Connect with us

Τεχνολογία

The Future Computed: Η τεχνητή νοημοσύνη και ο ρόλος της στην κοινωνία

Με περισσότερους από 7.500 επιστήμονες υπολογιστών, ερευνητές & μηχανικούς, η Microsoft οδηγεί το μέλλον στην τεχνητή νοημοσύνη.

Η εταιρεία δίνει έμφαση στο ρόλο της τεχνητής νοημοσύνης στην κοινωνία και αυτό δείχνει το γεγονός ότι τα κορυφαία στελέχη της Microsoft, ο Brad Smith, President & Chief Legal Officer και ο Harry Shum, Executive Vice President του Microsoft AI & Research Group, δύο άνθρωποι με διαφορετικό background, γνώσεις αλλά και ρόλο στην εταιρεία αποφάσισαν να γράψουν από κοινού ένα βιβλίο για την Τεχνητή Νοημοσύνη.

Την συζήτηση γύρω από την Τεχνητή Νοημοσύνη και τον ρόλο της στην κοινωνία άνοιξε η Microsoft και στην Ελλάδα, στο πλαίσιο του Delphi Economic Forum ΙΙΙ, εμπνέοντας το κοινό μέσα από ομιλίες και συζητήσεις με τη συμμετοχή σημαντικών στελεχών της εταιρίας από την Ελλάδα και το εξωτερικό, αλλά και το έντονο ενδιαφέρον των συμμετεχόντων, τόσο από τον επιχειρηματικό, όσο και από τον ακαδημαϊκό και πολιτικό χώρο. Η Πέγκυ Αντωνάκου, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Microsoft για την Ελλάδα, την Κύπρο και την Μάλτα, υπερασπίστηκε την τεχνολογία και ανέλυσε, σε δύο από τα panels του Forum, τους τρόπους με τους οποίους μπορεί να επηρεάσει και να βελτιώσει τη ζωή μας.

Ακόμη μίλησε για την ανάγκη να υιοθετήσουμε τις αλλαγές που φέρνει η νέα εποχή αλλά και τη σχέση τεχνολογίας & δημοκρατίας, μιας ισορροπίας που οφείλουμε να διασφαλίσουμε χωρίς φόβο και προκαταλήψεις. Παράλληλα, στο πλαίσιο κλειστού γεύματος που διοργάνωσε η εταιρεία με κεντρικό ομιλητή τον Jeff Bullwinkel, Associate General Counsel and Director of Corporate, External & Legal Affair της Microsoft Europe συζητήθηκε αναλυτικά το θέμα του ρόλου που η τεχνητή νοημοσύνη αναμένεται να παίξει στην κοινωνία. Το έντονο ενδιαφέρον για το θέμα υπογράμμισε η παρουσία, στη συζήτηση που συντόνισε ο δημοσιογράφος Πάυλος Τσίμας, του Αμερικανού Πρέσβη, Geoffrey Pyatt, του Νίκου Παππά, Υπουργού Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης και στελεχών του υπουργείου και επιχειρηματικών παραγόντων.

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

13# Δράση για το κλίμα

Kaspersky: Η εξόρυξη κρυπτονομισμάτων βλάπτει το περιβάλλον

Το 2018, τα διαδικτυακά προγράμματα εξόρυξης κρυπτονομισμάτων, εφαρμογές δηλαδή που τρέχουν στο πρόγραμμα περιήγησης του χρήστη και πραγματοποιούν εξόρυξη κρυπτονομισμάτων με σκοπό το κέρδος, θα μπορούσαν να είχαν καταναλώσει 18,8 γιγαβάτ ηλεκτρικής ενέργειας, σύμφωνα με έρευνα της Kaspersky σχετικά με τις οικονομικές και περιβαλλοντικές επιπτώσεις της διαδικτυακής εξόρυξης κρυπτονομισμάτων.

Το μέγεθος αυτό είναι συγκρίσιμο με το ποσοστό κατανάλωσης ισχύος της Πολωνίας και σημαίνει ότι οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις της διαδικτυακής εξόρυξης κρυπτονομισμάτων αντιστοιχούν σε περίπου 800 τόνους εκπομπών CO2.

Η διαδικτυακή εξόρυξη κρυπτονομισμάτων ή το cryptojacking μέσω προγραμμάτων περιήγησης είναι μια απειλή στην οποία μπορεί να υποβάλλονται πολλοί χρήστες εν αγνοία τους. Μπορεί να το προσέξουν μόνο αν ελέγξουν τον πηγαίο κώδικα της ιστοσελίδας ή αν παρατηρήσουν ότι ορισμένοι διαδικτυακοί πόροι υπερφορτώνουν τις συσκευές τους κατά το άνοιγμα. Η διαδικτυακή εξόρυξη κρυπτονομισμάτων είναι μια εναλλακτική μέθοδος εξόρυξης κρυπτονομισμάτων, η οποία χρησιμοποιεί τους επισκέπτες της εκάστοτε ιστοσελίδας για να επιτευχθεί ο στόχος. Οι ιδιοκτήτες των ιστότοπων μετατρέπουν τη χωρητικότητα των συσκευών των χρηστών τους σε κρυπτονομίσματα ενώ το πρόγραμμα περιήγησης του χρήστη είναι ενεργό είτε λειτουργεί στο παρασκήνιο. Σε ορισμένες περιπτώσεις, ωστόσο, οι ιστοσελίδες ειδοποιούν τους χρήστες για την έκθεσή τους σε αυτόν τον μηχανισμό και ζητούν τη συγκατάθεσή τους, εξηγώντας ότι η διαδικτυακή εξόρυξη κρυπτονομισμάτων εκτελείται με σκοπό την απόκτηση χρημάτων από την ιστοσελίδα χωρίς να εμφανίζονται ενοχλητικές διαφημίσεις ή συνδρομές επί πληρωμή.

Η διαδικτυακή εξόρυξη κρυπτονομισμάτων θεωρείται συνήθως μια αθώα δραστηριότητα που δεν έχει ως αποτέλεσμα σημαντική απώλεια χρημάτων και καταναλώνει μόνο μια μικρή ποσότητα ενέργειας. Για να το απομυθoποιήσουν, οι ερευνητές ανέλυσαν στατιστικά στοιχεία σε αναφορές από λύσεις ασφαλείας της Kaspersky που εμπόδισαν τη διαδικτυακή εξόρυξη κρυπτονομισμάτων. Ήρθαν στο συμπέρασμα ότι, ενώ οι ατομικές απώλειες μπορεί να θεωρηθούν ασήμαντες, ο παγκόσμιος αντίκτυπος είναι εκπληκτικά δυσοίωνος.

Σύμφωνα με αυτούς τους υπολογισμούς, η ποσότητα της ενέργειας που καταναλώνεται μέσω της εξόρυξης κρυπτονομισμάτων μπορεί να αγγίξει μέχρι και τις 1670 μεγαβατώρες (MWh), εκτός αν η ιστοσελίδα μπλοκάρει τον κωδικό που είναι υπεύθυνος για την έναρξη της εξόρυξης. Εάν μετατραπεί σε εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα σε παγκόσμιο μέσο επίπεδο της Διεθνούς Οργάνωσης Ενέργειας (International Energy Agency – IEA), αυτό ισοδυναμεί με περίπου 800 τόνους αερίων του θερμοκηπίου (CO2) που εκπέμφθηκαν στην ατμόσφαιρα το 2018.

Το κόστος ηλεκτρικού ρεύματος για ένα τόσο υψηλό επίπεδο ενέργειας θα μπορούσε να κυμαίνεται από μερικές εκατοντάδες χιλιάδες δολάρια έως και μισό εκατομμύριο δολάρια, ανάλογα με τη χώρα προέλευσης. Το ποσό της ενέργειας που απαιτείται για τις ανάγκες αυτές, θα μπορούσε να είναι κάτι παραπάνω από το τριπλάσιο της παραγωγής του πυρηνικού σταθμού του Τσέρνομπιλ το έτος πριν από το διαβόητο περιστατικό του.

Περισσότερα

Τεχνολογία

Generation Y: Νέα γραφεία στη Θεσσαλονίκη

Με ηχηρή παρουσία της Generation Y – International eBusiness Experts έπεσε η αυλαία του «2ου Πανοράματος Εταιρικής Υπευθυνότητας και Βιώσιμης Ανάπτυξης» της Global Sustain.

Η γνωστή στον χώρο του digital transformation και του e-commerce εταιρεία ανακοίνωσε τη λειτουργία νέων γραφείων στη Θεσσαλονίκη!

Στην ομιλία της στο Συνεδριακό Κέντρο της Τράπεζας Πειραιώς, την Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2019, η Εμπορική Διευθύντρια (CCO) της Generation Y, Νανά Ιωακειμίδου, επικοινώνησε βέλτιστες πρακτικές και νέες τάσεις, με συγκεκριμένα νούμερα και παραδείγματα, για τη θεμιτή ανάγκη των σημερινών επιχειρήσεων για βιώσιμη ανάπτυξη και τους ρεαλιστικούς τρόπους πραγματοποίησής της.

Διευρύνοντας συνεχώς το δίκτυό της ακόμα και σε επίπεδο φυσικής παρουσίας, με την ίδρυση των νέων της γραφείων στη Θεσσαλονίκη η Generation Y αποδεικνύει ότι σκοπεύει να παραμείνει industry leader.

Περισσότερα

4# Ποιοτική Εκπαίδευση

Διαγωνισμός LG Skills and Drills 2019

Στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης “LG Αθλητές του Αύριο”, η LG Electronics (LG) ανακοίνωσε το διαγωνισμό LG Skills and Drills 2019 και προσκαλεί τη νέα γενιά αθλητών να προπονηθεί στην κορυφαία Ακαδημία Eurohoops.

Από τις 16 έως 30 Σεπτεμβρίου, οι ενδιαφερόμενοι γονείς με τέκνα που έχουν γεννηθεί από το 2005 έως και το 2012, μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή στο www.lg.com/gr/lgskillsanddrills/index.html και να μπουν στην κλήρωση για να λάβουν μέρος στα δοκιμαστικά (tryouts) όπου θα διεκδικήσουν 1 από τις 20 πλήρεις υποτροφίες για την ομάδα “LG Αθλητές του Αύριο”. Η ομάδα θα προπονείται το διάστημα Οκτώβριος 2019-Ιούνιος 2020 στην Ακαδημία Eurohoops με το κορυφαίο προπονητικό team της ακαδημίας με διευθυντές, τους θρύλους του ευρωπαϊκού μπάσκετ Θοδωρή Παπαλουκά και Δημήτρη Διαμαντίδη.

Η πρώτη χρονιά της ομάδας LG Αθλητές του Αύριο στην Ακαδημία Eurohoops (σεζόν 2018-2019) ολοκληρώθηκε με επιτυχία τον προηγούμενο Ιούνιο. Η αθλητική χρονιά περιλάμβανε προπονήσεις και πολλές αθλητικές δραστηριότητες που διοργανώθηκαν από την Ακαδημία Eurohoops και την LG. Οι εμπειρίες αυτές, όπως οι φιλικοί αγώνες με άλλες σχολικές ομάδες από το Ισραήλ και την Ελλάδα, επίσκεψη στην αθλητική διαδραστική έκθεση “The Champion”, παρακολούθηση σεμιναρίου εκμάθησης τακτικών και λήψεων αποφάσεων στο μπάσκετ, και διάλεξης για τον ενδοσχολικό εκφοβισμό, ήταν ιδιαίτερα σημαντικές για την εξέλιξη και ανάπτυξη των νέων αθλητών.

Η Τζώρτζια Σταυροπούλου, Corporate & Business Units Marketing Manager, δήλωσε σχετικά: «Πέρυσι σε συνεργασία με την κορυφαία Ακαδημία Eurohoops καταφέραμε να προσφέρουμε μία αξέχαστη εμπειρία στα παιδιά μέσω των προπονήσεων και των διάφορων δραστηριοτήτων που διοργανώσαμε. Φέτος, για δεύτερη χρονιά θέλουμε να δώσουμε την ευκαιρία σε ταλαντούχα παιδιά και εφήβους να ζήσουν αυτή την εμπειρία και να τα ενθαρρύνουμε να ακολουθήσουν τα όνειρά τους στο μπάσκετ».

Ο Θοδωρής Παπαλουκάς, εκ των Διευθυντών της Eurohoops Academy, δήλωσε σχετικά: «Στόχος μας είναι να προσφέρουμε τα κατάλληλα εφόδια στους νέους που αγαπούν το μπάσκετ και να τους δώσουμε την ευκαιρία να προπονηθούν μαζί με τους κορυφαίους προπονητές της Ακαδημίας μας. Η πρώτη χρονιά των προπονήσεων της ομάδας πήγε εξαιρετικά καλά και όλα τα παιδιά αποκόμισαν μία εξαιρετική ολοκληρωμένη αθλητική εμπειρία χάρη στην LG. Είναι μεγάλη μας τιμή που η συνεργασία συνεχίζεται για άλλη μία χρονιά και ευχαριστούμε πολύ την LG για την εμπιστοσύνη της στον οργανισμό μας».

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ