Επτά καλλιτέχνες φορούν μπλουζάκια Fabric Republic για καλό σκοπό

Date:

Share post:

Μετά από πολλούς μήνες παύσης των εκδηλώσεων του πολιτισμού αποτελεί μεγάλη χαρά για όλους η επανεκκίνηση του από τα τέλη Μαϊου. 

Στο πλαίσιο αυτό το Fabric Republic αποφάσισε να συμβάλλει στην ενεργοποίηση και ενθάρυνση του κοινού να επιστρέψει στα θέατρα και να δει παραστάσεις, να παρακολουθήσει ταινίες στον κινηματογράφο και να συμμετέχει σε καλλιτεχνικές δράσεις δίνοντας ένα ηχηρό παρών στην τέχνη, τον πολιτισμό και την ψυχαγωγία.

Μέρος των εσόδων από τις πωλήσεις τους θα δοθούν για τη στήριξή του Ταμείου Αλληλοβοήθειας του Σωματείου Ελλήνων Ηθοποιών (ΤΑΣΕΗ).

Επτά ηθοποιοί  ο Χάρης Ρώμας, ο Σπύρος Μπιμπίλας, η Κατερίνα Τσάβαλου, ο Παναγιώτης Ραφαηλίδης, ο Γιάννης Χατζηγεωργίου, ο Γιώργος Χρανιώτης και η Μαρία Κωνσταντάκη συναντήθηκαν το Σάββατο 12 Ιουνίου φόρεσαν τα μπλουζάκια με τα συνθήματα μας «NO EMPTY CINEMAS», «NO EMPTY SEATS» «GET A TICKET» και φωτογραφήθηκαν θέλοντας να στείλουν το δικό τους μήνυμα στο κοινό πώς η τέχνη είναι απαραίτητη για όλους μας.

Όσοι επιθυμούν να εκφράσουν το ίδιο μήνυμα, μπορούν να αγοράσουν ένα από τα μπλουζάκια πού δημιουργήθηκαν από το Fabric Republic για αυτό τον καλό σκοπό. 

Περισσότερες πληροφορίες www.fabricrepublic.store

Σοφία Εμμανουήλ
Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Related articles

Εθνικός Κλιματικός Νόμος και Ασφάλιση έναντι καταστροφικών Κινδύνων

Σε μια φάση αδιέξοδης ενεργειακής κρίσης -για την άμεση αντιμετώπιση της οποίας στην Ευρώπη φαίνεται να μην υπάρχουν...

Για δεύτερη χρονιά, η ΕΠΕ στηρίζει την Ομάδα Αιγαίου

Σε εννέα νησιά εξετάστηκαν στο πνευμονολογικό ιατρείο συνολικά 290 άτομα, σχεδόν τριπλάσιος αριθμός συγκριτικά με την περσινή χρονιά.

UNILEVER: Νέες αρχές για την εμπορία τροφίμων σε παιδιά

Η εταιρεία θα σταματήσει την προώθηση και τη διαφήμιση τροφίμων και αναψυκτικών σε παιδιά ηλικίας κάτω των 16 ετών τόσο στα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης όσο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

ΑΝΕΚ LINES: Τριπλή δράση προσφοράς για την ζωή

Εργαζόμενοι της ΑΝΕΚ LINES και κάτοικοι της πόλης επιβεβαίωσαν μέσω της 18ης εθελοντικής αιμοδοσίας ότι λίγα λεπτά από το χρόνο όλων μας αρκεί για να σωθεί μία ζωή.