Connect with us

Τραπεζικός

“Ένα βιβλίο ταξιδεύει”: Πρωτοβουλία ΕΚΕ από την Alpha Bank

Με αφορμή την ανακήρυξη της Αθήνας ως “Παγκόσμιας Πρωτεύουσας Βιβλίου” για το έτος 2018, η Alpha Bank, υπό την αιγίδα του Δήμου Αθηναίων, ξεκινά μία νέα πρωτοβουλία Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, με τίτλο “Ένα βιβλίο ταξιδεύει”.

Συγκεκριμένα, από τη Δευτέρα, 16 Απριλίου 2018 και για έναν ολόκληρο μήνα, η Αlpha Bank μετατρέπει έναν συρμό της “γραμμής δύο” (2) του μετρό της Αθήνας σε εικονική βιβλιοθήκη, με στόχο να συμβάλει στην ενημέρωση του κοινού για την αξία της παιδείας, του πολιτισμού και της λογοτεχνίας.

Η ενέργεια “Ένα βιβλίο ταξιδεύει” θα ολοκληρωθεί με τη δωρεά ενός σημαντικού αριθμού βιβλίων από την Alpha Bank στη βιβλιοθήκη του Μη Κερδοσκοπικού Σωματείου “Δίκτυο για τα Δικαιώματα του Παιδιού”, ενισχύοντας την προσπάθειά του να προσφέρει σε παιδιά ευπαθών κοινωνικών ομάδων τη δυνατότητα να αποκτήσουν πρόσβαση στη γνώση.

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

11# Βιώσιμες πόλεις & Κοινότητες

Mastercard: Για 2η χρονιά στο Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου

Η Mastercard, στηρίζει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου ως μεγάλος χορηγός, προσφέροντας ανεκτίμητες εμπειρίες και αποκλειστικά προνόμια στους κατόχους των καρτών της.

Πιστή στη δέσμευσή της να ενισχύει τα σημαντικότερα πολιτιστικά δρώμενα της χώρας, σε μία από τις δυσκολότερες συγκυρίες για τις τέχνες και τον πολιτισμό, η Mastercard στέκεται αρωγός στον σπουδαιότερο πολιτιστικό θεσμό της χώρας, ο οποίος αναμένεται να υποδεχθεί το κοινό του στο Ηρώδειο, το Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου, και το Μικρό Θέατρο της Αρχαίας Επιδαύρου.

Το Φεστιβάλ, το  οποίο θα διεξαχθεί από τις 15 Ιουλίου έως και τις 15 Αυγούστου, αποτελεί το μοναδικό πολιτιστικό δρώμενο αυτής της κλίμακας που θα διεξαχθεί στην Ελλάδα, και ένα από τα λιγοστά που θα πραγματοποιηθούν στην Ευρώπη, κατά τη φετινή θερινή περίοδο.

Η Mastercard, δίνει τη δυνατότητα σε 90 τυχερούς κατόχους καρτών της, να κερδίσουν διπλά εισιτήρια για μία από τις παραστάσεις του Φεστιβάλ, μέσα από κάθε αγορά εισιτηρίου που πραγματοποιείται με την Mastercard® κάρτα τους,  από τις 3 μέχρι και τις 24 Ιουλίου, online στο viva.gr ή στα εκδοτήρια της διοργάνωσης στη Στοά Πεσμαζόγλου. 

Παράλληλα, για τους κατόχους καρτών Mastercard οι οποίοι επισκέπτονται τη χώρα μας από το εξωτερικό, προσφέρονται ανεκτίμητες εμπειρίες, μέσα από την παγκόσμια online πλατφόρμα, Priceless Cities. Συγκεκριμένα, οι επισκέπτες – λάτρεις του πολιτισμού, θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν από κοντά την τελική πρόβα μίας κορυφαίας παράστασης στο Ηρώδειο, ενώ την επόμενη ημέρα θα απολαύσουν το καλλιτεχνικό δρώμενο της επιλογής τους, από διακεκριμένες θέσεις. Παράλληλα, οι επισκέπτες του Αρχαίου Θεάτρου της Επιδαύρου, θα έχουν την ευκαιρία να ζήσουν τη μοναδική εμπειρία μίας αποκλειστικής ξενάγησης σε ένα από τα ιστορικότερα θέατρα του κόσμου, λίγο πριν την παράσταση και στη συνέχεια να απολαύσουν το καλλιτεχνικό δρώμενο  από διακεκριμένες θέσεις.

Η Ιωάννα Μίγγου, Marketing και Communications Director, Europe ανέφερε σχετικά: «Εν μέσω μιας παγκόσμιας κρίσης που έχει πλήξει σημαντικά τις τέχνες και τον πολιτισμό, η στήριξή μας σε ένα από τα παλαιότερα και σπουδαιότερα πολιτιστικά φεστιβάλ στον κόσμο, είναι αναγκαία. Στεκόμαστε και φέτος αρωγοί στο Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου και προσφέρουμε την ευκαιρία στους κατόχους καρτών μας να απολαύσουν ακόμα περισσότερες παραστάσεις, αλλά και στους επισκέπτες της χώρας μας να γίνουν κοινωνοί μίας μοναδικής εμπειρίας ανεκτίμητης αξίας, που τους φέρνει ακόμα πιο κοντά στην Ελλάδα και τον πολιτισμό της». 

Η Κατερίνα Ευαγγελάτου, καλλιτεχνική διευθύντρια του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου συμπλήρωσε: «Το Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου, πιστό στο ραντεβού του με το κοινό ακόμα και μέσα σε αυτή την πρωτοφανή συγκυρία, παρουσιάζει μια ειδική εκδοχή του προγράμματός του, στηρίζοντας έμπρακτα την ελληνική δημιουργία, που περνά μια ιδιαιτέρως δύσκολη περίοδο, και ταυτόχρονα δίνοντας στους πολίτες, αλλά και στους επισκέπτες της χώρας μας, την ευκαιρία να παρακολουθήσουν παραστάσεις και συναυλίες μεγάλης κλίμακας στα εμβληματικά μνημεία μας.
Ευχαριστώ πολύ την Mastercard που συνεχίζει να στηρίζει το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου και εύχομαι η συνεργασία μας να συνεχίσει να αναπτύσσεται δημιουργικά τα επόμενα χρόνια». 

Περισσότερα

17# Συνεργασία για τους Στόχους

Η Alpha Bank στηρίζει τις Μονάδες Υγείας στα νησιά

Σε συνέχεια της έμπρακτης στήριξής της στο Εθνικό Σύστημα Υγείας για την αντιμετώπιση της πανδημίας του Covid-19, η Alpha Bank προχωρά σε νέες δωρεές ιατρικών μηχανημάτων και υγειονομικού εξοπλισμού στις Μονάδες Υγείας οκτώ ελληνικών νησιών, στο πλαίσιο του προγράμματος «Μαζί, με στόχο την Υγεία».

Ο πρώτος «σταθμός» του Προγράμματος για φέτος ήταν τα Κουφονήσια, όπου την Πέμπτη, 25 Ιουνίου, ιατρικά μηχανήματα και ιατροφαρμακευτικό υλικό παραδόθηκαν στο Πολυδύναμο Περιφερειακό Ιατρείο του νησιού. Τις αμέσως επόμενες ημέρες και έως το τέλος Ιουλίου, η Alpha Bank θα έχει πραγματοποιήσει σχετικές παραδόσεις σε Οινούσσες, Σπέτσες, Ρέθυμνο και Χανιά Κρήτης, Γαύδο, Σίκινο, Σκόπελο και Αγαθονήσι.

Kατά την παράδοση του εξοπλισμού στο Πολυδύναμο Περιφερειακό Ιατρείο Κουφονησίων, η Ελένη Στεργίου Υποδιευθύντρια της Διεύθυνσης Marketing και Δημοσίων Σχέσεων της Alpha Bank και υπεύθυνη για το πρόγραμμα «Μαζί με στόχο την Υγεία» υπενθύμισε ότι η Alpha Bank στηρίζει με συνέπεια από το 2014 την υγεία και την ασφάλεια των νησιωτών μας, καλύπτοντας τις ανάγκες των Μονάδων Υγείας των ελληνικών νησιών σε ιατρικό και υγειονομικό εξοπλισμό. “Συνεχίζουμε δυναμικά, σε επτά ακόμα σημεία του νησιωτικού χάρτη, ώστε εντός του φετινού καλοκαιριού το ‘Mαζί, με στόχο την Υγεία ́ να έχει βρεθεί στο πλευρό των κατοίκων 58 νησιωτικών περιοχών της χώρας μας”, πρόσθεσε.

Σημειώνεται ότι από την έναρξη του Προγράμματος έως σήμερα, έχουν παραδοθεί περίπου 234.000 ιατρικά μηχανήματα, συσκευές και είδη ιατροφαρμακευτικού υλικού σε 52 νησιά, στηρίζοντας τις ανάγκες περισσότερων από 550.000 κατοίκων.

Περισσότερα

4# Ποιοτική Εκπαίδευση

Συνεργασίες που περιορίζουν το ψηφιακό χάσμα

Η κοινωνική πρόοδος στην ψηφιακή εποχή – μετά Covid-19 – απαιτεί ψηφιακές δεξιότητες, ώστε όλοι να μπορούν να συμμετέχουν, γεγονός που ήρθε να επιβεβαιώσει η πανδημία, με την ανάγκη για εξ’ αποστάσεως εργασία και εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση.

Της Σοφίας Εμμανουήλ (semmanouil@gmail.com)

Εστιάζοντας στον τομέα της εκπαίδευσης, αντλήσαμε στοιχεία από έρευνα της Deloitte σε συνεργασία με την IPSOS για λογαριασμό της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, που δημοσιεύθηκαν το 2019, όπου διαπιστώνεται ότι σχεδόν οι 8 στους 10 μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (79% στις μικρές τάξεις και 76% στις μεγαλύτερες) δεν είχαν συμμετάσχει ποτέ σε μάθημα προγραμματισμού ή εκμάθησης συγγραφής κώδικα στο σχολείο. Επίσης διαπιστώθηκε ότι τα κορίτσια ασχολούνται λιγότερο συχνά με τέτοια πεδία συγκριτικά με τα αγόρια. Κατά μέσον όρο, περισσότερες από 4 στις 5 Ευρωπαίες μαθήτριες που φοιτούν σε σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης δεν συμμετέχουν ποτέ ή σχεδόν ποτέ στο σχολείο σε μαθήματα προγραμματισμού.

Είναι δε ενδεικτικό ότι περισσότεροι από 6 στους 10 Ευρωπαίους μαθητές διδάσκονται από ειδικούς επαγγελματίες πληροφορικής ψηφιακές δεξιότητες στον ελεύθερο χρόνο τους, καθώς η συμμετοχή σε υποχρεωτική εκπαίδευση πληροφορικής είναι λιγότερο συχνή στο δημόσιο σχολείο. 

Η θέσπιση της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Πληροφορικής ήταν μια πρωτοβουλία που στόχευε να κάνει τον προγραμματισμό και την εκμάθηση συγγραφής κώδικα προσιτή διαδικασία σε όλους. Στόχος της ΕΕ σε πρώτη φάση ήταν να ενθαρρύνει το 50% των σχολείων στην Ευρώπη να συμμετέχουν στη δράση. Πλέον η δράση τείνει να γίνει κίνημα ενώ πρωτοβουλίες αναλαμβάνονται τόσο από δημόσιους όσο και από ιδιωτικούς φορείς. 

Ωστόσο το χάσμα δεξιοτήτων δεν είναι εύκολο να εξαλειφθεί. Απαιτεί περισσότερες δράσεις και μεγαλύτερη κινητοποίηση σε μια εποχή που οι τεχνολογίες εξελίσσονται ραγδαία και η αυτοματοποίηση και η τεχνητή νοημοσύνη ενσωματώνονται ολοένα περισσότερο στις επιχειρηματικές λειτουργίες αλλάζοντας το περιβάλλον εργασίας. Μάλιστα η πανδημία επιταχύνει τις αλλαγές και κάνει πιο επιτακτική την ανάγκη για δράσεις που θα καλύψουν τα κενά. Κλειδί για την επόμενη μέρα είναι οι συνεργασίες. 

Από το κέντρο έρευνας της Interamerican για τον χρηματοοικονομικό αλφαβητισμό της γενιάς Ζ, σε συνέχεια της αύξησης της πολυπλοκότητας στο χρηματοοικονομικό περιβάλλον λόγω της οικονομικής κρίσης και των νέων τάσεων όπως το fintech, μέχρι το “Ψηφιακό Σχολείο για Όλους” του Ιδρύματος Μποδοσάκη και τις “Ψηφιακές Ακαδημίες” της Eurolife οι συνεργασίες είναι αυτές που μεγεθύνουν τον κοινωνικό αντίκτυπο των πρωτοβουλιών.

Εurolife FFH – Cyber Security International Institute

Ενδεικτικά σημειώνουμε ότι στο πλαίσιο του προγράμματος εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της η Eurolife FFH συνεργάζεται με το Cyber Security International Institute με σκοπό την εκπαίδευση παιδιών και ενηλίκων από ολόκληρη τη χώρα σε θέματα που αφορούν τη χρήση του διαδικτύου, την ασφαλή πλοήγηση σε αυτό, καθώς και την εξοικείωσή τους με τις νέες τεχνολογίες. 

Μέσω της δωρεάς της Eurolife FFH, η επιστημονική ομάδα του CSIi έχει σχεδιάσει ένα πολύπλευρο πρόγραμμα εκπαιδεύσεων, το οποίο χωρίζεται σε τρεις Ψηφιακές Ακαδημίες πανελλαδικής εμβέλειας, με την κάθε μία να απευθύνεται σε διαφορετική ομάδα συμμετεχόντων:

  • Ψηφιακή Ακαδημία: Parent Edition
  • Ψηφιακή Ακαδημία: Student Edition
  • Ψηφιακή Ακαδημία: Travel Edition

Κοινός τους παρονομαστής είναι η χρήση του διαδικτύου, η προστασία από κυβερνοκινδύνους, η ασφάλεια κατά την εργασία και την περιήγηση σε αυτό, καθώς και η γνωριμία με τις απεριόριστες δυνατότητες που προσφέρει για προσωπική ανάπτυξη και εξέλιξη. 

Ειδικότερα η Ψηφιακή Ακαδημία: Student Edition, θα λειτουργεί με μηνιαίους κύκλους εκπαίδευσης, διάρκειας 16 ωρών ο καθένας, και θα αποτελείται από δυο εκπαιδευτικά τμήματα των 200 ατόμων. Η έναρξή της έχει προγραμματιστεί για τον προσεχή Σεπτέμβριο. Με την ολοκλήρωσή της, όλοι οι μαθητές θα συμμετάσχουν σε Hackathon, η θεματολογία του οποίου θα κινείται πάνω στα όσα διδάχθηκαν κατά τη διάρκειά της. Τα παιδιά θα έχουν με αυτόν τον τρόπο την ευκαιρία να δοκιμάσουν τις γνώσεις που απέκτησαν από την Ακαδημία, να προκαλέσουν τη φαντασία τους και να εξασκήσουν πρακτικά τις δεξιότητές τους, δημιουργώντας κάτι δικό τους. Παράλληλα, θα έχουν τη δυνατότητα να δουν τα projects άλλων συμμετεχόντων, να συζητήσουν μεταξύ τους και να ανταλλάξουν ιδέες. 

Σύμφωνα με τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της Eurolife FFH, Αλέξανδρο Σαρρηγεωργίου, ένας από τους πυλώνες δράσης του προγράμματος εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της εταιρείας είναι να διευκολύνει την πρόσβαση των ανθρώπων στη γνώση και την εκπαίδευση. Γι’ αυτό και επενδύει συστηματικά σε δραστηριότητες που μπορούν να φτάσουν σε κάθε σημείο της Ελλάδας. Αυτή είναι η βάση της συνεργασίας με το Cyber Security International Institute, έναν οργανισμό με εμπειρία και γνώση στην ασφαλή χρήση του διαδικτύου και των νέων τεχνολογιών.

Από την πλευρά του ο Εμμανουήλ Σφακιανάκης, Πρόεδρος του Cyber Security International Institute, επισημαίνει ότι το πρόγραμμα θα βρεθεί ακόμη και σε ακριτικά σημεία, όπου οι εξειδικευμένοι επιστήμονες της ομάδας του θα ενημερώσουν τους κατοίκους για το διαδίκτυο, τα οφέλη του, αλλά και τους κινδύνους κατά την περιήγηση σε αυτό. 

“Ψηφιακό Σχολείο για Όλους” 

Ένα άλλο παράδειγμα είναι το πρόγραμμα “Ψηφιακό Σχολείο για Όλους” του Ιδρύματος Μποδοσάκη, το οποίο χάρης στη συνεισφορά των εταιρειών Public – MediaMarkt, ΕΥΔΑΠ, Eurobank, MYTILINEOS, BCG και μεμονωμένων δωρητών πρόσφερε ήδη 3.150 tablets σε δημόσια σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της χώρας, προς διάθεση, μέσω των σχολικών μονάδων, στους μαθητές που τα έχουν ανάγκη. 

Η παράδοση των tablets οργανώνεται από το Ίδρυμα Μποδοσάκη, και η επιλογή των σχολείων πραγματοποιείται με υπόδειξη του Υπουργείου Παιδείας, σύμφωνα με τις καταγεγραμμένες ανάγκες. Η συγκεκριμένη δωρεά αποτελεί το πρώτο στάδιο του προγράμματος “Ψηφιακό Σχολείο για Όλους” και ανταποκρίνεται στην πρόσκληση του Υπουργείου Παιδείας για ενίσχυση των εκπαιδευτικών δομών της χώρας με τεχνολογικό εξοπλισμό. Στοχεύει στην ενίσχυση της δυνατότητας πρόσβασης στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση από όλους τους μαθητές, αλλά και πιο μακροπρόθεσμα, στην εμβάθυνση των ψηφιακών δεξιοτήτων της μαθητικής κοινότητας. Το επόμενο στάδιο του προγράμματος θα υλοποιηθεί μέσω των τακτικών δωρεών του Ιδρύματος Μποδοσάκη προς τα σχολεία της χώρας ενισχύοντας περαιτέρω τις ψηφιακές δυνατότητές τους.  

Οι συνεργασίες κοινωνικού αντίκτυπου

Η Χαρά Τασόγλου, Επικεφαλής Επικοινωνίας και Ανάπτυξης, Ίδρυμα Μποδοσάκη, σημειώνει χαρακτηριστικά στο csrindex: “Δρούμε ως κοινωφελές Ίδρυμα, αλλά και ως καταλύτης ευρύτερων συνεργασιών κοινωνικού αντικτύπου με επίκεντρο τον άνθρωπο. Η πανδημία δεν αποτέλεσε εξαίρεση. Συμπράξαμε με στόχο το μέγιστο κοινό καλό, με εταιρείες με σταθερή δέσμευση στην κοινωνική προσφορά και με άλλα Ιδρύματα. Η εποχή καλεί επιτακτικά για συνεργασίες φορέων και επιχειρήσεων με επίκεντρο τον άνθρωπο”.

Ας σημειωθεί ότι από την ίδρυσή του ως σήμερα το Ίδρυμα Μποδοσάκη έχει διαθέσει περισσότερα από 450 εκατομμύρια ευρώ για την εκπλήρωση των σκοπών του. Οι δωρεές που πραγματοποιεί από το 1973 υπηρετούν το όραμά του για μια κοινωνία ίσων ευκαιριών με δυνατότητες και προοπτική για όλους και αντικατοπτρίζουν τις 4 στρατηγικές προτεραιότητες του Ιδρύματος:

  • την προαγωγή της παιδείας
  • την αναβάθμιση της υγείας
  • την ενδυνάμωση της κοινωνίας των πολιτών
  • την προστασία του περιβάλλοντος

Πέραν όμως των δικών του πόρων και πρωτοβουλιών για την αντιμετώπιση των συνεπειών της πανδημίας το Ίδρυμα Μποδοσάκη ενώνει τις δυνάμεις του με εταιρείες και άλλα ιδρύματα με κοινές προτεραιότητες, με στόχο το μέγιστο κοινωνικό αντίκτυπο. Ενδεικτικά αναφέρονται ορισμένες συνεργασίες με εταιρείες και άλλα Ιδρύματα:

  • Το Ίδρυμα Μποδοσάκη με την υποστήριξη του Ιδρύματος της Coca-Cola (The Coca-Cola Foundation) και της Coca-Cola στην Ελλάδα (Coca-Cola Hellas και Coca-Cola Τρία Έψιλον) υποστήριξαν το Εθνικό Σύστημα Υγείας με δημιουργία 3 νέων, πλήρως εξοπλισμένων θέσεων ΜΕΘ και αντιδραστηρίων για τη διενέργεια 12.000 τεστ κορωνοϊού. Επιπρόσθετα, υποστήριξαν το πρόγραμμα “Βοήθεια στο Σπίτι plus” του Δήμου Αθηναίων συμβάλλοντας στην κάλυψη των αναγκών χιλιάδων συνανθρώπων μας που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες.
  • Το πρόγραμμα “Βοήθεια στο Σπίτι plus” του Δήμου Αθηναίων υποστηρίχθηκε και μέσα από την συνεργασία του Ιδρύματος με την εταιρεία Accenture που διοργάνωσε crowdfunding καμπάνια για τους εργαζομένους της και τα δίκτυά τους

Η επόμενη μέρα φέρνει μια νέα συνεργασία του Ιδρύματος Μποδοσάκη με την Coca-Cola στην Ελλάδα. Το ίδρυμα συμμετέχει στον σχεδιασμό και την υλοποίηση του προγράμματος Future Loading της Coca-Cola, μίας κοινωνικής πρωτοβουλίας για τις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου καφεστίασης και φιλοξενίας (Ho.Re.Ca) με στόχο να τις βοηθήσει να ανταποκριθούν επιτυχώς στη νέα πραγματικότητα μετά την πανδημία. Οι επωφελούμενες επιχειρήσεις θα έχουν την ευκαιρία να εναρμονιστούν με τα νέα ζητούμενα που απαιτούν επενδύσεις και τεχνογνωσία, να απαντήσουν στις προκλήσεις του σήμερα με σεβασμό στο περιβάλλον και να λάβουν τα απαραίτητα εργαλεία που θα οδηγήσουν στην ενίσχυση της επισκεψιμότητας και της εμπιστοσύνης των πελατών τους.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΑΠΟΨΕΙΣ