Connect with us

1# Μηδενική Φτώχεια

Η Ελληνική Πρωτοβουλία στηρίζει το έργο Ithaca με 10.000 δολ.

Νέα χορηγία ύψους 10.000 δολ. στo Ithaca Laundry ανακοίνωσε η Ελληνική Πρωτοβουλία με στόχο να υποστηρίξει έμμεσα τις συνθήκες ζωής των αστέγων της Αθήνας.

Μέχρι σήμερα το Ithaca έχει ωφελήσει πάνω από 1000 ανθρώπους που βρίσκονται σε κατάσταση δρόμου. Δημιουργήθηκε από 4 νέους Αθηναίους που αποφάσισαν να δημιουργήσουν μια μονάδα κινητού πλυντηρίου για να εξασφαλίσουν στους αστέγους της Αθήνας καθαρά ρούχα. Έχοντας πραγματοποιήσει πάνω από 3000 πλύσεις μέχρι σήμερα, το Ithaca Laundry έχει καταφέρει να προσφέρει στους αστέγους 18 τόνους καθαρών ρούχων.

Το όραμα του Ithaca είναι να αυξήσει την αξιοπρέπεια και τον αυτοσεβασμό ανθρώπων που βρίσκονται σε κατάσταση αστεγίας, και κυρίως να δημιουργήσει νέες ευκαιρίες για τους ανθρώπους αυτούς.

Η χορηγία της Ελληνικής Πρωτοβουλίας θα επιτρέψει στο Ithaca να καλωσορίσει ένα ακόμη μέλος στην ομάδα της, του οποίου τα καθήκοντα θα περιλαμβάνουν την εξεύρεση πόρων. Μέσω της συνεργασίας της με την Ελληνική Πρωτοβουλία, το Ithaca θα έχει την ευκαιρία να παρέχει τις υπηρεσίες της σε περισσότερα σημεία, να εξυπηρετήσει περισσότερους ανθρώπους και να αναπτύξει το έργο της. Επίσης, με τη βοήθεια της Ελληνικής Πρωτοβουλίας το Ithaca στοχεύει στην εξεύρεση νέων στρατηγικών συνεργασιών και χρηματοδοτήσεων που θα επεκτείνουν τη δράση της.

Ο Μιχάλης Πρίντζος, Διευθυντής Προγραμμάτων της Ελληνικής Πρωτοβουλίας, δήλωσε σχετικά: «Η χορηγία της Ελληνικής Πρωτοβουλίας στο Ithaca αποτελεί συνέχεια της αφοσιωμένης προσπάθειας του οργανισμού μας στην ενδυνάμωση των ευπαθών ομάδων που έχουν πληγεί από την κρίση. Η Ελληνική Πρωτοβουλία επιδιώκει να αναδείξει οργανισμούς όπως το Ithaca, που καθημερινά βελτιώνουν σημαντικά τις συνθήκες ζωής εκατοντάδων συνανθρώπων μας, προσφέροντας απτά αποτελέσματα. Ιδέες όπως το Ithaca προσφέρουν απόλυτα αναγκαίες λύσεις σε πραγματικά προβλήματα που αντιμετωπίζει η χώρα μας».

Ο Θάνος Σπηλιόπουλος, Ιδρυτής και Διαχειριστής του Ithaca, δήλωσε από την πλευρά του: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που λαμβάνουμε την υποστήριξη της Ελληνικής Πρωτοβουλίας. Πρόκειται για μία ουσιαστική βοήθεια στο έργο μας, η οποία θα μας επιτρέψει να προσθέσουμε ένα νέο μέλος στην ομάδα μας και να αυξήσουμε τον κοινωνικό αντίκτυπο της οργάνωσης μας. Επίσης, η συνεργασία με την Ελληνική Πρωτοβουλία αποτελεί αναγνώριση του έργου του Ithaca και ηθική ικανοποίηση για όλη την ομάδα μας».

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

1# Μηδενική Φτώχεια

ΚPMG: Τιμήθηκε για τα 14 έτη συνεισφοράς της στην κοινότητα του Περάματος

To bronze βραβείο έλαβε την Πέμπτη 15 Φεβρουαρίου η KPMG για τα 14 συναπτά έτη συνεισφοράς της με τρόφιμα, είδη πρώτης ανάγκης, ρουχισμό και παιχνίδια σε 120 οικογένειες κατοίκων του Περάματος, στην τελετή βραβείων των Responsible Business Awards.

Η δράση αποτελεί μέρος του προγράμματος εταιρικής κοινωνικής υπευθυνότητας της εταιρείας αποδεικνύοντας ότι η KPMG κάνει πράξη τη «δέσμευση στην κοινότητα», αξία η οποία αποτελεί μέρος της κουλτούρας της εταιρείας. Η συνεισφορά στην κοινότητα του Περάματος εναπόκειται στο Στόχο Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ για τη μηδενική φτώχεια, ενώ υπάρχουν σχέδια για νέα δράση στην ίδια περιοχή με σκοπό την ποιοτική εκπαίδευση.

Η Σιάνα Κυριάκου, Γενική Διευθύντρια και επικεφαλής Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της KPMG κατά την παραλαβή του βραβείου δήλωσε: «Εδώ και περισσότερο από 14 συναπτά έτη βοηθάμε την κοινότητα του Περάματος, η οποία πλήττεται βαθιά από την ανεργία και τον αποκλεισμό. Κάθε φορά που βρισκόμαστε δίπλα τους, προσφέρουμε από την καρδιά μας. Οι έννοιες της «προσφοράς» και του «καθήκοντος» είναι μέρος του DNA μας. Και σε αυτό συμμετείχαν και συμμετέχουν όλα αυτά τα χρόνια δεκάδες συνάδελφοι της μεγάλης οικογένειας της KPMG. Σε αυτούς θα ήθελα να αφιερώσω αυτό το βραβείο. Μια μικρή διάκριση για το μεγάλο τους έργο.»

Στη φωτογραφία η Σιάνα Κυριάκου κατά την παραλαβή του βραβείου.

Περισσότερα

1# Μηδενική Φτώχεια

Από τα παζάρια στα bazaar – Μηνύματα αλληλεγγύης και εργαλεία χρηματοδότησης ΜΚΟ

Tα bazaar, η σύγχρονη εκδοχή των χριστουγεννιάτικων αγορών, που έχουν τις ρίζες τους στα υπαίθρια παζάρια τροφίμων του Μεσαίωνα, έχουν εξελιχθεί σε εργαλείο στήριξης των δράσεων μη κυβερνητικών οργανώσεων, προωθούν δράσεις εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και προκαλούν το καταναλωτικό κοινό να εκφράσει αλληλεγγύη – γνωρίζουν δε μεγάλη άνθιση τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα, τάση που φαίνεται να έχει ευνοήσει η οικονομική κρίση.

Της Σοφίας Εμμανουήλ (semmanouil@csrindex.gr)

Τα παζάρια στο Μεσαίωνα ήταν μια πρακτική διαδεδομένη σε όλη την κεντρική Ευρώπη και διαρκατούσαν αρκετές ημέρες, ακόμη και εβδομάδες φέρνοντας κοντά τους ανθρώπους, που έσπευδαν να εξασφαλίσουν τις προμήθειες του χειμώνα.

Στην πορεία του χρόνου αυτά τα παζάρια συνδέθηκαν με τα Χριστούγεννα και εξελίχθηκαν σε χριστουγεννιάτικες αγορές προσφέροντας εκτός από τρόφιμα για το χειμώνα και χριστουγεννιάτικα γλυκά και παιχνίδια. Ιστορικά στοιχεία δείχνουν ότι στη Γερμανία υπήρχε μεγαλύτερη παράδοση, με την χριστουγεννιάτικη αγορά της Δρέσδης να συμπληρώνει περισσότερα από 580 χρόνια διοργάνωσης και της Νυρεμβέργης να έχει την αφετηρία της πριν το 1630. Σήμερα χριστουγεννιάτικες αγορές στήνονται στις περισσότερες πόλεις, τόσο της Γερμανίας όσο και άλλων ευρωπαϊκών χωρών.

Για την Ελλάδα – αν και οι θρησκευτικές εορταστικές εκδηλώσεις είναι μια πανάρχαια συνήθεια που συνδυαζόταν με την οργάνωση αγορών και την ανάπτυξη οικονομικών σχέσεων – οι χριστουγεννιάτικες αγορές είναι μια εισαγώμενη τάση. Διοργανώνονται κυρίως με πρωτοβουλίες της τοπικής αυτοδιοίκησης σε κεντρικές πλατείες και με τη συμμετοχή περιορισμένου αριθμού εκθετών ενώ πιο συχνά λαμβάνουν το χαρακτήρα bazaar για την προώθηση των σκοπών συγκεκριμένου φορέα.

Μέχρι πριν από μερικά χρόνια τα bazaar ήταν σχετικά περιορισμένα. Πλέον διοργανώνονται χιλιάδες σε όλη την Ελλάδα και δεν στήνονται μόνο σε υπαίθριους χώρους, όπως το καλεί η παράδοση, αλλά οπουδήποτε, από lobbies ξενοδοχείων και χώρους συναλλαγών τραπεζών μέχρι χώρους εργασίας εταιρειών, ΚΑΠΗ και νοσοκομεία.

Παρακάτω θα αναφέρουμε ενδεικτικές δράσεις.

Μεγάλοι οργανισμοί όπως “Το Χαμόγελο του Παιδιού”, τα “Παιδικά Χωριά SOS”, διοργανώνουν χριστουγεννιάτικα bazaar τόσο σε δημόσιους χώρους όσο και σε εταιρείες, στο πλαίσιο προγραμμάτων εταιρικής υπευθυνότητας. Για παράδειγμα με αφορμή την πρόσφατη πιστοποίηση του οργανισμού “Το Χαμόγελο του Παιδιού” από την TÜV Austria Hellas διοργανώθηκε και bazaar στα γραφεία της εταιρείας, όπου έσπευσαν εργαζόμενοι και συνεργάτες της για να πραγματοποιήσουν χριστουγεννιάτικες αγορές στηρίζοντας το έργο του οργανισμού.

Στο πλαίσιο της συνεργασίας της Vodafone με την ActionAid Ελλάς περισσότεροι από 100 εργαζόμενοι της Vodafone Ελλάδας εργάστηκαν για την κατασκευή χειροποίητων παιχνιδιών για τα 200 παιδιά που υποστηρίζονται από τα προγράμματα του Επίκεντρου της ActionAid ενώ 36 εργαζόμενοι από τα τμήματα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας προσέφεραν το χρόνο τους συμμετέχοντας στο 5νθήμερο χριστουγεννιάτικο bazaar των Παιδικών Χωριών SOS στο Σύνταγμα, όπου συγκεντρώθηκε ένα πολύ σημαντικό ποσό για την κάλυψη των αναγκών θέρμανσης των παιδιών σε όλη την Ελλάδα.

Τα Public για 3η συνεχόμενη χρονιά στηρίζουν το έργο της Μη Κερδοσκοπικής Εταιρείας για τη Φροντίδα Παιδιών και Οικογενειών στην Αρρώστια και το Θάνατο, «ΜΕΡΙΜΝΑ», προσφέροντας 50.000 μολύβια, με την αγορά των οποίων οι καταναλωτές στηρίζουν τη λειτουργία της ανακουφιστικής παιδιατρικής φροντίδας. Πρόκειται για την 3η συνεχόμενη χρονιά που τα Public στηρίζουν το έργο της «ΜΕΡΙΜΝΑΣ», καθώς τα τελευταία 3 χρόνια συμμετέχουν δωρίζοντας περισσότερα από 3.000 παιδικά παιχνίδια στο χριστουγεννιάτικο bazaar που λαμβάνει χώρο στο Ζάππειο Μέγαρο.

Το κατάστημα LEROY MERLIN Αμαρουσίου φιλοξένησε το Ευχοχωριό, δίνοντας την ευκαιρία στους επισκέπτες του να προμηθευτούν χριστουγεννιάτικα δώρα για τους αγαπημένους τους, από μια μεγάλη συλλογή παιδικών και γυναικείων αξεσουάρ, βιβλίων και προϊόντων του Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος εξυπηρετώντας παράλληλα τους σκοπούς του οργανισμού.

Η LG Electronics Hellas έδωσε δυναμικό παρόν στο φιλανθρωπικό χριστουγεννιάτικο bazaar που διοργάνωσε το Σωματείο MDA Ελλάς (Σωματείο για τη φροντίδα των ατόμων με νευρομυϊκές παθήσεις) στο Ecali Club. Στο ολοήμερο bazaar, δεκάδες επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να κάνουν τα εορταστικά τους ψώνια, στηρίζοντας παράλληλα τους σκοπούς του Σωματείου.

Επίσης στο πλαίσιο της υλοποίησης του προγράμματος Linens for Life (παγκόσμια καινοτομία κοινωνικής υπευθυνότητας της Diversey για την ανακύκλωση χρησιμοποιημένων λευκών ειδών των  ξενοδοχείων), το Hilton Αθηνών παρείχε όλο τον απαραίτητο ιματισμό, ώστε στις εγκαταστάσεις του Κέντρου Στήριξης Οικογένειας (ΚΕΣΟ) της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών να γίνουν τα μαθήματα στις γυναίκες, για να δημιουργήσουν διάφορα χρηστικά είδη, όπως τσάντες, πουγκιά πολλαπλής χρήσης, κασετίνες, Χριστουγεννιάτικα στολίδια, κ.α. τα οποία διατέθηκαν σε bazaar στο lobby του ξενοδοχείου.

Ο Όμιλος FF Group, στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που υλοποιεί, διοργάνωσε μεγάλο εορταστικό φιλανθρωπικό bazaar με στόχο την ενίσχυση του έργου της Ένωσης «Μαζί για το Παιδί» διαθέτοντας τα έσοδα της δράσης για την υποστήριξη της τηλεφωνικής γραμμής βοήθειας 115 25 και του Συμβουλευτικού Κέντρου της Ένωσης που έχει βοηθήσει τον τελευταίο χρόνο περισσότερα από 7.000 άτομα.

Η L’Artigiano στήριξε το 18ο χριστουγεννιάτικο bazaar στο Εκθεσιακό Κέντρο HELEXPO και ήταν αρωγός του φιλανθρωπικού σωματείου οι «Φίλοι του παιδιού». Δεκάδες ακόμη bazaar έδωσαν και δίνουν την ευκαιρία τόσο στους καταναλωτές να εκφράσουν την αλληλεγγύη τους σε ανθρώπους που έχουν ανάγκη όσο και στις ΜΚΟ να αντλήσουν πόρους για να χρηματοδοτήσουν τις δράσεις τους. Χριστουγεννιάτικο bazaar διοργάνωσε ο Σύνδεσμος Θεραπευτικής Ιππασίας Ελλάδος (ΣΘΙΕ), ο Σύνδεσμος Γονιών Παιδιών Με Συγγενείς Καρδιοπάθειες «Η Αγία Σοφία», το Ίδρυμα Θεοχαράκη, η Σουηδική Εκκλησία της Αθήνας προσφέροντας προϊόντα από την Σουηδία, τη Φινλανδία, τη Δανία και τη Νορβηγία κ.α. Τα bazaar δε λείπουν όμως και από τις χριστουγεννιάτικες γιορτές σχολείων και κολλεγίων. Ενδεικτικά σημειώνουμε ότι οι μαθητικές κοινότητες Γυμνασίου-Λυκαίου του Pierce έστησαν και φέτος ένα καταφύγιο αγάπης, με αφορμή την καθιερωμένη χριστουγεννιάτικη γιορτή στο campus της Αγίας Παρασκευής. Σκοπός τους ήταν να ενισχύσουν το Ταμείο Υποτροφιών του σχολείου.

Περισσότερα

1# Μηδενική Φτώχεια

Η Elbisco στηρίζει το “φαγητό της καρδιάς”

Η Elbisco, στο πλαίσιο δράσης Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, στηρίζει ως προμηθευτής τη φιλανθρωπική δράση «Φαγητό από Καρδιάς», που υλοποιείται από το Ίδρυμα Στέλιος Χατζηιωάννου.

Συγκεκριμένα, η εταιρεία ανέπτυξε συσκευασία μπισκότων Αλλατίνη 70 γραμ. με ειδική κοινή σήμανση (co-branding), η οποία διατίθεται δωρεάν από το Ίδρυμα Στέλιος Χατζηιωάννου σε ευπαθείς ομάδες.

Οι παραδόσεις των προϊόντων έχουν ξεκινήσει από τις 25 Ιουλίου και μέχρι σήμερα έχουν παραδοθεί συνολικά 200.000 συσκευασίες σε τρία σημεία διανομής του ιδρύματος στην Αττική. Η ενέργεια θα συνεχιστεί και τους επόμενους μήνες, με στόχο να παραδοθούν συνολικά 500.000 τεμάχια, μέχρι και τον Ιανουάριο του 2018.

Η δράση “Φαγητό από Καρδιάς” αποτελεί μια πρωτοβουλία του Iδρύματος Στέλιος Χατζηιωάννου, με στόχο να προσφέρει ένα δωρεάν σνακ σε ανθρώπους που το έχουν ανάγκη. Η δράση ξεκίνησε το 2013 από την Κύπρο και στη συνέχεια επεκτάθηκε και στην Ελλάδα. Η Elbisco συμμετέχει ενεργά -μέσα από ένα ευρύ πλέγμα συνεργασιών- στην προσπάθεια ανακούφισης των ανθρώπων που αντιμετωπίζουν προβλήματα σίτισης. Στηρίζοντας το έργο φορέων και δομών της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, αλλά και αναγνωρισμένων φιλανθρωπικών ιδρυμάτων, οργανισμών και ΜΚΟ, έχει προσφέρει την τελευταία διετία σημαντικό αριθμό προϊόντων της, για την κάλυψη των επισιτιστικών αναγκών προσφύγων και μεταναστών που βρίσκονται στην Ελλάδα, καθώς και οικογενειών από κοινωνικά ευπαθείς ομάδες.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ