Connect with us

8# Αξιοπρεπής Εργασία & Οικονομική Ανάπτυξη

Eλληνο-Αμερικανικό Επιμελητήριο: Συζήτηση για τις προκλήσεις στην εργασία

Με ιδιαίτερη επιτυχία το Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο με τη συνεργασία της Επιτροπής Εταιρικής Υπευθυνότητας (CR) διοργάνωσε ψηφιακή συζήτηση με τίτλο “Empowering the contemporary social responsibility of business”, την Τρίτη 7 Ιουλίου 2020, στο πλαίσιο των AmChamGR Digital Talks & Events.

Οι μεγάλες αλλαγές που προκάλεσε η πανδημία του COVID-19 σε όλους τους τομείς είχαν αντίκτυπο και στον τομέα της εργασίας αλλάζοντας τον τρόπο λειτουργίας των περισσότερων εταιρειών προκειμένου να ανταποκριθούν στις νέες ανάγκες που διαμόρφωσε η πανδημία. Σ’ αυτή τη νέα εποχή το εταιρικό μήνυμα οφείλει να προσαρμόζεται και να ευθυγραμμίζεται με την προσπάθεια συλλογικής συνείδησης και αλληλεγγύης. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης αναλύθηκαν όλες οι σύγχρονες τάσεις για ουσιαστική εταιρική επικοινωνία αλλά και για την ανάδειξη του κοινωνικού σκοπού ως αναπόσπαστο κομμάτι της σύγχρονης επιχειρηματικότητας

Τη συζήτηση συντόνισε ο Δημήτρης Μιχόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος, Weber Shandwick και συμμετείχαν: η Δήμητρα Δασκαλάκη, Γενική Διευθύντρια Οργανωσιακής Ανάπτυξης & Επικοινωνίας, METRO S.A., η Σέβη Σφακιανάκη, Communications and CSR Manager, MSD, η Βάσω Γρίβα, Corporate Affairs Manager, Public-MediaMarkt και η Αγγελική Παπαδοπούλου, Διευθύντρια Εταιρικής Επικοινωνίας, Stoiximan/Betano.

Στην εναρκτήρια ομιλία του, ο Πάκης Παπαδημητρίου, Πρόεδρος της Επιτροπής Εταιρικής Υπευθυνότητας του Ελληνο-Αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου, τόνισε πως σήμερα, το εταιρικό μήνυμα πρέπει να προσαρμόζεται με τη σύγχρονη τάση της υπεύθυνης επιχειρηματικότητας που υπηρετεί σκοπό (purpose), φροντίζει για την επίδραση (impact) και συμβαδίζει με τα κρίσιμα ζητήματα αειφορίας που απασχολούν τον τόπο (οικονομικά, κοινωνικά, περιβαλλοντικά). Ειδικά εν μέσω πανδημίας, οφείλει να ευθυγραμμίζεται με την προσπάθεια συλλογικής συνείδησης και αλληλεγγύης. Σημείωσε πως για να μπορεί να λειτουργήσει ένα τόσο περίπλοκο και πολυδιάστατο μήνυμα και να μην είναι «άδειο πουκάμισο», πρέπει να συνάδει άμεσα με τη γενικότερη στρατηγική και την ουσιαστική ενεργοποίηση της εταιρείας. Η εταιρεία πρέπει να αποδεικνύει διαρκώς τη συνάφεια ανάμεσα στις επιλογές της και την πραγματική ζωή, ώστε να κρατά ψηλά την αξιοπιστία της για καταναλωτές και επενδυτές. Τέλος ανέφερε πως πέρα από προγράμματα, ενέργειες, πρότυπα, δείκτες, δελτία τύπου κλπ, η συζήτηση για βιωσιμότητα αποκτά νόημα όταν καταφέρνουμε να πείθουμε και να παρακινούμε ανθρώπους μέσα και έξω από τις εταιρείες μας να αλλάξουν συνήθειες και να βελτιώνουν την καθημερινότητα. Γιατί δεν υπάρχει επιστροφή στην κανονικότητα – είναι δομικές οι αλλαγές που συντελούνται γύρω μας – υπάρχει μόνο η νέα βελτιωμένη κανονικότητα που πρέπει να διεκδικήσουμε

Σύμφωνα με τον Δημήτρη Μιχόπουλο ο Covid-19 έφερε το μέλλον αρκετά νωρίτερα. Η πρωτόγνωρη κατάσταση την οποία συνεχίζουμε να ζούμε κατέστησε από την πρώτη στιγμή την προσαρμοστικότητα και την εγρήγορση ως βασικά προαπαιτούμενα για τους ηγέτες της εποχής. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Μιχόπουλος η ανθρωποκεντρική προσέγγιση σε κάθε επίπεδο και η εκμετάλλευση της τεχνολογίας αποτελούν βασικές προϋποθέσεις προς αυτήν την κατεύθυνση. Κάθε ηγέτης οφείλει να προσαρμόσει με τέτοιο τρόπο τον οργανισμό του ώστε να μπορεί στο σύνολό του να αντιδρά αποτελεσματικά και γρήγορα σε διαφορετικές και μεταβαλλόμενες συνθήκες. Οι ηγέτες καλούνται να δημιουργήσουν ανθεκτικούς οργανισμούς, εξασφαλίζοντας το μέγιστο δυνατό συνδυαστικό βαθμό προσαρμοστικότητας

Από την πλευρά της η Δήμητρα Δασκαλάκη υποστήριξε ότι μέσα από την πανδημία αναδείχθηκε η ανάγκη της συνεργασίας της επιστήμης και των θεσμών, της αξιοποίησης της τεχνολογίας σε όλα τα επίπεδα, αλλά και της ανάληψης της ευθύνης από τις επιχειρήσεις, οι οποίες επέστρεψαν αξία στην κοινωνία μέσα από πράξεις αλληλεγγύης και υπευθυνότητας. Συνέχισε λέγοντας ότι: «Η πανδημία μας δίδαξε ότι στην κρίση η ατομική ευθύνη επιβάλλεται ως κοινωνική ευθύνη και μέσα από τη συλλογικότητα και τη συνεισφορά τόσο οι επιχειρήσεις, όσο και οι κοινωνίες έχουν την ευκαιρία  να μετουσιώσουν τα προβλήματα σε ευκαιρίες για την επόμενη ημέρα. Η χρονική στιγμή είναι ιδανική για τη σύμπνοια και τη συνεργασία μεταξύ επιστημονικής κοινότητας, κράτους και επιχειρηματικού κόσμου. Η στρατηγική αξιοποίηση αυτής της συνεργασίας θα κάνει σίγουρα τη μετά την πανδημία Ελλάδα πιο ανθρώπινη, πιο αλληλέγγυα και πιο φωτεινή»

Όπως εξήγησε η Βάσω Γρίβα μια κρίση αναπόφευκτα φέρνει μαζί της νέες προκλήσεις. Είναι οι δικές μας επιλογές όμως, προσωπικές και συλλογικές, που θα μας βοηθήσουν να αντιμετωπίσουμε τις δυσκολίες και να αναπτυχθούμε. Στην Public-MediaMarkt, προσαρμοστήκαμε με εξαιρετική ταχύτητα στα νέα δεδομένα και καταφέραμε να σταθούμε στο ύψος τον περιστάσεων με αποφασιστικότητα. Με την ασφάλεια των ανθρώπων και των πελατών μας να αποτελεί πρωταρχική μας προτεραιότητα δώσαμε τον καλύτερό μας εαυτό προκειμένου να εξυπηρετήσουμε εκατοντάδες χιλιάδες παραγγελίες μέσα από τα ηλεκτρονικά μας καταστήματα. Σε αυτό το νέο ταξίδι που έχει ξεκινήσει, όλες οι επιχειρήσεις οφείλουμε να αξιοποιήσουμε τα στοιχεία εκείνα που ανέδειξαν την ανθεκτικότητά μας. Σε συνδυασμό με την αδιάκοπη προσπάθεια μετασχηματισμού μας για την αποτελεσματική προσαρμογή στις ανάγκες της εποχής, τα στοιχεία αυτά θα μας δείχνουν τον δρόμο προς ένα μέλλον γεμάτο δημιουργικές προοπτικές

Η Σέβη Σφακιανάκη σημείωσε πως μερικές φορές χρειάζεται μια εξωτερική απειλή για να αποκαλυφθεί μια βασική αλήθεια, ότι πολλά πράγματα εξαρτώνται από την προσωπική ευθύνη αλλά και την εταιρική ευθύνη. Σύμφωνα με την κα. Σφακιανάκη, για να γίνει το 2020 μια δύσκολη χρονιά προς ένα καλύτερο μέλλον, χρειάζεται να κρατήσουμε τα μαθήματα που πήραμε τόσο σε προσωπικό όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο. Στη νέα κανονικότητα να κρατήσουμε την ομοψυχία, την αλληλεγγύη, τη συνεργασία και την πίστη στη δύναμη της επιστήμης, να εστιάσουμε στην προσωπική ευθύνη που χρειάζεται να επιδεικνύουμε αλλά και στην εταιρική ευθύνη που μπορεί να εγγυηθεί ένα καλύτερο μέλλον για τους εργαζόμενους την κοινωνία, την οικονομία και το περιβάλλον

Tέλος, η Αγγελική Παπαδοπούλου υποστήριξε ότι η κρίση που προκάλεσε η πανδημία απαιτούσε ταχύτητα, ευελιξία και προσαρμοστικότητα, αλλά και ψηφιακές δυνατότητες και δεξιότητες σε ανεπτυγμένο στάδιο. Όπως εξήγησε η ίδια, ο ρόλος των Εταιρικών Υποθέσεων σε αυτή τη φάση υπήρξε κομβικός: η επικοινωνία, εσωτερική και εξωτερική, η εταιρική συνοχή, η κοινωνική υπευθυνότητα, όλα αυτά είναι χαρακτηριστικά που αν δεν υπάρχουν ήδη σε έναν οργανισμό, δεν έχουν χρόνο πλέον να αναπτυχθούν

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

4# Ποιοτική Εκπαίδευση

ΕΥ: Δωρεάν σε 284.000 ανθρώπους της ένα ψηφιακό MBA

Η EY παγκοσμίως, σε συνεργασία με το Hult International Business School, ανακοινώνει το πρώτο, πλήρως αναγνωρισμένο, διαδικτυακό εταιρικό πρόγραμμα Master of Business Administration (MBA). Το MBA θα είναι διαθέσιμο δωρεάν στο σύνολο των 284.000 υπαλλήλων της EY, σε περισσότερες από 150 χώρες, στο πλαίσιο της εταιρικής κουλτούρας ένταξης χωρίς αποκλεισμούς, που προωθεί ο οργανισμός.

Το “EY Tech MBA”, που παρέχεται από το Hult International Business School, εστιάζει στο να βοηθήσει τους ανθρώπους της EY να αναπτύξουν τον κατάλληλο τρόπο σκέψης, αλλά και το κατάλληλο εύρος δεξιοτήτων, ώστε να μπορέσουν να ανταποκριθούν στο μέλλον της εργασίας. Το πρόγραμμα διατίθεται εξ ολοκλήρου διαδικτυακά, αντανακλώντας τη γενικότερη τάση για μετάβαση στην ψηφιακή εκπαίδευση, που εντάθηκε εξαιτίας της πανδημίας του COVID-19, στη διάρκεια της οποίας η EY σημείωσε μία αύξηση της τάξης άνω του 40% στη χρήση των διαδικτυακών εργαλείων εκπαίδευσης που παρέχει στους εργαζόμενούς της. 

Οι άνθρωποι της EY που θα παρακολουθήσουν το MBA, θα μπορούν να διαμορφώσουν το δικό τους προσωπικό πρόγραμμα σπουδών, διαλέγοντας μαθήματα από ένα εύρος τομέων – από την Τεχνητή Νοημοσύνη (AI), το blockchain και τη ρομποτική αυτοματοποίηση διαδικασιών (RPA), έως και την ευημερία στον χώρο εργασίας, τη διαφορετικότητα και την κοινωνική ένταξη, καθώς και τις βιώσιμες επιχειρηματικές πρακτικές. 

Ο τίτλος σπουδών απονέμεται από το Hult International Business School, το οποίο φημίζεται για τον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζει την εκπαίδευση, δίνοντας έμφαση στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων, καθώς και την προσήλωσή του στην εκμάθηση πρακτικών γνώσεων. Το Hult, ένα από τα διαχρονικά κορυφαία business schools του κόσμου, αποτελεί το πρώτο business school το οποίο είναι τριπλά διαπιστευμένο στις ΗΠΑ. 

Το MBA δρα συμπληρωματικά προς το εταιρικό πρόγραμμα EY Badges, μέσω του οποίου οι άνθρωποι της EY αποκτούν, διαδικτυακά, πιστοποιήσεις σε δεξιότητες του μέλλοντος, μαθαίνοντας και εφαρμόζοντας τις γνώσεις τους στην πράξη. Προκειμένου να τους απονεμηθεί το “EY Tech MBA” από το Hult International Business School, οι εργαζόμενοι της EY θα πρέπει να ολοκληρώσουν 16 προγράμματα Badges, από ένα εύρος θεματολογιών, όπως η τεχνολογία, η ηγεσία και διάφορα επιχειρηματικά θέματα, ενώ απαιτείται, επίσης, να εκπονήσουν και μια τελική εργασία. Συνολικά, ο κάθε σπουδαστής θα πρέπει να αφιερώσει περισσότερες από 300 ώρες στο πρόγραμμα.

Σχολιάζοντας το νέο εκπαιδευτικό πρόγραμμα της EY, ο κος Παναγιώτης Παπάζογλου, Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΥ Ελλάδος, δήλωσε: «Οι γνώσεις και οι δεξιότητες των ανθρώπων της, είναι αυτό που καθιστά την ΕΥ κορυφαία εταιρεία στον τομέα της, παγκοσμίως. Το νέο διαδικτυακό πρόγραμμα “EY Tech ΜΒΑ” της ΕΥ, σε συνεργασία με το Hult International Business School, θα εξοπλίσει περαιτέρω τα στελέχη μας και θα τους επιτρέψει να αξιοποιήσουν τη σύγχρονη τεχνολογία για να αναπτύξουν τις απαραίτητες δεξιότητες, που θα τους επιτρέψουν να βοηθήσουν τους πελάτες μας να αντιμετωπίσουν τις νέες προκλήσεις της ψηφιακής εποχής. Πρόκειται για ένα ακόμη σημαντικό βήμα στη διαρκή προσπάθεια της ΕΥ να παρέχει στα στελέχη της νέες ευκαιρίες επαγγελματικής, αλλά και προσωπικής ανάπτυξης».   

Περισσότερα

3# Καλή Υγεία & Ευημερία

bluegr Hotels & Resorts: Πιστοποίηση από TÜV HELLAS (TÜV NORD) για Safe Restart

Τα ξενοδοχεία Minos Beach art hotel και Candia Park village στην Κρήτη του ομίλου bluegr Hotels & Resorts, αξιολόγησε η  TÜV HELLAS (TÜV NORD), με βάση την υπηρεσία Safe Restart που διαθέτει ο Φορέας Πιστοποίησης.

Όπως αναφέρει σχετική αναφέρει σχετική ανακοίνωση, το 5* Minos Beach art hotel, αποτελεί το πρώτο luxury hotel της Κρήτης χτισμένο το 1962 στον Άγιο Νικόλαο ενώ το 4* οικογενειακό ξενοδοχείο της bluegr Hotels & Resorts, Candia Park village διαμορφωμένο σαν παραδοσιακό κρητικό χωρίο με γειτονιές και πλακόστρωτους δρόμους μέσα στη φύση και πανοραμική θέα στον κόλπο του Μιραμπέλο, αποτελεί την αγαπημένη επιλογή για ξέγνοιαστες καλοκαιρινές διακοπές.

Η αξιολόγηση των ξενοδοχείων του ομίλου bluegr Hotels & Resorts με βάση την υπηρεσία Safe Restart από την TÜV HELLAS (TÜV NORD) έρχεται σε συνέχεια της πολυετούς συνεργασίας του ελληνικού φορέα πιστοποίησης με έναν από τους μεγαλύτερους και ιστορικούς ξενοδοχειακούς ομίλους της χώρας.

Ο έλεγχος Safe Restart  βασίζεται σε Εθνικές Νομοθετικές Απαιτήσεις και Κατευθυντήριες Οδηγίες και Συστάσεις και κατευθυντήριες οδηγίες του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ενώ με την ολοκλήρωσή του η TÜV HELLAS (TÜV NORD) εκδίδει αναλυτική αναφορά που θα περιλαμβάνει τη συμμόρφωση με τις τρέχουσες νομοθετικές απαιτήσεις. Επιπλέον, προκειμένου να στηρίξει τους συνεργάτες της, προσφέρει την εν λόγω υπηρεσία σε τιμές κόστους αφουγκραζόμενη τις ανάγκες τους στην τρέχουσα συγκυρία. 

Σημειώνεται ότι στα οφέλη για τις επιχειρήσεις που λαμβάνουν τη συγκεκριμένη υπηρεσία ελέγχου συμπεριλαμβάνεται η επιβεβαίωση της συμμόρφωσης με την κείμενη νομοθεσία από έναν τρίτο ανεξάρτητο Οργανισμό,  προσφέροντας αντικειμενικότητα και αμεροληψία καθώς και η  αύξηση του επιπέδου εμπιστοσύνης των πελατών.

O Άγγελος Πάγκαλος Operations Manager του ομίλου bluegr Hotels & Resorts τόνισε: Στην bluegr Hotels & Resorts, η δέσμευσή μας για την υγεία και την ασφάλεια των επισκεπτών, των εργαζομένων, των συνεργατών και της κοινότητας παραμένει, όπως πάντα, η πρώτη μας προτεραιότητα. Παρακολουθώντας στενά τις εξελίξεις, ευθυγραμμισμένοι με τις ανάγκες και τις απαιτήσεις της νέας εποχής σχεδιάσαμε ένα ολοκληρωμένο σύστημα προσαρμοσμένης λειτουργίας για τα ξενοδοχεία μας, επενδύοντας παράλληλα στις εγκαταστάσεις και την εκπαίδευση των ανθρώπων μας.

Περισσότερα

8# Αξιοπρεπής Εργασία & Οικονομική Ανάπτυξη

MYTILINEOS: Δημιουργεί προστιθέμενη αξία 1,06 δισ. ευρώ ή 0,6% του ΑΕΠ

Η MYTILINEOS παράγει κάθε χρόνο αξιοσημείωτη οικονομική και κοινωνική αξία στη χώρα, η οποία αποτυπώνεται στη 2η μελέτη Κοινωνικο-Οικονομικής επίδρασης, με περίοδο αναφοράς το 2019 που πραγματοποίησε τον Μάιο του 2020, σε συνεργασία με το τμήμα υπηρεσιών Κλιματικής Αλλαγής και Βιώσιμης Ανάπτυξης της ΕΥ.

Τα αποτελέσματα αυτής της μελέτης επιβεβαιώνουν, για μια ακόμα φορά την υπεύθυνη στάση και την ευρύτερη συνεισφορά της MYTILINEOS στην εθνική οικονομία και την απασχόληση, συμβάλλοντας ταυτόχρονα στη συλλογική προσπάθεια για την επίτευξη των Στόχων 8 & 9 Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ, που σχετίζονται με την οικονομική ανάπτυξη και την ενίσχυση της απασχόλησης στον βιομηχανικό τομέα αντίστοιχα.

Η κοινωνική και οικονομική επίδραση της MYTILINEOS στην Ελλάδα προκύπτει από την οικονομική δραστηριότητα που προκαλεί σε όλη την αλυσίδα αξίας της, από την παραγωγή μέχρι την προώθηση και πώληση των προϊόντων της. Για τη λειτουργία της, η MYTILINEOS προμηθεύεται πρώτες ύλες, προϊόντα και υπηρεσίες από Έλληνες προμηθευτές, στηρίζοντας με αυτόν τον τρόπο διάφορους επιχειρηματικούς κλάδους της ελληνικής οικονομίας, όπως τον κλάδο ηλεκτρικής ενέργειας και αερίου, τον κλάδο των κατασκευών, τον κλάδο της μεταλλουργίας. Έτσι, η εταιρεία υποστηρίζει εισοδήματα, φορολογικά έσοδα και θέσεις εργασίας και, κατ’ αντιστοιχία, το ίδιο ισχύει και για τους προμηθευτές και συνεργάτες της στη δική τους αλυσίδα αξίας.

Η MYTILINEOS με τη δραστηριότητά της:

  • Δημιουργεί συνολική προστιθέμενη αξία 1,06 δισ. ευρώ ίση με το 0,6% του συνολικού ΑΕΠ της χώρας
  • Συνεισφέρει φορολογικά 301 εκατ. ευρώ ίση με το 0,39% των συνολικών φορολογικών εσόδων του κράτους
  • Υποστηρίζει συνολικά 13.802 θέσεις εργασίας που ισούνται με το  0,36% της συνολικής απασχόλησης στην Ελλάδα
  • Οι συνολικές θέσεις εργασίας που υποστηρίζει η MYTILINEOS, στηρίζουν το εισόδημα 31.745 πολιτών διευρύνοντας ακόμα περισσότερο το κοινωνικό όφελος που δημιουργείται στην Ελλάδα από τις δραστηριότητες της.

Η λειτουργία της MYTILINEOS έχει πολλαπλασιαστικό όφελος για την ελληνική οικονομία, καθώς για κάθε 1 ευρώ άμεσης συνεισφοράς της δημιουργείται επιπλέον 1,34 ευρώ προστιθέμενης αξίας στην Ελληνική οικονομία και για κάθε 1 ευρώ άμεσων φόρων της οι άμεσοι και έμμεσοι προμηθευτές της καταβάλλουν περισσότερα από 3 ευρώ φόρων ως αποτέλεσμα της συνεργασία στους με την εταιρεία. Επίσης, από κάθε 1 άμεση θέση εργασίας της εταιρείας υποστηρίζονται 4,5 επιπλέον θέσεις εργασίας στην ελληνική οικονομία.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΑΠΟΨΕΙΣ