Διεθνής καμπάνια κοινωνικής ευαισθητοποίησης της Teleperformance Greece

Date:

Share post:

Στο πλαίσιο του φετινού εορτασμού της «Παγκόσμιας Ημέρας Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων» του ΟΗΕ στις 10 Δεκεμβρίου, η Teleperformance Greece, μέλος του πολυεθνικού ομίλου Teleperformance, ξεκίνησε μια διεθνή εκστρατεία κοινωνικής ευαισθητοποίησης, που πλαισιώνεται από μια πρωτότυπη κινηματογραφική ιστορία, με τίτλο The whole Globe into one place!”.

Στην ευρηματική, αυτή ταινία μικρού μήκους, με θέμα την αξία της πολιτισμικής συνύπαρξης, συμμετέχει ο καταξιωμένος Έλληνας ηθοποιός, σεναριογράφος, σκηνοθέτης και παρουσιαστής Γιώργος Καπουτζίδης, ως κεντρικός παρουσιαστής και αφηγητής, μαζί με μία ομάδα εθελοντών από την Ελλάδα και το εξωτερικό.

Η διεθνών προδιαγραφών παραγωγή, υλοποιήθηκε στην Ελλάδα σε συνεργασία με την εταιρεία παραγωγής Reason to, τη δισκογραφική εταιρεία Minos EMI και αναγνωρισμένους πολιτιστικούς και κοινωνικούς φορείς, όπως η πολυβραβευμένη Μη Κερδοσκοπική Οργάνωση «Μπορούμε», που συμμετείχε με το πρόγραμμα «Μπορούμε στη Λαϊκή», o πολυχώρος ελληνικής γαστρονομίας «Yolenis» κ.ά. Γυρίστηκε εξ’ ολοκλήρου στην Αθήνα και θα προβληθεί σε όλο τον κόσμο μέσω διαδικτύου.

Η ανθρωποκεντρική εκστρατεία Teleperformance’s Diversity Campaign” αποτελεί μια ακόμα κοινωνική πρωτοβουλία της Teleperformance Greece, η οποία έχει βραβευτεί για τις εταιρικές της δράσεις στον τομέα των Human Resources και αποτελεί πρότυπο διαπολιτισμικής συνεργασίας, καθώς απασχολεί περισσότερους από 6.000 ανθρώπους από 91 διαφορετικές εθνικότητες, που μιλούν 36 διαφορετικές γλώσσες και συνεργάζονται σε ένα σύγχρονο πολυπολιτισμικό εργασιακό περιβάλλον στην Αθήνα.

Για έναν κόσμο δίχως διακρίσεις

Πρωταγωνιστές της αγγλόφωνης παραγωγής The whole Globe into one place!” είναι επτά νέες και νέοι από διαφορετικά σημεία του πλανήτη, όλοι τους πολίτες του κόσμου, που έχουν ως κοινό σημείο αναφοράς τη διαμονή και την εργασία στη σύγχρονη Αθήνα, καθώς ανήκουν στο ανθρώπινο δυναμικό της Teleperformance Greece.

Οι επτά αυτοί αυθεντικοί πρεσβευτές της πολιτισμικής συνύπαρξης, άγνωστοι -μέχρι πρότινος- μεταξύ τους, που αποφάσισαν να συμμετάσχουν εθελοντικά σε ένα συναρπαστικό ταξίδι αυτογνωσίας, συνθέτουν την εμπνευσμένη αυτή ιστορία και απαντούν με το δικό τους -μοναδικό τρόπο- σε διαχρονικά, οικουμενικά, αλλά και ιδιαίτερα επίκαιρα ανθρωπιστικά ερωτήματα.

Η επιλογή της ελληνικής πρωτεύουσας για την παραγωγή του ευρηματικού αυτού video, αναμένεται να συμβάλλει στη διεθνή προβολή της Ελλάδας, που παρά την οικονομική κρίση των τελευταίων ετών, αποδεικνύει έμπρακτα ότι γνωρίζει τη σημασία της αλληλεγγύης, της φιλοξενίας και της ανοχής στη διαφορετικότητα.

Σοφία Εμμανουήλ
Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Related articles

Όλγα Ίτσιου (Dimand): Το κτιριακό απόθεμα δεν είναι προσβάσιμο σε AμεΑ

Το κτιριακό απόθεμα της χώρας σε μεγάλο βαθμό παραμένει μη προσβάσιμο αν και από το 2012 έγινε από το νόμο απαραίτητη η μελέτη προσβασιμότητας.

TÜV HELLAS (TÜV NORD): Διάκριση για το εργασιακό περιβάλλον

H διαδικασία αξιολόγησης ως Great Place to Work® βασίστηκε σε ανώνυμο ερωτηματολόγιο Trust Index©, με αξίες σημαντικές για κάθε εργασιακό περιβάλλον.

Δύο υβριδικές φορτηγίδες ζωοτροφών στον στόλο της Philosofish

Οι φορτηγίδες έχουν σχεδιαστεί σε συνεργασία με την κατασκευάστρια εταιρεία AKVA με στόχο να καλύψουν τις ιδιαίτερες απαιτήσεις ιχθυοκαλλιέργειας της Μεσογείου.

Διάκριση για τα TÜV AUSTRIA Food Allergens Labs

Τα  Food Experts’ Awards είναι διεθνή βραβεία, που διοργανώθηκαν φέτος για πρώτη φορά στην Ελλάδα από το cibum.