Connect with us

Τηλεπικοινωνίες

Έως 22/4 οι δηλώσεις συμμετοχής στο COSMOTE HACKATHON

Λίγες μέρες απομένουν ακόμα για δηλώσεις συμμετοχής στο μαραθώνιο διαγωνισμό καινοτομίας και τεχνολογίας COSMOTE HACKATHON, μέσα από το cosmotehackathon.gr.

Η COSMOTE, αναζητώντας τις ιδέες που θα κάνουν τον κόσμο μας καλύτερο, διοργανώνει για δεύτερη χρονιά το COSMOTE HACKATHON, που απευθύνεται σε ανθρώπους που ειδικεύονται σε θέματα προγραμματισμού, design, επικοινωνίας και επιχειρηματικότητας και έχουν ως κοινό παρονομαστή το ταλέντο και το πάθος τους για την καινοτομία.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή ατομικά ή σε ομάδες 2-5 ατόμων έως τις 22 Απριλίου. Αξιοποιώντας όλες τις διαθέσιμες νέες τεχνολογίες, καλούνται να παρουσιάσουν μια ολοκληρωμένη, φιλική προς το χρήστη, τεχνολογική λύση-πρότυπο που μπορεί να βελτιώσει την καθημερινότητα στη νέα ψηφιακή εποχή.

Ειδική επιτροπή θα αναδείξει τρεις νικήτριες ομάδες. Η 1η ομάδα θα λάβει χρηματικό έπαθλο ύψους 10.000 ευρώ, η 2η ομάδα 5.000 ευρώ και η 3η ομάδα 2.500 ευρώ. Επιπλέον, το Κέντρο Στήριξης Επιχειρηματικότητας και Καινοτομίας (ACEin) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών θα προσφέρει σε δύο ομάδες δωρεάν φιλοξενία, συστηματική καθοδήγηση (coaching) και συμβουλευτικές υπηρεσίες διάρκειας 6 μηνών.

Το COSMOTE HACKATHON υλοποιείται σε συνεργασία με το Κέντρο Στήριξης Επιχειρηματικότητας και Καινοτομίας (ACEin) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, με την υποστήριξη της ΓΕΡΜΑΝΟΣ και χορηγό επικοινωνίας την COSMOTE TV.

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Τηλεπικοινωνίες

Όμιλος ΟΤΕ: Αποκαθίστανται τα δίκτυα στις πυρόπληκτες περιοχές

Προχωρούν με εντατικούς ρυθμούς οι εργασίες αποκατάστασης των τηλεπικοινωνιακών υποδομών του Ομίλου ΟΤΕ στις περιοχές που επλήγησαν από τις καταστροφικές πυρκαγιές σε Ανατολική και Δυτική Αττική.

Η πλήρης λειτουργία του δικτύου κινητής COSMOTE έχει επιτευχθεί ήδη από την Τρίτη 24/7, λίγες μόλις ώρες μετά τις καταστροφικές πυρκαγιές, ενώ και τα δίκτυα σταθερής αποκαθίστανται σταδιακά. Ενδεικτικά, στην περιοχή Ραφήνας-Πικερμίου έχει ήδη αποκατασταθεί/αντικατασταθεί το 56% των καμένων στύλων και καλωδίων δικτύου πρόσβασης. Το αντίστοιχο ποσοστό στην περιοχή του N. Βουτζά ξεπερνά το 30%. Επιπλέον, έχει αποκατασταθεί το ακραίο εναέριο δίκτυο στην περιοχή Νταού Πεντέλης. Επίσης, έχει επιδιορθωθεί το 65% των δηλωμένων από τους πελάτες ΟΤΕ βλαβών στο N. Βουτζά και το 44% σε Ραφήνα-Πικέρμι.

Από την πρώτη στιγμή μεγάλος αριθμός συνεργείων και τεχνικών του Ομίλου ΟΤΕ εργάζονται εντατικά για την όσο το δυνατόν συντομότερη αποκατάσταση των ζημιών στα δίκτυα σταθερής, ενώ ενισχύονται συνεχώς τα συνεργεία και από περιοχές εκτός Αττικής. Το έργο του ΟΤΕ δυσχεραίνεται από τη μεγάλη πολυπλοκότητα της αποκατάστασης (κολώνες, καλώδια, ΚΑΦΑΟ, boxes, συνδέσεις), αλλά και από το μεγάλο εύρος των ζημιών: εκτιμάται ότι έχουν καταστραφεί συνολικά πάνω από 1.700 κολώνες του ΟΤΕ και πάνω από 110.000 μέτρα καλωδίων. Τέλος, σημειώνεται ότι κάποιες από τις καμπίνες (ΚΑΦΑΟ) που δεν έχουν καεί, δεν είναι λειτουργικές, καθώς δεν ηλεκτροδοτούνται λόγω ζημιών στο δίκτυο του ΔΕΔΔΗΕ.

Κάλυψη των αναγκών επικοινωνίας

Για να καλύψει τις αυξημένες ανάγκες επικοινωνίας των συνδρομητών κινητής τις δύσκολες αυτές στιγμές, η COSMOTE προσέφερε δωρεάν στους πληγέντες συνδρομητές κινητής – συμβολαίου, καρτοσυμβολαίου και καρτοκινητής:

1.500 λεπτά ομιλίας προς όλα τα εθνικά δίκτυα, για 7 ημέρες.

1GB για χρήση internet, για 5 ημέρες.

Για συνδρομητές στις περιοχές Ραφήνας, Νέας Μάκρης και Μαραθώνα, τα δωρεάν πακέτα ενεργοποιούνται εκ νέου διαδοχικά μέχρι 31/8 και οι δικαιούχοι ενημερώνονται μέσω SMS.

Σε ό,τι αφορά τους πελάτες σταθερής, από την πρώτη στιγμή και μέχρι την πλήρη αποκατάσταση του δικτύου, ο Όμιλος ΟΤΕ έχει μεριμνήσει για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση και κάλυψη των αναγκών επικοινωνίας των πελατών αξιοποιώντας τις δυνατότητες που προσφέρει η κινητή τηλεφωνία, με τις ακόλουθες ενέργειες:

Προτεραιότητα στην Εξυπηρέτηση: Οι πελάτες σταθερής από πυρόπληκτες περιοχές που καλούν το 13888 εξυπηρετούνται με προτεραιότητα.

Σε περίπτωση δήλωσης βλάβης/τεχνικού θέματος για σύνδεση σταθερής τηλεφωνίας & internet στο 13888, παρέχονται στον πελάτη:

Δωρεάν εκτροπή των εισερχόμενων κλήσεων στο κινητό ή άλλο σταθερό τηλέφωνο του πελάτη, για να μην χάνει κλήσεις

Δωρεάν 10GB για 1 μήνα στο COSMOTE κινητό του (εφόσον διαθέτει)

500 λεπτά ομιλίας προς όλους για 7 ημέρες στο COSMOTE κινητό του (εφόσον διαθέτει)

Εφόσον οι ανάγκες για internet δεν καλυφθούν μέσω κινητού COSMOTE, υπάρχει δυνατότητα παροχής δωρεάν USB stick με κάρτα SIM και ενσωματωμένα GB.

Τα παραπάνω θα παρέχονται δωρεάν μέχρι την πλήρη αποκατάσταση του δικτύου σταθερής.

Επίσης, στο ίδιο πλαίσιο:

Τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ στις περιοχές που έχουν πληγεί, διαθέτουν δωρεάν συσκευές κινητής τηλεφωνίας, κάρτες SIM καρτοκινητής με ενσωματωμένο χρόνο ομιλίας αξίας €10 και δωρεάν αντικατάσταση καρτών SIM. Επίσης, συνεργάτες των καταστημάτων επισκέφθηκαν σημεία συγκέντρωσης και περισυλλογής τροφίμων και λοιπών ειδών πρώτης ανάγκης, και παρείχαν και εκεί μπαταρίες, powerbanks, φακούς και κινητά τηλέφωνα.

Για να διευκολύνει την επικοινωνία, ο Όμιλος ΟΤΕ έχει διαθέσει τα καρτοτηλέφωνα της περιοχής για δωρεάν κλήσεις προς αστικά, υπεραστικά και κινητά έως 31/8.

Αναστολή έκδοσης λογαριασμών / φραγών

Για να διασφαλίσει ότι οι πελάτες δε θα χρεωθούν για χρονικό διάστημα που δεν παρέχονται υπηρεσίες λόγω βλαβών του δικτύου σταθερής, ο Όμιλος ΟΤΕ ανέστειλε την έκδοση λογαριασμών που σχετίζονται με αυτές, μέχρι και τις 16/9/2018.

Για όλες τις συνδέσεις COSMOTE σταθερής, κινητής και τηλεόρασης στις πληγείσες περιοχές, εφαρμόζεται αναστολή κάθε διαδικασίας για -οριστική ή προσωρινή- φραγή μέχρι και τις 24/9/18. Παράλληλα, ο Όμιλος ΟΤΕ επανασυνδέει άμεσα και ατελώς κάθε πελάτη, ακόμα και αν δεν έχει πληρώσει.

Επιπλέον διευκολύνσεις

Δυνατότητα κατάργησης των υπηρεσιών σταθερής χωρίς πληρωμή προηγούμενης ή τρέχουσας οφειλής για όσους προσκομίζουν πιστοποιητικό ακαταλληλότητας του κτιρίου τους.

Δυνατότητα μεταφοράς τηλεφωνικής γραμμής σε άλλη διεύθυνση, χωρίς χρέωση τέλους μεταφοράς.

Σε περιπτώσεις βλάβης σε εξοπλισμό σταθερού Internet ή COSMOTE TV παρέχεται, μετά από σχετικό αίτημα πελάτη, δωρεάν αντικατάσταση εξοπλισμού ή/και δωρεάν επίσκεψη εξουσιοδοτημένου τεχνικού εγκαταστάσεων COSMOTE TV για αποκατάσταση του προβλήματος.

Περισσότερα

Τηλεπικοινωνίες

2.500 επιχειρήσεις στην ψηφιακή εποχή με το #GrowYourBusiness

2.500 επιχειρήσεις και ελεύθεροι επαγγελματίες, σε 10 πόλεις σε όλη την Ελλάδα, παρακολούθησαν τον τελευταίο χρόνο το #GrowYourBusiness – Digital Training, από την COSMOTE σε συνεργασία με την ΟΤΕAcademy, και έμαθαν να αξιοποιούν τα σύγχρονα τεχνολογικά εργαλεία και τις δυνατότητες των ψηφιακών τεχνολογιών.

Τα δωρεάν εκπαιδευτικά σεμινάρια πραγματοποιήθηκαν σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Ιωάννινα, Λάρισα, Ηράκλειο, Λαμία, Ξάνθη, Ρόδο, Καλαμάτα, ενώ οι ενδιαφερόμενοι είχαν την ευκαιρία να τα παρακολουθήσουν και μέσω live streaming. Στα σεμινάρια συμμετείχαν επιχειρήσεις από τομείς, όπως το εμπόριο, την εστίαση, τον τουρισμό και την παροχή υπηρεσιών.

Η COSMOTE συνεχίζει να είναι δίπλα στους μικρομεσαίους επιχειρηματίες, προγραμματίζοντας νέες δράσεις και στο μέλλον με στόχο την ανάπτυξη των επιχειρήσεων με την αξιοποίηση της τεχνολογίας. Οι επιχειρήσεις και οι επαγγελματίες εισέρχονται στον κόσμο των σύγχρονων λύσεων και στην χρήση νέων τεχνολογιών, που οδηγούν στην καλύτερη παροχή υπηρεσιών στους πελάτες με το χαμηλότερο δυνατό κόστος.

«Η συμμετοχή στα εκπαιδευτικά προγράμματα του #GrowYourBusiness ξεπέρασε κάθε προσδοκία. Σε όλες τις πόλεις που επισκεφτήκαμε, δεχτήκαμε ιδιαίτερα θερμή υποδοχή, το κοινό έδειξε μεγάλη ανταπόκριση στο κάλεσμά μας και είχε ενεργή συμμετοχή στα σεμινάρια. Αυτό όμως που είχε τη μεγαλύτερη αξία για εμάς, ήταν το αίσθημα αλλαγής πλεύσης που εισπράξαμε από τους επιχειρηματίες που συμμετείχαν, οι οποίοι έφυγαν με όρεξη, έμπνευση, αισιοδοξία και κυρίως διάθεση να αξιοποιήσουν τα σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία στις επιχειρήσεις τους. Μέσα από την εκπαίδευση στην χρήση νέων τεχνολογιών ενισχύεται η θέση τους στην εγχώρια και διεθνή αγορά. Με την τεχνολογία φτιάχνουμε ένα κόσμο, καλύτερο για όλους», δήλωσε σχετικά ο Διευθυντής Εnterprise & Business Marketing Ομίλου ΟΤΕ, Θάνος Φαλάγγας.

Περισσότερα

Τηλεπικοινωνίες

OTE: Διαθέτει κεντρικό κτίριο στη Ραφήνα

Την έμπρακτή βοήθειά του στους ανθρώπους που έχουν πληγεί από τις καταστροφικές πυρκαγιές προσφέρει ο Όμιλος ΟΤΕ, διαθέτοντας στον Δήμο Ραφήνας–Πικερμίου κτίριο 400m2.

Το κτίριο βρίσκεται στο κέντρο της Ραφήνας (Λεωφ. Αλ. Φλέμινγκ 1 & Βασ. Γεωργίου Β΄ 17) και θα χρησιμοποιηθεί από τον Δήμο ως Κέντρο Συλλογής και Διανομής τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης, για τη στήριξη και ανακούφιση των πληγέντων. Η υποδομή έχει εξοπλιστεί με τηλεφωνικό κέντρο και internet. Τηλέφωνο επικοινωνίας κοινού: 22940 22202.

Επιπλέον, για την κάλυψη των έκτακτων αναγκών για αίμα, ο Όμιλος ΟΤΕ, μέσω του Προγράμματος Εθελοντικής Αιμοδοσίας, έχει θέσει, από την πρώτη στιγμή, στη διάθεση των Γενικών Νοσοκομείων Αττικής – ΣΙΣΜΑΝΟΓΛΕΙΟ, ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ «ΘΡΙΑΣΙΟ» και «Η ΕΛΠΙΣ» – φιάλες αίματος  από την Τράπεζα Αίματος των ανθρώπων του Ομίλου, μια από τις μεγαλύτερες και παλαιότερες εταιρικές τράπεζες αίματος στην Ελλάδα.

Ο Όμιλος ΟΤΕ και οι άνθρωποί του θα συνεχίσουν να προσφέρουν, με όποιο τρόπο μπορούν, τη στήριξή τους στους ανθρώπους που έχουν πληγεί από τις καταστροφικές πυρκαγιές.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ