιοδικά δρόμου σε όλον τον κόσμο, στο πλαίσιο της «Διεθνούς Εβδομάδας Πωλητών Περιοδικών Δρόμου». Στη δράση «Πωλητής για μια ώρα» συμμετέχουν αναγνωρίσιμα πρόσωπα των γραμμάτων και τεχνών, στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών, φίλοι αναγνώστες και υποστηρικτές της «σχεδίας». Η «σχεδία» είναι το μοναδικό ελληνικό περιοδικό δρόμου, επίσημο μέλος του Διεθνούς Δικτύου Περιοδικών Δρόμου (INSP). Όπως συμβαίνει σε όλο τον κόσμο με τα περιοδικά δρόμου, η «σχεδία» δεν πωλείται στα συνήθη σημεία διάθεσης Τύπου (περίπτερα κ.λπ.), αλλά αποκλειστικά και μόνο στους δρόμους της πόλης από διαπιστευμένους πωλητές. Οι πωλητές αυτοί προέρχονται από ευπαθείς ομάδες: είναι άστεγοι, μακροχρόνια άνεργοι και, γενικότερα, άνθρωποι που βιώνουν τη φτώχεια και την περιθωριοποίηση στις πιο ακραίες μορφές τους. Από την τιμή πώλησης του περιοδικού (4 ευρώ), το 67,5% (δηλαδή τα 2,70 ευρώ) αφορούν απευθείας στον ίδιο τον πωλητή. Ο Νίκος Ζορντός, εργαζόμενος που συμμετείχε στην ομάδα των «Πωλητών για μια ώρα» της INTERAMERICAN, αναφέρει χαρακτηριστικά: «Στο πόστο του πωλητή του περιοδικού έζησα μια ιδιαίτερη εμπειρία, που έδωσε νόημα στον λίγο χρόνο που διέθεσα και με γέμισε με ικανοποίηση. Συνειδητοποίησα βαθύτερα την αξία της εθελοντικής συνεισφοράς για κοινωνικό σκοπό, τη σημασία της συμπαράστασης σε ανθρώπους που βρίσκονται σε δύσκολη κατάσταση επιβίωσης, αλλά γνώρισα και την πικρή εμπειρία της απόρριψης και της αδιαφορίας. Ήταν μια ώρα που με έκανε ωριμότερο και πιο ανοιχτό στα προβλήματα των συνανθρώπων μου και με δίδαξε πως είναι πολύ σημαντικό στον αγώνα της ζωής να μη νιώθουμε μόνοι». Πέρα από το σταθερό, προστατευόμενο πόστο διάθεσης του περιοδικού, η εταιρεία ως χορηγός και η ΜΚΟ «Διογένης» που το εκδίδει, συμπράττουν από το 2007 για την ομαδική ασφαλιστική κάλυψη της συμμετοχής της ποδοσφαιρικής ομάδας αστέγων, κάθε χρόνο, στο παγκόσμιο τουρνουά street soccer (www.homelessworidcup.org), το οποίο οργανώνεται κάθε φορά σε διαφορετικό σημείο του πλανήτη με πλήθος συμμετοχών από χώρες. Ακόμη, η INTERAMERICAN καλύπτει με πιστοποίηση υγείας τους εργαζομένους στο «σχεδία home», παρέχει ασφάλιση λειτουργικών στοιχείων του οργανισμού (κτήριο, αυτοκίνητο) και ενισχύει με κάθε τρόπο τις πρωτοβουλίες του, όπως πρόσφατα με την παροχή υπνόσακων, σκούφων και γαντιών για τους άστεγους που εκτίθενται σε δυσμενείς καιρικές συνθήκες. Η ΜΚΟ «Διογένης» επιτελεί αναγνωρίσιμο έργο και αξιολογείται με την υψηλότερη βαθμολογία (10), με βάση τους πίνακες οικονομικής επίδοσης του Charity Navigator, διεθνούς κύρους αξιολογητή φιλανθρωπικών οργανώσεων και δομών αλληλεγγύης.

Περισσότερα
Test

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΑΠΟΨΕΙΣ