FF Group: Bazaar for A Smile για το «Χαμόγελο του Παιδιού»

Date:

Share post:

Στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που υλοποιεί, ο Όμιλος FF Group πρόσφερε στο «Χαμόγελο του Παιδιού» είδη ένδυσης και υπόδησης από τα brands που αντιπροσωπεύει για το φιλανθρωπικό Bazaar for A Smile.

Το bazaar πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία το Σαββατοκύριακο 31 Μαρτίου – 1 Απριλίου 2018, στο Ωδείο Αθηνών.

Οι επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα να επιλέξουν από μια μεγάλη γκάμα προϊόντων όπως Nike, Juicy Couture, Calvin Klein, Converse, Ted Baker, UGG, Guess, G-Star Raw κ.α. σε μοναδικά προσιτές τιμές και να στηρίξουν το έργο και τις δράσεις του οργανισμού «Χαμόγελο του Παιδιού».

Σοφία Εμμανουήλ
Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Related articles

Coca-Cola Τρία Έψιλον: Στηρίζει με πράξεις αγάπης τα Παιδικά Χωριά SOS

Η εταιρεία σε συνεργασία με τα καταστήματα My market, καλύπτει για όλο το καλοκαίρι το κόστος των γευμάτων για τα παιδιά που στηρίζουν τα Παιδικά Χωριά SOS.

Πρόγραμμα «Green School by Τράπεζα Χανίων» 

Tα παιδιά ενημερώνονται για τα σημαντικότερα περιβαλλοντικά προβλήματα της εποχής μας, αλλά και για απλές, πρακτικές λύσεις.

Ο πρόεδρος της ΔΟΕΣ συγχαίρει τον Ε.E.Σ. για την προσφορά του

Το έργο του Ε.Ε.Σ. τίμησε η Βουλή των Ελλήνων με φωταγώγηση του κτιρίου με τα χρώματα του Ερυθρού Σταυρού, το βράδυ της Δευτέρας (8/5).

Η Βίκος στήριξε το Athens Throwdown

Για τρεις συνεχόμενες ημέρες περισσότεροι από 1.280 αθλητές από όλο τον κόσμο διαγωνίστηκαν σε ειδικά διαμορφωμένες αρένες.
Skip to content