Connect with us

4# Ποιοτική Εκπαίδευση

Φοιτητικός διαγωνισμός SAS Hackathon 2019

Η φοιτητική ομάδα Visualizers του ΟΠΑ σημείωσε μεγάλη επιτυχία, κερδίζοντας το πρώτο βραβείο στον εκπαιδευτικό διαγωνισμό SAS Hackathon 2019 που σχετίζεται με την επεξεργασία, οπτικοποίηση και ανάλυση ανοικτών δεδομένων μέσω του λογισμικού SAS Vιya (Data Preparation, Visual Analytics, Visual Statistics) για εξαγωγή συμπερασμάτων σχετικά με το σημαντικό ζήτημα των πυρκαγιών, το οποίο αποτελεί επίκαιρο θέμα στη χώρα μας όλο τον χρόνο.

Ο φοιτητικός διαγωνισμός SAS Hackathon 2019 συνδιοργανώθηκε με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πατρών και την εταιρεία λογισμικού για αξιοποίηση δεδομένων SAS, και πραγματοποιήθηκε από τη Δευτέρα 14 Οκτωβρίου έως και το Σάββατο 19 Οκτωβρίου στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών με τη συμμετοχή 14 ομάδων από διάφορα πανεπιστήμια της χώρας.

Η νικήτρια ομάδα Visualizers αποτελείται από τους φοιτητές, Χρήστο Ξυδιά, Χαρίλαο Μπάρκη και Μάριο Παπαπέτρο Ποριώτη, φοιτητές του ΟΠΑ.

Το δεύτερο βραβείο πήρε η ομάδα με τον όνομα BioSAStisticians και αποτελείτε από τους φοιτητές του ΕΚΠΑ Αλέξανδρο-Γεώργιο Ασημακόπουλο, Ευαγγελία Αθανασιάδου και Ολυμπία Δημοπούλου.

Το τρίτο βραβείο κατέκτησε η ομάδα The Outliers με τους Άννα Τσαχουρίδη, Λαμπρινή Λαγοπάτη, Βασιλία Μιτσικουρίδου και  Γιώργο Κωστόπουλο, φοιτητές του ΟΠΑ.

Το τέταρτο βραβείο κατέκτησε η ομάδα Χακαθονοδρόμοι με  τους  Κωνσταντίνο Βιδάκη, Σταύρο Κατσέα, Ιωάννη Περαντωνάκη και Γιώργο Μάτσηρα, φοιτητές του Πανεπ. Πειραιά.

Η συμμετοχή στο Hackathon δεν προαπαιτούσε γνώση του λογισμικού της SAS. Κατά τη διάρκεια διεξαγωγής του διαγωνισμού, εξειδικευμένα στελέχη της εταιρείας παρείχαν στους συμμετέχοντες την απαιτούμενη γνώση και εκπαίδευση, βασισμένη σε τεχνολογίες αιχμής, και πιο συγκεκριμένα στο SAS Viya. To SAS Viya ένα ενιαίο, cloud ready περιβάλλον, το οποίο εξυπηρετεί όλους σε έναν οργανισμό – από τους data scientists έως τους επιχειρηματικούς αναλυτές, τους υπεύθυνους ανάπτυξης εφαρμογών έως τα στελέχη, με αξιόπιστη, κλιμακούμενη και ασφαλή διαχείριση αναλύσεων και διακυβέρνηση, απαραίτητη για την “agile” πληροφορική. Κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσης οι συμμετέχοντες χωρίστηκαν σε ομάδες, καθεμιά από τις οποίες είχε  πρόσβαση στο λογισμικό SAS Viya, για την εξοικείωσή τους με τις σχετικές τεχνολογίες και τον καλύτερο χειρισμό τους. Στο διαγωνισμό συμμετείχαν 51 άτομα που ήταν χωρισμένα σε 14 ομάδες με 3-4 μέλη η καθεμία από τις οποίες οι 8 ομάδες κατάφεραν να αποδώσουν αποτελέσματα.

Στο διαγωνισμό οι ομάδες των φοιτητών κλήθηκαν να επεξεργαστούν, να οπτικοποιήσουν και να αναλύσουν ανοιχτά δεδομένα του Πυροσβεστικού Σώματος Ελλάδος. Οι μαθητές έλαβαν δεδομένα γεωγραφικά και μετεωρολογικά, σχετικά με τις πυρκαγιές της περιόδου 2012-2016, και παρείχαν πληροφορίες όπως:

  • Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν τη χρονική διάρκεια μιας πυρκαγιάς;
  • Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν και σχετίζονται με το μέγεθος της περιοχής που τελικά καίγεται;
  • Ποιο το μέγεθος της έκτασης που καίγεται ανά γεωγραφική περιοχή και χρονική περίοδος;
  • Ποιες περίοδοι κατά τη διάρκεια του έτους εμφανίστηκαν οι περισσότερες πυρκαγιές και κάτω από ποιες μετεωρολογικές συνθήκες;

Οι φοιτητικές ομάδες παρουσίασαν τα αποτελέσματα των εργασιών τους στην επιτροπή ειδικών, στην οποία συμμετείχαν οι κ.κ. Δημήτρης Καρλής, Καθηγητής  ΟΠΑ, Δαμιανός Χατζηαντωνίου, Αναπληρωτής Καθηγητής ΟΠΑ, Γιώργος Παυλίδης, Καθηγητής Πανεπιστημίου Πατρών,  Ανδρέας Ζάρας, Data Scientist SAS, Ελπίδα Καλία, Διευθυντήρια Μάρκετινγκ και Ακαδημαϊκού Προγράμματος SAS, Ξενοφών Λιπάκης, Πρόεδρος του Hellenic CIO Forum, Μύρων Φλουρής, εκπρόσωπος της Εθνικής Τράπεζας Ελλάδος, και Δέσποινα Κολιάρμου – εκπρόσωπος της Εθνικής Τράπεζας Ελλάδος.

Βασικό κριτήριο της επιτροπής στην αξιολόγηση των εργασιών αποτέλεσε κατά πόσο τα αποτελέσματα τους μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη λήψη αποφάσεων σχετικά με την αντιμετώπιση του φαινομένου των πυρκαγιών στη χώρα μας,  για την προστασία των πολιτών και του περιβάλλοντος καθώς και η πρωτοτυπία, σαφήνεια, πληρότητα και ορθότητα της εργασίας των συμμετεχόντων.

Αρωγοί στο διαγωνισμό του Hackathon 2019 ήταν η Εθνική Τράπεζα Ελλάδος, η SAS και η Cosmote, που δώσανε σε κάθε ομάδα που διακρίθηκε τα ανάλογα δώρα.

Όλες οι φοιτητικές ομάδες αξιοποίησαν στο έπακρο τις δυνατότητες του λογισμικού SAS Vιya (Data Preparation, Visual Analytics, Visual Statistics) και κατάφεραν να παραδώσουν αποτελέσματα υψηλής ποιότητας. Σύμφωνα με τα λεγόμενά τους το Hackathon ήταν μία πολύ καλή εμπειρία διότι τους έδωσε την ευκαιρία να εκπαιδευτούν σε ένα state of the art λογισμικό, καθώς επίσης και να έλθουν σε επαφή με πραγματικά δεδομένα, κάτι το οποίο θα συναντήσουν και στο εργασιακό τους περιβάλλον.

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

4# Ποιοτική Εκπαίδευση

Αθηναϊκή Ζυθοποιία: Υποτροφία για την Αμερικανική Γεωργική Σχολή Θεσσαλονίκης

Στο πλαίσιο των δράσεων που πραγματοποιεί για την υποστήριξη και ενίσχυση των νέων παραγωγών, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία προσφέρει μια πλήρη υποτροφία στο Ι.ΙΕΚ της Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής, με έναρξη φοίτησης το ακαδημαϊκό έτος 2020-2021. 

Το πρόγραμμα σπουδών αφορά την ειδικότητα «Διαχειριστής Γεωργοκτηνοτροφικών Εκμεταλλεύσεων», είναι διετούς φοίτησης, ενώ η προθεσμία υποβολής αιτήσεων και δικαιολογητικών λήγει στις 26 Ιουνίου. Η αναλυτική προκήρυξη είναι διαθέσιμη εδώ και για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν με το Ι.ΙΕΚ της Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής. Μία σημαντική αλλαγή είναι ότι από φέτος το πρόγραμμα υποτροφιών της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας δεν απευθύνεται μόνο σε παιδιά οικογενειών που συμμετέχουν στο Πρόγραμμα Συμβολαιακής Καλλιέργειας Κριθαριού της εταιρίας, αλλά είναι ανοιχτή προς όλους τους νέους που θέλουν να ασχοληθούν με την αγροτική δραστηριότητα. 

Η βιώσιμη ανάπτυξη της ελληνικής παραγωγής αποτελεί προτεραιότητα για την Αθηναϊκή Ζυθοποιία. Από το 2008 υλοποιεί το Πρόγραμμα Συμβολαιακής Καλλιέργειας Κριθαριού στη χώρα μας, έχοντας επιτύχει όχι μόνο την πλήρη κάλυψη των παραγωγικών αναγκών της με εγχώριο κριθάρι, αλλά έχει προχωρήσει και σε εξαγωγές βύνης κριθαριού, συστήνοντας το ελληνικό κριθάρι ως πρώτη ύλη για παραγωγή μπίρας στο εξωτερικό.

Το πρόγραμμα Υποτροφιών της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας εντάσσεται στον στρατηγικό σχεδιασμό  της εταιρίας για υποστήριξη του πρωτογενούς τομέα και έχει ως στόχο τη δημιουργία μιας νέας γενιάς αγροτών με σύγχρονες γνώσεις καλλιέργειας και καινοτόμο αντίληψη για την αγροτική παραγωγή. Στην ίδια κατεύθυνση εντάσσονται επίσης τα σεμινάρια επιμόρφωσης των παραγωγών  που συμμετέχουν στο Πρόγραμμα Συμβολαιακής Καλλιέργειας Κριθαριού της εταιρίας τα οποία υλοποιούνται ανελλιπώς από το 2014.

Περισσότερα

4# Ποιοτική Εκπαίδευση

Webinar για μικρομεσαίες επιχειρήσεις από το eBay

Η eBay διοργάνωσε ένα ειδικό διαδικτυακό σεμινάριο για τις ΜμΕ και τους Έλληνες πωλητές με στόχο να τους ενημερώσει για τις προοπτικές και τα οφέλη που μπορούν να έχουν μέσα από τη χρήση της πλατφόρμας. 

Το σεμινάριο διεξλήχθη στα Αγγλικά μέσα από την πλατφόρμα του zoom, στις 26 Μαΐου 2020, στις 19:00 μ.μ. και κάλυψε τα ακόλουθα θέματα:

Τα υποστηρικτικά μέτρα της eBay για την ενίσχυση των Ελλήνων πωλητών της πλατφόρμας κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορωνοϊού

Τη διαχείριση των παραγγελιών και την επικοινωνία με τους καταναλωτές 

Τις κατηγορίες που καταγράφουν τις υψηλότερες πωλήσεις αυτή τη στιγμή και τα οφέλη που μπορεί να επιφέρει η ανάπτυξη ορισμένων κατηγοριών

Τις ευκαιρίες που παρέχει η eBay για τις νέες επιχειρήσεις που ξεκινάνε να δραστηριοποιούνται μέσα από την πλατφόρμα

Ο Ilya Kretov, Γενικός Διευθυντής της eBay στις αναδυόμενες αγορές ήταν ένας από τους ομιλητές του διαδικτυακού σεμιναρίου μαζί με τον Dolev Rottenberg, Business Development Manager της eBay στις αναδυόμενες αγορές. Στη συνέχεια, εκπρόσωποι των εθνικών ταχυδρομείων της Ουκρανίας και της Βουλγαρίας, παρουσίασαν τη δική τους οπτική για τα οφέλη, τις προοπτικές και τις ευκαιρίες που παρέχει η πλατφόρμα της eBay.

Περισσότερα

4# Ποιοτική Εκπαίδευση

Η L’Oréal καινοτομεί στον φοιτητικό διαγωνισμό Brandstorm

Η ομάδα LAST DROP – αποτελούμενη από τους Βασίλη Δανιηλίδη, Γιώργο Φουρκιτάκη και Γιώργο Δάιο – ανακηρύχθηκε νικήτρια του ελληνικού τελικού του διεθνούς φοιτητικού διαγωνισμού καινοτομίας L’Oréal Brandstorm, κερδίζοντας μια θέση στο διεθνή τελικό, που θα διεξαχθεί τον Ιούνιο.

Η ομάδα που θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στο διεθνή τελικό του διαγωνισμού L’Oréal Brandstorm 2020  επιλέχθηκε από 3 ομάδες φοιτητών τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Στο πλαίσιο της πανδημίας και για πρώτη φορά, ο εθνικός τελικός πραγματοποιήθηκε ψηφιακά.

Οι τρεις ομάδες που έφτασαν στον τελικό, παρουσίασαν ψηφιακά την ιδέα τους στην επιτροπή κρίσης, που αποτελείτο από διοικητικά στελέχη της  L’Oréal Hellas και συγκεκριμένα τους Alex Davison, Γενικό Διευθυντή, Εύα Γεωργίου, Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού, Γιώργο Χριστοδούλου, Διευθυντή Operations, Πάνη Κοροπούλη, Γενικό Διευθυντή Κλάδου Προϊόντων Ευρείας Διανομής και Φιλύρα Παπακώστα, Γενική Διευθύντρια Κλάδου Δερμοκαλλυτικών Προϊόντων.

Με σύνθημα «Δημιουργούμε ένα μέλλον χωρίς πλαστικό για τη βιομηχανία της ομορφιάς», οι μαθητές κλήθηκαν να δημιουργήσουν την επόμενη βιώσιμη καινοτομία για το τμήμα προϊόντων ευρείας διανομής της L’Oréal, που θα βοηθήσει στη μείωση ή εξάλειψη της χρήσης πλαστικού. Στόχος είναι να βρεθούν νέες συσκευασίες και επιχειρηματικές λύσεις, ενώ παράλληλα να αλλάξει η συμπεριφορά των καταναλωτών, ευαισθητοποιώντας τους γύρω από τη σημασία της μείωσης των πλαστικών απορριμμάτων.

Η νικήτρια ελληνική ομάδα προκρίθηκε στον διεθνή τελικό L’Oréal Brandstorm 2020, που θα πραγματοποιηθεί ψηφιακά στις 23 και 24 Ιουνίου. Στον τελικό αυτό, η ελληνική ομάδα θα διαγωνιστεί για το τελικό βραβείο που δεν είναι άλλο από μιας τρίμηνη πρακτική στο Station F, το μεγαλύτερο campus για startups στον κόσμο και συνεργάτη της L’Oréal, όπου θα μπορούν να αναπτύξουν την ιδέα τους.

Ο φετινός διαγωνισμός ευθυγραμμίζεται πλήρως με το πρόγραμμα βιωσιμότητας του Ομίλου L’Oréal, Sharing Beauty With All  και με τις δεσμεύσεις του για βιώσιμη καινοτομία. Το πρόγραμμα αυτό έχει ως πυλώνες του τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος στις φόρμουλες των προϊόντων, την προστασία της βιοποικιλότητας μέσω πολιτικών βιώσιμων προμηθειών, την ανάπτυξη συσκευασιών με βελτιωμένο περιβαλλοντικό προφίλ και τη δέσμευση για μηδενική αποψίλωση δασών.

Το Brandstorm, είναι ο διαγωνισμός καινοτομίας της L’Oréal, που πραγματοποιείται από το 1992 σε πάνω από 60 χώρες και έχει προσελκύσει 200.000 φοιτητές παγκοσμίως. Φέτος, η L’Oréal, ανταποκρινόμενη στις νέες ανάγκες που έφερε η πανδημία του ιού COVID-19, προχώρησε στην ψηφιακή υλοποίηση του διαγωνισμού, θέτοντας σε προτεραιότητα τη διασφάλιση της υγείας και της ασφάλειας τόσο των συμμετεχόντων όσο και των εργαζομένων της. 

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΑΠΟΨΕΙΣ