Connect with us

Ασφάλειες

Ευρωπαϊκή Πίστη: Ενημερωτική καμπάνια για την οδηγική συμπεριφορά σε συνεργασία με το OPEN TV

Στον αέρα βρίσκεται εδώ και λίγες ημέρες η ενημερωτική καμπάνια που ξεκίνησε η Ευρωπαϊκή Πίστη σε συνεργασία με το OPEN TV, με τίτλο «Είναι στο χέρι σου να επιλέξεις προορισμό».

H καμπάνια έχει ως κύριο στόχο την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση του κοινού, αναφορικά με την ασφαλή οδηγική συμπεριφορά και τα πολλαπλά της οφέλη.

Η συγκεκριμένη δράση αποτελείται από 11 video, τα οποία αντιστοιχούν σε μία ξεχωριστή θεματική ενότητα το καθένα και θα προβάλλονται έως τα μέσα Δεκεμβρίου.

Τα θέματα των video που προβάλλονται στο πρόγραμμα του OPEN TV, αφορούν σε σημαντικά ζητήματα για την οδηγική συμπεριφορά όπως η μη χρήση ζώνης ασφαλείας και κράνους, η οδήγηση υπό την επήρεια μέθης, η παραβίαση της σήμανσης stop και αλλά πολύ κομβικά θέματα που θα πρέπει οι οδηγοί να λαμβάνουν υπόψιν.

Η Ευρωπαϊκή Πίστη μέσα από τη συγκεκριμένη ενέργεια έχει ως στόχο να ευαισθητοποιήσει τους Έλληνες οδηγούς και να συμβάλλει σε ένα ασφαλέστερο περιβάλλον στους δρόμους της χώρας, με λιγότερα ατυχήματα.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

8# Αξιοπρεπής Εργασία & Οικονομική Ανάπτυξη

NN Hellas: διάκριση ως Top Employer

Τον τίτλο του Top Employer από το «Top Employers Institute», τον διεθνή ανεξάρτητο οργανισμό που επιβραβεύει τις βέλτιστες πρακτικές ανθρώπινου δυναμικού, απέσπασε και φέτος η NN Hellas.

Όπως αναφέρει η εταιρεία σε ανακοίνωσή της, η βράβευση αυτή επισφραγίζει τις προσπάθειές της και την καθιστά για δεύτερη φορά τη μοναδική ασφαλιστική στην Ελλάδα που λαμβάνει τη συγκεκριμένη αναγνώριση.

Η Μαριάννα Πολιτοπούλου, Πρόεδρος & Διευθύνουσα Σύμβουλος της NN Hellas δήλωσε σχετικά “Αυτό που μας κάνει να ξεχωρίζουμε στην ΝΝ Hellas είναι ο ανθρωποκεντρικός χαρακτήρας και η κουλτούρα μας. Λειτουργούμε αξιοκρατικά και ομαδικά προσφέροντας ευκαιρίες ανάπτυξης σε όλους, αποδεικνύοντας έμπρακτα ότι ‘’Νοιαζόμαστε, Είμαστε ξεκάθαροι, Δεσμευόμαστε’’.

Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι που και φέτος διακριθήκαμε ως Top Employer. Δεσμευόμαστε ότι θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στους ανθρώπους μας, ενδυναμώνοντας περαιτέρω εκείνα τα χαρακτηριστικά που κάνουν αισθητή την παρουσία μας στην ελληνική αγορά”, πρόσθεσε η Λώρα Αναστασοπούλου, Γενική Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού.

Παράλληλα με την NN Hellas, την πιστοποίηση έλαβε και ο Όμιλος ΝΝ για ακόμη 10 χώρες.

Περισσότερα

Ασφάλειες

Διακρίσεις για τη MetLife Α.Ε.Δ.Α.Κ.

Με σημαντικές διακρίσεις ξεκίνησε μια ακόμη χρονιά για τη MetLife Α.Ε.Δ.Α.Κ., η οποία συνεχίζει να ανταποκρίνεται με επιτυχία στην εμπιστοσύνη των μεριδιούχων της.  

Επιτυγχάνοντας αποδόσεις που επιβεβαιώνουν τη διαχειριστική ικανότητα και την αξιοπιστία της, η εταιρία απέσπασε συνολικά πέντε βραβεία στο πλαίσιο των Fund Managers Awards, τα οποία απονεμήθηκαν από την Πανελλήνια Ένωση Μεριδιούχων Αμοιβαίων Κεφαλαίων και Ομολογιούχων (ΠΕΜΑΚΟ).

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Ένωσης Θεσμικών Επενδυτών για το διάστημα από 31/12/2018 έως 31/12/2019 (έτος) και από 31/12/2016 έως 31/12/2019 (3ετία), οι αποδόσεις και οι αντίστοιχες διακρίσεις έχουν ως εξής: 

  • Το A/K MetLife Μετοχικό Διεθνών Αναπτυγμένων Αγορών  έλαβε το 3ο Βραβείο  στην κατηγορία «Μετοχικά Α/Κ Αναπτυγμένων Αγορών», με απόδοση 27,04% στο έτος.
  • Το A/K MetLife Ευρωπαϊκών Εταιρικών Ομολόγων  κατατάχθηκε 3ο στην κατηγορία «Ομολογιακά Α/Κ μη Κρατικά Επενδυτικής Διαβάθμισης», με απόδοση 4,96% στο έτος, ενώ έλαβε το 2ο βραβείο στην 3ετία, με απόδοση 1,08%.
  • Το A/K MetLife Μετοχικό Αναδυόμενων Αγορών–BRIC  κατατάχθηκε 2ο στην κατηγορία «Μετοχικά Α/Κ Αναπτυσσόμενων Αγορών» με απόδοση 15,09% στο έτος, ενώ έλαβε το 3ο Βραβείο  στην 3ετία, με απόδοση 20,19%.

Με βάση το υπό διαχείριση ενεργητικό της, η ΜеtLife A.Ε.Δ.Α.Κ. συγκαταλέγεται μεταξύ των κορυφαίων εταιριών  διαχείρισης κεφαλαίων στην Ελλάδα. Διαχειρίζεται συνολικά 12 Αμοιβαία Κεφάλαια, σε διαφορετικές κατηγορίες, καλύπτοντας ένα ευρύ φάσμα επενδυτικών αναγκών, προσφέροντας διαφοροποιημένες τοποθετήσεις. 

Παρέχοντας πρόσβαση στους μεγαλύτερους επενδυτικούς οίκους στον κόσμο και εφαρμόζοντας παράλληλα διαδικασίες ελέγχου και αξιολόγησης των συνεργαζόμενων εταιριών διαχείρισης, η MetLife ΑΕΔΑΚ διασφαλίζει τη συνετή, διαφανή και αποτελεσματική διαχείριση των κεφαλαίων των επενδυτών της. 

Περισσότερα

10# Λιγότερες Ανισότητες

Εργαζόμενοι της INTERAMERICAN «Πωλητές για μια ώρα» του περιοδικού «σχεδία»

Και φέτος, για τρίτη χρονιά εργαζόμενοι της INTERAMERICAN συμμετείχαν εθελοντικά, ως «Πωλητές για μια ώρα», στη συμβολική διάθεση του περιοδικού δρόμου «σχεδία». Στις 7 Φεβρουαρίου, οκτώ διοικητικά στελέχη της εταιρείας φόρεσαν το χαρακτηριστικό κόκκινο γιλέκο του πωλητή και πήραν θέση στον σταθμό ΦΙΞ του μετρό, δηλώνοντας με αυτό τον τρόπο τη σταθερή υποστήριξή τους στην ιδέα που υπηρετεί η «σχεδία» και αναδεικνύοντας το μήνυμα της κοινωνικής αλληλεγγύης. Η ενέργεια έρχεται να προστεθεί στην πολύπλευρη, πολυετή σχέση που έχει αναπτύξει η INTERAMERICAN με τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό «Διογένης» για την αντιμετώπιση της φτώχειας και του κοινωνικού αποκλεισμού. Ειδικότερα για τη διανομή του περιοδικού, η εταιρεία παρέχει σταθερά πόστο πώλησης στα γραφεία της κάθε μήνα, από τον Φεβρουάριο του 2014 -τότε ξεκίνησε την πορεία της η «σχεδία»- ενθαρρύνοντας με την εθελοντική συνεισφορά των εργαζομένων της μια βάση κοινωνικής αναφοράς, απασχόλησης και στοιχειωδών πόρων για άστεγους και άπορους που γίνονται πωλητές. Κάθε Φεβρουάριο πραγματοποιούνται δράσεις για τα περιοδικά δρόμου σε όλον τον κόσμο, στο πλαίσιο της «Διεθνούς Εβδομάδας Πωλητών Περιοδικών Δρόμου». Στη δράση «Πωλητής για μια ώρα» συμμετέχουν αναγνωρίσιμα πρόσωπα των γραμμάτων και τεχνών, στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών, φίλοι αναγνώστες και υποστηρικτές της «σχεδίας». Η «σχεδία» είναι το μοναδικό ελληνικό περιοδικό δρόμου, επίσημο μέλος του Διεθνούς Δικτύου Περιοδικών Δρόμου (INSP). Όπως συμβαίνει σε όλο τον κόσμο με τα περιοδικά δρόμου, η «σχεδία» δεν πωλείται στα συνήθη σημεία διάθεσης Τύπου (περίπτερα κ.λπ.), αλλά αποκλειστικά και μόνο στους δρόμους της πόλης από διαπιστευμένους πωλητές. Οι πωλητές αυτοί προέρχονται από ευπαθείς ομάδες: είναι άστεγοι, μακροχρόνια άνεργοι και, γενικότερα, άνθρωποι που βιώνουν τη φτώχεια και την περιθωριοποίηση στις πιο ακραίες μορφές τους. Από την τιμή πώλησης του περιοδικού (4 ευρώ), το 67,5% (δηλαδή τα 2,70 ευρώ) αφορούν απευθείας στον ίδιο τον πωλητή. Ο Νίκος Ζορντός, εργαζόμενος που συμμετείχε στην ομάδα των «Πωλητών για μια ώρα» της INTERAMERICAN, αναφέρει χαρακτηριστικά: «Στο πόστο του πωλητή του περιοδικού έζησα μια ιδιαίτερη εμπειρία, που έδωσε νόημα στον λίγο χρόνο που διέθεσα και με γέμισε με ικανοποίηση. Συνειδητοποίησα βαθύτερα την αξία της εθελοντικής συνεισφοράς για κοινωνικό σκοπό, τη σημασία της συμπαράστασης σε ανθρώπους που βρίσκονται σε δύσκολη κατάσταση επιβίωσης, αλλά γνώρισα και την πικρή εμπειρία της απόρριψης και της αδιαφορίας. Ήταν μια ώρα που με έκανε ωριμότερο και πιο ανοιχτό στα προβλήματα των συνανθρώπων μου και με δίδαξε πως είναι πολύ σημαντικό στον αγώνα της ζωής να μη νιώθουμε μόνοι». Πέρα από το σταθερό, προστατευόμενο πόστο διάθεσης του περιοδικού, η εταιρεία ως χορηγός και η ΜΚΟ «Διογένης» που το εκδίδει, συμπράττουν από το 2007 για την ομαδική ασφαλιστική κάλυψη της συμμετοχής της ποδοσφαιρικής ομάδας αστέγων, κάθε χρόνο, στο παγκόσμιο τουρνουά street soccer (www.homelessworidcup.org), το οποίο οργανώνεται κάθε φορά σε διαφορετικό σημείο του πλανήτη με πλήθος συμμετοχών από χώρες. Ακόμη, η INTERAMERICAN καλύπτει με πιστοποίηση υγείας τους εργαζομένους στο «σχεδία home», παρέχει ασφάλιση λειτουργικών στοιχείων του οργανισμού (κτήριο, αυτοκίνητο) και ενισχύει με κάθε τρόπο τις πρωτοβουλίες του, όπως πρόσφατα με την παροχή υπνόσακων, σκούφων και γαντιών για τους άστεγους που εκτίθενται σε δυσμενείς καιρικές συνθήκες. Η ΜΚΟ «Διογένης» επιτελεί αναγνωρίσιμο έργο και αξιολογείται με την υψηλότερη βαθμολογία (10), με βάση τους πίνακες οικονομικής επίδοσης του Charity Navigator, διεθνούς κύρους αξιολογητή φιλανθρωπικών οργανώσεων και δομών αλληλεγγύης.

Περισσότερα
Test

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΑΠΟΨΕΙΣ