Connect with us

Βιομηχανία

ΓΙΩΤΗΣ: Διακρίσεις για το κοινωνικό της έργο

Δυο νέες σημαντικές διακρίσεις έλαβε η ΓΙΩΤΗΣ Α.Ε. ως αναγνώριση για το έργο και τις  δραστηριότητές της. Η εταιρεία ξεχώρισε για το κοινωνικό της έργο, λαμβάνοντας βραβείο BRONZE. Η δεύτερη διάκριση αφορά, τον τομέα του Μάρκετινγκ και της Επικοινωνίας, όπου η εταιρεία έλαβε βραβείο SILVER για τη στρατηγική που ακολουθεί στα Social Media. 

Τα βραβεία απονεμήθηκαν στο πλαίσιο των Supermarket Awards 2020 – τον καθιερωμένο θεσμό του λιανεμπορίου, ο οποίος, για 9η χρονιά φέτος, αναγνωρίζει και τιμά τις επιχειρήσεις σούπερ μάρκετ και τους προμηθευτές προϊόντων και υπηρεσιών που αναβαθμίζουν συνολικά τον κλάδο.

Όπως δήλωσε Μάριος Παπαθανασίου, Εμπορικός Διευθυντής της ΓΙΩΤΗΣ A.E.: «Πρόκειται για μια ακόμη τιμητική διπλή διάκριση που μας χαροποιεί ιδιαίτερα. Οι διακρίσεις αφορούν  δύο πολύ σημαντικούς τομείς: Καταρχήν το κοινωνικό έργο της εταιρίας που από την ίδρυσή της αποτελεί βασικό πυλώνα των δραστηριοτήτων της και εκφράζει τις αξίες της. Κατά δεύτερον, την επικοινωνία με τους καταναλωτές της και τη στρατηγική της στα social media που εκφράζουν τον δυναμισμό και τη συνεχή εξέλιξη της εταιρίας».

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

1# Μηδενική Φτώχεια

P&G: Συνεργασία με Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό για τους άστεγους

Η P&G, εδώ και 60 χρόνια αγγίζει καθημερινά μέσα από γνωστά προϊόντα όπως τα Pampers, το Ariel, το Fairy και την Always, κάθε Ελληνικό σπίτι φροντίζοντας τις μικρές και μεγάλες στιγμές της καθημερινής ζωής. Και ενώ για τους περισσότερους από εμάς το «σπίτι», στις δύσκολες συνθήκες που βιώνουμε, έχει γίνει το καταφύγιό μας, την ίδια στιγμή για κάποιους ανθρώπους γύρω μας η έννοια «σπίτι» είναι μακρινή και η καθημερινότητα είναι πολύ πιο σκληρή. Οι άστεγοι συνάνθρωποί μας, σήμερα περισσότερο από ποτέ, με τους κινδύνους της πανδημίας να απειλούν περισσότερο τις ευάλωτες ομάδες, δοκιμάζονται από τις σκληρές συνέπειες της αστεγίας. 

Για την προστασία και τη φροντίδα των ευάλωτων αυτών ομάδων, η P&G μαζί με τον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό ενώνουν τις δυνάμεις τους και πραγματοποιούν ένα πρόγραμμα πολλαπλών δράσεων στήριξης 2.000 άστεγων συνανθρώπων μας, στα μεγάλα αστικά κέντρα στη χώρα μας – Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα. Από το Νοέμβρη και για τους επόμενους 12 μήνες, ανά τακτά χρονικά διαστήματα, μία κινητή μονάδα του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού επανδρωμένη με εθελοντές Σαμαρείτες, νοσηλευτές και κοινωνικούς λειτουργούς, θα καλύπτει βασικές ανάγκες των αστέγων σε τρόφιμα, ρουχισμό, κουβέρτες καθώς και θα προσφέρει ιατρική, υγειονομική και οποιαδήποτε επιπλέον βοήθεια.

Ο πρόεδρος του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού, Dr Αντώνιος Αυγερινός, δήλωσε σχετικά: «Ο Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός στηρίζει διαχρονικά την πολιτεία στην αντιμετώπιση ανθρωπιστικών και υγειονομικών κρίσεων. Στο πλαίσιο των πολυδιάστατων και πολυποίκιλων δράσεων του Ε.Ε.Σ. εντάσσεται και η στοχευμένη ανθρωποκεντρική ενεργητική προσέγγιση (streetwork) ευάλωτων κοινωνικών ομάδων, όπως οι άστεγοι. Σκοπός του προγράμματος είναι η υποστήριξη των ανθρώπων που διαβιούν σε συνθήκες αστεγίας, μέσω της προσφοράς βασικών ειδών υγειονομικής φροντίδας, της παροχής υπηρεσιών υγείας αλλά και της έγκαιρης-έγκυρης ενημέρωσής τους, που μπορεί να αποδειχθεί πολύτιμη στην αντιμετώπιση της διάδοσης του κορωνοϊού. Είναι σημαντικό για εμάς σε αυτήν την προσπάθεια να έχουμε αρωγούς, όπως η P&G, ώστε να μπορούμε να επεκτείνουμε και να ενδυναμώνουμε ακόμα περισσότερο το έργο μας».

Η πρωτοβουλία αυτή είναι πολύ σημαντική για την P&G που όπως δεσμεύεται να φροντίζει με τα προϊόντα της την υγεία και υγιεινή εκείνων που τα εμπιστεύονται καθημερινά, αναλαμβάνει και την ευθύνη να στέκεται δίπλα και στους πιο ευάλωτους συνανθρώπους μας, στηρίζοντάς τους στη δική τους καθημερινότητα. 

Περισσότερα

1# Μηδενική Φτώχεια

Chiquita: Τίμησε την Παγκόσμια Ημέρα Δικαιωμάτων του Παιδιού

Οι μπανάνες Chiquita, ανέκαθεν αγαπημένο φρούτο των παιδιών (και των γονιών τους), τίμησε στις 20 Νοεμβρίου την Παγκόσμια Ημέρα του Παιδιού, κατά την οποία γιορτάζεται η υιοθέτηση της σύμβασης των Ηνωμένων Εθνών για τα δικαιώματα των παιδιών.

Η μέρα είναι αφιερωμένη στην προώθηση της ανάγκης για βελτίωση της ευημερίας των παιδιών σε όλο τον κόσμο, της προστασίας τους από οποιαδήποτε μορφή κακοποίησης και της λήψης των απαραίτητων μέτρων για την οικοδόμηση ενός καλύτερου μέλλοντος για αυτά. Σκοπός της Chiquita είναι να κάνει το χρέος της για την προστασία του μέλλοντος των παιδιών, με όσο το δυνατόν πιο βιώσιμο τρόπο.

Όπως αναφέρει σε ανακοίνωση της, η βιωσιμότητα βρίσκεται στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων της και, ως εκ τούτου, θεωρεί ύψιστης σημασίας να διασφαλίζει ότι οι λειτουργίες της σέβονται τα δικαιώματα των παιδιών στις κοινότητες που έχουμε παρουσία. Σε όλο τον κόσμο, τα παιδιά επιδεικνύουν σθένος και ηγετικό χαρακτήρα υποστηρίζοντας έναν πιο βιώσιμο τρόπο διαβίωσης. Η εταιρεία καλεί όλους να συμβάλουν στην προσπάθεια των παιδιών, να αξιοποιήσουν την πρόοδο που έχει σημειωθεί και να δεσμευτούν εκ νέου ότι θα δοθεί προτεραιότητα στα παιδιά και τα δικαιώματά τους.

Η εμπλοκή της Chipita με τα παιδιά ήταν ιδιαίτερα μεγάλη από το ξεκίνημά της εταιρείας. Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας “Πώς να είσαι καλός γείτονας“, που ουσιαστικά αποτελεί τη δέσμευσή της για βελτίωση των κοινοτήτων στις οποίες ζουν οι εργαζόμενοι υποστηρίζει την εκπαίδευση των παιδιών των εργαζομένων επενδύοντας σε σχολικές υποδομές και προσφέροντας πακέτα σχολικών ειδών.

Κάθε χρόνο, διανέμει πάνω από 3.300 πακέτα σχολικών ειδών στα παιδιά των εργαζομένων στις περιοχές όπου καλλιεργούνται οι μπανάνες, όπως η Γουατεμάλα, η Ονδούρα και η Κόστα Ρίκα. Τα πακέτα αυτά προσφέρουν στα παιδιά ένα μέρος των ειδών που χρειάζονται για να αριστεύσουν και να έχουν ελπίδα για το μέλλον τους. Εδώ και δεκαετίες, η Chiquita πρωτοστατεί στην εξάλειψη της παιδικής εργασίας από τον κλάδο και ανεξάρτητοι εξωτερικοί ελεγκτές όπως οι Rainforest Alliance και SA8000 επιθεωρούν την κατάσταση και πιστοποιούν ανά τακτά διαστήματα την εταιρεία.

Η προσέγγιση της Chiquita ως προς την στήριξη των τοπικών κοινοτήτων τονίζεται και στην πολιτική βιωσιμότητας “Πίσω από το Μπλε Αυτοκόλλητο” της εταιρείας. Για να μάθετε περισσότερα, επισκεφθείτε το https://chiquitabrands.com/sustainability/. 

Τα παιδιά αποτελούν την πιο ευάλωτη κοινωνική ομάδα και η Chiquita έχει υλοποιήσει την πρώτη, στην ιστορία του κλάδου, έκθεση για τον αντίκτυπο στα δικαιώματα των παιδιών στις φάρμες σε Κόστα Ρίκα και Παναμά, σε συνεργασία με μια εταιρεία συμβούλων για τα ανθρώπινα δικαιώματα, προκειμένου η εταιρεία να προσαρμόσει τα εργαλεία αξιολόγησης επιπτώσεων της UNICEF στις περιοχές που δραστηριοποιείται. Υποστηρίζουμε πλήρως τα Δικαιώματα του Παιδιού και τις Επιχειρησιακές Αρχές (CRBP) που αναπτύχθηκαν από τη UNICEF, την Παγκόσμια Συμφωνία του ΟΗΕ και τη ΜΚΟ Save the Children.

Περισσότερα

10# Λιγότερες Ανισότητες

Μύλοι Λούλη: Προσφέρει προϊόντα στο «Χαμόγελο του Παιδιού»

Η εταιρεία Μύλοι Λούλη, πιστή στη δέσμευσή της να βρίσκεται πάντα με ευθύνη δίπλα στην ελληνική κοινωνία, ανθρωπιστικούς οργανισμούς και κοινωφελή ιδρύματα, στήριξε πρόσφατα για μια ακόμα φορά «Το Χαμόγελο του Παιδιού», προσφέροντας προϊόντα «Μύλοι Αγίου Γεωργίου».

Συγκεκριμένα, η Μύλοι Λούλη διέθεσε περισσότερα από 900 κιλά αλεύρι450 πακέτα φαρίν απ, 450 και 250 τεμάχια αλεύρι για όλες τις χρήσεις και αλεύρι ολικής άλεσης, αντίστοιχα– και 360 πακέτα σιμιγδάλι, για να καλύψει τις ανάγκες των Σπιτιών του Οργανισμού. Η εταιρεία, μέσα από διαφορετικές ενέργειες, ενισχύει διαχρονικά και ενεργά «Το Χαμόγελο του Παιδιού» για να συνεχίσει το δύσκολο έργο του και να είναι στο πλευρό χιλιάδων παιδιών.

Η Μύλοι Λούλη με οδηγό τη 200 χρόνων ιστορία της και εφτά γενιών παράδοση κοινωνικής προσφοράς, έχει προτεραιότητά της την κοινωνική ευθύνη. Η εταιρεία ήταν, είναι και θα παραμείνει ενεργό κομμάτι της κοινωνίας, στηρίζοντας πάντα όσους έχουν ανάγκη.

Περισσότερα
κουφώματα pvc τεχνοπαν

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΑΠΟΨΕΙΣ