Connect with us

Τεχνολογία

Google News Initiative: Ισχυρό μέλλον για την ειδησεογραφία

Η Google συνεργάζεται στενά με τον κλάδο της Δημοσιογραφίας για να αντιμετωπίσει τις σύγχρονες προκλήσεις καθώς από τη μία μεριά οι χρήστες απευθύνονται στην Google αναζητώντας πληροφορίες που μπορούν να εμπιστευτούν αλλά από την άλλη μεριά ο κλάδος βρίσκεται υπό πίεση, καθώς οι εκδόσεις σε όλον τον κόσμο αντιμετωπίζουν προκλήσεις λόγω της μετάβασης στην ψηφιακή εποχή.

Αυτό απασχολεί έντονα την Google, καθώς η αποστολή της να καταστήσει τον κόσμο πιο ενημερωμένο είναι εγγενώς συνδεδεμένη με το έργο δημοσιογράφων και ειδησεογραφικών ομίλων ανά τον κόσμο. Η κοινή τους αποστολή αντανακλάται επίσης στο αμοιβαίο επιχειρηματικό ενδιαφέρον. Μια σπουδαία μηχανή αναζήτησης και τα συναρπαστικά αποτελέσματα στο YouTube εξαρτώνται από ένα υγιές οικοσύστημα εκδοτών που παράγουν σπουδαίο ψηφιακό περιεχόμενο. Αν οι εκδότες δεν αναπτύσσονται, δεν αναπτύσσεται ούτε η Google- και γι’ αυτό το λόγο η Google κατέβαλε πέρυσι 12,6 δισεκατομμύρια δολάρια στους εκδότες, ενώ ανακατεύθυνε δωρεάν 10 δισεκατομμύρια κλικ το μήνα στις ιστοσελίδες των εκδοτών.

Αυτός είναι επίσης ο λόγος που, εδώ και χρόνια, η Google συνεργάζεται στενά με τον κλάδο της Δημοσιογραφίας για να αντιμετωπίσει προκλήσεις- κλειδιά. Συγκεκριμένα, συνεργάστηκε με τον κλάδο για να παρουσιάσει το πρόγραμμα ανοιχτού τύπου Accelerated Mobile Pages (AMP) που σκοπό έχει να βελτιώσει τις υπηρεσίες διαδικτύου για φορητές συσκευές, το Flexible Sampling για να συμβάλει στην εύρεση περιεχομένου ειδησεογραφίας στην μηχανή αναζήτησης Google, την πλατφόρμα Google News Lab για να παρέχει στις ομάδες σύνταξης εκπαίδευση και συντακτικές συνεργασίες, καθώς και την πρωτοβουλία Digital News Initiative για να συνεισφέρει καινοτομία στον κλάδο της Δημοσιογραφίας στην Ευρώπη.

Η Google έχει επενδύσει πολύ χρόνο και ενέργεια σε αυτές τις συνεργασίες, αλλά η σκληρή αλήθεια είναι ότι όλα αυτά μπορεί να μην είναι αρκετά. Γίνεται όλο και πιο δύσκολο να ξεχωρίσουμε τι είναι αυθεντικό και τι όχι στο Διαδίκτυο. Τα επιχειρηματικά μοντέλα των δημοσιογραφικών ομίλων συνεχίζουν να αλλάζουν δραστικά. Η γρήγορη εξέλιξη της τεχνολογίας συνεχίζει να αποτελεί πρόκληση για όλους τους οργανισμούς, συμπεριλαμβανομένων των δημοσιογραφικών ομίλων, για να συμβαδίσουν.

Χρειάζεται να γίνουν περισσότερα και, γι’ αυτόν το λόγο η Google παρουσιάζει την πρωτοβουλία Google News Initiative (GNI), την προσπάθεια της να βοηθήσει την Δημοσιογραφία να ανθίσει στην ψηφιακή εποχή. Η παρουσίαση του GNI σηματοδοτεί ένα σημαντικό ορόσημο στην 15χρονη δέσμευση της Google απέναντι στον κλάδο της Δημοσιογραφίας. Το GNI θα ενσωματώσει όλες τις ενέργειές της για την συνεργασία με τον κλάδο της Δημοσιογραφίας- όλα τα προϊόντα, τις συνεργασίες και τα προγράμματα- συμβάλλοντας στη φιλοδοξία της Google να χτίσει ένα ισχυρότερο μέλλον για την Ειδησεογραφία.

Η πρωτοβουλία GNI οικοδομήθηκε πάνω στις προσπάθειες αυτές και εμβαθύνει την δέσμευση της εταιρείας στον κλάδο της Δημοσιογραφίας, που αντιμετωπίζει δραματικές αλλαγές σε ό,τι αφορά τους τρόπους που δημιουργείται, καταναλώνεται και αμείβεται. Το GNI θα επικεντρωθεί σε 3 στόχους:

Την ανάπτυξη και ενίσχυση της ποιοτικής δημοσιογραφίας στις πλατφόρμες της Google

Την ενεργοποίηση νέων επιχειρηματικών μοντέλων για την υποστήριξη της ποιοτικής δημοσιογραφίας

Την ενίσχυση των ειδησεογραφικών ομίλων μέσω τεχνολογικών καινοτομιών

Τα τελευταία χρόνια, η Google συνεργάζεται με τους εκδότες προκειμένου να αυξηθεί η εγκυρότητα και το ποιοτικό περιεχόμενο, και να περιοριστεί η ροή της παραπληροφόρησης και των ανακριβειών.

Στις πλατφόρμες της, η Google έχει επικεντρωθεί στην καταπολέμηση της παραπληροφόρησης κατά τη διάρκεια έκτακτων γεγονότων. Αναξιόπιστες πηγές συχνά εκμεταλλεύονται τα έκτακτα γεγονότα της επικαιρότητας και αναρτούν στις πλατφόρμες της Google ανακριβές περιεχόμενο, αυξάνοντας την πιθανότητα να εκτεθούν οι χρήστες σε αυτό. Γι’ αυτό το λόγο, η Google έχει εκπαιδεύσει τα συστήματά της να αναγνωρίζουν αυτά τα γεγονότα και να προσαρμόζονται με βάση το πιο έγκυρο περιεχόμενο.

Επίσης, η Google συνεργάζεται κατ’ ευθείαν με ειδησεογραφικούς ομίλους για την αντιμετώπιση της παραπληροφόρησης. Στο πλαίσιο αυτό, παρουσιάζεται το Disinfo Lab μαζί με το First Draft για να καταπολεμήσουν την παραπληροφόρηση κατά τη διάρκεια εκλογών και έκτακτων γεγονότων της επικαιρότητας.

Τα επόμενα 3 χρόνια, η Google πρόκειται να διαθέσει 300 εκατομμύρια για να επιτύχει τους στόχους αυτούς. Επιπρόσθετα, εμβαθύνεται περαιτέρω η δέσμευση της εταιρείας για τη δημιουργία προϊόντων που καλύπτουν τις πλέον βασικές και επείγουσες ανάγκες του δημοσιογραφικού χώρου. Εξάλλου, και στο παρελθόν η Google έχει αναπτύξει στενή συνεργασία με τον κλάδο, που αποτέλεσμα είχε τη διαμόρφωση προϊόντων όπως τα AMP και DNI, και στόχος είναι πλέον η παγκόσμια εξάπλωση του μοντέλου αυτού.

Οι δεσμεύσεις που υλοποιούνται μέσω του Google News Initiative αντανακλά το γεγονός πως η ειδησεογραφία αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα για τη Google και αποτελούν παρακαταθήκη για το όραμα της εταιρείας να κτίσει, από κοινού με τον κλάδο, ένα ισχυρό μέλλον για τη δημοσιογραφία.

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

13# Δράση για το κλίμα

Lamda Hellix: Εξασφαλίζει 100% ανανεώσιμη ενέργεια

Η Lamda Hellix ανακοίνωσε συνεργασία με την Enel Green Power, εκκινώντας μια νέα εποχή στην μετάβαση προς την «πράσινη» ενέργεια στην Ελλάδα και τη βιομηχανία των data centers.

Με βάση αυτή τη συμφωνία τα  Data Centers της Lamda Hellix εξασφαλίζουν ότι το σύνολο της καταναλισκόμενης ηλεκτρικής ενέργειας θα προέρχεται από 100% ανανεώσιμη ενέργεια, που παράγεται από την Enel Green Power, μέσω του μεγάλου χαρτοφυλακίου έργων ανανεώσιμων πηγών ενέργειας που διαθέτει στην Ελλάδα. Η συμφωνία αυτή είναι απόδειξη της αφοσίωσης και των δύο επιχειρήσεων σε ένα πράσινο και πιο βιώσιμο μέλλον.

Η Lamda Hellix έχει βραβευθεί πολλαπλώς από την αρχή της λειτουργίας της, για την περιβαλλοντική πολιτική και τις πρακτικές της. Η εταιρεία έχει δεσμευτεί πλήρως ως προς τη βιωσιμότητα και την ενεργειακή απόδοση των υποδομών της ενσωματώνοντας φιλικές προς το περιβάλλον πολιτικές με στόχο τη μείωση του ενεργειακού της αποτυπώματος, ενώ αποτελεί ενεργό μέλος του EU Code of Conduct για την ενεργειακή αποδοτικότητα των data centers . Η Lamda Hellix έχει επίσης αναπτύξει μια εκτεταμένη αρχιτεκτονική για την παρακολούθηση της ενεργειακής κατανάλωσης, ήταν το πρώτο data center παγκοσμίως που πιστοποιήθηκε για την «πράσινη» λειτουργία του με LEED O+M v4 Gold και έχει επίσης πιστοποιηθεί κατά ISO 14001 & 50001 για την περιβαλλοντική και ενεργειακή της πολιτική.

Η Enel Green Power στην Ελλάδα κατέχει ήδη ηγετική θέση στις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας, έχοντας σε λειτουργία 57 έργα σε 24 νομούς, με συνολική εγκατεστημένη ισχύ 464MW, εκ των οποίων 354 MW προέρχονται από αιολική ενέργεια, 90MW από ηλιακή ενέργεια και 20MW από μικρά υδροηλεκτρικά έργα.

Ο Απόστολος Κάκκος, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Lamda Hellix, σχολίασε: «Η Ελλάδα εισέρχεται σε μια νέα εποχή καινοτομίας, ψηφιακού μετασχηματισμού και βιωσιμότητας και είμαστε υπερήφανοι που είμαστε μέρος αυτής της μετάβασης. Τα τελευταία 17 χρόνια, έχουμε καθιερώσει τη Lamda Hellix ως το μεγαλύτερο neutral world-class data center πάροχο της ΝΑ Ευρώπης και πιο πρόσφατα δημιουργήσαμε το SEECIX.net, το πρώτο cloud & Interconnection hub της περιοχής. Η συνεργασία μας με την Enel Green Power αποτελεί μέρος της στρατηγικής μας να αναδείξουμε την Ελλάδα ως information hub μειώνοντας ταυτόχρονα το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα (όπως και των πελατών μας) χρησιμοποιώντας ενέργεια από 100%  ανανεώσιμες πηγές. Τα τελευταία χρόνια έχουμε επενδύσει και σε δική μας παραγωγή ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και προγραμματίζουμε νέες επενδύσεις σε ΑΠΕ για τα επόμενα χρόνια». 

Περισσότερα

Τεχνολογία

Η καινοτομία κάνει την εκτύπωση φιλική προς το περιβάλλον

Ο Guerino Sacripante, ειδικός επιστήμονας πολυμερών υλικών στο Κέντρο Έρευνας και Ανάπτυξης της Xerox στον Καναδά, θεωρεί ως προσωπική του ευθύνη τη συμβολή στη μείωση της χρήσης των ορυκτών καυσίμων.

Έχοντας 30 χρόνια εμπειρίας στον τομέα της Έρευνας και Καινοτομίας, ο Sacripante μας μεταφέρει σε ένα μέλλον όπου τα μελάνια των εκτυπωτών προέρχονται ολοένα και περισσότερο από ανακυκλώσιμες πηγές ενέργειας, έχοντας ένα χαμηλό περιβαλλοντικό αποτύπωμα.

Ένα από τα πράγματα που μας χαρακτηρίζουν ως ανθρώπινα όντα είναι η δυνατότητα που έχουμε να επικοινωνούμε γραπτά. Η γραφή μάς συνοδεύει από τότε που για πρώτη φορά οι αρχαίοι Σουμέριοι έγραψαν με ακονισμένα καλάμια επάνω σε πηλό. Έκτοτε, καμία τεχνολογική εξέλιξη δεν κατάφερε να αλλάξει δραστικά τον εθισμό μας στη χρήση τυπωμένων συμβόλων.

Είτε αυτά τα σύμβολα βρίσκονται στις ετικέτες τροφίμων, σε εγχειρίδια με οδηγίες χρήσης, σε καταστάσεις τραπεζικών λογαριασμών ή σε συσκευασίες καλλυντικών, το μόνο σίγουρο είναι ότι θα συνεχίζουν να αποτελούν ένα κομμάτι της ζωής μας για πολύ καιρό ακόμα. Και για τον ερευνητή της Xerox, Guerino Sacripante, το γεγονός αυτό αποδεικνύει πως υπάρχει σημαντική ανάγκη να αναθεωρήσουμε τον τρόπο αλλά και τα υλικά με τα οποία εκτυπώνουμε. 

30 Χρόνια Καινοτομίας

Ως επιστήμονας πολυμερών υλικών στο Κέντρο Έρευνας της Xerox στον Καναδά, ο Sacripante έχει αφιερώσει την 30χρονη καριέρα του στην ανεύρεση των πιο αποτελεσματικών τρόπων εκτύπωσης. Έχει αναδειχθεί σε έναν από τους πιο παραγωγικούς και καινοτόμους  εφευρέτες της Xerox, κατέχοντας περισσότερα από 240 διπλώματα ευρεσιτεχνίας για το έργο του πάνω στη χημική σύσταση του toner και σε διαδικασίες εκτύπωσης. 

Μια Προσωπική Πρόκληση

Όταν ο Sacripante ξεκίνησε να εργάζεται πάνω στην πρόκληση ενός πιο βιώσιμου τρόπου εκτύπωσης, εκμεταλλεύτηκε μια πολιτική της Xerox, η οποία επιτρέπει στο προσωπικό των ερευνητικών κέντρων της, να αφιερώνει  χρόνο στην εξέλιξη προσωπικών έργων. “Υπάρχουν τα βασικά projects για τα οποία πρέπει να εργαστούμε” εξηγεί ο Sacripante. “Ωστόσο, η Xerox μας ενθαρρύνει να χρησιμοποιούμε από το 10 έως το 20 τοις εκατό του χρόνου μας για να διερευνήσουμε δικές μας ιδέες. Αν κάποιος αποδείξει ότι μια ιδέα του έχει προοπτική, τότε αυτή η ιδέα μπορεί να μετατραπεί στο κύριο αντικείμενό του, αφιερώνοντας το 80 ως 90 τοις εκατό του χρόνου του πάνω σε αυτό. Έτσι ακριβώς ξεκίνησα και εγώ την ενασχόλησή μου με τη βιωσιμότητα”. 

Ο Sacripante ξεκίνησε εξετάζοντας μερικά από τα προβλήματα που σχετίζονται με την ανακύκλωση χαρτιού. Ένα από τα στάδια της ανακύκλωσης περιλαμβάνει την απομάκρυνση της μελάνης από το τυπωμένο χαρτί, έτσι ώστε το καθαρό πλέον χαρτί να μπορεί να μετατραπεί σε πολτοποιημένη μορφή υψηλής ποιότητας. Η χημική σύνθεση του τόνερ επηρεάζει σημαντικά το πόσο καλά μπορεί να αφαιρεθεί η μελάνη. Η συνεχής έρευνα τον οδήγησε στον εντοπισμό και στην κατοχύρωση ενός νέου τύπου ρητίνης που επιτρέπει την εύκολη απομάκρυνση του τόνερ ακόμα και μέσα από μικρούς μύλους πολτοποίησης. Η προσήλωση που έδειξε ο Sacripante στον τομέα της αειφορίας, σύντομα μεταφέρθηκε από το χαρτί στο μελάνι. Υπάρχουν πολλοί τρόποι για τη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων που προκαλεί το μελάνι εκτύπωσης, από τον εντοπισμό των πιο βιώσιμων πηγών πολυμερών, μέχρι την ανάπτυξη χημικών ενώσεων με χαμηλότερη σημείο τήξης. 

Αναζήτηση βιώσιμων πολυμερών υλικών

Η έρευνα του Sacripante τον οδήγησε στην αναζήτηση βιώσιμων λύσεων που θα είναι και εμπορικά εφαρμόσιμες. “Η πρόκληση είναι να πάρουμε το νέο υλικό, να το επεξεργαστούμε και να το καταστήσουμε διαθέσιμο σε ανάλογο κόστος με πριν” ανέφερε. “Υπάρχουν πολλές πιθανές και οικονομικά βιώσιμες εναλλακτικές προτάσεις για τα πολυμερή υλικά, που βασίζονται σε πετροχημικά, όμως σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να εξετάσουμε ολόκληρο τον κύκλο ζωής του υλικού”. Είναι γεγονός ότι μερικές επιλογές που αρχικά έδειχναν ελκυστικές, απέτυχαν κατά τη δοκιμή βιωσιμότητας. Ο Sacripante δήλωσε: “Είναι πιθανό να παράγουμε αιθανόλη από το καλαμπόκι και να αντλούμε πολυμερή υλικά από αυτό, αλλά η διαδικασία είναι μη βιώσιμη λόγω της ενέργειας που απαιτείται για την εξαγωγή και την επεξεργασία του υλικού”. 

Φυσικά πολυμερή από ξύλο και φυτά

Μια άκρως υποσχόμενη λύση βασίζεται στη βιομάζα. Μερικά από τα πιο σημαντικά διπλώματα ευρεσιτεχνίας του Sacripante σχετίζονται με τη χρήση ρητίνης και λιγνίνης, τα οποία χρησιμοποιούνται ως εναλλακτική λύση για τα πετροχημικά (πλαστικά) πολυμερή. Και τα δύο βρίσκονται σε αφθονία στη φύση, καθώς περιέχονται στο ξύλο και στα φυτά. Είναι κατάλληλα για μελάνια εκτυπωτών, έχουν θετικό περιβαλλοντικό κύκλο ζωής, είναι αρκετά αποτελεσματικά κατά την εξαγωγή και την επεξεργασία τους και είναι βιοδιασπώμενα μετά τη χρήση τους. Χάρη στην έρευνα του Sacripante και των συνεργατών του, η Xerox υιοθέτησε γρήγορα και επιτυχημένα βιώσιμα μελάνια στα προϊόντα της. Για παράδειγμα, το τόνερ στερεάς μελάνης της Xerox, εμπεριέχει κατά 30% ανανεώσιμο περιεχόμενο και διαθέτει τη μικρότερη δυνατή συσκευασία, ενώ το τόνερ EA-Eco έχει εξαιρετικά χαμηλό σημείο τήξης για μειωμένη κατανάλωση ενέργειας. Επίσης, το μικρό μέγεθος των σωματιδίων σημαίνει 40% λιγότερο τόνερ ανά εκτυπωμένη σελίδα. 

Ξεπερνώντας την οικονομική πρόκληση

Τα παραπάνω αποτελούν σημαντικά βήματα, αλλά ο Sacripante αναφέρει ότι υπάρχει πολύς δρόμος ακόμη μπροστά. Ένα από τα μεγαλύτερα εμπόδια στην εξέλιξη και την πρόοδο είναι το θέμα του κόστους. “Η οικονομική βιωσιμότητα του τόνερ κυμαίνεται ανάλογα με την τιμή του πετρελαίου. Όταν αυτό ανέρχεται στα 150$ το βαρέλι, η παραγωγή των βιολογικών μελανιών αρχίζει να φαίνεται αρκετά ελκυστική. Όταν όμως η τιμή του πέσει, τότε είναι πολύ πιο οικονομικό για κάποιον να παράγει τόνερ από πετροχημικά. Η μεγάλη πρόκληση είναι η παραγωγή ενός βιώσιμου προϊόντος που θα πωλείται στην ίδια τιμή με το κλασικό τόνερ”. 

H λύση είναι να πειστούν οι εταιρείες να πληρώνουν περισσότερα χρήματα για τόνερ που προέρχεται από ανακυκλώσιμες πηγές ενέργειας. Ο Sacripante επισημαίνει πως υπάρχουν ορισμένα πολυμερή τόνερ που προέρχονται από βιομάζα κι έχουν χαμηλότερο σημείο τήξης από τα πετροχημικά πολυμερή. Αυτό σημαίνει ότι οι εκτυπωτές χρησιμοποιούν λιγότερη ενέργεια για τη θέρμανση του μελανιού. “Αυτή η διαφορά μπορεί να αποτελεί μια πολύ σημαντική παράμετρο, ειδικά σε χώρες όπου η ηλεκτρική ενέργεια είναι ακριβή” λέει ο Sacripante. “Οι άνθρωποι αναζητούν συσκευές χαμηλής ενεργειακής κατανάλωσης, συνεπώς είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερα για το τόνερ εάν αυτό μειώνει τη χρήση ενέργειας”. 

Η νομοθεσία ως καταλύτης αλλαγής

Ένας ακόμα καταλύτης για την αλλαγή μπορεί να προέλθει από τις κυβερνήσεις. “Οι μελλοντικοί κανονισμοί ενδέχεται να ορίσουν πως μια συγκεκριμένη ποσότητα έντυπου υλικού θα πρέπει να προέρχεται από βιώσιμες πηγές – μια εξέλιξη που θα ωθήσει την ευρύτερη υιοθέτηση βιώσιμων τόνερ”. Ακόμη όμως και χωρίς κάποια νέα νομοθεσία, ο Sacripante προβλέπει ότι μερικοί κλάδοι θα μετακινηθούν μαζικά προς τη χρήση βιολογικών, ανανεώσιμων μελανιών. Κατά τον ίδιο “η βιομηχανία τροφίμων ενδιαφέρεται σίγουρα για εναλλακτικές λύσεις αναφορικά με την εκτύπωση ετικετών και συσκευασιών. Η πρόκληση είναι να βρούμε το σωστό συνδυασμό των βιώσιμων υλικών με μια θετική ανάλυση του κύκλου ζωής. Είμαστε πολύ κοντά σε κάτι τέτοιο”. 

Με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον

O Sacripante είναι αποφασισμένος να συνεχίσει την έρευνά του που σχετίζεται με μια καλύτερη περιβαλλοντική διαχείριση. “Για εμένα, αποτελεί μια προσωπική αποστολή. Όταν θα σκέφτομαι τί έχω κάνει σε αυτή τη ζωή, θέλω να είμαι σε θέση να πω ότι έχω κάνει κάτι θετικό για την ανθρωπότητα. Αν μπορώ να βοηθήσω ενεργά στην αποφυγή της χρήσης ορυκτών καυσίμων, τότε θα έχω συμβάλλει ώστε τα πράγματα να γίνουν καλύτερα για όλους μας”. 

Περισσότερα

16# Ειρήνη, Δικαιοσύνη & Ισχυροί Θεσμοί

Λήξη της αγωνιστικής σεζόν για τους LG Αθλητές του Αύριο

Τo τέλος της σεζόν στις εγκαταστάσεις του Eurohoops Dome, γιόρτασε η Ομάδα LG Αθλητές του Αύριο σε μια αποχαιρετιστήρια εκδήλωση, την Παρασκευή 26 Ιουνίου.

Στην τελετή λήξης, παρευρέθηκαν οι 20 αθλητές που έχουν λάβει υποτροφία από την LG Electronics Hellas (LG) για τη συμμετοχή τους στην Eurohoops Academy Eξέλιξις Α.Σ., εκπρόσωποι της LG και ο διευθυντής της Ακαδημίας Θοδωρής Παπαλουκάς, τηρώντας πάντα τα απαραίτητα μέτρα προφύλαξης. Oι αθλητές της ομάδας, έλαβαν αναμνηστικά διπλώματα, μετάλλια και δώρα από την LG, ενώ στη συνέχεια, ανακοινώθηκαν οι 5 νέες υποτροφίες για τη σεζόν 2020-2021. 

Η αγωνιστική σεζόν, πλαισιώθηκε και φέτος από δράσεις που διοργανώθηκαν από την Eurohoops Academy και την LG με στόχο να αναπτύξουν περεταίρω τις δεξιότητες και τις γνώσεις των νέων γύρω από το basket. Εκτός από το σύνολο των προπονήσεων αλλά και τη διαρκή αξιολόγηση της προόδου τους, οι αθλητές είχαν την ευκαιρία αναμετρηθούν σε φιλικό αγώνα με την Sports Academy of Larissa ενώ παρακολούθησαν σεμινάριο εκμάθησης τακτικών και λήψεων αποφάσεων στο μπάσκετ “Basketball school” από τον head coach της Eurohoops Academy Κ. Σταμάτη.

Η Τζώρτζια Σταυροπούλου, Corporate & Business Units Senior Marketing Manager της LG Electronics Eλλάς, δήλωσε σχετικά: «Είναι μεγάλη χαρά για εμάς να βλέπουμε την ομάδα «LG Αθλητές του Αύριο» να εξελίσσεται μέσα στον χρόνο. Η επιτυχημένη συνεργασία της LG με την Eurohoops Academy Εξέλιξις Α.Σ., στηρίζεται στον κοινό μας στόχο, να δώσουμε την ευκαιρία σε νέα παιδιά να αναπτύξουν τις ικανότητές τους στο αγαπημένο τους άθλημα και να προπονηθούν με την καθοδήγηση των έμπειρων προπονητών της Ακαδημίας. Παρά τη δύσκολη χρονιά που διανύουμε, η φετινή σεζόν ολοκληρώνεται με αισιοδοξία και ανυπομονησία για να συνεχίσουμε να προσφέρουμε τα κατάλληλα εφόδια στα παιδιά, ώστε να γίνουν καλύτεροι αθλητές και συναθλητές».

Ο Θοδωρής Παπαλουκάς, Διευθυντής της Eurohoops Academy, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που ολοκληρώνεται με επιτυχία η δεύτερη χρονιά της συνεργασίας μας με την LG, ειδικά σε μια δύσκολη περίοδο που διανύσαμε, καθώς δίνεται η δυνατότητα στα παιδιά αυτά να γνωρίσουν τη φιλοσοφία της Ακαδημίας μας, καλλιεργώντας παράλληλα τις αξίες του αθλητισμού. Θέλουμε να παροτρύνουμε τα νέα παιδιά να συνεχίσουν να ασχολούνται με το μπάσκετ και με τις αγαπημένες τους δραστηριότητες, αλλά και να ενισχύσουν περαιτέρω τις δεξιότητές τους, ώστε να εξελίσσονται και ως προσωπικότητες».

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΑΠΟΨΕΙΣ