Connect with us

Ανά Κλάδο

Enterprises Shipping and Trading S.A and CSR

enterprises-shipping

Η Enterprises Shipping and Trading S.A. πιστεύει ότι η προώθηση της επιχειρηματικής ηθικής, της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και της Εταιρικής Διακυβέρνησης εκτός από το να αποτελεί ηθική της υποχρέωση συνιστά επιπρόσθετα, καλή επιχειρηματική λογική. Η εταιρία καταδεικνύει έντονα την Εταιρικής της Κοινωνική Ευθύνη την τελευταία δεκαετία και οι συνεργάτες, πελάτες και εργαζόμενοί της έχουν στηρίξει τις δράσεις της όλα αυτά τα χρόνια.

Τα οφέλη που προκύπτουν από την ΕΚΕ της εταιρίας είναι:

• Η διάδοση της καλής φήμης της εταιρείας

• Η ανάπτυξη ενός ακόμη καλύτερου ονόματος στην αγορά ως εργοδότης

• Η αύξηση της αφοσίωσης των εργαζομένων

• Η αύξηση της αξίας όλων των ενδιαφερόμενων μερών

• Η μείωση των κινδύνων που αφορούν εγκληματικές πράξεις

Η εταιρία έχει καθιερώσει έναν Κώδικα Δεοντολογίας που έχει δημιουργηθεί για να συμβάλει στην αειφόρο ανάπτυξη της εταιρείας. Ο κώδικας αυτός Δεοντολογίας περιλαμβάνει:

• Ενδιαφέρον για το φυσικό περιβάλλον

• Ενδιαφέρον για την κοινωνία

• Ενδιαφέρον για τους εργαζόμενους

• Ενδιαφέρον για τους πελάτες

• Ενδιαφέρον για την επιχειρηματική ηθική

• Ενδιαφέρον για την ευρεία κοινότητα

Θέματα της χρηστής εταιρικής διακυβέρνησης βρίσκονται στην πρώτη γραμμή προτεραιοτήτων του Διοικητικού Συμβουλίου και της Διοίκησης της εταιρείας.

H ENTERPRISES SHIPPING AND TRADING SA, συμφερόντων του κ. Βίκτωρα Ρέστη, έγινε η πρώτη ναυτιλιακή εταιρεία στην Ελλάδα η οποία πιστοποιήθηκε για τις επιδόσεις της, με το διεθνές ISO 26000, το οποίο είναι το πρώτο παγκοσμίως πρότυπο για την Κοινωνική Ευθύνη.

Ο Bureau Veritas Ελλάδας αξιολόγησε και επικύρωσε το επιχειρησιακό σύστημα που ακολουθεί η εταιρεία σύμφωνα με το CAP 26000, λαμβάνοντας υπόψη τέσσερα θεμελιώδη κριτήρια:
– Την ενσωμάτωση της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης,
– τη συμμετοχή των ενδιαφερόμενων φορέων,
– την επικοινωνία και τη διαφάνεια,
– τα αποτελέσματα και την πρόοδό της.

Στην ENTERPRISES SHIPPING AND TRADING SA, η ανάγκη για αξιόπιστες επιχειρηματικές πρακτικές που καταδεικνύουν την απόδοση Κοινωνικής Ευθύνης, καθώς και την επίτευξη εξαιρετικών αποτελεσμάτων, είναι σαφέστατη. Για να ανταποκριθεί λοιπόν, σε αυτές τις επιχειρηματικές προκλήσεις και να συμβάλλει προς την αειφόρο ανάπτυξη σχετικά με θέματα περιβαλλοντικά, με θέματα διακυβέρνησης αλλά και κοινωνικά και κυρίως με θέληση να επικεντρώνεται όχι μόνο στο «τι παραδίδεται», αλλά περισσότερο για το «πώς παραδίδεται» έχει δεσμευτεί να ακολουθήσει, ημέρα με την ημέρα λειτουργίας της μια στρατηγική για να ανταποκριθεί στις προκλήσεις της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.

Η εταιρία μέσω της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, προωθεί την ασφάλεια, εξασφαλίζει την προστασία του περιβάλλοντος, τονίζει τη διαφάνεια στις επιχειρήσεις, υποστηρίζει τα ανθρώπινα δικαιώματα αλλά και τα εργασιακά και ενισχύει το κοινωνικό της προφίλ.

Όπως δήλωσε ο κ. Βίκτωρ Ρέστης, ο σκοπός αυτού του Προτύπου για την Κοινωνική Ευθύνη με το οποίο πιστοποιήθηκε η εταιρία, συνοψίζει όλα τα συναφή ζητήματα για την Αειφόρο Ανάπτυξη που αφορούν στο περιβάλλον, στη διακυβέρνηση και στις κοινωνικές πτυχές. Η ENTERPRISES SHIPPING AND TRADING SA δίνει έμφαση στις τρεις βασικές πτυχές των επιχειρήσεων της: Στην ασφάλεια στη θάλασσα, στη διαχείριση των πόρων του στόλου και των ανθρώπινων δικαιωμάτων, καθώς και στο κόστος διαχείρισης, τόσο για το δικό της στόλο, όσο και για το στόλο των πελατών της.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

11# Βιώσιμες πόλεις & Κοινότητες

Η Huawei ολοκληρώνει την προσφορά της για την στήριξη των πυρόπληκτων

Την έμπρακτη στήριξη της στην ελληνική κοινωνία και τους ανθρώπους που αποδεδειγμένα χρειάζονται κοινωνική αλληλεγγύη επιβεβαίωσε για μία ακόμα αφορά η Huawei, με την παράδοση ποσού ύψους €20.000 σε πυρόπληκτες οικογένειες της Αττικής.

Η Huawei, στο πλαίσιο του Προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (ΕΚΕ) της εταιρείας, ανταποκρίθηκε άμεσα στην πρωτοβουλία του ΣΕΒ για στήριξη των συμπολιτών μας που επλήγησαν από τις καταστροφικές πυρκαγιές στην Αττική το προηγούμενο καλοκαίρι.

Το συνολικό ποσό που συγκεντρώθηκε από τις εταιρείες – μέλη του ΣΕΒ προσέγγισε τα €400.000, με την προσφορά της Huawei να καλύπτει ένα σημαντικό μέρος αυτού.

O κος Άκης Σκέρτσος, Γενικός Διευθυντής του ΣΕΒ, ευχαρίστησε θερμά την Huawei και ανέφερε σχετικά: «Η Huawei, ήταν από την πρώτη στιγμή δίπλα στην πρωτοβουλία του ΣΕΒ, συμμετέχοντας σε όλες τις φάσεις αυτής της προσπάθειας που ολοκληρώθηκε την Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2019 με την προσφορά της ενίσχυσης σε 13 οικογένειες, που πληρούσαν συγκεκριμένα εισοδηματικά και κοινωνικά κριτήρια».

Ο κος Jacky Chen, Managing Director της Huawei Τεχνολογίες Ελλάδος, δήλωσε: «Στην Huawei στηρίζουμε ένθερμα ενέργειες κοινωνικής προσφοράς και είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι όπου μέσω του ετήσιου προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (ΕΚΕ) της εταιρείας είμαστε παρόντες σε σημαντικά θέματα της ελληνικής κοινωνίας που απαιτούν στήριξη και κοινωνική αλληλεγγύη. Με την ίδια αποτελεσματικότητα που επιτελούμε το επιχειρηματικό μας έργο θέλουμε να συνεισφέρουμε και στην κοινωνία, γιατί θεωρούμε τους δύο αυτούς τομείς αναπόσπαστους στο έργο μίας υπεύθυνης εταιρείας».

Περισσότερα

1# Μηδενική Φτώχεια

Η Anytime υποστηρίζει τον Ξενώνα Βρεφών των Παιδικών Χωριών SOS

Η Anytime, ακολουθώντας την κουλτούρα εταιρικής υπευθυνότητας που έχει αναπτύξει η INTERAMERICAN, προχώρησε σε μια ιδιαίτερη ενέργεια με σκοπό να ευαισθητοποιήσει τους πελάτες της και τους ακολούθους της στα social media.

Επισκέφθηκε τα Παιδικά Χωριά SOS, προσεγγίζοντας με ιδιαίτερη ευαισθησία και ενδιαφέρον τον Ξενώνα Βρεφών SOS στο Μαρούσι, προκειμένου να συναντήσει τους ανθρώπους του, που δίνουν τον καλύτερο εαυτό τους για τα παιδιά, ενώ παράλληλα θέλησε να «ξεναγήσει» ψηφιακά το κοινό στον ειδικά διαμορφωμένο, φιλόξενο χώρο του Ξενώνα.

Για τις ανάγκες αυτής της ξενάγησης, η Anytime δημιούργησε μια σειρά videos, στα οποία ο Ανδρέας Μποζώνης, Υπεύθυνος του Ξενώνα Βρεφών SOS και η Έλσα Σταθοπούλου, Διευθύντρια Επικοινωνίας και Εύρεσης Πόρων των Παιδικών Χωριών SOS, εξηγούν την αποστολή τους και μιλούν για τα παιδιά που φιλοξενούνται στον Ξενώνα. Οι άνθρωποι του οργανισμού μιλούν, ακόμη, για τα θέματα και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν, καθώς και για την προσπάθεια δημιουργίας μιας ομαλής συνέχειας με προοπτική στη ζωή των παιδιών.

Επιπλέον, σε συνέχεια της έμπρακτης και μακρόχρονης υποστήριξης της INTERAMERICAN στα Παιδικά Χωριά SOS, η Anytime για ακόμη μια χρονιά προσέφερε 10.000 ευρώ στον οργανισμό για τις ανάγκες ηλεκτροδότησης και θέρμανσης του Ξενώνα Βρεφών.

O Ξενώνας Βρεφών SOS στο Μαρούσι Αττικής είναι ένα πρόγραμμα αποκατάστασης και θεραπείας βρεφών και παιδιών ως 5 ετών, που έχουν υποστεί κακοποίηση ή σοβαρή παραμέληση ή έχουν εγκαταλειφθεί στα μαιευτήρια. Σκοπός της λειτουργίας του Ξενώνα είναι η άμεση προστασία των παιδιών προσφέροντάς τους ένα ασφαλές σπίτι, καθώς και η υποστήριξη των βιολογικών οικογενειών τους με στόχο την ασφαλή επιστροφή των παιδιών σε αυτές. Στην περίπτωση που αυτό δεν είναι εφικτό, ο Ξενώνας φροντίζει για την επιλογή, την εκπαίδευση και την υποστήριξη αναδόχων οικογενειών που θα αναλάβουν τη φροντίδα των παιδιών.

Η Anytime καλεί τους ακολούθους της στα social media να ενισχύσουν με την επικοινωνία τους αυτή την ενέργεια, στηρίζοντας έμπρακτα τα Παιδικά Χωριά SOS με την αποστολή ενός SMS ή καλώντας σε συγκεκριμένο τηλεφωνικό αριθμό.

Παιδικά Χωριά SOS

Περισσότερα

10# Λιγότερες Ανισότητες

H ΜΕΒΓΑΛ στηρίζει τα παιδιά της Χ.Α.Ν.Θ.

Για τη συνδρομή της στο κοινωνικό έργο της Χ.Α.Ν.Θ. τιμήθηκε η ΜΕΒΓΑΛ, σε μία εκδήλωση που η Αδελφότητα διοργάνωσε στο θέατρο ΑΥΛΑΙΑ στη Θεσσαλονίκη, με στόχο να παρουσιάσει έναν απολογισμό των προγραμμάτων κοινωνικής προφοράς που υλοποιεί και να τιμήσει τους χορηγούς που το στηρίζουν.

Η ΜΕΒΓΑΛ, εδώ και δύο χρόνια, έχει σταθερή χορηγική συνεργασία με τη Χ.Α.Ν.Θ., τόσο στον αθλητικό τομέα όσο και στις εκπαιδευτικές της δραστηριότητες. Στα πλαίσια δράσεων εταιρικής κοινωνικές ευθύνης που η εταιρεία εφαρμόζει, συμμετέχει ενεργά στο πολυδιάστατο κοινωνικό έργο της Χ.Α.Ν.Θ., με πολλούς τρόπους.

Η εταιρεία χορηγεί τα γνωστά για την υψηλή τους ποιότητα και διατροφική αξία φρέσκα γαλακτοκομικά προϊόντα της (γάλα, γιαούρτι, τυροκομικά) και με αυτόν τον τρόπο καλύπτει πλήρως τις ανάγκες όλων των παιδιών του Παιδικού Σταθμού και του Νηπιαγωγείου της Χ.Α.Ν.Θ., με αποκλειστικό μέλημα τη σωστή διατροφή τους.

Παράλληλα η ΜΕΒΓΑΛ είναι πολύτιμος αρωγός και συμπαραστάτης του Τομέα Αθλητισμού της Χ.Α.Ν.Θ. με το αγαπημένο σοκολατούχο «Topino», καθώς ενισχύει τις αγωνιστικές δραστηριότητες όλων των τμημάτων υποδομής που λειτουργούν. Η συνεργασία ΜΕΒΓΑΛ – Χ.Α.Ν.Θ. θα συνεχιστεί σε όλη της διάρκεια της εκπαιδευτικής και αγωνιστικής χρονιάς 2018-2019, τόσο με τη χορηγική υποστήριξη των Ακαδημιών Μπάσκετ, Βόλεϊ και Χάντμπολ της Χ.Α.Ν.Θ., όσο και με την προσφορά προϊόντων για τα παιδιά προσχολικής ηλικίας του Παιδικού Σταθμού και Νηπιαγωγείου.

Η Αντιπρόεδρος & Δ/νουσα Σύμβουλος της ΜΕΒΓΑΛ, κα Μαίρη Χατζάκου, παραλαμβάνοντας το βραβείο τόνισε πως η ΜΕΒΓΑΛ, ως εταιρεία τροφίμων που ανήκουν στην κατηγορία της υγιεινής διατροφής, δίνει προτεραιότητα σε δραστηριότητες που προάγουν τον αθλητισμό και την ευζωία, και στηρίζει δράσεις που αφορούν το παιδί και την οικογένεια.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ