Disney: “Στιγμές που αξίζουν” με “Το Χαμόγελο του Παιδιού”

Date:

Share post:

Η The Walt Disney Company συνεχίζει να εμπνέει μέσα από πράξεις καλοσύνης. Με αφορμή την έναρξη της «Μεγάλης Πριγκιπικής Γιορτής» η εταιρεία παρέδωσε στον εθελοντικό, μη κερδοσκοπικό Οργανισμό «Το Χαμόγελο του Παιδιού» 3.500 θεματικά πακέτα δραστηριοτήτων, τα οποία δόθηκαν στα παιδιά που μεγαλώνουν στα Σπίτια του Οργανισμού, καθώς και σε παιδιά οικογενειών που λαμβάνουν φροντίδα στα «Κέντρα Στήριξης Παιδιού και Οικογένειας».

Τα θεματικά πακέτα της Disney απευθύνονται σε παιδιά ηλικίας μεταξύ 4 και 10 ετών και στοχεύουν να συμβάλουν στην εξέλιξη και βελτίωση της συναισθηματικής ευελιξίας των παιδιών. Περιέχουν νέες ιστορίες με τις Πριγκίπισσες της Disney, Ραπουνζέλ, Βαϊάνα και Άριελ, καθώς και δραστηριότητες τέχνης και χειροτεχνίας που βοηθούν στην αύξηση της αυτοπεποίθησης και ενθαρρύνουν τις πράξεις καλοσύνης.

Με διάρκεια ενός έτους, η «Μεγάλη Πριγκιπική Γιορτή» έχει ως στόχο να αναδείξει το θάρρος και την καλοσύνη που πρεσβεύουν οι αγαπημένες ηρωίδες της Disney, στους θαυμαστές τους σε ολόκληρο τον κόσμο. Κατά τη διάρκεια της πρωτοβουλίας, η Disney στοχεύει να εμπνεύσει το κοινό με ένα εκατομμύριο πράξεις καλοσύνης σε ολόκληρο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας. Παράλληλα, πρόκειται να προσφέρει 45.000 «Στιγμές που Αξίζουν»σε παιδιά που νοσηλεύονται σε νοσοκομεία ή φιλοξενούνται σε ξενώνες στο Ηνωμένο Βασίλειο, την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική.

Ο VP & General Manager της The Walt Disney Company Ελλάδας & Ισραήλ, Βασίλης Ηλιόπουλος δήλωσε: «Μαζί με Το Χαμόγελο του Παιδιού, ελπίζουμε ότι τα θεματικά πακέτα δραστηριοτήτων και οι ιστορίες των θαρραλέων πριγκιπισσών της Disney θα προσφέρουν χαμόγελα, θα αυξήσουν την αυτοπεποίθηση και θα ενθαρρύνουν πράξεις καλοσύνης στα παιδιά και τις οικογένειές τους. Στην Disney πιστεύουμε ακράδαντα ότι η ενθάρρυνση θετικών πράξεων μέσα από τις περιπέτειες και τις αξίες των Πριγκιπισσών μπορεί να έχει θετικό αντίκτυπο στις κοινωνίες που έχουμε παρουσία σε όλο τον κόσμο. Στόχος μας είναι να είμαστε σε θέση να παρέχουμε ουσιαστική φροντίδα σε όσους έχουν ανάγκη, πάντα με τη βοήθεια των πολύτιμων συνεργατών μας στην Ελλάδα

Ο Πρόεδρος Δ.Σ. του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού», Κώστας Γιαννόπουλος δήλωσε: «Η δύναμή μας είναι το Χαμόγελο κάθε παιδιού και εδώ και 26 χρόνια οι εξειδικευμένες και ολιστικές δράσεις μας φροντίζουν και στοχεύουν σε αυτό. Οφείλουμε να διαφυλάττουμε την παιδικότητα και τη χαρά κάθε ενός παιδιού, ανεξάρτητα από τη δοκιμασία που περνάει. Η αίσθηση που νιώθουμε όταν βλέπουμε τα παιδιά μας χαρούμενα είναι κάτι περισσότερο από αυτό που μπορεί κανείς να περιγράψει. Εκ μέρους των ανθρώπων του «Χαμόγελου», των παιδιών και των οικογενειών τους, θα θέλαμε να εκφράσουμε ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Disney για αυτή τη δράση υποστήριξης!».

Σοφία Εμμανουήλ
Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Related articles

Διάκριση της πρωτοβουλίας KPMG “Global Cyber Day” στα Bravo

Ξεχώρισε στη θεματική Εκπαίδευση - Νέα Γενιά - Διά βίου μάθηση στον Πυλώνα «Κοινωνία» στην οποία επωφελήθηκαν περισσότεροι από 1.400 μαθητές.

Συνεργασία My market και Fabric Republic

Η δράση ξεκίνησε πιλοτικά με την τοποθέτηση ειδικά διαμορφωμένων κάδων σε 10 καταστήματα My market στην Αττική.

ΑΒ Βασιλόπουλος: Έκανε τη διαφορά στον Εθελοντισμό για 12η χρονιά

Στο πλαίσιο της Ημέρας Εθελοντισμού της ΑΒ Βασιλόπουλος υλοποιήθηκαν 235 δράσεις σε όλη την Ελλάδα από τα καταστήματα, τις αποθήκες, αλλά και τα κεντρικά γραφεία.

Η FRONERI υποστηρικτής του “No Finish Line Athens 2022”

Eργαζόμενοι της εταιρείας συμμετείχαν ενεργά στον αγώνα 100 ωρών, περπατώντας ή/και τρέχοντας με στόχο να διανύσουν χιλιόμετρα αγάπης που θα μεταφραστούν σε χρηματική προσφορά προς την Ένωση «Μαζί για το Παιδί».