Connect with us

9# Βιομηχανία, Καινοτομία & Υποδομές

Επένδυση 8,7 εκατ. ευρώ του Ομίλου Coca-Cola HBC από τον Όμιλο ΟΤΕ

Τις υπηρεσίες υποστήριξης σε θέματα πληροφορικής για 19 χώρες, ανέθεσε η Coca-Cola HBC στον Όμιλο ΟΤΕ.

Πρόκειται για μια νέα επένδυση του Ομίλου Coca-Cola HBC στην Ελλάδα, ύψους 8,7 εκατομμυρίων ευρώ, που διασφαλίζει την αδιάλειπτη επιχειρησιακή της λειτουργία και δημιουργεί πάνω από 80 νέες θέσεις εργασίας, στον τομέα της Πληροφορικής. Είναι το 3ο έργο ICT που υλοποιεί ο Όμιλος ΟΤΕ για την Coca-Cola HBC και το πιο σύνθετο στον τομέα των υπηρεσιών τεχνικής υποστήριξης που έχει αναλάβει.

Οι υπηρεσίες υποστήριξης συστημάτων Πληροφορικής θα παρέχονται από τον Όμιλο ΟΤΕ σε 26.000 χρήστες της Coca-Cola HBC,σε 19 χώρες, (Ελλάδα, Κύπρος, Βουλγαρία, Βόρεια Ιρλανδία, Ιρλανδία, Ρουμανία, Ελβετία, Ιταλία, Αυστρία, Σλοβενία, Βοσνία, Κροατία, Νιγηρία, Σερβία, Ουγγαρία, Πολωνία, Τσεχία, Σλοβακία, FYROM) 24 ώρες την ημέρα, 365 ημέρες το χρόνο και στη μητρική τους γλώσσα, εξασφαλίζοντας έτσι την αποτελεσματική διαχείριση και επίλυση θεμάτων σε όλα τα εταιρικά πληροφοριακά συστήματα (Ordering, CRM, ERP, HR, κ.α.). Οι υπηρεσίες παρέχονται ήδη σε 8 από τις 19 χώρες.

Με αφορμή τη νέα επένδυση στην τεχνολογία, η Γιώτα Λαμπροπούλου, Group Business Solutions & Systems Manager, Coca-Cola HBC με ευθύνη για 13 χώρες, σημείωσε: «Είμαστε περήφανοι που φέραμε στην Ελλάδα μια ακόμα στρατηγική επένδυση και που ο Όμιλος μας, η Coca-Cola HBC, επιλέγει την Ελλάδα και τον Όμιλο ΟΤΕ για την τρίτη κατά σειρά, μεγάλης κλίμακας επένδυση τεχνολογίας τα τελευταία τρία χρόνια. Συνολικά, οι επενδύσεις του Ομίλου Coca-Cola HBC σε υπηρεσίες τεχνολογίας στην Ελλάδα από το 2015 ανέρχονται σε 57 εκατομμύρια ευρώ και έχουν πολλαπλό όφελος για τη χώρα: κομβικός ρόλος σε υπηρεσίες υψηλής προστιθέμενης αξίας στην ευρύτερη περιοχή και συμβολή στην απασχόληση των νέων, ταλαντούχων ανθρώπων, ώστε να συνεχίσουν να εργάζονται στον τόπο τους».

«Οι υπηρεσίες υποστήριξης IT είναι το τρίτο μεγάλο έργο τεχνολογίας που αναλαμβάνουμε για την Coca-Cola HBC και το πρώτο έργο τεχνικής υποστήριξης τόσο μεγάλης έκτασης, που υλοποιεί ο Όμιλος ΟΤΕ. Η επέκταση της συνεργασίας μας με την Coca-Cola HBC επιβεβαιώνει την τεχνογνωσία και την αξιοπιστία του Ομίλου ΟΤΕ στην υλοποίηση μεγάλων και σύνθετων ICT έργων. Με τις καινοτόμες υπηρεσίες και τεχνολογικές λύσεις που παρέχουμε, βοηθάμε τις επιχειρήσεις να ηγηθούν στη νέα ψηφιακή εποχή», δήλωσε σχετικά ο Chief Commercial Officer Business Segment Ομίλου ΟΤΕ, Γρηγόρης Χριστόπουλος.

Αξιοποιώντας την τεχνογνωσία και την εξειδίκευση της θυγατρικής του COSMOTE e-value σε υπηρεσίες Contact Center, ο Όμιλος ΟΤΕ ανέπτυξε νέες συνδυαστικές, πολυγλωσσικές υπηρεσίες IT Service Desk, δημιουργώντας δυο κέντρα εξυπηρέτησης αποκλειστικά για τις ανάγκες του Ομίλου Coca-Cola HBC. Ο σχεδιασμός του έργου επιτρέπει στο προσωπικό τεχνικής υποστήριξης, με τη χρήση σύγχρονων τεχνολογιών και αυτοματισμών, να διαγνώσει, αναλύσει, διαχειριστεί και να συντονίσει απομακρυσμένες ενέργειες εξυπηρέτησης και επίλυσης θεμάτων στα εταιρικά πληροφοριακά συστήματα της Coca-Cola HBC σε κάθε μία από τις 19 χώρες.

Επενδύσεις στην τεχνολογία με στρατηγικό συνεργάτη τον Όμιλο ΟΤΕ

Η συνεργασία του Ομίλου Coca-Cola HBC με τον Όμιλο ΟΤΕ για την υλοποίηση μεγάλων έργων τεχνολογίας, ξεκίνησε με τη δημιουργία ενός υπερσύγχρονου Data Center, που αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα τόσο στην Ελλάδα όσο και στην περιοχή της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής. Το Data Center, που ολοκληρώθηκε το 2016, εξυπηρετεί 24 ώρες το 24ωρο, ολόκληρο το χρόνο, το σύνολο της επιχειρησιακής δραστηριότητας και των λειτουργιών του Ομίλου Coca-Cola HBC σε 28 χώρες, ενώ απέσπασε παγκόσμια διάκριση στα WITSA Global ICT Excellence Awards.

Την επένδυση στο Data Center ακολούθησε το 2017 ο ανασχεδιασμός και η αναβάθμιση της ΙΤ υποδομής που υποστηρίζει την εφαρμογή SAP Business Warehouse, για να υλοποιήσει μια από τις μεγαλύτερες εγκαταστάσεις SAP HANA στην Ευρώπη, για την Coca-Cola HBC. Το συνολικό ύψος των τριών επενδύσεων του Ομίλου Coca-Cola HBC στην τεχνολογία ανέρχεται σε 57 εκατομμυρίων ευρώ τα τελευταία 3 χρόνια.

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

13# Δράση για το κλίμα

UPS: 18η ετήσια έκθεση βιώσιμης ανάπτυξης

Την 18η ετήσια Έκθεση Βιωσιμότητας με τίτλο «Επιταχύνοντας τις Βιώσιμες Λύσεις» δημοσίευση η UPS.

Η ψηφιακή, πλήρως διαδραστική έκθεση περιγράφει λεπτομερώς τις προσπάθειες που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια του 2019 για την προώθηση των στόχων βιωσιμότητας της εταιρείας για το 2020 και το 2025, σύμφωνα με την επιχειρηματική της στρατηγική.

Αξίζει να σημειωθεί πως η εταιρεία πέτυχε τέσσερις από τους στόχους της νωρίτερα απ’ ό,τι υπαγόρευε το χρονοδιάγραμμα, δηλαδή:

  • 123,8 εκατομμύρια δολάρια σε φιλανθρωπικές συνεισφορές
  • 21,7 εκατομμύρια ώρες εθελοντισμού από τους εργαζομένους
  • 15,4 εκατομμύρια δέντρα φυτεύτηκαν
  • Μείωση της συχνότητας των αυτοκινητιστικών ατυχημάτων κατά 3,1% 

«Η UPS καθόρισε το 2016 τους στόχους βιωσιμότητας για να αντιμετωπίσει τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις της δραστηριότητάς μας, να προωθήσει κορυφαία προγράμματα ασφάλειας για τον τομέα των μεταφορών και να ενισχύσει τις κοινότητες στις οποίες ζούμε και εργαζόμαστε», δήλωσε η Suzanne Lindsay-Walker, UPS Chief Sustainability Officer (CSO) και αντιπρόεδρος περιβαλλοντικών υποθέσεων της εταιρείας.

Επιπλέον, η UPS επεκτείνει την ενημέρωση για τους επενδυτές, παρουσιάζοντας την πρώτη της έκθεση με βάση τα πρότυπα που θέτει ο οργανισμός Sustainability Accounting Standards Board (SASB). Η έκθεση επιτρέπει στους επενδυτές να συγκρίνουν πιο εύκολα την απόδοση εταιρειών από διαφορετικούς τομείς. Η συγκεκριμένη έκθεση υπογραμμίζει επίσης τη δέσμευση της UPS να ευθυγραμμίσει περαιτέρω τις επιχειρησιακές της δράσεις με τις στρατηγικές αειφορίας, όπως με τις συνεχείς προσπάθειες της εταιρείας για αξιοποίηση εναλλακτικών καυσίμων.»

Την τελευταία δεκαετία, η UPS έχει επενδύσει περισσότερα από 1 δισεκατομμύριο δολάρια σε οχήματα προηγμένης τεχνολογίας εναλλακτικών καυσίμων, αλλά και σε υποστηρικτικές υποδομές. Η εταιρεία είναι τώρα η ο μεγαλύτερος χρήστης ανανεώσιμου φυσικού αερίου στη βιομηχανία μεταφορών και διαθέτει εξειδικευμένο στόλο με περισσότερα από 10.300 οχήματα προηγμένης τεχνολογίας και εναλλακτικών καυσίμων.  Πρόσφατα, η UPS ανακοίνωσε το σχέδιό της για αγορά περισσότερων από 6.000 φορτηγών φυσικού αερίου έως το 2022. Τον Ιανουάριο, αντίστοιχα, η UPS ανακοίνωσε επένδυση στην νεοφυή εταιρεία Arrival, με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο, έχοντας δεσμευτεί να αγοράσει 10.000 από τα ηλεκτρικά της οχήματα.

Το UPS Foundation υπερβαίνει τους στόχους

Δουλεύοντας σε συνεργασία με προγράμματα βιωσιμότητας της UPS, το UPS Foundation υποστηρίζει τόσο περιβαλλοντικούς όσο και κοινωνικούς στόχους και σήμερα ανακοινώνει ότι η εταιρεία έχει ξεπεράσει τους στόχους της για φύτευση δέντρων και για εθελοντισμό από τους εργαζομένους. Από το 2015, περισσότερα από 15,4 εκατομμύρια δέντρα έχουν φυτευτεί σε 58 χώρες, βοηθώντας στην παροχή πηγών τροφίμων, τη δημιουργία θέσεων εργασίας, την προστασία από τις καιρικές & κλιματικές συνθήκες αλλά και από φαινόμενα όπως η διάβρωση, αλλά και την παραγωγή καθαρότερης ατμόσφαιρας για τις επόμενες γενιές. Το επίτευγμα είναι αποτέλεσμα της δέσμευσης και της συνεργασίας των υπαλλήλων της UPS με κορυφαίους περιβαλλοντικούς μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς που χρηματοδοτούνται από το UPS Foundation, συμπεριλαμβανομένων των Arbor Day Foundation, The Nature Conservancy, Earth Day Network, Keep America Beautiful, National Park Foundation και World Wildlife Fund (WWF).

Αντίστοιχα, η εταιρεία έχει ξεπεράσει τους στόχους της για τον εθελοντισμό των εργαζομένων, καθώς οι ώρες εθελοντισμού αυξήθηκαν κατά 60% από το 2011. Από άποψη αξίας, η προσπάθεια αυτή αντιπροσωπεύει περισσότερα από 533 εκατομμύρια δολάρια σε υποστήριξη χιλιάδων μη κερδοσκοπικών οργανισμών σε όλο τον κόσμο. Η UPS πρόσφατα έλαβε τιμητική διάκριση για το 2020 από το The Civic 50 του Points of Light: Πρόκειται για τον μεγαλύτερο οργανισμό παγκοσμίως που είναι αφιερωμένος στην εθελοντική υπηρεσία. Το βραβείο αναγνωρίζει την UPS ως μία από τις 50 πιο κοινωνικά ευαισθητοποιημένες  εταιρείες στις ΗΠΑ.

Επίσης, στον τομέα της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, η UPS έχει αναλάβει δράση για την αντιμετώπιση της φυλετικής ανισότητας, κινητοποιώντας το εργατικό δυναμικό της και το δίκτυο των συνεργαζόμενων μη κερδοσκοπικών οργανώσεων για την επίτευξη ουσιαστικών αποτελεσμάτων. Οι νέες, εστιασμένες προσπάθειες περιλαμβάνουν υποστήριξη της νομοθεσίας που αντιτίθεται στα εγκλήματα μίσους, χρηματοδότηση προγραμμάτων για την υποστήριξη της απασχόλησης, της εκπαίδευσης, των μικρών επιχειρήσεων, της νομικής υποστήριξης και μεταρρύθμισης, αλλά και μια νέα δέσμευση ενός εκατομμυρίου ωρών εθελοντισμού από τους εργαζομένους της UPS για την υποστήριξη του mentoring και εκπαιδευτικών προγραμμάτων σε ευάλωτες κοινότητες Αφροαμερικανών. 

Σημειώνεται ότι η UPS δημοσιεύει ετήσια μία έκθεση για τη Βιωσιμότητα από το 2003, ενώ από το 2009 αναζητά  επικύρωση από εξωτερικό συνεργάτη. Η UPS ολοκλήρωσε την πρώτη της αξιολόγηση σημαντικότητας το 2011 και παραμένει πιστή στην κληρονομιά διαφάνειάς της, αξιοποιώντας το πλαίσιο προτύπων GRI. Ο ξεχωριστός δείκτης περιεχομένου GRI, με την εγγύηση της Deloitte & Touche LLP, παρέχει λεπτομέρειες σχετικά με την προσέγγιση, τα δεδομένα και τις πολιτικές διαχείρισης της βιωσιμότητας από τη UPS.

Περισσότερα

9# Βιομηχανία, Καινοτομία & Υποδομές

Vodafone: #μαζί_ξεκινάμε πάλι για την επανεκκίνηση των επιχειρήσεων

Με το μήνυμα #μαζί_ξεκινάμε πάλι, το Vodafone Business στέκεται δίπλα στις Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις και τις βοηθά να κάνουν το Restart, παρέχοντας δωρεάν για 3 μήνες όλα τα εργαλεία Giga Smart Business και Smart Working και δίνοντάς τους την ευκαιρία να μεταβούν στην ψηφιακή εποχή πιο γρήγορα από ποτέ, χωρίς αρχική επένδυση από την πλευρά τους, ώστε να είναι έτοιμες και παραγωγικές ό,τι κι αν συμβεί, δίχως να χάσουν χρόνο ή τις ευκαιρίες της αγοράς. 

Επιπλέον, το Vodafone Business ξεκινά την εμπορική διάθεση νέων, καινοτόμων λύσεων Internet of Things, που επιτρέπουν στις εταιρείες να εξασφαλίσουν την άνετη επιστροφή στην εργασία για τους εργαζομένους και τους πελάτες τους. Οι λύσεις, οι οποίες συμμορφώνονται με το ισχύον καθεστώς προστασίας των προσωπικών δεδομένων, σχεδιάστηκαν ώστε να αυξήσουν την προστασία της υγείας και ασφάλειας, διαφυλάσσοντας τους εργαζομένους από την έκθεση σε πρόσθετο κίνδυνο και διασφαλίζοντας την πλήρως υπεύθυνη λειτουργία τους επιχειρήσεων. 

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Vodafone Ελλάδας, Χάρης Μπρουμίδης δήλωσε: «Μαζί ξεκινάμε πάλι και στηρίζουμε τις ελληνικές επιχειρήσεις για την επανεκκίνηση της οικονομίας. Γνωρίζουμε ότι η επόμενη μέρα τις βρίσκει σε ένα εντελώς διαφορετικό περιβάλλον το οποίο κάνει το ψηφιακό τους άλμα απαραίτητη προϋπόθεση για να ανταποκριθούν στις μεγάλες αλλαγές που έρχονται. Με τους ανθρώπους και τις τεχνολογίες της, η Vodafone στέκεται δίπλα στις μικρομεσαίες και τις τουριστικές επιχειρήσεις, έρχεται να τις βοηθήσει να ξεκινήσουν πάλι, και τους παρέχει ψηφιακά εργαλεία αιχμής, ώστε με ταχύτητα και ευκολία να γίνουν πιο ανταγωνιστικές, να προστατέψουν πελάτες και εργαζομένους και να είναι έτοιμες για το μέλλον». 

Περισσότερα

8# Αξιοπρεπής Εργασία & Οικονομική Ανάπτυξη

H Visa στηρίζει την οικονομική ανάκαμψη μικρών επιχειρήσεων

Η Ελλάδα αποτελεί μέρος μιας παγκόσμιας εκστρατείας της Visa με στόχο να βοηθήσει 50 εκατομμύρια μικρές επιχειρήσεις να προσαρμοστούν, να ανοίξουν και να επιστρέψουν στις εργασίες τους, ενθαρρύνοντας παράλληλα τους καταναλωτές να υποστηρίξουν τις τοπικές επιχειρήσεις και τις κοινότητές τους. 

Στην Ευρώπη, η Visa εργάζεται στενά με το δίκτυο των συνεργατών της στον χρηματοπιστωτικό τομέα, τον τομέα της τεχνολογίας, καθώς και με την ευρύτερη κοινότητα για να υποστηρίξει οκτώ εκατομμύρια μικρές επιχειρήσεις που έχουν πληγεί από τη διακοπή της οικονομικής δραστηριότητας στην Ευρώπη.

Βασιζόμενη στη μακροχρόνια δέσμευσή της για την υποστήριξη των μικρών επιχειρήσεων, η Visa Inc ανακοίνωσε πρωτοβουλία για την ψηφιακή ενεργοποίηση οκτώ εκατομμυρίων μικρών επιχειρήσεων στην Ευρώπη και την υποστήριξη των κοινοτήτων τις οποίες εξυπηρετούν, στο πλαίσιο της προσπάθειας ανάκαμψης από την πανδημία του Covid-19. 

Οι μικρές επιχειρήσεις θα διαδραματίσουν ζωτικό ρόλο για να την ανάκαμψη των κοινοτήτων σε ολόκληρη την Ευρώπη, καθώς παράγουν περισσότερο από το μισό του ΑΕΠ και απασχολούν τα δύο τρίτα του εργατικού δυναμικού της ηπείρου, υπενθυμίζει η εταιρεία. 

Πρόσφατες μελέτες δείχνουν ότι οι μικρές επιχειρήσεις δέχτηκαν ισχυρό πλήγμα από την πανδημία του Covid-19 με την παροχή προσωπικών υπηρεσιών, τη φιλοξενία και το λιανικό εμπόριο να εμφανίζουν τις μεγαλύτερες απώλειες.  Ο δρόμος προς την ανάκαμψη μπορεί για πολλούς να είναι δύσβατος, σύμφωνα με νέα δεδομένα της Visa που αποκαλύπτουν μία αλλαγή στη συμπεριφορά των καταναλωτών με τις διαδικτυακές αγορές να αυξάνονται σε ορισμένες ευρωπαϊκές χώρες κατά τουλάχιστον 25%. 

«Πού κάνουμε τις αγορές μας έχει περισσότερη σημασία από ποτέ. Οι μικρές επιχειρήσεις αποτελούν τη ραχοκοκαλιά της οικονομίας κάθε χώρας, δημιουργούν θέσεις εργασίας, ενθαρρύνουν την καινοτομία και διατηρούν το εισόδημα εντός των τοπικών κοινοτήτων. Η επιβίωσή τους θα είναι το κλειδί για την ανάκαμψη των οικονομιών μας από την τρέχουσα κρίση», δήλωσε σχετικά η Ανδριάνα Παππά, Επικεφαλής της Visa στην Ελλάδα και αναφέρθηκε στην καμπάνια με τίτλο «Έλα μέσα και όλοι κερδίζουν!», ενθαρρύνοντας τους καταναλωτές να επιλέξουν τοπικά καταστήματα για τις αγορές τους προκειμένου να υποστηρίξουν την ανάκαμψή τους, ενώ ταυτόχρονα δίνει στους καταναλωτές την ευκαιρία να κερδίσουν προπληρωμένες κάρτες Visa. Η Visa υποστηρίζει τοπικές επιχειρήσεις σε ολόκληρη τη χώρα που συμμετέχουν σε αυτό το πρόγραμμα, συμπεριλαμβάνοντας τες στα προγράμματα προβολής και επικοινωνίας της εταιρείας, βοηθώντας την αύξηση της κίνησης στα καταστήματα που έχουν πληγεί σοβαρά από την τρέχουσα κρίση.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΑΠΟΨΕΙΣ