Με τίτλο «Η Βιώσιμη Ανάπτυξη δεν είναι Marketing» κυκλοφόρησε το ετήσιο ανανεωμένο Λεύκωμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης 2016 από τις εκδόσεις Morax Media.
Τηρώντας την παράδοση που έχουν δημιουργήσει οι εκδόσεις από το 2007 και έχοντας ως απώτερο σκοπό την ορθή ανάδειξη της Βιώσιμης Ανάπτυξης στην Ελλάδα, η Morax Media προχώρησε για ακόμη μια χρονιά στην έκδοση του λευκώματος παρουσιάζοντας την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη ανά κλάδο και ανά τομείς.
Στο συγκεκριμένο λεύκωμα θα βρείτε τις Δράσεις & Πρακτικές των εταιρειών. Ασφαλιστικές Εταιρείες, Φαρμακοβιομηχανίες, Εταιρείες Τηλεπικοινωνιών, Λιανεμπορίου, Ενέργειας και Κατασκευών παρουσιάζουν ανά κλάδο την Εταιρική τους Κουλτούρα σε θέματα ΕΚΕ.
Επίσης, έγκριτοι ακαδημαϊκοί όπως ο Γ. Αυλωνίτης, καθηγητής Marketing ΟΠΑ, Ι. Νικολάου, καθηγητής Μηχανικών Περιβάλλοντος Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο, Κ. Ευαγγελινός καθηγητής στο τμήμα περιβάλλοντος Πανεπιστημίου Αιγαίου & Χ. Τσανός, Επιστημονικός Συνεργάτης ΟΠΑ, αναπτύσσουν τις απόψεις τους μέσα από την αρθρογραφία τους.
Τέλος, μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα δύο ρεπορτάζ των συντακτών τους λευκώματος σχετικά με την ανθρωπιστική και προσφυγική κρίση που βιώνει η χώρα και πώς η ΕΚΕ, μέσω των δράσεων που έχουν αναλάβει οι εταιρείες, συμβάλει στην καταπολέμησή τους.
Ένας οδηγός που επιβραβεύει τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται με επαγγελματισμό και στρατηγική απέναντι στην κοινωνία δημοσιοποιώντας τις πρακτικές τους, δείχνοντας παράλληλα το δρόμο για τις εταιρείες που θέλουν να ενημερωθούν ή και να συμμετέχουν με τη σειρά τους στην ενδυνάμωση της βιώσιμης ανάπτυξης στη χώρα.