Connect with us

ΕΚΕ

Έφυγε από τη ζωή ο Καθηγητής Γιώργος Αυλωνίτης

Έφυγε από τη ζωή αναπάντεχα χθες το βράδυ ο Ακαδημαϊκός, φίλος και πρωτεργάτης του Marketing στην Ελλάδα, Γιώργος Αυλωνίτης.  Ο Δρ. Γεώργιος Αυλωνίτης ήταν Ομότιμος Καθηγητής του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ). Στη διάρκεια της ακαδημαϊκής του καριέρας στο ΟΠΑ, ανέπτυξε μία σειρά πρωτοβουλιών. Συνέβαλε καθοριστικά στην ίδρυση του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας και διετέλεσε Ιδρυτικός Διευθυντής του Μεταπτυχιακού Προγράμματος «Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας» (1998-2014) και Επιστημονικός Υπεύθυνος του Τμήματος Στελεχών του ιδίου Προγράμματος. Επίσης, υπήρξε και Ιδρυτικός Διευθυντής του Εργαστηρίου Μάρκετινγκ (The Athens Laboratory of Research in Marketing – A.LA.R.M.) την περίοδο 2000-2016 και διετέλεσε Αναπληρωτής Πρόεδρος του Συμβουλίου Διοίκησης του ΟΠΑ (2012-2016). Το 2017 διορίστηκε Επισκέπτης Καθηγητής του τμήματος Μάρκετινγκ του Πανεπιστημίου Strathclyde, Ηνωμένο Βασίλειο. Διετέλεσε Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Μάρκετινγκ (European Marketing Academy – EMAC) για τη διετία 2008-2010 και Αντιπρόεδρός της την περίοδο 1990-1993, καθώς και Πρόεδρος του Global Sales Science Institute (GSSI) για την περίοδο 2010-2012. Ήταν εκλεγμένο Fellow του Chartered Institute of Marketing και της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Μάρκετινγκ και από τους εμπνευστές της ίδρυσης της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ, της οποίας ήταν και εκλεγμένος Πρόεδρος. Από τον Ιανουάριο 1981 μέχρι τον Δεκέμβριο του 1985 δίδαξε Μάρκετινγκ στο Πανεπιστήμιο του Strathclyde, Σκωτία. Είχε παρουσιάσει μια σειρά εργασιών στις Η.Π.Α., Καναδά, Αυστραλία, Ασία και Ευρώπη και είχε δημοσιεύσει περισσότερα από 200 άρθρα σε πρακτικά διεθνών συνεδρίων και στα πιο αξιόλογα επιστημονικά περιοδικά Μάρκετινγκ στον κόσμο που περιλαμβάνουν το Journal of Marketing, το Journal of the Academy of Marketing Science, το International Journal of Research in Marketing, το Journal of Product Innovation Management κ.ά. Το ερευνητικό του έργο έχει αναγνωριστεί διεθνώς καθώς σύμφωνα με το Google Scholar έχει συγκεντρώσει περισσότερες από 6.000 αναφορές και έχει πετύχει δείκτη h-index 37 που τον καθιστά έναν διακεκριμένο με παγκόσμια αναγνώριση καθηγητή Μάρκετινγκ. Ήταν μέλος του Editorial Board σε επτά διεθνή περιοδικά του Μάρκετινγκ μεταξύ των οποίων το Industrial Marketing Management και το European Journal of Marketing και έχει τιμηθεί κατά καιρούς με βραβείο καλύτερης δημοσιευμένης εργασίας. Είχε διατελέσει σύμβουλος και εκπαιδευτής σε θέματα στρατηγικού Μάρκετινγκ και Οργάνωσης Πωλήσεων σε περισσότερες από 80 επιχειρήσεις και οργανισμούς στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Διετέλεσε Πρόεδρος του Τμήματος Επιχειρησιακής Έρευνας και Μάρκετινγκ (1997-2000), καθώς και του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας (2010-2012) και μέλος της Διοικούσας Επιτροπής του Πανεπιστημίου Δυτικής Ελλάδος (2010-2012).

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΕΚΕ

«Εγώ σταματάω να μεγαλώνω» η εξαιρετική διαφήμιση της Lidl

Περισσότερα

13# Δράση για το κλίμα

Στον ΟΟΣΑ η “πράσινη ατζέντα” της Κυβέρνησης

Στην έδρα του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ) στο Παρίσι μετέβη ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Κωστής Χατζηδάκης, ως επικεφαλής ελληνικής αντιπροσωπείας που παρουσίασε στον οργανισμό τους εθνικούς περιβαλλοντικούς στόχους ενόψει του τελικού σταδίου της διαδικασίας εξέτασης των επιδόσεων της Ελλάδας και της δημοσίευσης σχετικής έκθεσης.

Της Σοφίας Εμμανουήλ 

(semmanouil@gmail.com)

Η απολιγνητοποίηση και η στροφή της οικονομίας στο κυκλικό μοντέλο βρέθηκαν στο επίκεντρο της συνεργασίας που είχε αυτές τις μέρες ελληνική αντιπροσωπεία, με επικεφαλής τον υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Κωστή Χατζηδάκη, με το επιτελείο του ΟΟΣΑ.

Ο Έλληνας υπουργός, που ταξίδεψε στο Παρίσι 25 και 26 Φεβρουαρίου, ενόψει της κατάρτισης έκθεσης (OECD Environmental Performance Review of Greece) από τον οργανισμό για τη χώρα μας, η οποία θα περιλαμβάνει συστάσεις, αναλυτική πληροφόρηση και εργαλειοθήκη για το σύνολο των περιβαλλοντικών ζητημάτων, παρείχε ενημέρωση για τις περιβαλλοντικές επιδόσεις της Ελλάδας.

Στο περιθώριο της διαδικασίας αυτής ο Κωστής Χατζηδάκης είχε συνάντηση με τον Γενικό Γραμματέα του ΟΟΣΑ, Angel Gurria, ο οποίος τον συνεχάρη για τις πρωτοβουλίες που έχει αναλάβει η Ελλάδα, ειδικά στον τομέα της απολιγνιτοποίησης καθώς και της ηλεκτροκίνησης. Ο υπουργός υπογράμμισε στον Γενικό Γραμματέα του ΟΟΣΑ τη σημασία της συνεργασίας στα περιβαλλοντικά ζητήματα, καθώς ο Οργανισμός διαθέτει ιδιαίτερη τεχνογνωσία.

Την συνάντηση προετοίμασαν στελέχη του επιτελείου του υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας μεταξύ των οποίων οι κ.κ. Κωνσταντίνος Αραβώσης, Γενικός Γραμματέα Φυσικού Περιβάλλοντος και Υδάτων, Κωνσταντίνος Δημόπουλος, Γενικός Διευθυντής Περιβαλλοντικής Πολιτικής του υπουργείου, Θεόδωρος Χριστόπουλος, Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Διεθνών και Ευρωπαϊκών Υποθέσεων, καθώς και στελέχη από το Τμήμα Κλιματικής Αλλαγής, Περιβαλλοντικής Αδειοδότησης και Φυσικού Περιβάλλοντος και Υδάτων.

 

Η εξέταση των ελληνικών επιδόσεων εντάσσεται στο πλαίσιο της δεκαετούς αξιολόγησης των χωρών-μελών του ΟΟΣΑ και κατά τη συνάντηση, ο κ. Χατζηδάκης αναφέρθηκε στο περιβαλλοντικό σχέδιο νόμου που παρουσιάζεται σήμερα Πέμπτη, 27 Φεβρουαρίου, στο Υπουργικό Συμβούλιο και το οποίο περιλαμβάνει σειρά μεταρρυθμίσεων που φέρνουν την Ελλάδα πιο κοντά στις καλές ευρωπαϊκές πρακτικές. Παρουσίασε επίσης τη φιλόδοξη, «πράσινη ατζέντα» της ελληνικής κυβέρνησης δίνοντας έμφαση σε συγκεκριμένες πρωτοβουλίες όπως είναι:

– Η δέσμευση της χώρας για απολιγνιτοποίηση μέχρι το 2023 (πλην της Πτολεμαϊδας 5) και η πλήρης απολιγνητοποίηση έως το 2028
– Οι επενδύσεις στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας
– Η προώθηση της ηλεκτροκίνησης
– Η ολοκληρωμένη διαχείριση απορριμμάτων
– Η κατάργηση των πλαστικών μιας χρήσης και
– Η θέσπιση ενός ευρωπαϊκά σύγχρονου μοντέλου προστασίας των προστατευόμενων περιοχών.

Υπενθυμίζεται ότι με βάση το Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα (ΕΣΕΚ) η Ελλάδα προωθεί κλιματική ουδετερότητα μέχρι το 2050, απολιγνιτοποίηση μέχρι το 2028 και αύξηση του μεριδίου των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας (ΑΠΕ) στο 35% του ενεργειακού μείγματος της χώρας μέχρι το 2030 – έτος για το οποίο τίθενται “ενδιάμεσοι” στόχοι για μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου.

Με επενδύσεις 43,8 δισ. ευρώ αυτό το σχέδιο αποτελεί τον πυρήνα της εθνικής στρατηγικής για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη και την υιοθέτηση των 17 Παγκόσμιων Στόχων της Ατζέντας του ΟΗΕ.

Tα deals

Οι επενδύσεις στις ΑΠΕ αναμένεται να πρωταγωνιστήσουν το 2020 και ήδη έχουν κλείσει σημαντικές συμφωνίες στο πρώτο δίμηνο της χρονιάς. Σύμφωνα με την μελέτη της PwC “Εξαγορές και Συγχωνεύσεις Επιχειρήσεων στην Ελλάδα 2019” οι εξαγορές της Senfluga, της οποίας το 10% απέκτησε η Damco, της AEM Energy Systems από την Ευρωπαϊκή Πίστη, των Φωτοβολταϊκών Παλιόμυλου από την Quest και της K-Wind Κιθαιρώνας από την Cubico, έχουν ήδη ολοκληρωθεί στις αρχές του έτους. Οι δε εξαγορές της Edison από την Energean Oil&Gas των Κοζήλιο 1 και 2 (Juwi) από τα ΕΛΠΕ, καθώς και ενός χαρτοφυλακίου φωτοβολταϊκών του ομίλου Μυτιλιναίου από τον όμιλο Motor Oil αναμένεται ότι θα ολοκληρωθούν εντός του έτους. Το συνολικό ποσό των εξαγορών αυτών θα ξεπεράσει το 1 δισ. ευρώ.

Οι στόχοι

Με βάση το ελληνικό σχέδιο στόχος είναι το μερίδιο των ΑΠΕ  στην Ακαθάριστη Τελική Κατανάλωση Ενέργειας να υπερβαίνει το 35% το 2030, σχεδόν διπλάσιο από το σημερινό και έναντι 32% που είναι ο κεντρικός ευρωπαϊκός στόχος. Επίσης στόχος είναι το μερίδιο ΑΠΕ στην Ακαθάριστη Τελική Κατανάλωση Ηλεκτρικής Ενέργειας να κυμαίνεται σε 61-64%. Αξίζει να σημειωθεί ότι μόνο από την υλοποίηση του μέρους του σχεδίου που αφορά στις ΑΠΕ και στην ενεργειακή αναβάθμιση κτιρίων μπορούν να δημιουργηθούν και να διατηρηθούν πάνω από 60.000 θέσεις εργασίας έως το 2030. Το εισόδημα των εργαζομένων που σχετίζονται με τους κλάδους αυτούς υπολογίζεται ότι μπορεί να εμφανίσει δυνητική αύξηση 8,2 δισ. ευρώ και η εγχώρια προστιθέμενη αξία στους δυο αυτούς κλάδους να ενισχυθεί κατά 20,7 δις. ευρώ.  

Εμβληματικός στόχος στο πλαίσιο του νέου σχεδιασμού αποτελεί το φιλόδοξο μεν, ρεαλιστικό δε πρόγραμμα για την εμπροσθοβαρή απολιγνιτοποίηση της χώρας, με πλήρη απόσυρση του εν λόγω καυσίμου από το εγχώριο σύστημα ηλεκτροπαραγωγής έως το 2028. Και ήδη προς αυτή την κατεύθυνση, πριν από λίγες εβδομάδες αποδεσμευθήκαν κονδύλια 136 εκατ. ευρώ από τον λεγόμενο λιγνιτικό πόρο, προκειμένου να χρηματοδοτηθεί η μετάβαση στο νέο ενεργειακό μοντέλο σε περιοχές όπου θα κλείσουν λιγνιτικά εργοστάσια, όπως οι περιφερειακές ενότητες Κοζάνης, Φλώρινας και Αρκαδίας.

Σημειώνεται ότι ο λιγνιτικός πόρος από το 1996 αποτελεί υποχρέωση της ΔΕΗ, η οποία οφείλει να επιστρέφει ποσοστό επί του τζίρου της στις τοπικές κοινωνίες ως αντιστάθμισμα για τις δραστηριότητές της στις συγκεκριμένες περιοχές (Κοζάνη, Φλώρινα, Αρκαδία).

Η ελληνική κυβέρνηση σκοπεύει να χρησιμοποιήσει το ΕΣΕΚ ως το βασικό εργαλείο πάνω στο οποίο θα βασιστεί η εθνική πολιτική για την Ενέργεια και το Κλίμα για την επόμενη δεκαετία, λαμβάνοντας υπόψη τις συστάσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής αλλά και τους στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ. Πρόκειται για οδικό χάρτη για την επίτευξη συγκεκριμένων ποσοτικών και ποιοτικών στόχων, ο οποίος περιγράφει προτεραιότητες και μέτρα πολιτικής σε ένα ευρύ φάσμα αναπτυξιακών και οικονομικών δραστηριοτήτων προς όφελος της κοινωνίας.

Περισσότερα

16# Ειρήνη, Δικαιοσύνη & Ισχυροί Θεσμοί

O Περικλής Ιακωβάκης πρεσβευτής του NFL Athens

Το Νο Finish Line με χαρά υποδέχεται στη μεγάλη οικογένεια του τον Περικλή Ιακωβάκη, ο οποίος θα αναλάβει το ρόλο του πρεσβευτή της διοργάνωσης που θα γίνει για 4η χρονιά, στις 6-10 Μάϊου 2020 στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ).

Ο Ιακωβάκης είναι ο κορυφαίος Έλληνας αθλητής όλων των εποχών στα 400μ. με εμπόδια και έχει κατακτήσει μετάλλια σε παγκόσμια και ευρωπαϊκά πρωταθλήματα στίβου, ενώ, παράλληλα, έχει ξεχωρίσει για το ήθος και την προσωπικότητα του. Τυγχάνει μεγάλης αναγνώρισης σε διεθνές επίπεδο κάτι που αντικατοπτρίζεται και στην εκλογή του ως Προέδρου της Επιτροπής Αθλητών της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Στίβου μέχρι το 2022.

Ο Περικλής Ιακωβάκης δήλωσε σχετικά: «Είμαι πολύ χαρούμενος που μου δίδεται δίνεται η δυνατότητα να αποτελέσω πρεσβευτής του Νο Finish Line, του κορυφαίου φιλανθρωπικού αγώνα στον κόσμο που θα γίνει στην Αθήνα για τέταρτη φορά. Ο σκοπός του αγώνα είναι ιερός καθώς όλα τα έσοδα διατίθενται στην Ένωση «Μαζί για το Παιδί» και θα πάνε σε παιδιά που έχουν ανάγκη. Είναι πολύ σημαντικό εμείς οι αθλητές να βοηθάμε με κάθε τρόπο όταν πρόκειται για παιδιά και δεν θα μπορούσα να αρνηθώ αυτήν την ξεχωριστή τιμή. Πρέπει όλοι να βάλουμε τα δυνατά μας ώστε να συγκεντρωθούν όσο το δυνατόν περισσότερα χρήματα για τον ιερό σκοπό του αγώνα». Ο Ιακωβάκης, στο παρελθόν,  έχει πάρει μέρος στο No Finish Line ως captain της Novasports Running Team.

Oι εγγραφές στο No Finish Line συνεχίζονται μέσω της επίσημης ιστοσελίδας του αγώνα:  nflathens.comΣτο No Finish Line, οι συμμετέχοντες τρέχουν και περπατούν για καλό σκοπό, χωρίς χρονικό και χιλιομετρικό περιορισμό και τα χιλιόμετρα μετατρέπονται σε χρήματα για να υλοποιηθούν παιδικά προγράμματα που στηρίζει το «Μαζί για το Παιδί».

Η εκκίνηση στο 4ο No Finish Line Athens θα δοθεί την Τετάρτη 6 Μαΐου 2020 ώρα 09:00 και η λήξη του θα είναι μετά από 100 συνεχόμενες ώρες την Κυριακή 10 Μαΐου ώρα 13:00.

Παράλληλα, συνεχίζονται οι ομαδικές εγγραφές για εταιρείες, οργανισμούς, συλλόγους και σχολεία, που έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο στο No Finish Line Athens, καθώς έχουν τη μεγαλύτερη συμβολή σε χιλιόμετρα και σε κοινωνική προσφορά.

Δηλώσεις συμμετοχής ομάδων γίνονται μόνο μέσω του τμήματος ομαδικών συμμετοχών έως τις 29 Μαρτίου 2020, σε συνεννόηση του εκπροσώπου κάθε ομάδας με την υπεύθυνη του τμήματος εγγραφών και συντονισμού ομάδων Μαίρη Τσιγκοπούλου και με αποστολή λίστας συμμετεχόντων στην ηλεκτρονική διεύθυνση teams@nflathens.com.

Μεγάλος Χορηγός του No Finish Line Athens είναι για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά η Εθνική Ασφαλιστική που δίνει ιδιαίτερο βάρος στην εταιρική κοινωνική ευθύνη, ειδικά όταν πρόκειται για παιδιά που έχουν ανάγκη! Επίσημοι χορηγοί είναι η τράπεζα HSBC, η Info Quest Technologies με το brand Xiaomi και η BIKOΣ Α.Ε. Eπίσημοι πάροχοι είναι τα ζυμαρικά Barilla, η κορυφαία αυτοκινητοβιομηχανία Toyota και η φαρμακευτική εταιρεία InterMed/ Uni-Pharma. Mεγάλοι υποστηρικτές του No Finish Line Athens είναι και φέτος η εταιρία συμπληρωμάτων διατροφής Ηerbalife Nutrition, τα φυσικά καλλυντικά Bee Cera, η εταιρεία αθλητικών ειδών Saucony, η μπύρα Fix Άνευ, η μπισκοτοβιομηχανία Παπαδοπούλου και το γραφείο ταξιδίων Kyvernitis Travel. Επίσημοι Υποστηρικτές είναι το ξενοδοχείο Athens Marriot, η Praktiker, η Εν Ολύμπω, το Ίδρυμα Ευγενίδου και η εκτυπωτική βιομηχανία Χαϊδεμένος.

Περισσότερα
Test

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΑΠΟΨΕΙΣ