Connect with us

Εταιρείες Συμβούλων

Global Sustain: Στο Ecali Club η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας

Παρουσία μελών, συνεργατών και φίλων της ομάδας της, η Global Sustain υποδέχθηκε τη νέα χρονιά με την καθιερωμένη κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας, μια εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 5 Φεβρουαρίου, στο χώρο του Ecali Club, στην Εκάλη.

Τους καλεσμένους καλωσόρισε ο Γιάννης Γεωργακάκης, Διευθύνων Σύμβουλος του Ecali Club και στη συνέχεια ο κ. Μιχάλης Σπανός, Διευθύνων Σύμβουλος της Global Sustain, παρουσίασε τα νέα μέλη της εταιρείας, τον ειαίο απολογισμό και τα οικονομικά αποτελέσματα του 2017, ενώ έκανε αναφορά και στις προγραμματισμένες δράσεις της εταιρεας για το 2018. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης ανακοινώθηκαν οι ΜΚΟ που χρηματοδοτήθηκαν στο πλαίσιο του ετήσιου προγράμματος της Global Sustain. Η τελική επιλογή έγινε με βάση τα αποτελέσματα της ηλεκτρονικής ψηφοφορίας μέσω Facebook (19.770 ψήφοι) και τη γνώμη της Ειδικής Επιτροπής.

Τα προγράμματα που επιλέχθηκαν είναι: το Πρόγραμμα «Υπνωτήριο Αστέγων και Συνοδευτικές Ιατρικές και Ψυχοκοινωνικές Υπηρεσίες με έμφαση στους Νέο-άστεγους» από την ΜΚΟ «Γιατροί του Κόσμου”, το οποίο παρουσίασε ο εκπρόσωπος Χρήστος Δημόπουλος και το Πρόγραμμα «Υποστήριξε μία γυναίκα σε ακριτικό νησί της χώρας μας να αποκτήσει ένα παιδί” από την ΜΚΟ «HOPEgenesis”.

Στη συνέχεια, ακολούθησε η κοπή της πίτας, η κλήρωση και η απονομή των δώρων. Συνολικά κληρώθηκαν 77 δώρα, τα οποία ήταν προσφορά των μελών της Global Sustain.

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Δράσεις

Εθελοντική Δράση της The Nielsen Company

Την Πέμπτη 21 Ιουνίου 2018, εθελοντές εργαζόμενοι της εταιρείας The Nielsen Company συμμετείχαν σε μια συλλογική δράση με ιδιαίτερη αξία για την Παιδόπολη «Άγιος Ανδρέας”, που λειτουργεί ως Μονάδα Κοινωνικής Φροντίδας για παιδιά από 4-12 ετών και φιλοξενεί 33 παιδιά.

Στο πλαίσιο του Nielsen Global Impact Day οι εργαζόμενοι της Nielsen συμμετείχαν στην ανάπλαση των εξωτερικών χώρων της Παιδόπολης.

Τη δράση αυτή αγκάλιασαν και οι παρακάτω εταιρείες με τις δωρεές τους σε Προϊόντα Προσωπικής Υγιεινής & Περιποίησης για τα παιδιά:

Chipita, ΕΛΑΪΣ UNILEVER HELLAS, Korres, ΜΕΓΑ Προϊόντα Ατομικής Υγιεινής Α.Ε., Papoutsanis, Perfetti, Reckitt Benckiser, SARANTIS GROUP, Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ.

Επιπλέον την ίδια ημέρα άλλη ομάδα εργαζομένων της Nielsen προσέφερε εθελοντική εργασία στο Make a Wish, ενώ οι εθελοντές της Nielsen εκτός Αθηνών, συμμετείχαν σε δράσεις του οργανισμού Χαμόγελο του Παιδιού σε Θεσσαλονίκη, Χανιά & Ηράκλειο.

Περισσότερα

9# Βιομηχανία, Καινοτομία & Υποδομές

Deloitte Ελλάδος Platinum Global Partner του SingularityU Greece Summit 2018

Με στόχο την εύρεση και ανάδειξη καινοτόμων λύσεων για τις επιχειρήσεις και την κοινωνία η Deloitte Ελλάδος, στο πλαίσιο της παγκόσμιας στρατηγικής συνεργασίας της εταιρείας με το Singularity University, είναι Platinum Global Partner του SingularityU Greece Summit, που θα πραγματοποιηθεί στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, στις 19 και 20 Νοεμβρίου 2018.

Συγκεκριμένα, η συνεργασία της Deloitte με το Singularity University, εκπαιδευτικό ίδρυμα της Silicon Valley, αποτελεί έναν ακόμα τρόπο συμβολής της εταιρείας στην εύρεση και ανάδειξη καινοτομιών, μέσα από νέες τεχνολογίες, ικανές να συμβάλουν στη δημιουργία υπηρεσιών που θα προσφέρουν λύσεις σε σημαντικές προκλήσεις για τις επιχειρήσεις και την κοινωνία. Το Singularity University αποτελεί μια παγκόσμια κοινότητα σκέψης, έρευνας και επιχειρηματικών δράσεων που εξοικειώνει την κοινωνία με τη ραγδαία εξέλιξη και επίδραση της τεχνολογίας.

Το SingularityU Greece Summit 2018 θα δώσει την ευκαιρία σε όλους τους συμμετέχοντες να γνωρίσουν νέες ιδέες που αναμένεται να αναδιαμορφώσουν την καθημερινότητά μας στο άμεσο μέλλον, να παρακολουθήσουν ομιλητές παγκόσμιας εμβέλειας να συζητούν για τη σημασία της καινοτομίας και των εκθετικών τεχνολογιών, καθώς και να γνωριστούν με επιχειρηματίες που δημιουργούν τις τάσεις του μέλλοντος.

O Δημήτρης Κουτσόπουλος, CEO της Deloitte Ελλάδος, δήλωσε σχετικά: «Στη Deloitte γνωρίζουμε καλά ότι η καινοτομία ξεκινάει έχοντας οραματιστεί το μέλλον και ως Platinum Global Partner του Singularity θα είμαστε μαζί για να βοηθήσουμε τις ελληνικές επιχειρήσεις αλλά και την ελληνική κοινωνία να υιοθετήσουν το πνεύμα της καινοτομίας και να αξιοποιήσουν τις ευκαιρίες των νέων τεχνολογιών».

Στο επερχόμενο SingularityU Greece Summit, ένας από τους ομιλητές για την Deloitte θα είναι ο Larry Keeley, President & Co-Founder στο Doblin Group και Managing Director της Deloitte Consulting. Ο Larry Keeley εργάστηκε για περισσότερο από τρεις δεκαετίες ως επιστήμονας καινοτομίας, έχοντας διδάξει χιλιάδες μεταπτυχιακούς και διδακτορικούς φοιτητές για τη σημασία της καινοτομίας. Αποτελεί έναν παγκοσμίως αναγνωρισμένο δάσκαλο, ομιλητή, συγγραφέα και στοχαστή, ο οποίος υπερασπίζεται ένθερμα το συνδυασμό του στρατηγικού σχεδιασμού και της επιχειρηματικότητας.

Περισσότερα

Δράσεις

Αυξάνεται το κονδύλι της ΕΚΕ

Οι 4 στις 10 εταιρείες δαπανούν από 200.000 ευρώ μέχρι 5 εκατ. ευρώ το χρόνο για προγράμματα ΕΚΕ, σύμφωνα με έρευνα της ICAP Group, που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της ετήσιας εκδοτικής της πρωτοβουλίας “Leading Employers in Greece”.

Της Σοφίας Εμμανουήλ (semmanouil@csrindex.gr)

Οι εταιρείες στη χώρα μας – κυρίως οι μεγάλου μεγέθους και λιγότερο οι μικρομεσαίες – αντιλαμβάνονται πλέον ότι ο αντίκτυπος των δραστηριοτήτων τους στην κοινωνία και στο περβάλλον σχετίζεται άμεσα με την απόδοσή τους και αναλαμβάνουν πιο συντονισμένες δράσεις για να αυξήσουν τη θετική επιρροή τους.

Η αύξηση των κονδυλίων για δράσεις εταιρικής κοινωνικής ευθύνης (ΕΚΕ) δείχνει αυτήν ακριβώς την τάση. Ειδικότερα, μελέτη της ICAP Group έδειξε ότι η μεγάλη πλειοψηφία των εταιρειών (62%) δαπανά έως 200.000 ευρώ ετησίως σε προγράμματα και δράσεις ΕΚΕ. Το 1/4 σχεδόν (24%) των επιχειρήσεων δαπανά από 200.000 ευρώ έως 1 εκατ. ευρώ ενώ το 14% των επιχειρήσεων δαπανά από 1 εκατ. ευρώ έως και 5 εκατ. ευρώ.

Ειδικότερα, τα κονδύλια που αφορούν το Ανθρώπινο Δυναμικό καταλαμβάνουν την πρώτη θέση στον συνολικό προϋπολογισμό των εταιρειών για δράσεις ΕΚΕ, με μερίδιο 39% το 2018. Θα πρέπει να τονιστεί ότι η κατηγορία του Ανθρώπινου Δυναμικού καταλαμβάνει διαχρονικά το μεγαλύτερο μερίδιο, με τα ποσοστά της να κυμαίνονται άνω του 30% από το πρώτο έτος εκπόνησης της έρευνας (2011), ενώ τα τελευταία έτη το ποσοστό της κινείται ανοδικά (2016: 34%, 2017: 37%). Εντούτοις, από την έρευνα προκύπτει ότι οι επιχειρήσεις δίνουν μεγάλη βαρύτητα και στην προσφορά στο κοινωνικό σύνολο καθώς δράσεις που αφορούν την Κοινωνία καταλαμβάνουν μερίδιο 26%, ενώ ακολουθούν το Περιβάλλον με 21% και η Αγορά με 14%.

Ανθρώπινο Δυναμικό

Ειδικότερα, το 89% των επιχειρήσεων του δείγματος δήλωσε ότι παρέχει ίσες ευκαιρίες προς όλους τους εργαζομένους (ανεξαρτήτως ηλικίας, φύλου, εθνικότητας κ.α.) σε βαθμό «πολύ» ή «πάρα πολύ». Επιπλέον, το 84% των επιχειρήσεων προσφέρει δυνατότητες εκπαίδευσης ή βελτίωσης των δεξιοτήτων του προσωπικού. Και οι δυο αυτές δράσεις αποτελούν προτεραιότητα για τις εταιρείες, καθώς συγκεντρώνουν ιδιαίτερα υψηλά ποσοστά που διαχρονικά κινούνται υψηλότερα του 80%. Ακολουθεί η παροχή πρόσθετης ιατροφαρμακευτικής κάλυψης στο προσωπικό, όπου παραπάνω από τις μισές εταιρείες του δείγματος (55%) λένε ότι εφαρμόζουν τη συγκεκριμένη δράση στο μέγιστο βαθμό («πάρα πολύ»).

Κοινωνία

Η μεγάλη πλειοψηφία των εταιρειών του δείγματος (73%) δήλωσε ότι πραγματοποιεί δωρεές και χορηγίες σε χρήμα ή/και είδος σε «πολύ» ή «πάρα πολύ» σημαντικό βαθμό. Το συγκεκριμένο ποσοστό είναι υψηλότερο σε σχέση με πέρυσι κατά 6 ποσοστιαίες μονάδες, γεγονός που καταδεικνύει ότι οι ελληνικές επιχειρήσεις αρχίζουν να αυξάνουν τις δράσεις τους στον συγκεκριμένο τομέα. Σε αρκετά σημαντικό βαθμό φαίνεται να υποστηρίζονται τόσο οι δράσεις σε συνεργασία με τις τοπικές κοινότητες (66%), όσο και οι καλλιτεχνικές, αθλητικές ή πολιτιστικές εκδηλώσεις (53%)

Περιβάλλον

Οι εταιρείες εμφανίζονται ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένες ως προς το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα. Το 75% των εταιρειών του δείγματος εφαρμόζουν εσωτερικά προγράμματα ανακύκλωσης σε μεγάλο βαθμό («πολύ» ή «πάρα πολύ»). Ακολουθεί η εφαρμογή προγραμμάτων εξοικονόμησης ενέργειας και διαχείρισης αποβλήτων (74%) και η ένταξη στην επιχείρηση συστημάτων περιβαλλοντικής διαχείρισης σύμφωνα με εθνικά/διεθνή πρότυπα (π.χ. ISO 14001, EMAS κ.α.) με ποσοστό 58%.

Αγορά

Οι δράσεις ΕΚΕ που αφορούν την αγορά φαίνεται να υιοθετούνται σε ικανοποιητικό βαθμό από τις επιχειρήσεις του δείγματος. Ωστόσο, παρατηρούνται αρκετές διαφοροποιήσεις σε σχέση με τις έρευνες των προηγούμενων ετών. Η εφαρμογή συστήματος διαχείρισης-διασφάλισης ποιότητας των προϊόντων (π.χ. ISO 9000 κλπ.) ακολουθείται σε ιδιαίτερα μεγάλο βαθμό («πολύ» και «πάρα πολύ») από το 85% των εταιρειών, αν και το εν λόγω ποσοστό εμφανίζεται μειωμένο κατά 9 μονάδες σε σχέση με το 2016 που είχε ανέλθει στο 94%. Προγράμματα ΕΚΕ που αναφέρονται στους καταναλωτές (π.χ. διαδικασίες μέτρησης και διαχείρισης παραπόνων κλπ.) εφαρμόζει σε «πολύ» ή «πάρα πολύ» μεγάλο βαθμό το 67% των εταιρειών. Αντιθέτως, η χρήση κριτηρίων ΕΚΕ στην επιλογή προμηθευτών ή συνεργατών εξακολουθεί να εφαρμόζεται σε περιορισμένη σχετικά κλίμακα, αφού το 55% των επιχειρήσεων δήλωσε ότι εφαρμόζει τη συγκεκριμένη δράση από «καθόλου» έως «μέτρια».

Τα οφέλη

Εννέα στις δέκα επιχειρήσεις αξιολόγησαν με το μεγαλύτερο βαθμό σημαντικότητας («πάρα πολύ» και «πολύ») την ενίσχυση και προστασία της εταιρικής εικόνας (φήμη, brands κλπ.) ως το κυριότερο όφελος που έχουν από τις πρακτικές της ΕΚΕ. Ακολούθησαν με ποσοστό 86% τόσο η συνεισφορά στο κοινωνικό σύνολο όσο και η προσέλκυση και διατήρηση υψηλού επιπέδου ανθρώπινου δυναμικού, γεγονός το οποίο δείχνει ότι οι ελληνικές επιχειρήσεις φαίνεται να αντιλαμβάνονται τη σημασία της ΕΚΕ για την κοινωνία και για τους εργαζομένους τους.

Βαθμός εφαρμογής

Οι μεγάλες εταιρείες της εγχώριας οικονομίας αναγνωρίζουν τη σημαντικότητα της ΕΚΕ και φαίνεται ότι την κατατάσσουν αρκετά ψηλά στις επιχειρηματικές τους δράσεις. Είναι χαρακτηριστικό ότι η ΕΚΕ θεωρείται «πολύ» ή «πάρα πολύ» σημαντική στο 89% των επιχειρήσεων του δείγματος ποσοστό αυξημένο κατά 5% σε σχέση την περσινή έρευνα. Την ίδια στιγμή, ωστόσο, οι μεγάλες εταιρείες θεωρούν ότι η ΕΚΕ δεν έχει αναπτυχθεί ακόμη σε ικανοποιητικό βαθμό από το σύνολο των ελληνικών επιχειρήσεων.

Ανασταλτικοί Παράγοντες

Ως οι κυριότεροι παράγοντες που δρουν ανασταλτικά στην υλοποίηση πρακτικών ΕΚΕ αναδείχθηκαν η τρέχουσα οικονομική συγκυρία και το οικονομικό κόστος, οι οποίοι κατέλαβαν τις πρώτες θέσεις στην αξιολόγηση των εταιρειών του δείγματος, με 22% και 20% αντίστοιχα, όπως άλλωστε και στην περσινή έρευνα. Ακολουθεί η έλλειψη κινήτρων με 18% και η ελλιπής ενημέρωση των πολιτών για την έννοια της ΕΚΕ με 15%.

Ο Νικήτας Κωνσταντέλλος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ICAP σχολιάζοντας τα αποτελέσματα της έρευνας σημειώνει ότι η ΕΚΕ κερδίζει συνεχώς έδαφος τα τελευταία χρόνια, αλλά το ασταθές και γεμάτο προκλήσεις οικονομικό περιβάλλον αποτελεί τροχοπέδη για την περαιτέρω ανάπτυξη και εφαρμογή αυτών των δράσεων. O κ. Κωνσταντέλλος προσθέτει μεταξύ άλλων: “…Είναι ενθαρρυντικό το γεγονός ότι σχεδόν 2 στις 3 επιχειρήσεις αύξησαν τα έξοδά τους για ενέργειες ΕΚΕ το 2017 σε σχέση με το προηγούμενο έτος… Συμπερασματικά, η ΕΚΕ δεν θα πρέπει να αντιμετωπίζεται απλά ως ένα πρόσθετο κόστος από τις επιχειρήσεις, αλλά ως επένδυση με συγκεκριμένους στόχους, μετρήσιμα αποτελέσματα και οφέλη, που αφορούν τόσο στην ίδια την επιχείρηση όσο και στο κοινωνικό σύνολο. Ως εκ τούτου, κρίσιμα σημεία θεωρούνται η ευαισθητοποίηση της κοινωνίας και των καταναλωτών, η εκπαίδευση των στελεχών των επιχειρήσεων και η υιοθέτηση κατάλληλων πρωτοβουλιών και στρατηγικών από την πλευρά της πολιτείας που θα ενθαρρύνουν μεγαλύτερο ποσοστό επιχειρήσεων προς την κατεύθυνση της υιοθέτησης των βέλτιστων πρακτικών ΕΚΕ”.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ