Connect with us

11# Βιώσιμες πόλεις & Κοινότητες

Garnier: «Green Beauty» στρατηγική και συνεργασία με Αll For Blue

Δημοσιεύτηκε

on

Στο πλαίσιο της στρατηγικής “Green Beauty” για τη βιωσιμότητα η Garnier στις 31 Μαρτίου 2021 πραγματοποίησε την πρώτη διαδικτυακή εκδήλωση για τη συνεργασία της με την περιβαλλοντική μη κερδοσκοπική οργάνωση (ΑΜΚΕ) All For Blue, για την ενημέρωση του κοινού για τη μείωση χρήσης των πλαστικών μέσα από εκπαιδευτικά σεμινάρια και οι υποβρύχιοι και παράκτιοι καθαρισμοί. 

Η συνεργασία αυτή έχει κοινό σκοπό την ευαισθητοποίηση ως προς την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος και τη μείωση χρήσης πλαστικού μέσα από δράσεις και που θα πραγματοποιηθούν μέσα στο 2021. 

Μια εξίσου μεγάλη ανακοίνωση που πραγματοποιήθηκε στην εκδήλωση για την Garnier που αποτελεί και μεγάλο βήμα για τις δεσμεύσεις βιωσιμότητας που έχει δώσει, είναι η χορήγηση πιστοποίησης από τoν Cruelty Free International στο πλαίσιο του προγράμματος Leaping Bunny. Αυτό είναι ένα τεράστιο άλμα, όχι μόνο για την Garnier, αλλά και για τη βιομηχανία της ομορφιάς στο σύνολό της. Ο Michelle Thew, Διευθύνων Σύμβουλος της Cruelty Free International ανέφερε σχετικά: «Η Garnier είναι μια παγκόσμια μάρκα που τη γνωρίζουμε όλοι μας. Η συνεργασία μας με την Garnier στη μάχη για την εξάλειψη των δοκιμών σε ζώα για τα καλλυντικά προϊόντα και η χορήγηση της επίσημης πιστοποίησης στο πλαίσιο του προγράμματος Cruelty Free International Leaping Bunny αποτέλεσαν εξαιρετικά σημαντικό ορόσημο. Χρειάστηκαν πολλοί μήνες, όμως η Garnier εξέτασε σχολαστικά όλους τους προμηθευτές και τις πηγές της και είμαστε απολύτως σίγουροι για τα αποτελέσματα».

Στο πλαίσιο του προγράμματος Leaping Bunny, πρέπει οι μάρκες να διερευνούν ολόκληρη την αλυσίδα εφοδιασμού τους, συμπεριλαμβανομένων όλων των πρώτων υλών και των μεμονωμένων συστατικών, για οποιαδήποτε περίπτωση δοκιμών σε ζώα. Η έγκριση Leaping Bunny δίνεται σε όλα τα τελικά προϊόντα της μάρκας. Δεν είναι δυνατή η επιμέρους έγκριση μεμονωμένων προϊόντων ή συστατικών. 

Για την Garnier, αυτό σημαίνει την εξασφάλιση δήλωσης από περισσότερους από 500 προμηθευτές, οι οποίοι προμηθεύουν τη μάρκα με πάνω από 3.000 διαφορετικά συστατικά από όλον τον κόσμο. Για πολλούς μήνες, η Garnier και ο οργανισμός Cruelty Free International συνεργάστηκαν με στόχο να συγκεντρώσουν αυτά τα στοιχεία και να διασφαλίσουν ότι κάθε προϊόν στο παγκόσμιο χαρτοφυλάκιο της Garnier μπορεί να φέρει επισήμως το λογότυπο Cruelty Free International Leaping Bunny –το παγκοσμίως αναγνωρίσιμο σήμα για τη μη διενέργεια δοκιμών σε ζώα. Η ενδελεχής αυτή διαδικασία διασφαλίζει ότι οι καταναλωτές μπορούν να αγοράζουν τα προϊόντα Garnier με απόλυτη σιγουριά, γνωρίζοντας ότι αυτά πληρούν τα αυστηρά κριτήρια του προγράμματος Leaping Bunny. 

Σύμφωνα με τον Adrien Koskas, Πρόεδρος της Garnier «από το 1989, η Garnier έχει δεσμευτεί για έναν κόσμο χωρίς δοκιμές σε ζώα. Η απόκτηση της επίσημης πιστοποίησης του Cruelty Free International στο πλαίσιο του προγράμματος Leaping Bunny υπήρξε πραγματικό ορόσημο, και ήταν ανέκαθεν σημαντικό κομμάτι της αποστολής μας Green Beauty. Σήμερα, η Garnier κάνει ένα ακόμα Πράσινο βήμα προς το να γίνει μια πλήρως αφοσιωμένη, πραγματικά βιώσιμη, διαφανής μάρκα που προσφέρει Πράσινη Ομορφιά σε όλους μας».

Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

κουφωματα pvc

ΑΠΟΨΕΙΣ