Connect with us

Βιομηχανία

Goodyear Dunlop Hellas: Από το δρόμο στη σκηνή για το «Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος»

Τα φετινά Χριστούγεννα θα τα θυμούνται πιο έντονα οι άνθρωποι της Goodyear Dunlop Hellas και οι συνεργάτες τους, που αφιέρωσαν μια ξεχωριστή προσπάθεια στο «Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος».

Επειδή όλοι έχουμε ονειρευτεί να ανέβουμε στην σκηνή μια μέρα, οι άνθρωποι της Goodyear Dunlop Hellas εκπλήρωσαν αυτή τους την ευχή, βοηθώντας παράλληλα στην εκπλήρωση των ευχών παιδιών, 3-18 ετών, με πολύ σοβαρές ασθένειες.

Διοργανώνοντας δύο ξεχωριστές θεατρικές παραστάσεις σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, με έμπνευση από τον παλιό, καλό ελληνικό κινηματογράφο, η θεατρική ομάδα της εταιρίας – αποτελούμενη αποκλειστικά από εργαζόμενους της εταιρίας – ανέβηκε στη σκηνή για να συγκεντρωθούν χρήματα για το έργο του Οργανισμού Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος).

Μετά από πολλές ώρες πρόβας, πάθος και αρκετά χειροκροτήματα, η προσπάθεια έδωσε τη θέση της στη συγκίνηση: περίπου 350 προσκεκλημένοι της Goodyear Dunlop Hellas, μεταξύ των οποίων εργαζόμενοι, συνεργάτες και πελάτες, και οι οικογένειές τους αγκάλιασαν την προσπάθεια συγκεντρώνοντας 2.177 ευρώ.

Όσοι συμμετείχαν στην παράσταση κέρδισαν όχι βραβεία υποκριτικής, αλλά βραβεία χαράς αφού με το ποσό αυτό συμβάλλουν στην υιοθεσία: ενός 4χρονου αγοριού, που πάσχει από το σύνδρομο Wiscott – Aldrich, και ευχήθηκε να αποκτήσει το δικό του κάμπριο αυτοκινητάκι και ενός 5χρονου κοριτσιού που πάσχει από Λευχαιμία και ευχήθηκε να ταξιδέψει στη Ρόδο.

Όπως χαρακτηριστικά επεσήμανε ο Νίκος Σπανός, Διευθύνων Σύμβουλος της Goodyear Dunlop Hellas: «Είμαστε πολύ συγκινημένοι που οι άνθρωποί μας έδωσαν ένα άλλο νόημα σε αυτά τα Χριστούγεννα, ξεπερνώντας τον εαυτό τους για το «Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος». Στη Goodyear είμαστε συνηθισμένοι στις υψηλές επιδόσεις, αλλά κανένα συναίσθημα δεν ξεπερνά την πληρότητα που νιώθεις όταν εκπληρώνεις την ευχή ενός μικρού παιδιού».

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

12# Υπεύθυνη Κατανάλωση & Παραγωγή

Cate Blanchett και Franziska Gsell συζητούν για τη βιωσιμότητα

Η αναγνωρισμένη ηθοποιός και παραγωγός Cate Blanchett, ambassador της IWC από το 2006 και η δύο φορές βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός Franziska Gsell, διευθύντρια μάρκετινγκ και πρόεδρος της επιτροπής βιωσιμότητας της IWC συνομίλησαν μέσω βίντεο κλήσης για τα θέματα βιωσιμότητας.

Η Cate Blanchett δήλωσε: «Από την πρώτη στιγμή που συναντηθήκαμε με τη Franziska το 2015, ανακαλύψαμε το κοινό μας ενδιαφέρον για τα θέματα βιωσιμότητας. Σήμερα, είναι πιο σημαντικό από ποτέ για τις μεγάλες εταιρείες να αναθεωρήσουν το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα και να κάνουν σταθερά βήματα προς την ανάπτυξη της εταιρικής τους βιωσιμότητας. Η έννοια της διαφάνειας είναι πολύ βασική, δεδομένου ότι πλέον, οι πελάτες επιθυμούν να γνωρίζουν τον τρόπο με τον οποίο κατασκευάζεται ένα πολυτελές προϊόν». 

«Η Cate και εγώ συζητάμε συχνά για τη βιωσιμότητα καθώς είναι ένα θέμα που μας ευαισθητοποιεί πλήρως. Ήταν μεγάλη μου τιμή να συναντηθώ μαζί της μέσω βίντεο κλήσης και εκτιμώ τη συμβολή της στις προσπάθειες που καταβάλλουμε με στόχο τη μετατροπή μας σε μια πλήρως βιώσιμη εταιρεία πολυτελείας», προσέθεσε η Franziska Gsell. 

Κατά τη διάρκεια της συνομιλίας τους, η Blanchett και η Gsell συζήτησαν για τη διαχρονικότητα των IWC ρολογιών, τα οποία κατασκευάζονται με στόχο να είναι μια πραγματική κληρονομιά για πολλές γενιές. Επίσης, μίλησαν για τη σημασία της προστασίας του περιβάλλοντος μέσω της χρήσης ανανεώσιμης ενέργειας και τον περιορισμό των απορριμμάτων. Για παράδειγμα, η νέα συσκευασία της IWC γίνεται ταξιδιωτική θήκη, έτσι ώστε να μπορεί να χρησιμοποιείται για χρόνια αντί να πεταχτεί. Ένα ακόμη σημείο που συζητήθηκε ήταν η υπεύθυνη εξόρυξης πρώτων υλών και η πιστοποίηση για το πρότυπο 2019 Code of Practices που έχε λάβει η IWC από το Responsible Jewellery Council (RJC). 

Σημειώνεται ότι η IWC δημοδίευσε τον περασμένο Ιούλιο τη δεύτερη έκδοση της έκθεσης σχετικά με τη βιωσιμότητα σύμφωνα με τα πρότυπα του Global Reporting Initiative (GRI), υπογραμμίζοντας την ηγετική της θέση στη βιώσιμη κατασκευή πολυτελών ρολογιών. Το 2018, η IWC ήταν η πρώτη Ελβετική ωρολογοποιία που δημοσίευσε έκθεση σύμφωνα με τα παραπάνω παγκόσμια πρότυπα καλής πρακτικής. Στην έκθεση, η εταιρεία περιγράφει τον βαθμό με τον οποίο ανταποκρίθηκε στους στόχους που είχε θέσει το 2018 και παράλληλα έθεσε νέους, για το 2022. Η δημοσίευση της διετούς έκθεσης αποδεικνύει την πρόοδο που έχει σημειώσει η IWC στην ενσωμάτωση βιώσιμων πρακτικών στην καθημερινή λήψη αποφάσεων, καθώς και στην υπεύθυνη διαχείριση του κοινωνικού και περιβαλλοντικού της αντίκτυπου. 

Περισσότερα

13# Δράση για το κλίμα

PVH Europe: Eγκατάσταση της πιο ισχυρής ηλιακής οροφής στον κόσμο

Η PVH Europe, η παγκόσμια έδρα της Tommy Hilfiger και τα ευρωπαϊκά γραφεία της Calvin Klein τα οποία ανήκουν στην  PVH Corp. ανακοίνωσε την εγκατάσταση της πιο ισχυρής λειτουργικής ηλιακής στέγης στον κόσμο, στο υψηλών προδιαγραφών κέντρο Αποθηκών και Διανομής στο Venlo, στην Ολλανδία.

Μέσω της ηλιακής οροφής καλύπτονται οι ανάγκες ηλεκτρικής ενέργειας του Κέντρου, που παράγονται από περισσότερους από 48.000 ηλιακούς συλλέκτες, καθώς και έμμεσα το 100% της ενέργειας για τις αποθήκες, τα γραφεία και τα καταστήματα της PVH Europe στην Ολλανδία, μέσω του ολλανδικού δημόσιου δικτύου ηλεκτρικής ενέργειας. Ο ενεργειακός συνεργάτης της PVH Europe, Eneco, έχει πιστοποιήσει ότι όλη η ενέργεια που απαιτείται για την τροφοδοσία αυτών των κτιρίων παράγεται από τη νέα εγκατάσταση στον τελευταίο όροφο. 

Αυτό το ορόσημο σηματοδοτεί ένα ακόμη βήμα στο ταξίδι της PVH για την προμήθεια του 100% της ηλεκτρικής ενέργειας της από ανανεώσιμες πηγές. Αυτό ισχύει για τα γραφεία, τις αποθήκες και τα καταστήματά της, με στόχο να οδηγήσει σε μείωση κατά 30% των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα της εφοδιαστικής αλυσίδας έως το 2030. Το έργο αυτό συνδέεται με τον στόχο της PVH για εκπομπές ρύπων, ο οποίος ευθυγραμμίζεται με το πιο φιλόδοξο επίπεδο απαλλαγής από τις ανθρακούχες εκπομπές, όπως ορίζεται στη συμφωνία του Παρισιού. Είναι επίσης μία από τις προτεραιότητες που αποτυπώνονται στη στρατηγική εταιρικής υπευθυνότητας Forward Fashion της εταιρείας, η οποία στοχεύει στη μείωση των αρνητικών επιπτώσεων στο μηδέν, στην αύξηση των θετικών επιπτώσεων στο 100% και στη βελτίωση της ζωής για πάνω από τους 1 εκατομμύριο υπαλλήλους σε όλη την αλυσίδα αξίας της εταιρείας.

Βασικά γεγονότα:

  • Η αποθήκη Venlo είναι το κύριο κέντρο διανομής της PVH Ευρώπης με χωρητικότητα 110.000m2.. 
  • Βραβεύθηκε με το βαθμό «Very Good» στην αξιολόγηση βιωσιμότητας BREEAM (Μέθοδος Περιβαλλοντικής Αξιολόγησης Ιδρύματος Έρευνας Κτιρίου) 
  • Είναι η ισχυρότερη ηλιακή στέγη του κόσμου, με  την ικανότητα να  παράγει 18 MWp  (megawatt peak).
  • Υποστηρίζεται με πάνω από 48.000 ηλιακούς συλλέκτες υψηλής απόδοσης.
  • Πλήρως τροφοδοτεί όλα τα καταστήματα, αποθήκες και γραφεία που ανήκουν στην PVH Ευρώπης στην Ολλανδία.

«Αυτό είναι ένα απίστευτο ορόσημο για το κέντρο Αποθηκών και Διανομής  στο Venlo και για το ταξίδι της PVH Ευρώπης προς την αειφορία», δήλωσε ο Martijn Hagman, Διευθύνων Σύμβουλος Tommy Hilfiger Global και PVH Ευρώπης. «Έχουμε συμμετάσχει στην εγκατάσταση αυτού που πιστεύουμε ότι είναι τώρα η πιο ισχυρή, πλήρως λειτουργική ηλιακή στέγη στον κόσμο  – ένα τεράστιο βήμα προς τη δέσμευσή μας να καλύψουμε τις ανάγκες μας για ηλεκτρική ενέργεια από 100% ανανεώσιμες λύσεις μέχρι το 2030 και να μειώσουμε τις εκπομπές της εφοδιαστικής αλυσίδας κατά 30% μέχρι το 2030. Αυτό δεν θα ήταν δυνατό, χωρίς την καλύτερη στην κατηγορία της ομάδα από ταλαντούχους, παθιασμένους, και αφοσιωμένους συνεργάτες της PVH», πρόσθεσε.

Επί του παρόντος, έως και 600.000 τεμάχια από τα brands TOMMY HILFIGER  και CALVIN KLEIN  διανέμονται καθημερινά από το κέντρο Αποθηκών και Διανομής της PVH Ευρώπης στο Venlo προς τα σημεία πώλησης, συμπεριλαμβανομένων των ιδιόκτητων και συνεργαζόμενων καταστημάτων στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική και απευθείας στους πελάτες. Η πολύ καλή βαθμολογία που έλαβε το κέντρο Αποθηκών και Διανομής από την BREEAM ενσωματώνει υποδειγματικά  πρότυπα για την ενέργεια, το νερό, τις μεταφορές, τα υλικά, τα απόβλητα, τη ρύπανση, την οικολογία, την υγεία και την ευημερία. Αυτά εφαρμόζονται μέσω του ενεργειακά αποδοτικού φωτισμού στο 100% του χώρου, της χρήσης πιστοποιημένων συσκευασιών 100% FSC (Forest Stewardship Council) και της 100% ανακύκλωσης όλων των χαρτονιών, πλαστικών και έντυπων υλικών.

Σημειώνεται ότι η PVH είναι μέλος του RE100, της εταιρικής πρωτοβουλίας για την παραγωγή ανανεώσιμης ηλεκτρικής ενέργειας με επικεφαλής το Climate Group και έχει δεσμευτεί στους RE100 για την προμήθεια του 100% της ηλεκτρικής ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές μέχρι το 2030.

Περισσότερα

12# Υπεύθυνη Κατανάλωση & Παραγωγή

Bayer: Στο πλευρό των παραγωγών για βιώσιμη γεωργία

Ως μέρος της σειράς των εξ’ αποστάσεως εκδηλώσεων Future of Farming Dialogue, ο Liam Condon, Πρόεδρος του Τομέα Crop Science της Bayer, τόνισε τη σημασία των δεσμεύσεων της εταιρείας για βιώσιμη ανάπτυξη, όπως θεσπίστηκαν το 2019.

Ο κ. Condon αναφέρθηκε στις επιπτώσεις της πανδημίας COVID-19 και επαγόμενης οικονομικής αστάθειας, κατάσταση η οποία ενίσχυσε την ανάγκη για ακόμη μεγαλύτερη επικέντρωση στην καινοτομία στον κλάδο της γεωργίας, ώστε να καταστεί η γεωργία μέρος της λύσης για την κλιματική αλλαγή, ενώ διασφαλίζεται επαρκής ποσότητα τροφής για όλους.

«Ο κλάδος της γεωργίας είναι μαθημένος στις αντιξοότητες – από τις πλημμύρες και την ξηρασία έως τις προσβολές από παράσιτα – και η πανδημία COVID-19 είναι μια ακόμη έντονη υπενθύμιση της ανάγκης δημιουργίας ενός πιο βιώσιμου και ανθεκτικού συστήματος τροφίμων για τη διασφάλιση της επαρκούς ποσότητας τροφής», δήλωσε ο κ. Condon για να προσθέσει ότι «η καινοτομία, η επιστήμη και η συνεργασία είναι καθοριστικής σημασίας όχι μόνο για την επίλυση της πανδημίας αλλά και για τη γεωργία, για την επίλυση των σημερινών και μελλοντικών προκλήσεων που αντιμετωπίζουν οι παραγωγοί».

Η εκδήλωση – θεσμός της Bayer, Future of Farming Dialogue, φιλοξενεί και φέτος ένα μεγάλο αριθμό ομιλητών διεθνούς φήμης και ενδιαφερομένων από τον ακαδημαϊκό χώρο, τη βιομηχανία και τα μέσα ενημέρωσης. Το επίκεντρο της συζήτησης είναι πώς να οικοδομήσουμε πιο ανθεκτικά συστήματα τροφίμων, να επιταχύνουμε τις καινοτομίες που βασίζονται στη βιώσιμη ανάπτυξη και να αναπτύξουμε νέα επιχειρηματικά μοντέλα που μπορούν να ανταμείψουν τους παραγωγούς για τις υπηρεσίες τους στο οικοσύστημα.

Ο κ. Condon σχολίασε τις δεσμεύσεις της Bayer για βιώσιμη ανάπτυξη: «Ειδικά σε δύσκολους καιρούς, είναι δική μας ευθύνη να βοηθήσουμε στη διασφάλιση της επάρκειας τροφής και στη μείωση του περιβαλλοντικού μας αποτυπώματος. Πρέπει επίσης να βοηθήσουμε τους παραγωγούς να κάνουν το ίδιο, παρέχοντας τα προϊόντα, τις υπηρεσίες και τις τεχνολογίες που απαιτούνται για την παραγωγή επαρκούς ποσότητας τροφίμων, χρησιμοποιώντας ταυτόχρονα λιγότερους πόρους και φροντίζοντας το περιβάλλον. Το κλειδί για αυτό είναι η καινοτομία και γι’ αυτό συνεχίζουμε να προχωρούμε μπροστά».

Σε αυτό το πλαίσιο, η εταιρεία κυκλοφόρησε πρόσφατα προϊόντα και ξεκίνησε πρωτοβουλίες που υπογραμμίζουν τη δέσμευσή της στη γεωργική καινοτομία και την ψηφιοποίηση, κύριους μοχλούς στην ανάπτυξη ενός πιο βιώσιμου συστήματος τροφίμων. Χαρακτηριστικά αναφέρονται:

  • Ένα πρωτοποριακό μοντέλο για πρώτη φορά στον κλάδο της γεωργίας, το οποίο μπορεί να μετρήσει τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις οποιουδήποτε προϊόντος φυτοπροστασίας σε οποιαδήποτε καλλιέργεια, σε όλο τον κόσμο. Μέχρι στιγμής, η εταιρεία έχει χρησιμοποιήσει αυτό το μοντέλο για να ελέγξει ολόκληρο το χαρτοφυλάκιο και τις χρήσεις του σε όλο τον κόσμο και να κατανοήσει τις επιπτώσεις στη βιωσιμότητα.
  • Η έναρξη της πρωτοβουλίας Carbon για να βοηθήσει τους παραγωγούς να δημιουργήσουν νέα ροή εσόδων, μέσα από  την υιοθέτηση συγκεκριμένων «έξυπνων» πρακτικών για το κλίμα. Η Bayer ανοίγει το δρόμο προς ένα μέλλον μηδενικού αποτυπώματος άνθρακα για τη γεωργία μέσω αυτού του καινοτόμου, επιστημονικού και συνεργατικού πιλοτικού προγράμματος με τη δυνατότητα να προσφέρει απαράμιλλη αξία σε πολλούς περισσότερους παραγωγούς, μέσω της επέκτασης σε αυτές τις χώρες, αλλά και άλλες περιοχές του κόσμου.
  • Η πρόσφατη κυκλοφορία υβριδίων καλαμποκιού χαμηλής ανάπτυξης στο Μεξικό, γνωστό ως VITALA. Το σύστημα VITALA αποτελείται από έναν νέο υβριδικό αραβόσιτο και βέλτιστες καλλιεργητικές πρακτικές για να βοηθήσει τους παραγωγούς στο Μεξικό να αναπτυχθούν περισσότερο χρησιμοποιώντας λιγότερους πόρους. Η Bayer συνεχίζει να ερευνά και να διεξάγει δοκιμές με στόχο την εισαγωγή ποικιλιών για συγκεκριμένες περιοχές σε άλλες αγορές που θα επιτρέψουν στους παραγωγούς σε όλο τον κόσμο να αδράξουν τα ίδια οφέλη.
  • Η πρωτοβουλία ‘Better Life Farming Alliance’ της οποίας ηγείται η Bayer για την ενδυνάμωση των παραγωγών μικρής κλίμακας. Μαζί με τους εταίρους, αυτή η συμμαχία παρέχει στους παραγωγούς αυτούς τεχνογνωσία, εισροές, χρηματοοικονομικές λύσεις και πρόσβαση στην αγορά. Το πρόγραμμα εφαρμόζεται ήδη στην Ασία, την Αφρική και τη Λατινική Αμερική, δημιουργώντας ευκαιρίες απασχόλησης για τους νέους και για όσους επιθυμούν να ασχοληθούν με τη γεωργία, ανεξαρτήτου φύλου.

Όλες αυτές οι προσπάθειες – μαζί με πολλές άλλες – αποσκοπούν στην επίτευξη των στόχων που έχει θέσει η Bayer για την ενδυνάμωση 100 εκατομμυρίων παραγωγών με πρόσβαση σε γνώσεις, εργαλεία και συνεργασίες, τη μείωση των εκπομπών αερίων θερμοκηπίου που παράγονται από βασικές καλλιέργειες σε μεγάλες γεωργικές αγορές κατά 30% και τη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων της φυτοπροστασίας κατά 30% έως το 2030. Για περισσότερες ενημερώσεις σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο η Bayer θα συνεχίσει να συνεργάζεται με βασικούς ενδιαφερόμενους για να προωθήσει τις δεσμεύσεις της για βιώσιμη ανάπτυξη, επισκεφτείτε το Κέντρο Βιώσιμης Ανάπτυξης της Bayer.

«Ενσωματώνοντας την αειφορία στον πυρήνα των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων μας, είμαστε σε θέση όχι μόνο να διασφαλίσουμε επάρκεια τροφίμων, αλλά και να μετατρέψουμε τη γεωργία έτσι ώστε να μπορεί να γίνει μέρος της λύσης για την κλιματική αλλαγή», πρόσθεσε ο κος Condon.

Η Bayer θα συνεχίσει διαδικτυακά την εκδήλωση Future of Farming Dialogue καθ’ όλη τη διάρκεια του 2020 και έως το 2021.

Περισσότερα
κουφώματα pvc τεχνοπαν

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΑΠΟΨΕΙΣ