Connect with us

Απασχόληση/επιχειρηματικότητα

Ελληνική Πρωτοβουλία: Χορηγία 25.000 δολ. στο HIGGS

Η Ελληνική Πρωτοβουλία ανακοίνωσε νέα χορηγία 25.000 δολ. στο HIGGS, η οποία θα συμβάλλει στις προσπάθειες του οργανισμού να ενισχύσει τις ΜΚΟ που δρουν στην Ελλάδα, μέσα από εκπαιδευτικές και υποστηρικτικές δραστηριότητες.

Συγκεκριμένα, η χρηματοδότηση της Ελληνικής Πρωτοβουλίας θα βοηθήσει το HIGGS να επεκτείνει τις δυνατότητες του Accelerator προγράμματος του.

Το HIGGS είναι ο 1ος οργανισμός εκκόλαψης ΜΚΟ στην Ελλάδα. Έχει υιοθετήσει πρακτικές και προσεγγίσεις που  παραδοσιακά συναντώνται στα  προγράμματα εκκόλαψης startups, και έχει μεταφέρει τις ίδιες αξίες στον τομέα τον μη-κερδοσκοπικών οργανισμών. Ο στόχος του HIGGS είναι να ενισχύσει τους ΜΚΟ που δρουν στην Ελλάδα, ώστε να μεγιστοποιήσουν το αντίκτυπο τους.

Στα τελευταία δύο χρόνια, το HIGGS έχει υποστηρίξει πάνω από 60 ΜΚΟ, οι οποίοι έχουν ωφελήσει πάνω από 100,000 ανθρώπους που ανήκουν στις πιο ευάλωτες ομάδες της κοινωνίας. Επιπλέον, μέσα από τη δράση τους, έχουν δημιουργήσει 20 νέες θέσεις εργασίας και έχουν συγκεντρώσει πάνω από €500,000 από ιδρύματα και εταιρείες στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Η χορηγία της Ελληνικής Πρωτοβουλίας θα βοηθήσει το HIGGS να αυξήσει τη χωρητικότητα του Accelerator προγράμματος του για τους επόμενους δύο κύκλους. Η ομάδα του HIGGS και οι συνεργάτες τους πραγματοποιούν εκπαιδευτικά σεμινάρια τα οποία είναι ειδικά διαμορφωμένα για τις ανάγκες του κάθε οργανισμού. Το GIVEMED, το Ithaca Laundry και το Emfasis, ΜΚΟ τους οποίους το ΤΗΙ έχει διαχρονικά στηρίξει, αποτελούν μόνο μερικά παραδείγματα από τις ομάδες που απέκτησαν τις απαραίτητες δεξιότητες και εμπειρία ώστε να συμβάλουν αποτελεσματικά στην ελληνική κοινωνία, μέσα από τη συμμετοχή τους στα προγράμματα του HIGGS.

O Μιχάλης Πρίντζος, THI’s Director of Programming, δήλωσε: «Η Ελληνική Πρωτοβουλία είναι περήφανη που συνεισφέρει στις προσπάθειες του HIGGS. Προκειμένου οι ΜΚΟ να είναι αποτελεσματικές προς τις ανάγκες τις κοινωνίας, πρέπει να είναι εφοδιασμένοι με τις κατάλληλες δεξιότητες. Η Ελληνική Πρωτοβουλία στέκεται διαχρονικά δίπλα σε οργανισμούς που στοχεύουν στην εύρεση καινοτόμων λύσεων σε πολύπλοκα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Ελληνική κοινωνία, και μέσω της ενίσχυσης του εγχώριου οικοσυστήματος των ΜΚΟ, το HIGGS κάνει ακριβώς αυτό».

Ο Σωτήρης Πετρόπουλος, Επικεφαλής του HIGGS, δήλωσε: «Το HIGGS πιστεύει στη δύναμη των απλών ανθρώπων που έχουν καλές προθέσεις, καινοτόμες ιδέες και διάθεση για προσφορά στην κοινωνία. Παρέχοντας τους ΜΚΟ με τις απαραίτητες δεξιότητες και υποστηρίζοντας τους στην ανάπτυξη των δραστηριοτήτων τους, είχαμε την ευχαρίστηση να γνωρίσουμε εκπληκτικούς ανθρώπους και να τους βοηθήσουμε να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες τους, κάνοντας τη διαφορά για ανθρώπους που το έχουν ανάγκη. Είμαστε ευγνώμων στην Ελληνική Πρωτοβουλία για την αναγνώριση των προσπαθειών μας και την υποστήριξη που μας παρείχε ώστε να διασφαλίσουμε ότι το ελληνικό οικοσύστημα των ΜΚΟ μπορεί να εξελιχθεί και να είναι αποτελεσματικό, έως ότου η βοήθεια μας δεν θα είναι πλέον απαραίτητη».

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

12# Υπεύθυνη Κατανάλωση & Παραγωγή

Βιώσιμη Μόδα: Οι δεσμεύσεις των πολυεθνικών και οι τάσεις στην Ελλάδα

H Bιομηχανία Μόδας διεθνώς και στην Ευρώπη ειδικότερα, δεσμεύθηκε ενόψει της νέας δεκαετίας για ανάληψη πρωτοβουλιών ως προς την ιχνιλασιμότητα στην αλυσίδα εφοδιασμού, την καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής, την αποδοτική χρήση πόρων, καθώς και ένα πιο δίκαιο και ασφαλές εργασιακό περιβάλλον ενώ πρωτοβουλίες αναλαμβάνονται και σε τοπικό επίπεδο, με ενδεικτική την απήχυση του κινήματος βιώσιμης μόδας, που έχει ισχυρή παρουσία και στην Ελλάδα. 

Της Σοφίας Εμμανουήλ (semmanouil@gmail.com)

Το 2019, οι γίγαντες της βιομηχανίας ένδυσης υπέγραψαν αρκετές συμφωνίες και πλέον συντονίζουν τις δυνάμεις τους για να θέσουν ανάχωμα στις παρενέργειες της κλιματικής αλλαγής, να συμβάλλουν στην αποκατάσταση της βιοποικιλότητας και στην προστασία των ωκεανών. 

Οι ηγέτες του κλάδου πρωταγωνιστούν στον νέο οδικό χάρτη, που θα καθορίσει τη βιώσιμη στρατηγική του για τα επόμενα χρόνια. Τον Αύγουστο του 2019, υπό την καθοδήγηση του προέδρου της Γαλλίας Emmanuel Macron και του François-Henri Pinault, προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου του γαλλικού πολυεθνικού ομίλου Kering, περίπου τριάντα επιχειρηματίες υπέγραψαν το σύμφωνο για τη μόδα (Fashion Pact), που παρουσιάστηκε στο πλαίσιο της συνόδου κορυφής της G7.

Υποστηριζόμενο από έναν από τους κύριους παίκτες της αγοράς, όπως είναι ο όμιλος Inditex, ο οποίος σημειωταίον κατέχει ηγετική θέση και στην ελληνική αγορά, το σύμφωνο υιοθετεί δεσμεύσεις σε 3 σημεία: να σταματήσει η κλιματική αλλαγή, να αποκατασταθεί η βιοποικιλότητα και να αναλυφθούν δράσεις για την βιωσιμότητα των ωκεανών, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας Science-Based Targets (SBT) με επιστημονικά μετρήσιμους στόχους. Τομείς εργασίας και κατευθυντήριες γραμμές καθορίζονται σε καθέναν από αυτούς τους άξονες: από το στόχο να επιτευχθούν μηδενικές εκπομπές αερίων θερμοκηπίου μέχρι το 2050 μέχρι την προστασία των οικοσυστημάτων ή την εξάλειψη των πλαστικών μιας χρήσης.

Τα μέτρα του Συμφώνου για τη μόδα εξειδικεύονται στον έλεγχο των προμηθευτών πρώτων υλών, στη χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και στην κατάργηση από την αλυσίδα αξίας των πρώτων υλών οι οποίες είτε έχουν σχέση με τη χρήση τοξικών χημικών ουσιών είτε απαιτούν μεγάλη κατανάλωση ενέργειας και φυσικών πόρων.

Οι επικεφαλής των επιχειρήσεων μόδας που υπέγραψαν το σύμφωνο αναγνώρισαν ότι ο κλάδος είναι υπεύθυνος για τουλάχιστον 20% των αποβλήτων λυμάτων και για το 10% των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO2) στην ατμόσφαιρα, σύμφωνα με τα στοιχεία της Οικονομικής Επιτροπής των Ηνωμένων Εθνών για την Ευρώπη. Με στόχο τη μείωση αυτού του αντίκτυπου, ο κλάδος πρότεινε και άλλα μέτρα, όπως η εξάλειψη των πλαστικών μιας χρήσης, η κατανάλωση 100% ανανεώσιμων πηγών ενέργειας έως το 2030 και η επίτευξη μηδενικών εκπομπών αερίων θερμοκηπίου στην ατμόσφαιρα έως το 2050.

Η πλειοψηφία των γιγάντων του τομέα ένδυσης έχουν υπογράψει αυτό το νέο σύμφωνο για τους εξής βασικούς λόγους: να αποτρέψουν άλλους κοινωνικούς παράγοντες να σύρουν τον κλάδο στη θέση του κατηγορούμενου για τις επιπτώσεις της δραστηριότητάς του στο περιβάλλον και να ηγηθούν των νέων κανόνων ώστε οι νόμοι που κυοφορούνται από την πλευρά των κυβερνήσεων να περιλαμβάνουν πιο ήπιους περιορισμούς σχετικά με τις παραδοσιακές βιομηχανικές και εμπορικές πρακτικές.

Κι άλλες πρωτοβουλίες

Εκτός από το σύμφωνο για τη μόδα, οι ηγέτες της βιομηχανίας έχουν υπογράψει δύο ακόμη συμφωνίες κατά τη διάρκεια του 2019, με σκοπό να συνεχίσουν να λαμβάνουν μέτρα όσον αφορά τη βιωσιμότητα και το περιβάλλον. Η πρώτη ήταν η New Plastics Economy, που προωθήθηκε από το Ίδρυμα Ellen MacArthur σε συνεργασία με μεγάλο αριθμό εταιρειών, Τοπική Αυτοδιοίκηση, πολιτικούς, ακαδημαϊκούς, φοιτητές και ΜΚΟ. Υπογράφηκε από εταιρείες όπως η Burberry, η L’Oréal, η Stella McCartney, η H&M και η Inditex. Στόχος είναι η προώθηση της χρήσης επαναχρησιμοποιούμενου ή ανακυκλώσιμου πλαστικού.

Η άλλη πρωτοβουλία για τη βιώσιμη ανάπτυξη που δρομολογήθηκε το 2019 είναι η δεύτερη έκδοση του CEO Agenda, η οποία προωθήθηκε από την πλατφόρμα Global Fashion Agenda. Το έγγραφο, που παρουσιάστηκε στο Νταβός κατά τη σύνοδο κορυφής του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ, εγκρίθηκε από μεγάλους επιχειρηματικούς ομίλους όπως οι Asos, Bestseller, H&M ή Li & Fung.

Μεταξύ των προτεραιοτήτων άμεσης εφαρμογής που περιλαμβάνει το έγγραφο για τη βιομηχανία της μόδας είναι η ιχνιλασιμότητα στην αλυσίδα εφοδιασμού, η καταπολέμηση της αλλαγής του κλίματος, η αποτελεσματική χρήση του νερού, της ενέργειας και των χημικών ουσιών, καθώς και ένα περισσότερο δίκαιο και ασφαλές εργασιακό περιβάλλον.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η βιομηχανία της μόδας ήταν παρούσα το 2019 και στην διάσκεψη του ΟΗΕ για το Κλίμα (COP25) που πραγματοποιήθηκε στη Μαδρίτη, η οποία έληξε χωρίς να ικανοποιήσει τις προσδοκίες για αποφασιστική δράση στη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου. Στελέχη της βιομηχανίας πάντως διενήργησαν επαφές στο περιθώριο της συνόδου στο πλαίσιο του οδικού χάρτη που έχει σχεδιαστεί με γνώμωνα τις δράσεις για το Κλίμα (Fashion Industry Charter for Climate Action – Ficca). Οι στόχοι της Ficca περιλαμβάνουν μηδενικές καθαρές εκπομπές άνθρακα μέχρι το 2050, με ενδιάμεσο στόχο τη μείωση των εκπομπών κατά 30% μέχρι το 2030. Η συμφωνία σφραγίστηκε σε συνέχεια της προηγούμενης Διάσκεψης Κορυφής για το Κλίμα που πραγματοποιήθηκε στο Katowice της Πολωνίας και συμμετέχουν εταιρείες όπως Inditex, Kering, Adidas, Burberry, H&M, Gap, Levi Strauss, Target, μεταξύ άλλων.

Οι τάσεις στην Ελλάδα

Πρωτοβουλίες για την στροφή στη βιώσιμη μόδα αναλαμβάνονται και στην Ελλάδα, με την εμφάνιση νέων brands προσανατολισμένων στην κυκλικότητα των προϊόντων αλλά και σειρά πρωτοβουλιών από εδραιωμένους παίκτες της αγοράς. Χαρακτηριστική είναι εξάλλου η επιρροή στην αγορά από το κίνημα fashion revolution. 

“Πολλοί νέοι επιχειρηματίες αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες προκειμένου να καταστήσουν βιώσιμη τη δρασατηριότητά τους στο χώρο της μόδας ελέγχοντας την προέλευση των πρώτων υλών και μεριμνώντας για τον κύκλο ζωής των προϊόντων τους”, αναφέρει στο csrindex η Δρ Φιόρη Ζαφειροπούλου, συντονίστρια του Fashion Revolution (το οποίο αυτό το διάστημα παίρνει νομική μορφή ΜΚΟ) και ιδρύτρια του κοινωνικού εργοστασίου μόδας Soffa Fashion Factory.

Ενδεικτικά αναφέρεται στις επιδόσεις του κοινωνικού εργοστασίου, το οποίο έχοντας αναπτύξει δράση μέσω κινητών μονάδων σε καταυλισμούς και άλλα σημεία με ευπαθείς πληθυσμούς έχει εγκατασταθεί στο Βοτανικό. Εκεί, μέσω του Ankaa project – υποδομών που δημιούργησαν δύο Λουξεμβουργιανές εθελόντριες, που βρέθηκαν στις δομές της Λέσβου – πρόσφυγες και άτομα από ευάλωτες ομάδες μπορούν να εκπαιδευτούν σε μια σειρά από τομείς, από την εκμάθηση γλωσσών και υπολογιστών μέχρι την ειδίκευση σε τέχνες όπως, κομμωτική, μαγειρική, ξυλουργική αλλά και κοπτική-ραπτική.

Το κέντρο ραπτικής είναι μια βιοτεχνία που προσφέρει εκπαίδευση σε πρόσφυγες και βαριά ευάλωτες ομάδες. Οι υποψήφιοι μαθαίνουν να χρησιμοποιούν υφάσματα από ανακυκλώσιμες πηγές ή φυτικά υλικά. Οι προμήθειες είναι 100% ελληνικής προέλευσης ενώ ελέγχεται κάθε στάδιο της παραγωγής ως προς τις αρχές της βιωσιμότητας. Όπως τονίζει η κ. Ζαφειρόπουλου ελέγχεται το χαρμάνι ώστε να είναι 100% ελληνικό και να εξασφαλίζεται σχεδόν μηδενικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα. 

Προσθέτει ότι σήμερα αναπτύσσεται στη Θράκη βιοτεχνία κλωστοϋφαντουργίας που κατασκευάζει σύμικτο ύφασμα από ανακυκλώσιμο πλαστικό και αποτελεί προμηθευτή του κοινωνικού εργοστασίου. Το ίδιο ισχύει για άλλες πρώτες ύλες που χρησιμοποιούνται στη μονάδα η οποία πλέον έχει πελάτες απ’ όλο τον κόσμο. 

Μάλιστα έχει προτάσεις από μεγάλες πολυεθνικές όπως οι Asos και Under Armour. Ωστόσο για να ανταποκριθεί στις συγκεκριμένες παραγγελίες θα πρέπει να επενδύσει σε νέες μηχανές, για τις οποίες αναζητούνται χρηματοδοτικά κεφάλαια.

Περισσότερα

SDG's

Chivas Venture: 4 Έλληνες φιναλίστ στον παγκόσμιο τελικό

Με ρεκόρ συμμετοχών έκλεισε φέτος o παγκόσμιος διαγωνισμός κοινωνικής επιχειρηματικότητας Chivas Venture στην Ελλάδα, καθώε περισσότερες από 70 ελληνικές κοινωνικές startups υπέβαλαν υποψηφιότητα με στόχο τη συμμετοχή στον παγκόσμιο τελικό και τη διεκδίκηση μέρους χρηματοδότησης $1 εκατ.

Μετά την ολοκλήρωση της αξιολόγησης των συμμετοχών από το Skoll Center, τον έγκριτο διεθνή φορέα επιχειρηματικής αξιολόγησης, οι κοινωνικές startup που φτάνουν φέτος στον ελληνικό τελικό για να διεκδικήσουν τη μία και μοναδική θέση της χώρας μας στον παγκόσμιο τελικό του Chivas Venture, ενώ έχουν ήδη κερδίσει πρόσβαση σε διεθνές επιμορφωτικό πρόγραμμα κοινωνικής επιχειρηματικότητας αξίας 1.000$ είναι (με αλφαβητική σειρά) είναι οι εξής:

100MENTORS: 25.000 μαθητές, φοιτητές και εργαζόμενοι έχουν την ευκαιρία κάθε μέρα να θέτουν ερωτήσεις ύψιστης σημασίας για τη ζωή, την καριέρα και το μέλλον τους («Why» questions) με αποδέκτες 5.000 λαμπρά μυαλά από 400+ ιδρύματα και εταιρείες σε 17 χώρες. Έτσι, μέσα από την «Τέχνη του Ερωτήματος» (Inquiry based learning), σε 100 δευτερόλεπτα, παιδιά & νέοι, από περιθωριοποιημένους πληθυσμούς και απομακρυσμένες περιοχές, σχεδιάζουν μαζί με τους ανθρώπους πρότυπα-μέντορές τους το πλάνο τους για το μέλλον.

ACCESS LAB: Η AccessLab έχει στόχο την εύρεση λύσεων σε ζητήματα προσβασιμότητας και μετακίνησης στην πόλη. Μέσω της πλατφόρμας της, GoSafe, χρήστες αμαξιδίου και εμποδιζόμενα άτομα πλοηγούνται από ένα σημείο σε ένα άλλο μέσα από κατάλληλες ράμπες, πεζοδρόμια και διαβάσεις.

HAMMOHO: H Hammoho δραστηριοποιείται στην ανάπτυξη τεχνολογίας για τη διαχείριση αστικής πανίδας (αδέσποτα και δεσποζόμενα ζώα συντροφιάς) σε επίπεδο κρατών, περιφερειών, δήμων και τοπικών κοινοτήτων, ώστε να διασυνδέονται και να συνεργάζονται όλα τα εμπλεκόμενα μέρη και να προτείνονται πολιτικές διαχείρισης σε πραγματικό χρόνο, προσαρμοσμένες στις ειδικές συνθήκες της πόλης. 

SERG TECHNOLOGIES: Η Serg Technologies αναπτύσσει τεχνολογία, η οποία δίνει τη δυνατότητα σε άτομα με κινητικά προβλήματα και σε χρήστες προσθετικών μελών να ελέγχουν, να επωφελούνται και να απολαμβάνουν τη σύγχρονη βιονική τεχνολογία, μέσω ενός νέου, επαναστατικού τρόπου αλληλεπίδρασης μεταξύ ανθρώπων και μηχανών. 

Το επόμενο στάδιο είναι οι 4 φιναλίστ να παρουσιάσουν τις επιχειρήσεις τους στην ελληνική κριτική επιτροπή του διαγωνισμού, η οποία θα ορίσει ποιος θα είναι ο Έλληνας κοινωνικός startupper που θα εκπροσωπήσει τη χώρα μας στον παγκόσμιο τελικό του Chivas Venture, αναδεικνύοντας το μεγάλο νικητή!

Όπως κάθε χρόνο, λίγο πριν τον παγκόσμιο τελικό, η ελληνική νικήτρια επιχείρηση θα συμμετέχει στην ανοικτή online ψηφοφορία τον Απρίλιο, η οποία θα διαμοιράσει 100.000$, ενώ λίγο πριν θα συμμετέχει στο πρόγραμμα business mentoring Accelerator Program που θα πραγματοποιηθεί και φέτος στο The Conduit στο Λονδίνο, με τη συνεργασία του Skoll Centre και του Oxford University.

Για 4η χρονιά στην Ελλάδα και για 6η σε όλο τον κόσμο, ο διεθνής διαγωνισμός κοινωνικής επιχειρηματικότητας Chivas Venture ενισχύει startups που συνδυάζουν με τον καλύτερο τρόπο το κέρδος με τον θετικό κοινωνικό αντίκτυπο, για έναν καλύτερο κόσμο για όλους.

Περισσότερα

9# Βιομηχανία, Καινοτομία & Υποδομές

Διακρίσεις για τα μέλη του δικτύου Ελλαδικά ΜΑΣ

Πέντε Μέλη της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ διακρίθηκαν στα βραβεία Made in Greece Awards 2019, τα οποία έχουν θεσπιστεί με στόχο την ανάδειξη και επιβράβευση της εγχώριας παραγωγής. 

Ειδικότερα, ανάμεσα στις εταιρείες που διακρίθηκαν στα Made in Greece Awards 2019 ανήκει η AGRINO, η οποία απέσπασε Χρυσό Βραβείο Επώνυμου Καταναλωτικού Προϊόντος για τις Ρυζογκοφρέτες καθώς και η ΕΨΑ που κατέκτησε Χρυσό Βραβείο Επώνυμου Καταναλωτικού Προϊόντος για τη Λεμονάδα. Παράλληλα, η ΧΗΤΟΣ Α.Β.Ε.Ε. διακρίθηκε με Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία Επώνυμου Καταναλωτικού Προϊόντος για το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ, η εταιρεία Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων – ΒΙΚΟΣ Α.Ε. με Χρυσό Βραβείο Βιομηχανικής Αριστείας και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλός της, Πέτρος Σεπετάς, με Χρυσό Βραβείο Επιχειρηματικής Αριστείας και τέλος, η εταιρεία Αβγά Βλαχάκη με Χρυσό Βραβείο Αγροτικής Αριστείας. 

Οι αξιόλογες διακρίσεις των Μελών της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ στα Made in Greece Awards 2019 αποτελούν μία ακόμη αναγνώριση των πρωτότυπων προϊόντων που παράγουν, τα οποία αποτελούν εθνικό μας πλούτο και συμβάλλουν στην ευημερία και τη βελτίωση του βιοτικού επιπέδου του πολίτη της χώρας μας. 

Περισσότερα
Test

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ