Connect with us

Λιανεμπόριο

DUR: Συνεργασία με Ι.Ο.Α.Σ. «Πάνος Μυλωνάς»

Συνοδεύοντας τα μέλη της αποστολής του Ινστιτούτου «Πάνος Μυλωνάς», η DUR, που μετρά 60 χρόνια παρουσίας στην αγορά, βρέθηκε στο 24ο Παγκόσμιο Προσκοπικό Jamboree στη Βόρεια Αμερική, στο Summit Bechtel Reserve της Δυτικής Βιρτζίνια των Η.Π.Α.

Ειδικότερα, το Jamboree αποτελεί τη μεγαλύτερη προσκοπική διοργάνωση, στο πλαίσιο της οποίας χιλιάδες νέοι ηλικίας 14-18 χρονών συγκεντρώνονται κάθε τέσσερα χρόνια σε διαφορετικά σημεία του πλανήτη, θέλοντας να ευαισθητοποιήσουν το κοινό για σημαντικά ζητήματα, όπως αυτό της οδικής ασφάλειας, που αποτέλεσε το θέμα της φετινής συνάντησης. Τα μέλη του Ι.Ο.ΑΣ «Πάνος Μυλωνάς», τα οποία έντυσε η DUR, που προσφέρει ποιοτικές αλλά και μοντέρνες ενδυματολογικές επιλογές, είχαν τη δυνατότητα να εκπαιδεύσουν νέους και εφήβους προσκόπους στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας του Ινστιτούτου «Ο Προσκοπισμός για την Οδική Ασφάλεια».

Για την DUR αποτελεί δέσμευση η προσπάθεια στήριξης αξιόλογων δράσεων και πρωτοβουλιών που φέρνουν σε επαφή νέους από όλο τον κόσμο και έχουν σαν στόχο να τους εκπαιδεύσουν παρέχοντάς τους σημαντικά εφόδια για το μέλλον.

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

12# Υπεύθυνη Κατανάλωση & Παραγωγή

Η&M: Δέσμευση για ένα πιο βιώσιμο μέλλον στη μόδα

Με κομμάτια φτιαγμένα από ανακυκλωμένα ή άλλα υλικά με μικρότερη επίδραση στο περιβάλλον, η φθινοπωρινή συλλογή της Η&Μ για το 2019 αναδεικνύει για ακόμη μία φορά τη δέσμευση της εταιρείας να κατακτήσει το στόχο που έχει θέσει, να χρησιμοποιεί υλικά που προέρχονται αποκλειστικά από βιώσιμες πηγές έως το 2030.

Η φθινοπωρινή συλλογή H&M Conscious για το 2019 θα είναι διαθέσιμη σε όλα τα καταστήματα, καθώς και online, από τις 12 Σεπτεμβρίου.

Βασικό υλικό της φετινής φθινοπωρινής συλλογής H&M Conscious αποτελεί ο ανακυκλωμένος πολυεστέρας, που παράγεται συνήθως από χρησιμοποιημένα πλαστικά μπουκάλια PET, υποβάλλεται σε επεξεργασία και υφαίνεται, για να δημιουργηθεί στη συνέχεια ένα ύφασμα που είναι εύκολο στη φροντίδα. Παράλληλα, τα ζέρσεϊ κομμάτια της συλλογής είναι φτιαγμένα από οργανικό βαμβάκι ή από ένα μείγμα lyocell ινών TENCEL.

«Η φθινοπωρινή συλλογή H&M Conscious για το 2019 ξεχωρίζει για τα κλασικά και καθημερινά κομμάτια της γκαρνταρόμπας που δεν θα βαρεθείτε ποτέ. Περιλαμβάνει διαχρονικά σχέδια, ρούχα από πιο αειφόρα υλικά, καθώς και τα απαραίτητα φθινοπωρινά κομμάτια που χρειάζεστε για να ανανεώσετε την γκαρνταρόμπα σας», αναφέρει η Maria Östblom, Επικεφαλής Σχεδίασης του Γυναικείου Τμήματος στην H&M.

«Θέλουμε να αξιοποιούμε το μέγεθος της εταιρείας μας, για να οδηγούμε την αλλαγή προς μια κυκλική και αειφόρο βιομηχανία της μόδας. Η φθινοπωρινή συλλογή H&M Conscious για το 2019 αποτελεί ένα καταπληκτικό παράδειγμα της προόδου που έχουμε σημειώσει στο θέμα της τεχνολογίας και των καινοτομιών, αντικαθιστώντας τα συμβατικά υλικά με άλλες εναλλακτικές ανακυκλωμένων υλικών», επισημαίνει ο Pascal Brun, Διευθυντής Αειφορίας της H&M.

Παράλληλα, από τις 12 έως τις 28 Σεπτεμβρίου, η Η&Μ ενισχύει την Πρωτοβουλία Ανακύκλωσης Ρούχων που πραγματοποιεί σε όλα τα καταστήματά της, όλο το χρόνο, προσφέροντας για κάθε σακούλα με ρούχα και οικιακά υφάσματα που φέρνουν οι πελάτες, δύο εκπτωτικά κουπόνια 15% για δύο τεμάχια της επιλογής τους για την επόμενη αγορά τους.

Η εταιρεία επισημαίνει σε ανακοίνωσή της ότι το 95% των ρούχων που πετιούνται θα μπορούσαν να ξαναφορεθούν, να επαναχρησιμοποιηθούν ή να ανακυκλωθούν.

Περισσότερα

10# Λιγότερες Ανισότητες

Συνεργασία Always (P&G) και Ένωσης «Μαζί για το Παιδί»

Πάνω από 880.000 προϊόντα προσωπικής γυναικείας υγιεινής έχουν διανεμηθεί στο πλαίσιο της καμπάνιας #MinEisaiApousa, με πάνω από 5.000 κορίτσια να έχουν λάβει τα απαραίτητα για όλο το σχολικό έτος.

Η υποστήριξη των κοριτσιών και η ενίσχυση της αυτοπεποίθησής τους κατά την διάρκεια της εφηβείας είναι ένας σκοπός που υπηρετεί έμπρακτα η Always – προϊόν της P&G – παγκοσμίως αλλά και στην Ελλάδα.

Η καμπάνια #MinEisaiApousa ξεπέρασε τον αρχικό της στόχο, δωρίζοντας περισσότερα από 880.000 προϊόντα γυναικείας υγιεινής σε περισσότερα από 5.200 κορίτσια στην περιοχή της Αττικής, της Βόρειας Ελλάδας, της Κορίνθου, του Αγρινίου και του Μεσολογγίου. Η καμπάνια συνεχίζεται από τους μήνες Αύγουστο έως Οκτώβριο του 2019 με δεύτερο κύμα δωρεών. Η Always και η Ένωση «Μαζί για τα Παιδί» στοχεύουν να προσφέρουν ξανά πάνω από 860.000 προϊόντα γυναικείας υγιεινής έτσι ώστε να καλύψουν τις ετήσιες ανάγκες περισσότερων από 5.000 κοριτσιών στην Ελλάδα, που τα χρειάζονται για την επόμενη σχολική χρονιά.

Ύστερα από την έρευνα που διενήργησε η MRB για την Always, αποκαλύφθηκε πως πάνω από 10.000 κορίτσια στην Ελλάδα εκτιμάται πως έχουν χάσει το σχολείο κατά την διάρκεια της περιόδου τους, λόγω της οικονομικής δυσχέρειας να αγοράσουν προϊόντα προσωπικής υγιεινής. Η Always μαζί με την Ένωση «Μαζί για το Παιδί» ολοκλήρωσε με επιτυχία τον πρώτο γύρο συνεισφοράς υπερβαίνοντας τον αρχικό στόχο δωρεάς.

Αποτελέσματα Δωρεάς #MinEisaiApousa

Συνολική Δωρεά: 36.960 Πακέτα | Συνολικά Κορίτσια: 5.280

Αττική: 16.835 Πακέτα | 2.405 Κορίτσια

Βόρεια Ελλάδα: 17.605 Πακέτα | 2.515 κορίτσια

Κόρινθος, Μεσολόγγι, Αγρίνιο: 2.520 Πακέτα | 360 Κορίτσια

Αυτά τα ιδιαίτερα ενθαρρυντικά αποτελέσματα, σε συνδυασμό με τα μηνύματα υποστήριξης από γονείς, ωθούν να συνεχιστεί η προσπάθειά προσέγγισης περισσότερων κοριτσιών και να καλυφθούν οι ανάγκες τους για την επόμενη σχολική χρονιά. Η Always, παραμένοντας πιστή στη δέσμευσή της, θα συνεχίσει την συνεργασία με την Ένωση «Μαζί για το Παιδί», καθώς και την Ζέτα Δούκα, ως πρεσβευτή αυτής της καμπάνιας.

Συμβολή Καταναλωτών: Αγοράζοντας ένα διπλό πακέτο Always μέχρι τις 17 Οκτωβρίου, η αγορά υποστηρίζει και ενισχύει την περαιτέρω δωρεά για τα κορίτσια που έχουν ανάγκη. Με άλλα λόγια, με κάθε αγορά, βοηθάμε τα κορίτσια που έχουν ανάγκη να μην χάσουν το σχολείο κατά την διάρκεια της περιόδου.

Social Media: Ανεβάζοντας μια φωτογραφία με τους αγαπημένους σου φίλους με το hashtag #MinEisaiApousa δωρίζουμε μία επιπλέον σερβιέτα στα κορίτσια που έχουν ανάγκη γιατί το σχολείο είναι κάτι περισσότερο από εκπαίδευση, είναι και φιλία.

Περισσότερα

11# Βιώσιμες πόλεις & Κοινότητες

Η Tissot τιμάει την ποδηλασία

Εξαιρετικά απλό, και αναγνωρισμένο παγκόσμια, το ποδήλατο αντανακλά τον τρόπο με τον οποίο η Tissot προσεγγίζει τον κόσμο, την ανθρωπότητα και την αστική ζωή.

Η Tissot, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της, υποστηρίζει αυτό το πνεύμα της ελευθερίας, έναν πράσινο τρόπο μετακίνησης και τον τρόπο ζωής που σχετίζεται με την ποδηλασία. Ως παραδοσιακά καινοτόμος, η Tissot είναι ικανή να αναγνωρίσει οτιδήποτε καινούριο και επαναστατικό. Παρόλο που η επανάσταση της ποδηλασίας δεν είναι θεαματική, είναι σημαντική.

Ελευθερία

Ποδήλατο για την πόλη ή ποδήλατο για τη φύση. Αναδιπλούμενο, ή ηλεκτρικό. Σε αλουμίνιο ή από ατσάλι. Για δρόμους ή μονοπάτια. Η ποδηλασία κερδίζει οπαδούς για πρώτη φορά μετά τη δεκαετία του 1930, όταν έγινε πραγματικά προσβάσιμο σε όλους. Πλέον δεν είναι μόνο ένα μέσο μετακίνησης, αλλά και ένα μέσο ψυχαγωγίας, άθλησης, ή τρόπος ζωής. Έχει αποκτήσει μια νέα υπόσταση, ξεπερνώντας τον καθαρά χρηστικό σκοπό του, και έχει γίνει διαθέσιμο σε όλες τις κουλτούρες, ηλικίες και ομάδες. Με την άνοδο του ενδιαφέροντος για την οικολογία και το περιβάλλον, ενστερνίζεται πλέον τις αξίες της ελευθερίας που έχει χάσει το αυτοκίνητο. Το ποδήλατο μπορεί να σας πάει παντού, χωρίς περιορισμούς, και χωρίς όρια.

Απόδοση

Η μεγάλη επιτυχία των αγώνων επαγγελματικής ποδηλασίας λειτουργεί προσθετικά στη δημοφιλία του αθλήματος. Ως χορηγός των παγκοσμίων πρωταθλημάτων της Διεθνούς Ποδηλατικής Ένωσης και του Tour de France, και ως επίσημος χρονομέτρης των παγκόσμιων ποδηλατικών πρωταθλημάτων δρόμου, πίστας, mountain bike και BMX, η Tissot συνεργάζεται με αυτό το άθλημα για πάνω από 50 χρόνια. Είναι ένα σπορ εξαιρετικά δημοφιλές, το οποίο φέρνει κοντά εκατομμύρια οπαδών ανά τον κόσμο, ενώ έχει γίνει ακόμα πιο ξεχωριστό, απευθυνόμενο σε ένα unisex κοινό. Ταυτόχρονα, αποτελεί ένα εξαιρετικό μέσο αερόβιας άσκησης, αντοχής, χωρίς επιβλαβείς επιπτώσεις στις αρθρώσεις, ενώ την ίδια στιγμή, η ποδηλασία είναι και μια κοινωνική ενασχόληση με φίλους και γνωστούς, που ξεπερνάει πλέον άλλες ομαδικές δραστηριότητες, όπως το golf.

Παγκόσμιος χαρακτήρας

Η Tissot είχε ανέκαθεν ένα παγκόσμιο όραμα, το οποίο εφαρμόζει ακούραστα στη διαδικασία της ωρολογοποιίας από το 1853. Η μάρκα προσφέρει στο κοινό μεγάλη ποικιλία μοντέλων, πάντα στη σωστή τιμή και με την αναγνωρισμένη Ελβετική ποιότητα. Είτε πρόκειται για μηχανικά ή quartz ρολόγια, για άντρες και για γυναίκες, σε σπορ, casual, ή επίσημες περιστάσεις, η τεχνογνωσία της μάρκας, που μετράει περισσότερα από 166 χρόνια, υποστηρίζει όλους τους οπαδούς των δύο τροχών.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ