Connect with us

Απασχόληση/επιχειρηματικότητα

Ελληνική Πρωτοβουλία: Χορηγία 25.000 δολ. στο HIGGS

Η Ελληνική Πρωτοβουλία ανακοίνωσε νέα χορηγία 25.000 δολ. στο HIGGS, η οποία θα συμβάλλει στις προσπάθειες του οργανισμού να ενισχύσει τις ΜΚΟ που δρουν στην Ελλάδα, μέσα από εκπαιδευτικές και υποστηρικτικές δραστηριότητες.

Συγκεκριμένα, η χρηματοδότηση της Ελληνικής Πρωτοβουλίας θα βοηθήσει το HIGGS να επεκτείνει τις δυνατότητες του Accelerator προγράμματος του.

Το HIGGS είναι ο 1ος οργανισμός εκκόλαψης ΜΚΟ στην Ελλάδα. Έχει υιοθετήσει πρακτικές και προσεγγίσεις που  παραδοσιακά συναντώνται στα  προγράμματα εκκόλαψης startups, και έχει μεταφέρει τις ίδιες αξίες στον τομέα τον μη-κερδοσκοπικών οργανισμών. Ο στόχος του HIGGS είναι να ενισχύσει τους ΜΚΟ που δρουν στην Ελλάδα, ώστε να μεγιστοποιήσουν το αντίκτυπο τους.

Στα τελευταία δύο χρόνια, το HIGGS έχει υποστηρίξει πάνω από 60 ΜΚΟ, οι οποίοι έχουν ωφελήσει πάνω από 100,000 ανθρώπους που ανήκουν στις πιο ευάλωτες ομάδες της κοινωνίας. Επιπλέον, μέσα από τη δράση τους, έχουν δημιουργήσει 20 νέες θέσεις εργασίας και έχουν συγκεντρώσει πάνω από €500,000 από ιδρύματα και εταιρείες στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Η χορηγία της Ελληνικής Πρωτοβουλίας θα βοηθήσει το HIGGS να αυξήσει τη χωρητικότητα του Accelerator προγράμματος του για τους επόμενους δύο κύκλους. Η ομάδα του HIGGS και οι συνεργάτες τους πραγματοποιούν εκπαιδευτικά σεμινάρια τα οποία είναι ειδικά διαμορφωμένα για τις ανάγκες του κάθε οργανισμού. Το GIVEMED, το Ithaca Laundry και το Emfasis, ΜΚΟ τους οποίους το ΤΗΙ έχει διαχρονικά στηρίξει, αποτελούν μόνο μερικά παραδείγματα από τις ομάδες που απέκτησαν τις απαραίτητες δεξιότητες και εμπειρία ώστε να συμβάλουν αποτελεσματικά στην ελληνική κοινωνία, μέσα από τη συμμετοχή τους στα προγράμματα του HIGGS.

O Μιχάλης Πρίντζος, THI’s Director of Programming, δήλωσε: «Η Ελληνική Πρωτοβουλία είναι περήφανη που συνεισφέρει στις προσπάθειες του HIGGS. Προκειμένου οι ΜΚΟ να είναι αποτελεσματικές προς τις ανάγκες τις κοινωνίας, πρέπει να είναι εφοδιασμένοι με τις κατάλληλες δεξιότητες. Η Ελληνική Πρωτοβουλία στέκεται διαχρονικά δίπλα σε οργανισμούς που στοχεύουν στην εύρεση καινοτόμων λύσεων σε πολύπλοκα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Ελληνική κοινωνία, και μέσω της ενίσχυσης του εγχώριου οικοσυστήματος των ΜΚΟ, το HIGGS κάνει ακριβώς αυτό».

Ο Σωτήρης Πετρόπουλος, Επικεφαλής του HIGGS, δήλωσε: «Το HIGGS πιστεύει στη δύναμη των απλών ανθρώπων που έχουν καλές προθέσεις, καινοτόμες ιδέες και διάθεση για προσφορά στην κοινωνία. Παρέχοντας τους ΜΚΟ με τις απαραίτητες δεξιότητες και υποστηρίζοντας τους στην ανάπτυξη των δραστηριοτήτων τους, είχαμε την ευχαρίστηση να γνωρίσουμε εκπληκτικούς ανθρώπους και να τους βοηθήσουμε να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες τους, κάνοντας τη διαφορά για ανθρώπους που το έχουν ανάγκη. Είμαστε ευγνώμων στην Ελληνική Πρωτοβουλία για την αναγνώριση των προσπαθειών μας και την υποστήριξη που μας παρείχε ώστε να διασφαλίσουμε ότι το ελληνικό οικοσύστημα των ΜΚΟ μπορεί να εξελιχθεί και να είναι αποτελεσματικό, έως ότου η βοήθεια μας δεν θα είναι πλέον απαραίτητη».

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

8# Αξιοπρεπής Εργασία & Οικονομική Ανάπτυξη

Eλληνο-Αμερικανικό Επιμελητήριο: Συζήτηση για τις προκλήσεις στην εργασία

Με ιδιαίτερη επιτυχία το Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο με τη συνεργασία της Επιτροπής Εταιρικής Υπευθυνότητας (CR) διοργάνωσε ψηφιακή συζήτηση με τίτλο “Empowering the contemporary social responsibility of business”, την Τρίτη 7 Ιουλίου 2020, στο πλαίσιο των AmChamGR Digital Talks & Events.

Οι μεγάλες αλλαγές που προκάλεσε η πανδημία του COVID-19 σε όλους τους τομείς είχαν αντίκτυπο και στον τομέα της εργασίας αλλάζοντας τον τρόπο λειτουργίας των περισσότερων εταιρειών προκειμένου να ανταποκριθούν στις νέες ανάγκες που διαμόρφωσε η πανδημία. Σ’ αυτή τη νέα εποχή το εταιρικό μήνυμα οφείλει να προσαρμόζεται και να ευθυγραμμίζεται με την προσπάθεια συλλογικής συνείδησης και αλληλεγγύης. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης αναλύθηκαν όλες οι σύγχρονες τάσεις για ουσιαστική εταιρική επικοινωνία αλλά και για την ανάδειξη του κοινωνικού σκοπού ως αναπόσπαστο κομμάτι της σύγχρονης επιχειρηματικότητας

Τη συζήτηση συντόνισε ο Δημήτρης Μιχόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος, Weber Shandwick και συμμετείχαν: η Δήμητρα Δασκαλάκη, Γενική Διευθύντρια Οργανωσιακής Ανάπτυξης & Επικοινωνίας, METRO S.A., η Σέβη Σφακιανάκη, Communications and CSR Manager, MSD, η Βάσω Γρίβα, Corporate Affairs Manager, Public-MediaMarkt και η Αγγελική Παπαδοπούλου, Διευθύντρια Εταιρικής Επικοινωνίας, Stoiximan/Betano.

Στην εναρκτήρια ομιλία του, ο Πάκης Παπαδημητρίου, Πρόεδρος της Επιτροπής Εταιρικής Υπευθυνότητας του Ελληνο-Αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου, τόνισε πως σήμερα, το εταιρικό μήνυμα πρέπει να προσαρμόζεται με τη σύγχρονη τάση της υπεύθυνης επιχειρηματικότητας που υπηρετεί σκοπό (purpose), φροντίζει για την επίδραση (impact) και συμβαδίζει με τα κρίσιμα ζητήματα αειφορίας που απασχολούν τον τόπο (οικονομικά, κοινωνικά, περιβαλλοντικά). Ειδικά εν μέσω πανδημίας, οφείλει να ευθυγραμμίζεται με την προσπάθεια συλλογικής συνείδησης και αλληλεγγύης. Σημείωσε πως για να μπορεί να λειτουργήσει ένα τόσο περίπλοκο και πολυδιάστατο μήνυμα και να μην είναι «άδειο πουκάμισο», πρέπει να συνάδει άμεσα με τη γενικότερη στρατηγική και την ουσιαστική ενεργοποίηση της εταιρείας. Η εταιρεία πρέπει να αποδεικνύει διαρκώς τη συνάφεια ανάμεσα στις επιλογές της και την πραγματική ζωή, ώστε να κρατά ψηλά την αξιοπιστία της για καταναλωτές και επενδυτές. Τέλος ανέφερε πως πέρα από προγράμματα, ενέργειες, πρότυπα, δείκτες, δελτία τύπου κλπ, η συζήτηση για βιωσιμότητα αποκτά νόημα όταν καταφέρνουμε να πείθουμε και να παρακινούμε ανθρώπους μέσα και έξω από τις εταιρείες μας να αλλάξουν συνήθειες και να βελτιώνουν την καθημερινότητα. Γιατί δεν υπάρχει επιστροφή στην κανονικότητα – είναι δομικές οι αλλαγές που συντελούνται γύρω μας – υπάρχει μόνο η νέα βελτιωμένη κανονικότητα που πρέπει να διεκδικήσουμε

Σύμφωνα με τον Δημήτρη Μιχόπουλο ο Covid-19 έφερε το μέλλον αρκετά νωρίτερα. Η πρωτόγνωρη κατάσταση την οποία συνεχίζουμε να ζούμε κατέστησε από την πρώτη στιγμή την προσαρμοστικότητα και την εγρήγορση ως βασικά προαπαιτούμενα για τους ηγέτες της εποχής. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Μιχόπουλος η ανθρωποκεντρική προσέγγιση σε κάθε επίπεδο και η εκμετάλλευση της τεχνολογίας αποτελούν βασικές προϋποθέσεις προς αυτήν την κατεύθυνση. Κάθε ηγέτης οφείλει να προσαρμόσει με τέτοιο τρόπο τον οργανισμό του ώστε να μπορεί στο σύνολό του να αντιδρά αποτελεσματικά και γρήγορα σε διαφορετικές και μεταβαλλόμενες συνθήκες. Οι ηγέτες καλούνται να δημιουργήσουν ανθεκτικούς οργανισμούς, εξασφαλίζοντας το μέγιστο δυνατό συνδυαστικό βαθμό προσαρμοστικότητας

Από την πλευρά της η Δήμητρα Δασκαλάκη υποστήριξε ότι μέσα από την πανδημία αναδείχθηκε η ανάγκη της συνεργασίας της επιστήμης και των θεσμών, της αξιοποίησης της τεχνολογίας σε όλα τα επίπεδα, αλλά και της ανάληψης της ευθύνης από τις επιχειρήσεις, οι οποίες επέστρεψαν αξία στην κοινωνία μέσα από πράξεις αλληλεγγύης και υπευθυνότητας. Συνέχισε λέγοντας ότι: «Η πανδημία μας δίδαξε ότι στην κρίση η ατομική ευθύνη επιβάλλεται ως κοινωνική ευθύνη και μέσα από τη συλλογικότητα και τη συνεισφορά τόσο οι επιχειρήσεις, όσο και οι κοινωνίες έχουν την ευκαιρία  να μετουσιώσουν τα προβλήματα σε ευκαιρίες για την επόμενη ημέρα. Η χρονική στιγμή είναι ιδανική για τη σύμπνοια και τη συνεργασία μεταξύ επιστημονικής κοινότητας, κράτους και επιχειρηματικού κόσμου. Η στρατηγική αξιοποίηση αυτής της συνεργασίας θα κάνει σίγουρα τη μετά την πανδημία Ελλάδα πιο ανθρώπινη, πιο αλληλέγγυα και πιο φωτεινή»

Όπως εξήγησε η Βάσω Γρίβα μια κρίση αναπόφευκτα φέρνει μαζί της νέες προκλήσεις. Είναι οι δικές μας επιλογές όμως, προσωπικές και συλλογικές, που θα μας βοηθήσουν να αντιμετωπίσουμε τις δυσκολίες και να αναπτυχθούμε. Στην Public-MediaMarkt, προσαρμοστήκαμε με εξαιρετική ταχύτητα στα νέα δεδομένα και καταφέραμε να σταθούμε στο ύψος τον περιστάσεων με αποφασιστικότητα. Με την ασφάλεια των ανθρώπων και των πελατών μας να αποτελεί πρωταρχική μας προτεραιότητα δώσαμε τον καλύτερό μας εαυτό προκειμένου να εξυπηρετήσουμε εκατοντάδες χιλιάδες παραγγελίες μέσα από τα ηλεκτρονικά μας καταστήματα. Σε αυτό το νέο ταξίδι που έχει ξεκινήσει, όλες οι επιχειρήσεις οφείλουμε να αξιοποιήσουμε τα στοιχεία εκείνα που ανέδειξαν την ανθεκτικότητά μας. Σε συνδυασμό με την αδιάκοπη προσπάθεια μετασχηματισμού μας για την αποτελεσματική προσαρμογή στις ανάγκες της εποχής, τα στοιχεία αυτά θα μας δείχνουν τον δρόμο προς ένα μέλλον γεμάτο δημιουργικές προοπτικές

Η Σέβη Σφακιανάκη σημείωσε πως μερικές φορές χρειάζεται μια εξωτερική απειλή για να αποκαλυφθεί μια βασική αλήθεια, ότι πολλά πράγματα εξαρτώνται από την προσωπική ευθύνη αλλά και την εταιρική ευθύνη. Σύμφωνα με την κα. Σφακιανάκη, για να γίνει το 2020 μια δύσκολη χρονιά προς ένα καλύτερο μέλλον, χρειάζεται να κρατήσουμε τα μαθήματα που πήραμε τόσο σε προσωπικό όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο. Στη νέα κανονικότητα να κρατήσουμε την ομοψυχία, την αλληλεγγύη, τη συνεργασία και την πίστη στη δύναμη της επιστήμης, να εστιάσουμε στην προσωπική ευθύνη που χρειάζεται να επιδεικνύουμε αλλά και στην εταιρική ευθύνη που μπορεί να εγγυηθεί ένα καλύτερο μέλλον για τους εργαζόμενους την κοινωνία, την οικονομία και το περιβάλλον

Tέλος, η Αγγελική Παπαδοπούλου υποστήριξε ότι η κρίση που προκάλεσε η πανδημία απαιτούσε ταχύτητα, ευελιξία και προσαρμοστικότητα, αλλά και ψηφιακές δυνατότητες και δεξιότητες σε ανεπτυγμένο στάδιο. Όπως εξήγησε η ίδια, ο ρόλος των Εταιρικών Υποθέσεων σε αυτή τη φάση υπήρξε κομβικός: η επικοινωνία, εσωτερική και εξωτερική, η εταιρική συνοχή, η κοινωνική υπευθυνότητα, όλα αυτά είναι χαρακτηριστικά που αν δεν υπάρχουν ήδη σε έναν οργανισμό, δεν έχουν χρόνο πλέον να αναπτυχθούν

Περισσότερα

4# Ποιοτική Εκπαίδευση

Συνεργασίες που περιορίζουν το ψηφιακό χάσμα

Η κοινωνική πρόοδος στην ψηφιακή εποχή – μετά Covid-19 – απαιτεί ψηφιακές δεξιότητες, ώστε όλοι να μπορούν να συμμετέχουν, γεγονός που ήρθε να επιβεβαιώσει η πανδημία, με την ανάγκη για εξ’ αποστάσεως εργασία και εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση.

Της Σοφίας Εμμανουήλ (semmanouil@gmail.com)

Εστιάζοντας στον τομέα της εκπαίδευσης, αντλήσαμε στοιχεία από έρευνα της Deloitte σε συνεργασία με την IPSOS για λογαριασμό της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, που δημοσιεύθηκαν το 2019, όπου διαπιστώνεται ότι σχεδόν οι 8 στους 10 μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (79% στις μικρές τάξεις και 76% στις μεγαλύτερες) δεν είχαν συμμετάσχει ποτέ σε μάθημα προγραμματισμού ή εκμάθησης συγγραφής κώδικα στο σχολείο. Επίσης διαπιστώθηκε ότι τα κορίτσια ασχολούνται λιγότερο συχνά με τέτοια πεδία συγκριτικά με τα αγόρια. Κατά μέσον όρο, περισσότερες από 4 στις 5 Ευρωπαίες μαθήτριες που φοιτούν σε σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης δεν συμμετέχουν ποτέ ή σχεδόν ποτέ στο σχολείο σε μαθήματα προγραμματισμού.

Είναι δε ενδεικτικό ότι περισσότεροι από 6 στους 10 Ευρωπαίους μαθητές διδάσκονται από ειδικούς επαγγελματίες πληροφορικής ψηφιακές δεξιότητες στον ελεύθερο χρόνο τους, καθώς η συμμετοχή σε υποχρεωτική εκπαίδευση πληροφορικής είναι λιγότερο συχνή στο δημόσιο σχολείο. 

Η θέσπιση της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Πληροφορικής ήταν μια πρωτοβουλία που στόχευε να κάνει τον προγραμματισμό και την εκμάθηση συγγραφής κώδικα προσιτή διαδικασία σε όλους. Στόχος της ΕΕ σε πρώτη φάση ήταν να ενθαρρύνει το 50% των σχολείων στην Ευρώπη να συμμετέχουν στη δράση. Πλέον η δράση τείνει να γίνει κίνημα ενώ πρωτοβουλίες αναλαμβάνονται τόσο από δημόσιους όσο και από ιδιωτικούς φορείς. 

Ωστόσο το χάσμα δεξιοτήτων δεν είναι εύκολο να εξαλειφθεί. Απαιτεί περισσότερες δράσεις και μεγαλύτερη κινητοποίηση σε μια εποχή που οι τεχνολογίες εξελίσσονται ραγδαία και η αυτοματοποίηση και η τεχνητή νοημοσύνη ενσωματώνονται ολοένα περισσότερο στις επιχειρηματικές λειτουργίες αλλάζοντας το περιβάλλον εργασίας. Μάλιστα η πανδημία επιταχύνει τις αλλαγές και κάνει πιο επιτακτική την ανάγκη για δράσεις που θα καλύψουν τα κενά. Κλειδί για την επόμενη μέρα είναι οι συνεργασίες. 

Από το κέντρο έρευνας της Interamerican για τον χρηματοοικονομικό αλφαβητισμό της γενιάς Ζ, σε συνέχεια της αύξησης της πολυπλοκότητας στο χρηματοοικονομικό περιβάλλον λόγω της οικονομικής κρίσης και των νέων τάσεων όπως το fintech, μέχρι το “Ψηφιακό Σχολείο για Όλους” του Ιδρύματος Μποδοσάκη και τις “Ψηφιακές Ακαδημίες” της Eurolife οι συνεργασίες είναι αυτές που μεγεθύνουν τον κοινωνικό αντίκτυπο των πρωτοβουλιών.

Εurolife FFH – Cyber Security International Institute

Ενδεικτικά σημειώνουμε ότι στο πλαίσιο του προγράμματος εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της η Eurolife FFH συνεργάζεται με το Cyber Security International Institute με σκοπό την εκπαίδευση παιδιών και ενηλίκων από ολόκληρη τη χώρα σε θέματα που αφορούν τη χρήση του διαδικτύου, την ασφαλή πλοήγηση σε αυτό, καθώς και την εξοικείωσή τους με τις νέες τεχνολογίες. 

Μέσω της δωρεάς της Eurolife FFH, η επιστημονική ομάδα του CSIi έχει σχεδιάσει ένα πολύπλευρο πρόγραμμα εκπαιδεύσεων, το οποίο χωρίζεται σε τρεις Ψηφιακές Ακαδημίες πανελλαδικής εμβέλειας, με την κάθε μία να απευθύνεται σε διαφορετική ομάδα συμμετεχόντων:

  • Ψηφιακή Ακαδημία: Parent Edition
  • Ψηφιακή Ακαδημία: Student Edition
  • Ψηφιακή Ακαδημία: Travel Edition

Κοινός τους παρονομαστής είναι η χρήση του διαδικτύου, η προστασία από κυβερνοκινδύνους, η ασφάλεια κατά την εργασία και την περιήγηση σε αυτό, καθώς και η γνωριμία με τις απεριόριστες δυνατότητες που προσφέρει για προσωπική ανάπτυξη και εξέλιξη. 

Ειδικότερα η Ψηφιακή Ακαδημία: Student Edition, θα λειτουργεί με μηνιαίους κύκλους εκπαίδευσης, διάρκειας 16 ωρών ο καθένας, και θα αποτελείται από δυο εκπαιδευτικά τμήματα των 200 ατόμων. Η έναρξή της έχει προγραμματιστεί για τον προσεχή Σεπτέμβριο. Με την ολοκλήρωσή της, όλοι οι μαθητές θα συμμετάσχουν σε Hackathon, η θεματολογία του οποίου θα κινείται πάνω στα όσα διδάχθηκαν κατά τη διάρκειά της. Τα παιδιά θα έχουν με αυτόν τον τρόπο την ευκαιρία να δοκιμάσουν τις γνώσεις που απέκτησαν από την Ακαδημία, να προκαλέσουν τη φαντασία τους και να εξασκήσουν πρακτικά τις δεξιότητές τους, δημιουργώντας κάτι δικό τους. Παράλληλα, θα έχουν τη δυνατότητα να δουν τα projects άλλων συμμετεχόντων, να συζητήσουν μεταξύ τους και να ανταλλάξουν ιδέες. 

Σύμφωνα με τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της Eurolife FFH, Αλέξανδρο Σαρρηγεωργίου, ένας από τους πυλώνες δράσης του προγράμματος εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της εταιρείας είναι να διευκολύνει την πρόσβαση των ανθρώπων στη γνώση και την εκπαίδευση. Γι’ αυτό και επενδύει συστηματικά σε δραστηριότητες που μπορούν να φτάσουν σε κάθε σημείο της Ελλάδας. Αυτή είναι η βάση της συνεργασίας με το Cyber Security International Institute, έναν οργανισμό με εμπειρία και γνώση στην ασφαλή χρήση του διαδικτύου και των νέων τεχνολογιών.

Από την πλευρά του ο Εμμανουήλ Σφακιανάκης, Πρόεδρος του Cyber Security International Institute, επισημαίνει ότι το πρόγραμμα θα βρεθεί ακόμη και σε ακριτικά σημεία, όπου οι εξειδικευμένοι επιστήμονες της ομάδας του θα ενημερώσουν τους κατοίκους για το διαδίκτυο, τα οφέλη του, αλλά και τους κινδύνους κατά την περιήγηση σε αυτό. 

“Ψηφιακό Σχολείο για Όλους” 

Ένα άλλο παράδειγμα είναι το πρόγραμμα “Ψηφιακό Σχολείο για Όλους” του Ιδρύματος Μποδοσάκη, το οποίο χάρης στη συνεισφορά των εταιρειών Public – MediaMarkt, ΕΥΔΑΠ, Eurobank, MYTILINEOS, BCG και μεμονωμένων δωρητών πρόσφερε ήδη 3.150 tablets σε δημόσια σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της χώρας, προς διάθεση, μέσω των σχολικών μονάδων, στους μαθητές που τα έχουν ανάγκη. 

Η παράδοση των tablets οργανώνεται από το Ίδρυμα Μποδοσάκη, και η επιλογή των σχολείων πραγματοποιείται με υπόδειξη του Υπουργείου Παιδείας, σύμφωνα με τις καταγεγραμμένες ανάγκες. Η συγκεκριμένη δωρεά αποτελεί το πρώτο στάδιο του προγράμματος “Ψηφιακό Σχολείο για Όλους” και ανταποκρίνεται στην πρόσκληση του Υπουργείου Παιδείας για ενίσχυση των εκπαιδευτικών δομών της χώρας με τεχνολογικό εξοπλισμό. Στοχεύει στην ενίσχυση της δυνατότητας πρόσβασης στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση από όλους τους μαθητές, αλλά και πιο μακροπρόθεσμα, στην εμβάθυνση των ψηφιακών δεξιοτήτων της μαθητικής κοινότητας. Το επόμενο στάδιο του προγράμματος θα υλοποιηθεί μέσω των τακτικών δωρεών του Ιδρύματος Μποδοσάκη προς τα σχολεία της χώρας ενισχύοντας περαιτέρω τις ψηφιακές δυνατότητές τους.  

Οι συνεργασίες κοινωνικού αντίκτυπου

Η Χαρά Τασόγλου, Επικεφαλής Επικοινωνίας και Ανάπτυξης, Ίδρυμα Μποδοσάκη, σημειώνει χαρακτηριστικά στο csrindex: “Δρούμε ως κοινωφελές Ίδρυμα, αλλά και ως καταλύτης ευρύτερων συνεργασιών κοινωνικού αντικτύπου με επίκεντρο τον άνθρωπο. Η πανδημία δεν αποτέλεσε εξαίρεση. Συμπράξαμε με στόχο το μέγιστο κοινό καλό, με εταιρείες με σταθερή δέσμευση στην κοινωνική προσφορά και με άλλα Ιδρύματα. Η εποχή καλεί επιτακτικά για συνεργασίες φορέων και επιχειρήσεων με επίκεντρο τον άνθρωπο”.

Ας σημειωθεί ότι από την ίδρυσή του ως σήμερα το Ίδρυμα Μποδοσάκη έχει διαθέσει περισσότερα από 450 εκατομμύρια ευρώ για την εκπλήρωση των σκοπών του. Οι δωρεές που πραγματοποιεί από το 1973 υπηρετούν το όραμά του για μια κοινωνία ίσων ευκαιριών με δυνατότητες και προοπτική για όλους και αντικατοπτρίζουν τις 4 στρατηγικές προτεραιότητες του Ιδρύματος:

  • την προαγωγή της παιδείας
  • την αναβάθμιση της υγείας
  • την ενδυνάμωση της κοινωνίας των πολιτών
  • την προστασία του περιβάλλοντος

Πέραν όμως των δικών του πόρων και πρωτοβουλιών για την αντιμετώπιση των συνεπειών της πανδημίας το Ίδρυμα Μποδοσάκη ενώνει τις δυνάμεις του με εταιρείες και άλλα ιδρύματα με κοινές προτεραιότητες, με στόχο το μέγιστο κοινωνικό αντίκτυπο. Ενδεικτικά αναφέρονται ορισμένες συνεργασίες με εταιρείες και άλλα Ιδρύματα:

  • Το Ίδρυμα Μποδοσάκη με την υποστήριξη του Ιδρύματος της Coca-Cola (The Coca-Cola Foundation) και της Coca-Cola στην Ελλάδα (Coca-Cola Hellas και Coca-Cola Τρία Έψιλον) υποστήριξαν το Εθνικό Σύστημα Υγείας με δημιουργία 3 νέων, πλήρως εξοπλισμένων θέσεων ΜΕΘ και αντιδραστηρίων για τη διενέργεια 12.000 τεστ κορωνοϊού. Επιπρόσθετα, υποστήριξαν το πρόγραμμα “Βοήθεια στο Σπίτι plus” του Δήμου Αθηναίων συμβάλλοντας στην κάλυψη των αναγκών χιλιάδων συνανθρώπων μας που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες.
  • Το πρόγραμμα “Βοήθεια στο Σπίτι plus” του Δήμου Αθηναίων υποστηρίχθηκε και μέσα από την συνεργασία του Ιδρύματος με την εταιρεία Accenture που διοργάνωσε crowdfunding καμπάνια για τους εργαζομένους της και τα δίκτυά τους

Η επόμενη μέρα φέρνει μια νέα συνεργασία του Ιδρύματος Μποδοσάκη με την Coca-Cola στην Ελλάδα. Το ίδρυμα συμμετέχει στον σχεδιασμό και την υλοποίηση του προγράμματος Future Loading της Coca-Cola, μίας κοινωνικής πρωτοβουλίας για τις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου καφεστίασης και φιλοξενίας (Ho.Re.Ca) με στόχο να τις βοηθήσει να ανταποκριθούν επιτυχώς στη νέα πραγματικότητα μετά την πανδημία. Οι επωφελούμενες επιχειρήσεις θα έχουν την ευκαιρία να εναρμονιστούν με τα νέα ζητούμενα που απαιτούν επενδύσεις και τεχνογνωσία, να απαντήσουν στις προκλήσεις του σήμερα με σεβασμό στο περιβάλλον και να λάβουν τα απαραίτητα εργαλεία που θα οδηγήσουν στην ενίσχυση της επισκεψιμότητας και της εμπιστοσύνης των πελατών τους.

Περισσότερα

4# Ποιοτική Εκπαίδευση

“Συμμαχία για την Ελλάδα”: Ανταποκρίθηκε στις ανάγκες του Υπ. Παιδείας

Η Αστική Μη Κερδοσκοπική εταιρεία, «Συμμαχία για την Ελλάδα», ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκης Κεραμέως, για στήριξη από τον ιδιωτικό τομέα στο εγχείρημα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, κατά την διάρκεια της εξάπλωσης της πανδημίας Covid-19. 

Τα μέλη του φορέα, ανταποκρίθηκαν άμεσα στην προσφορά tablet, τα οποία αποτέλεσαν βασικό εξοπλισμό των εκπαιδευτικών δομών της χώρας, τόσο για την εκπαίδευση των μαθητών από το σπίτι, όσο και για την ενίσχυση των ψηφιακών δεξιοτήτων της μαθητικής κοινότητας μακροπρόθεσμα.  

Η Samsung ΕΛΛΑΣ, μέλος της «Συμμαχίας για την Ελλάδα» παρείχε ειδική έκπτωση στα μέλη του φορέα, τα οποία προέβησαν στην αγορά tablet σε προνομιακή τιμή. Χάρη στην μεθοδική οργάνωση και διαμεσολάβηση του φορέα, εξασφαλίσθηκε ικανός αριθμός tablet, τα οποία παραδόθηκαν στο Υπουργείο και στην συνέχεια διανεμήθηκαν σε μαθητές όλων των βαθμίδων σε όλη την επικράτεια. 

Στην ευχαριστήρια επιστολή της προς τον φορέα η Υπουργός Νίκη Κεραμέως δήλωσε: «Η χειρονομία αυτή, που πραγματοποιείται σε μια εξαιρετικά δύσκολη και πρωτόγνωρη συγκυρία, αναδεικνύει για άλλη μια φορά το ρόλο που διαχρονικά κατέχει η ιδιωτική πρωτοβουλία στην ενίσχυση των δράσεων της Πολιτείας, καθώς και στην στήριξη του κοινωνικού συνόλου εν γένει».

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΑΠΟΨΕΙΣ