Connect with us

3# Καλή Υγεία & Ευημερία

Europa Donna Hellas: Ζητά Επιτροπή Καρκίνου του Μαστού στη Βουλή

Τη δημιουργία Υποεπιτροπής για τον Καρκίνο του Μαστού, υπό την επίβλεψη της Επιτροπής Κοινωνικών Υποθέσεων προτείνει στην επιστολή της προς τον Πρόεδρο της Βουλής Κ. Τασούλα η ανεξάρτητη Μη Κερδοσκοπική Οργάνωση Europa Donna Hellas (EDH), η οποία είναι μέλος του Πανευρωπαϊκού Συνασπισμού κατά του Καρκίνου του Μαστού Europa DonnaThe European Breast Cancer Coalition, με έδρα το Μιλάνο και συμμετοχή 47 κρατών–μελών.

Στην επιστολή που υπογράφει η ευρωβουλευτής και Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της EDH Ε. Κουντουρά, προτείνεται η Επιτροπή αυτή να μεριμνήσει για την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση κυρίως του νεανικού κοινού για τη σημασία της πρόληψης και  του σωστού τρόπου ζωής στη μάχη ενάντια στον Καρκίνο του Μαστού καθώς και την προώθηση νομοθετικών ρυθμίσεων όπως :

– Δημιουργία Εθνικού Αρχείου καταγραφής περιστατικών Καρκίνου του Μαστού.

– Αποζημίωση του γονιδιακού ελέγχου BRCA1&2, για τον κληρονομικό καρκίνο του μαστού.

– Σχέδιο πιστοποίησης όλων των κέντρων μαστού σύμφωνα με τις κατευθυντήριες οδηγίες της EUSOMA.

– Πρόβλεψη αποκατάστασης των ασθενών μετά από μαστεκτομή για καρκίνο του μαστού.

– Έγκριση δαπάνης για αγορά ψηφιακών μαστογράφων στα περιφερικά νοσοκομεία ( 1-2 ανά νομό) και πρόβλεψη για ασφαλή διάγνωση των αποτελεσμάτων είτε από έμπειρο ακτινοδιαγνώστη μαστού ή με αποστολή μέσω PAX, των αποτελεσμάτων κεντρικότερα.

– Σχέδιο πιστοποίησης όλων των απεικονιστικών κέντρων βάση όγκου μαστογραφιών που διενεργούνται και παλαιότητος/συντήρησης των μηχανημάτων.

– Πιστοποίηση Χειρουργών Μαστού σύμφωνα με τις Ευρωπαϊκές οδηγίες.

– Δημιουργία ακτινοθεραπευτικών κέντρων στην επαρχία (ένα κέντρο/νομό).

– Θεσμοθέτηση πληθυσμιακού ελέγχου (screening) των γυναικών άνω των 40 ετών.

Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, η Europa Donna τα τελευταία 25 χρόνια εργάζεται σκληρά σε πανευρωπαϊκό επίπεδο με στόχο ο καρκίνος του μαστού να είναι ψηλά στην ιεραρχία των θεμάτων υγείας και τα σχετικά ψηφίσματα που επέτυχε στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο να ενσωματωθούν στην Κρατική Πολιτική όλων των κρατών μελών. Ως αποτέλεσμα, σε πολλά από τα 47 κράτη μέλη της Europa Donna διεθνώς έχουν ξεκινήσει βουλευτικές επιτροπές σε εθνικό επίπεδο παρόμοιες με αυτήν του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου καθώς επίσης και εθνικές μη κυβερνητικές επιτροπές με στόχο την ταχεία διεκπεραίωση των θεμάτων που αφορούν στον καρκίνο του μαστού.

Οι επιτροπές αυτές παίζουν ένα κυρίαρχο ρόλο στη μάχη που δίνεται σε κάθε μέλος κράτος να ακολουθήσουν πιστά τις κατευθυντήριες γραμμές που δίνονται από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο για βελτίωση των υπηρεσιών υγείας που αφορούν στον Καρκίνο του μαστού και η πρόταση της Europa Donna Hellas έχει σαν στόχο την δημιουργία της Ελληνικής Κοινοβουλευτικής Επιτροπής για τον Καρκίνο του Μαστού.

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

3# Καλή Υγεία & Ευημερία

Διαδραστική εφαρμογή social swipe για το Make-A-Wish

Λίγες ημέρες πριν την πιο όμορφη στιγμή του χρόνου, το MakeaWish (ΚάνεμιαΕυχήΕλλάδος) συνεργάζεται με το Golden Hall και το Mediterranean Cosmos και σας καλούν να δώσετε ελπίδα, δύναμη και ζωή σε 130 μικρούς ήρωές που περιμένουν υπομονετικά να εκπληρωθεί η δική τους ευχή.

Φέτος, πέραν των κλασσικών σημείων πώλησης των προϊόντων του Οργανισμού στον εσωτερικό χώρο των εμπορικών κέντρων, δημιουργήθηκε μια πρωτοποριακή εφαρμογή social swipe’’, με στόχο να ενισχυθεί οικονομικά το έργο του Οργανισμού. Ειδικότερα, οι επισκέπτες των εμπορικών κέντρων Golden Hall και σύντομα Mediterranean Cosmos, θα μπορούν φέτος τα Χριστούγεννα να ενημερώνονται μέσω video περιεχομένου των ειδικά διαμορφωμένων branded οθονών, σχετικά με το έργο του Οργανισμού. Στη συνέχεια, και μέσω της διαδραστικής εφαρμογής “social swipe”, θα μπορούν να προσφέρουν με μια ανέπαφη συναλλαγή το ποσό των 2 ευρώ. Ένα tailor-made video θα  τους επιβεβαιώνει τη δωρεά και θα τους ευχαριστεί για την συμβολή τους στο έργο του  Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος).

Την εφαρμογή υλοποίησε αφιλοκερδώς η Printec και το περιεχόμενο αυτής δημιούργησε αφιλοκερδώς η GOD/ Hill and Knowlton. Πολύτιμη για την παροχή της ολοκληρωμένης λύσης social swipe ήταν, δε, η συμβολή των εταιρειών Cardlink, LG , Ευρωπαική Πίστη, Vodafone, και Deco etc.

Πλησιάζοντας λοιπόν προς τις γιορτινές μέρες, ας γίνει ο καθένας από εμάς ένας κρίκος σε αυτήν την αλυσίδα προσφοράς που έχει δημιουργήσει το MakeaWish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) και ας δώσουμε λάμψη και φως στα πρόσωπα όλων των παιδιών που περιμένουν και ελπίζουν για πιο όμορφες μέρες, συγκεντρώνοντας το απαραίτητο ποσό για να πραγματοποιηθούν οι ευχές τους.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το make+//awish.gr ή καλέστε μας στο 2109637660.

Περισσότερα

10# Λιγότερες Ανισότητες

Στηρίζω τα Γενναία Παιδιά της ΕΛΕΠΑΠ με Αναπηρία

Η ΕΛΕΠΑΠ (www.elepap.gr), όπως κάθε χρόνο, διενεργεί και φέτος Λαχειοφόρο Αγορά.

Εδώ και πάνω από 80 χρόνια, η ΕΛΕΠΑΠ προσφέρει θεραπευτικά, παιδαγωγικά και ιατρικά προγράμματα σε παιδιά με αναπηρία και αναπτυξιακές δυσκολίες. Μέσα από τα 6 παραρτήματά της, βοηθά, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της, τα Γενναία Παιδιά, να κάνουν μικρά ή μεγάλα βήματα προόδου, «Βήματα Ζωής».

Υπολογίζει δε στην πολύτιμη βοήθεια του κοινού  για να στηρίξει οικονομικά τις απαραίτητες θεραπείες των Γενναίων Παιδιών. Ακόμη και ένας λαχνός (1 ευρώ) αρκεί για να προσφέρει κανείς ελπίδα στα παιδιά με αναπηρία και αναπτυξιακές δυσκολίες. Κάθε μέρα είναι πρόοδος. Κάθε μέρα επιμένουν, και προσπαθούν, και μπορούν να έχουν μία καλύτερη ζωή.

Περισσότερα

3# Καλή Υγεία & Ευημερία

Janssen Ελλάδος: Δημοσίευση Έκθεσης ΕΚΕ 2016-2018

Η Janssen Ελλάδος δημοσίευσε «Έκθεση Εταιρικής Υπευθυνότητας 2016-2018», τη δεύτερη έκδοση, που βασίστηκε στο διεθνώς αναγνωρισμένο και απαιτητικό πρότυπο Standards (In AccordanceCore) του οργανισμού Global Reporting Initiative (GRI) και αποτυπώνει λεπτομερώς τις δεσμεύσεις, τις αρχές και τη στρατηγική αλλά και τις επιδόσεις της Janssen στον τομέα της Εταιρικής Υπευθυνότητας.

Η Janssen Ελλάδος, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της, ενθαρρύνει και εφαρμόζει βιώσιμες επιχειρηματικές πρακτικές, με γνώμονα τον άνθρωπο και με σκοπό να προάγει έννοιες και αξίες θεμελιώδεις για την εταιρική της υπόσταση όπως το προσωπικό της, το περιβάλλον, την κοινωνία, τη φαρμακευτική αγορά και φυσικά τους ασθενείς και τις οικογένειές τους. Ταυτόχρονα όντας ένα θετικό παράδειγμα για τον κλάδο, αναπτύσσει πρωτοβουλίες που συνδέουν ιδανικά όλους τους παράγοντες του περιβάλλοντος μέσα στο οποίο δραστηριοποιείται με την ιατρική και επιστημονική καινοτομία.

Μερικά από τα επιτεύγματα της Janssen Eλλάδος την τελευταία τριετία στον τομέα της εταιρικής υπευθυνότητας είναι τα εξής:

  • Επενδύοντας στους ανθρώπους μας, αυξήσαμε κατά 14% το ανθρώπινο δυναμικό μας από το 2016 έως το 2018 με τις διευθυντικές θέσεις στο σύνολό τους να καλύπτονται κατά το ήμισυ από γυναίκες. Επιπλέον, στηρίζοντας με έργα τον θεσμό της οικογένειας παρέχεται άδεια πατρότητας έως 8 εβδομάδες στους εργαζομένους μας.
  • Στον τομέα της εθελοντικής συμμετοχής συνεχίζεται αμείωτη η προσφορά στις τοπικές κοινωνίες με τις δράσεις εθελοντισμού του προγράμματος Janssen4Good, ενώ πραγματοποιείται πρόγραμμα εκπαίδευσης φροντιστών των Παιδικών Χωριών SOS Ελλάδος.
  • Στον τόσο ευαίσθητο τομέα του περιβάλλοντος, ο θεσμός των «Πράσινων Γραφείων» (Green Offices), ενισχύεται με μεγαλύτερες πρωτοβουλίες για περιβαλλοντικά φιλικές πρακτικές στο χώρο εργασίας, ενώ ο στόλος των αυτοκινήτων της εταιρείας ανανεώθηκε με νέα οχήματα και εφαρμόστηκαν πολιτικές στη συνεχή προσπάθεια για μείωση του ανθρακικού αποτυπώματος ανά εργαζόμενο της εταιρείας μας.
  • Στον κλάδο της υγείας και της ποιότητας ζωής εφαρμόστηκαν νέα συστήματα διασφάλισης κατά της διαφθοράς και της προστασίας δεδομένων, βρίσκεται σε λειτουργία υπεύθυνη πολιτική εξυπηρέτησης πελατών και διαχείρισης παραπόνων. Παράλληλα, δημιούργησε το Janssen Medical Cloud. Πρόκειται για τη νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα της εταιρείας, η οποία προσφέρει στον ιατρό άμεση πρόσβαση σε χρήσιμο εκπαιδευτικό και ενημερωτικό υλικό καινοτομώντας προς όφελος των ασθενών και συμβάλλοντας στην παροχή ιατρικών υπηρεσιών υψηλής ποιότητας.

Στην Έκθεση Εταιρικής Υπευθυνότητας περιλαμβάνονται και οι μελλοντικοί στόχοι της εταιρείας για την επόμενη τριετία καθώς και η δέσμευσή μας στους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης για το 2030 (Sustainable Development Goals).

Με αφορμή την έκδοση της «Έκθεσης Εταιρικής Υπευθυνότητας 2016-2018», ο Διευθύνων Σύμβουλος της Janssen Ελλάδος, Pharmaceutical Companies of Johnson & Johnson, Μ. Παπαταξιάρχης, δήλωσε: «Συνεργασία, σύνθεση, ομαδικότητα, ίσες ευκαιρίες, αλληλεγγύη, σεβασμός στη διαφορετικότητα, καθαρό περιβάλλον, διαφάνεια και ο ασθενής στο επίκεντρο είναι μερικές μόνο από τις βασικές μας αξίες που προσπαθούμε καθημερινά να υπηρετούμε. Βασικές προτεραιότητες της Janssen είναι οι άνθρωποι, η συνέχεια, η διάρκεια και ο εμπλουτισμός της κοινωνικής της υπευθυνότητας. Στη Janssen Ελλάδος προσπαθούμε μέρα με τη μέρα και χρόνο με το χρόνο, να διευρύνουμε μια ξεχωριστή, μία μοναδική εταιρική κουλτούρα που διαπνέει όλο τον οργανισμό και κάνει την εταιρεία μας τον υπεύθυνο εταιρικό πολίτη που, τόσο εμείς όσο και όσοι επηρεάζονται από τις δραστηριότητες μας, θα θέλαμε να είναι. Αυτός ο δρόμος απαιτεί κόπο και δέσμευση. Αλλά στη Janssen είμαστε αποφασισμένοι να πετύχουμε και αυτό αποτυπώνεται ξεκάθαρα στη νέα Έκθεση Εταιρικής Υπευθυνότητας για την τριετία 2016-2018».

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ