Connect with us

ΜΜΕ

Google: Στηρίζει τα ΜΜΕ με επένδυση 25 εκατ. δολ.

Τα πρώτα αποτελέσματα από τη δημιουργία του Google News Initiative – GNI τον Μάρτιο του 2015 ανακοίνωσε η Google που στοχεύει στην υποστήριξη του μέλλοντος των ειδήσεων οι οποίες θα μεταδίδονται μέσω online βίντεο.

Η εταιρεία, που σημειώνει ότι υποστηρίζει τη δημοσιογραφία με τεχνολογία που επιτρέπει στην ειδησεογραφία να ευδοκιμεί, εκτιμά ότι η ποιοτική δημοσιογραφία προϋποθέτει βιώσιμες πηγές εσόδων και πως έχει ευθύνη να στηρίξει την καινοτομία στα ειδησεογραφικά προϊόντα και τη χρηματοδότηση του τομέα των ειδήσεων.

Για παράδειγμα, το 2015, οι ευρωπαίοι εκδότες, ρώτησαν τη Google για το πώς θα μπορούσαν να ενισχύσουν τις προσπάθειές τους για παραγωγή βίντεο, δεδομένου ότι η διατήρηση υποδομής για τέτοιου είδους παραγωγές είναι δαπανηρή. Δουλεύοντας παράλληλα μαζί τους, λάνσαρε το Player for Publishers, μια λύση που επιτρέπει στους οργανισμούς ειδήσεων να χρησιμοποιούν το video player του YouTube ώστε να παρέχουν στους θεατές μια παγκόσμιας κλάσης εμπειρία, μέσα από τους δικούς τους ιστότοπους και τις δικές τους εφαρμογές για κινητά. Το Player for Publishers μειώνει το κόστος και παρέχει στους ειδησεογραφικούς οργανισμούς βελτιωμένες δυνατότητες δημιουργίας εσόδων.

Από τότε, η Google επέκτεινε τις προσπάθειες αυτές και πέρα από την Ευρώπη, με αποτέλεσμα, σήμερα, περισσότεροι από 100 εκδότες σε περισσότερες από 25 χώρες να χρησιμοποιούν το Player for Publishers.

Επένδυση 25 εκατ. ευρώ

Αξιοποιεί την εμπειρία από τη συνεργασία με τους εκδότες για να διπλασιάσει τον όγκο των ειδήσεων και ξεκινά επενδύοντας 25 εκατομμύρια δολάρια σε:

Εξειδίκευση. Δημιουργούμε μια ομάδα εργασίας με ειδησεογραφικούς οργανισμούς και ειδικούς από όλο τον κόσμο που θα μας βοηθήσουν να αναπτύξουμε νέες λειτουργίες των προϊόντων μας, να βελτιώσουμε την εμπειρία παρακολούθησης ειδήσεων στο YouTube και να αντιμετωπίσουμε τις προκλήσεις που αναδύονται. Ειδησεογραφικοί οργανισμοί όπως οι Vox Media, Jovem, Pan και India Today ανήκουν στα αρχικά μέλη της ομάδας αυτής. Ανυπομονούμε να έχουμε περισσότερες συμμετοχές μέσα στις επόμενες εβδομάδες, που θα πραγματοποιηθεί συνάντηση της ομάδας.

Χρηματοδότηση της καινοτομίας. Θα παράσχουμε χρηματοδότηση σε περίπου 20 παγκόσμιες αγορές για να υποστηρίξουμε ειδησεογραφικούς οργανισμούς, προκειμένου να δημιουργήσουν βιώσιμες επιχειρήσεις ειδησεογραφικών βίντεο. Διαθέσιμες σε μια βάση εφαρμογών για ειδησεογραφικούς οργανισμούς όλων των ειδών, οι επιχορηγήσεις αυτές θα επιτρέψουν στους συνεργάτες μας να επεξεργαστούν βασικές δεξιότητες, να εκπαιδεύσουν το προσωπικό τους στις βέλτιστες πρακτικές των βίντεο, να ενισχύσουν τις εγκαταστάσεις παραγωγής και να αναπτύξουν βελτιστοποιημένο πλαίσιο για την ανάρτηση βίντεο στο διαδίκτυο.

Υποστήριξη. Δημιουργούμε μια νέα ομάδα ειδικών, που επικεντρώνεται στην υποστήριξη των εκδοτών. Τα μέλη της θα είναι εγκατεστημένα σε όλο τον κόσμο και θα υποστηρίζουν τους συνεργάτες μας σε θέματα κατάρτισης και βέλτιστων πρακτικών στις σχετικές πλατφόρμες, ανάπτυξης νέου κοινού, σε καθημερινές λειτουργίες της πλατφόρμας και σε εξελιγμένες (εξεζητημένες) τεχνικές ενσωματώσεις.

Οι ειδησεογραφικοί οργανισμοί που ενδιαφέρονται για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις προσπάθειες αυτές, μπορούν να εγγραφούν εδώ.

Καθιστώντας εύκολα προσβάσιμες τις έγκυρες πληροφορίες

Η έγκυρη πληροφόρηση είναι πολύ σημαντική για τους θεατές, ειδικά σε περιπτώσεις ραγδαία εξελισσόμενων γεγονότων έκτακτης επικαιρότητας, γι’ αυτό και επενδύουμε ολοένα σε νέα χαρακτηριστικά των προϊόντων μας, που θα διασφαλίζουν, στις πρώτες θέσεις αναζήτησης, την προβολή ειδήσεων από αξιόπιστες πηγές:

Παροχή περισσότερων πηγών και περιεχομένου σχετικά με την έκτακτη επικαιρότητα

Σε περίπτωση ενός έκτακτου γεγονότος χρειάζεται χρόνος για να διασταυρωθεί η είδηση, να παραχθεί και να αναρτηθεί ένα βίντεο υψηλής ποιότητας. Συνήθως, οι δημοσιογράφοι προτιμούν να γράψουν πρώτα ένα άρθρο για να μεταδώσουν τα έκτακτα νέα, παρά να προβάλλουν βίντεο. Γι’ αυτό και, τις επόμενες εβδομάδες, στις ΗΠΑ, στα αποτελέσματα αναζήτησης στο YouTube, θα αρχίσουμε να προβάλλουμε σύντομα αποσπάσματα των ειδησεογραφικών αυτών δημοσιευμάτων, τα οποία, κατά τη διάρκεια των πρώτων ωρών ενός σημαντικού έκτακτου γεγονότος, θα παραπέμπουν στα πλήρη άρθρα με την υπενθύμιση ότι η επικαιρότητα βρίσκεται σε εξέλιξη και τα δεδομένα μπορούν να μεταβληθούν γρήγορα.

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΜΜΕ

Συνεργασία ANT1 και ΜΕΓΑ Α.Ε. σε πρόγραμμα ΕΚΕ

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Μητέρας, ο ΑΝΤ1 και η 100% ελληνική εταιρεία προσωπικής υγιεινής ΜΕΓΑ Α.Ε. στήριξαν το Σύλλογο Προστασίας Αγέννητου Παιδιού «Η Αγκαλιά» και πρόσφεραν περισσότερες από 6.500 βρεφικές πάνες Babylino Sensitive για την κάλυψη άμεσων αναγκών των δεκάδων μαμάδων που υποστηρίζει «Η Αγκαλιά».

Eιδικότερα, ο ΑΝΤ1, στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, «Κάθε Παιδί, μια Αγκαλιά» συνεχίζει να αναλαμβάνει πρωτοβουλίες και να υλοποιεί δράσεις που αφορούν στο παιδί και στην οικογένεια, συμβάλλοντας με αυτόν τον τρόπο στη βελτίωση της ποιότητας της ζωής του, για ένα καλύτερο μέλλον.

Και επειδή οι μαμάδες παίζουν τον πιο σημαντικό ρόλο στη ζωή ενός παιδιού και στη ζωή όλων μας, ο ΑΝΤ1 σε συνεργασία με τη ΜΕΓΑ Α.Ε. και τα Babylino, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Μητέρας, αποφάσισαν να στηρίξουν φέτος, μέσα από το πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης του ΑΝΤ1, «Κάθε Παιδί μια Αγκαλιά», το έργο του Συλλόγου Προστασίας Αγέννητου Παιδιού – «Η Αγκαλιά» και βρίσκεται δίπλα στις μαμάδες που μας χρειάζονται.

Έτσι, περισσότερες από 6.500 βρεφικές πάνες Babylino Sensitive διατέθηκαν για την κάλυψη των άμεσων αναγκών των δεκάδων μαμάδων που υποστηρίζει «Η Αγκαλιά».

Περισσότερα

ΜΜΕ

Microsoft – LinkedΙn: “Empowering HR-Attract. Engage. Grow”

Η Microsoft σε συνεργασία με το LinkedIn διοργάνωσαν για πρώτη φορά ένα κοινό event όπου στελέχη τμημάτων HR είχαν την ευκαιρία να ακούσουν, από τους πλέον ειδικούς, για την ενδυνάμωση του ρόλου του HR μέσα από τις νέες δυνατότητες που προσφέρει το LinkedIn και τα τεχνολογικά εργαλεία της Microsoft, καθώς και να μοιραστούν insights και tips από την ελληνική και διεθνή αγορά.

Θέματα όπως η προσέλκυση και διατήρηση ταλέντων, η αύξηση της δέσμευσης των εργαζομένων (employee engagement), η ενίσχυση του employer branding και η διεύρυνση του ρόλου του HR leader συζητήθηκαν εκτενώς, ενώ οι ειδικοί του LinkedIn και της Microsoft εστίασαν επίσης, στο πώς η τεχνολογία δημιουργεί ένα νέο περιβάλλον εργασίας, αλλά και ένα διαφορετικό ρόλο για τα στελέχη HR.

Την εκδήλωση άνοιξε η κα Ματίνα Χατζηπαύλου, HR Director της Microsoft για την Ελλάδα, την Κύπρο και την Μάλτα, η οποία αναφέρθηκε στο πώς ο ρόλος του HR μετασχηματίζεται στο πλαίσιο της ψηφιακής εποχής, αλλά και τη σημασία διαμόρφωσης ενός εργασιακού περιβάλλοντος το οποίο ενθαρρύνει και αξιοποιεί την τεχνολογία, με στόχο την ικανοποίηση αλλά και την αποτελεσματικότητα των εργαζομένων.

Στη συνέχεια, στελέχη του LinkedIn από την Ελλάδα και το εξωτερικό, αναφέρθηκαν στη ‘δύναμη’ του LinkedIn, του πιο ισχυρού σήμερα δικτύου που φέρνει σε επαφή επαγγελματίες απ’ όλο τον κόσμο. Οι Yelda Khoury, Enterprise Account Director SΕΕ, Guclu Bilgi, Senior Relationship Manager Greece & Turkey, Serden Eren, Senior Branding Solutions Consultant, SΕΕ, και Νίκος Κούτρης, Senior Account Executive CEE, SEE, Turkey & Israel, μίλησαν για την σημασία της δημιουργίας ενός εργασιακού περιβάλλοντος που ευνοεί και ενισχύει τη γνώση, και απάντησαν στις ερωτήσεις του κοινού.

Από την πλευρά της Microsoft, η Jenny Fowler, Solution Specialist for Microsoft Talent, Microsoft Europe, Middle East & Africa, αναφέρθηκε στους τρόπους με τους οποίους το HR μπορεί να αναδείξει τα ταλέντα και τις δυνατότητες των εργαζομένων, ενώ ο Mάριος Ίσσαρης, Marketing Lead for Office Group in Enterprise, Microsoft Central Eastern Europe, μίλησε για τον ρόλο του HR στη διαχείριση των αλλαγών σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον.

Στη φωτογραφία: Jenny Fowler, Solution Specialist for Microsoft Talent Microsoft Europe, Middle East & Africa, στην εκδήλωση της εταιρείας με τίτλο “Empowering HR. Attract. Engage. Grow”

Περισσότερα

SDG's

Το CSR HELLAS στο 1ο Συνέδριο της Ναυτεμπορικής για την ΕΚΕ

Η υπευθυνότητα και η διαφάνεια θέτουν το πλαίσιο της επιχειρηματικής ατζέντας και οι 17 Παγκόσμιοι Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης (ΣΒΑ), όπως ορίζονται από τα Ηνωμένα Έθνη, γίνονται πυξίδα τόσο για την εθνική στρατηγική όσο και για τη στρατηγική των εταιρειών, σύμφωνα με τα όσα αναφέρθηκαν στο 1ο Συνέδριο ΕΚΕ της Ναυτεμπορικής, που πραγματοποιήθηκε χθες στο Royal Olympic, με την υποστήριξη του csrindex.gr ως χορηγού επικοινωνίας.

Της Σοφίας Εμμανουήλ (semmanouil@csrindex.gr)

“Η ΕΚΕ Καταλύτης Βιώσιμης Ανάπτυξης, 17 Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης – 17 Τομείς Αιχμής για Επιχειρήσεις και Στελέχη”, ήταν το θέμα του συνεδρίου, στο οποίο συμμετείχαν 45 ομιλητές και παρακολούθησαν πάνω από 200 σύνεδροι.

Το συνέδριο χαιρέτησε η Σοφία Τζιτζίκου, Πρόεδρος της Ελληνικής Εθνικής Επιτροπής UNICEF, η οποία ανέδειξε το πλαίσιο των Παγκόσμιων Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης σε συνδυασμό με τις παγκόσμιες προκλήσεις. Μίλησε ειδικότερα για τους κινδύνους που απειλούν τις ζωές εκατομμυρίων παιδιών σε όλο τον κόσμο.

Αναφερόμενη σε έκθεση της οργάνωσης σημείωσε ότι 650 εκατομμύρια παιδιά ζουν σε χώρες όπου τουλάχιστον τα δύο τρίτα των στόχων για τη βιώσιμη ανάπτυξη δεν είναι δυνατόν να επιτευχθούν χωρίς να σημειωθεί πρόοδος σε ορισμένες χώρες.

Η Μαρία Αλεξίου, Πρόεδρος του CSR HELLAS & GCNH, Διευθύντρια ΕΚΕ του Ομίλου ΤΙΤΑΝ, χαιρέτησε το συνέδριο επισημαίνοντας μεταξύ άλλων: “εταιρική κοινωνική ευθύνη σημαίνει επιχειρήσεις και οργανισμοί να καταλαβαίνουν τι σημασία έχει η συμπεριφορά τους για το ευρύτερο περιβάλλον. Και όχι μόνο να καταλαβαίνουν τι σημασία έχει η συμπεριφορά τους, αλλά να αναλαμβάνουν και την ευθύνη αυτής της συμπεριφοράς. Αυτό με άλλα λόγια λέγεται λογοδοσία”.

Θεσμοί και διαφάνεια

Τα θέματα λογοδοσίας, η διαχείρηση προσωπικών δεδομένων, η εταιρική διακυβέρνηση αλλά και η διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού βρέθηκαν στο επίκεντρο συζήτησης, με στόχο την ανάδειξη της υπευθυνότητας και της διαφάνειας ως βασικών πυλώνων στην διαχείριση της επιχειρηματικής ατζέντας.

“Καμμία σοβαρή επιχείρηση στον κόσμο δεν μπορεί να αδιαφορεί για το επιχειρησιακό ήθος της και για το κοινωνικό περιβάλλον μέσα στο οποίο δραστηριοποιείται. Αν το κάνει, τότε είναι η ίδια που μεσομακροπρόθεσμα αντιστρατεύεται τα ζωτικά συμφέροντά της”, σημείωσε η Σοφία Κουνενάκη-Εφραίμογλου, Αντιπρόεδρος, Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού, Πρόεδρος, Ελληνικό Συμβούλιο Εταιρικής Διακυβέρνησης. Αναφέρθηκε επίσης στην ανάγκη ενός συνολικού και συνεκτικού συστήματος διαδικασιών, δικαιωμάτων και ελέγχων, που εμπεδώνεται ως προς την διοίκηση της επιχείρησης, εσωτερικά αλλά και εξωτερικά περιγράφοντας το σκοπό του Ελληνικού Συμβουλίου Εταιρικής Διακυβέρνησης (ΕΣΕΔ).

“Το ΕΣΕΔ διαθέτει και αναπτύσσει πρακτικές που προωθούν την διαφάνεια και την λογοδοσία των επιχειρήσεων. Ο Κώδικας Δεοντολογίας που εκπόνησε το ΕΣΕΔ αφορά στις εισηγμένες εταιρείες και πρόκειται για μία διαδικασία που συνεχώς εξελίσσεται. Οι εταιρείες καλούνται να καλύψουν συγκεκριμένα πρότυπα εθελοντικά, με έναν συστηματικά ελεγχόμενο τρόπο. Μέσω της υιοθέτησης των πρακτικών αυτών, διαμορφώνεται μία κουλτούρα δομής αποφάσεων”, σημείωσε ο Γιώργος Χριστοδουλάκης, Αναπληρωτής Καθηγητής Χρηματοοικονομικής, Alliance Manchester Business School, University of Manchester, Μέλος του Ελληνικού Συμβουλίου Εταιρικής Διακυβέρνησης.

Από την πλευρά του ο Γεώργιος Γεωργακόπουλος, Ειδικός Σύμβουλος ΕΒΕΑ (Διευθυντής Ε.Τ.), Συντονιστής Κεντρικής Υπηρεσίας Γ.Ε.ΜΗ./ΚΕΕΕ αναφέρθηκε στις υποχρεώσεις των επιχειρήσεων όσον αφορά στην δημοσίευση μη οικονομικών στοιχείων αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο επιβολής κυρώσεων σε περιπτώσεις μη συμμόρφωσης, κάτι που αναμένεται να ξεκαθαρίσει στο επόμενο διάστημα με υπουργικές αποφάσεις.

Από την άλλη μεριά, στην περίπτωση της προστασίας των προσωπικών δεδομένων ο Κανονισμός της ΕΕ – που έχει προσαρμοστεί στην ελληνική αγορά κι έχει υποχρεωτική εφαρμογή από τις 25 Μαϊου – είναι πολύ αυστηρός, όπως είπε ο Σπύρος Τάσσης, Δικηγόρος, LLM, Πρόεδρος της Ένωσης για την Προστασία των Προσωπικών Δεδομένων & της Ιδιωτικότητας. Όπως τόνισε θα απαιτηθεί ένα χρονικό διάστημα μετάβασης στη νέα πραγματικότητα.

Σε αυτό το περιβάλλον προκλήσεων ο Πέτρος Μίχος, Human Capital Consulting Leader, Deloitte, ανέδειξε το ρόλο της διοίκησης του Ανθρώπινου Δυναμικού μιλώντας για τις τάσεις στη διεθνή αγορά. Σημείωσε επίσης ότι οι ανεύθυνες/κακές πρακτικές διοίκησης μπορούν να βλάψουν τη φήμη της εταιρείας, λαμβάνοντας υπόψη τα εργαλεία που δίνει η τεχνολογία σε συνδυασμό με το γεγονός ότι οι εργαζόμενοι είναι πρεσβευτές των εταιρειών.

Ο Πάκης Παπαδημητρίου, Πρόεδρος της Επιτροπής ΕΚΕ του Ελληνο-Αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου και Διευθυντής Εταιρικής Ποιότητας του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών σχολίασε ότι οι πρακτικές εταιρικής διακυβέρνησης αποτελούν σημαντικά εργαλεία διαχείρισης κινδύνων τονίζοντας ότι ο Κώδικας Δεοντολογίας δημιουργεί κουλτούρα στους εργαζόμενους ενώ αναφερόμενος στη δημοσίευση μη χρηματοοιονομικών δεδομένων σχολίασε ότι: είναι πολύ σημαντικό να πείσεις μιλώντας με δείκτες μη οικονομικής απόδοσης ενώ σημαντικό ρόλο έχουν σε αυτές τις συνθήκες και τα τμήματα ανθρώπινου δυναμικού.

Η Ατζέντα 2030 και το Εθνικό Πλαίσιο εφαρμογής

Για την ευρωπαϊκή ατζέντα σε θέματα βιώσιμης ανάπτυξης μίλησε ο Γιώργος Μαρκοπουλιώτης, Επικεφαλής της Αντιπροσωπείας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Ελλάδα. “Χρειάζονται πρόσθετες επενδύσεις 180 δις. ευρώ ετησίως για την επίτευξη των στόχων της ΕΕ για το 2030, μεταξύ των οποίων είναι και η μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου κατά 40%…”.

Κατόπιν πήρε τη σκυτάλη ο Νίκος Τράντας, Προϊστάμενος Γραφείου Συντονισμού, Θεσμικών, Διεθνών & Ευρωπαϊκών Θεμάτων, Γενική Γραμματεία της Κυβέρνησης, που ενημέρωσε το κοινό για την ελληνική ατζέντα. Όπως είπε, το εθνικό σχέδιο έχει ολοκληρωθεί και σύντομα θα πάει στο εθνικό τυπογραφείο.

Με βάση αυτή την έκθεση η Ελλάδα θέτει τις εξής προτεραιότητες:

  1. Προώθηση βιώσιμης οικονομικής ανάπτυξης (ΣΒΑ 8, 9).
  2. Προαγωγή αξιοπρεπούς εργασίας για όλους (ΣΒΑ 8).
  3. Αντιμετώπιση της φτώχειας και ποιοτικές υπηρεσίες υγείας (ΣΒΑ 1, 2, 3).
  4. Εξασφάλιση ίσων ευκαιριών για όλους (ΣΒΑ 10, 5).
  5. Προώθηση μιας υψηλής ποιότητας εκπαίδευσης (ΣΒΑ 4).
  6. Ενίσχυση της ορθολογικής διαχείρισης του φυσικού κεφαλαίου (ΣΒΑ 6, 7, 11, 12, 13, 14, 15)
  7. Οικοδόμηση αξιόπιστων και διάφανων θεσμών (ΣΒΑ 16, 17)
  8. Ενίσχυση ανοιχτών, δημοκρατικών διαδικασιών (ΣΒΑ 16, 17)

Στο πλαίσιο της συζήτησης παρουσιάστηκε η δράση της νεοσύστατης Γενικής Γραμματείας για την Καταπολέμηση της Διαφθοράς, ως μια καλή πρακτική του δημόσιου τομέα. Την παρουσίαση έκανε ο Κώστας Χρήστου, Γενικός Γραμματέας για την Καταπολέμηση της Διαφθοράς, Υπουργείο Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, ο οποίος συμμετείχε στη συζήτηση μέσω skype, από το Παρίσι, όπου βρίσκεται για να παρακολουθήσει φόρουμ του ΟΟΣΑ για τις παγκόσμιες προκλήσεις στα θέματα sustainability.

Επίσης, το ρόλο της τοπικής αυτοδιοίκησης ενόψει αλλαγής του θεσμικού πλασίου ανέδειξε ο Αναστάσιος Γαϊτάνης, Γραμματέας Τοπικής Αυτοδιοίκησης στη Νέα Δημοκρατία και Ειδικός Λειτουργικός Επιστήμονας Β’ βαθμίδας. Όπως τόνισε, το 40% του ελληνικού ΑΕΠ παράγεται στην Αττική κι αυτό είναι κάτι που πρέπει να αλλάξει με τη συμβολή των περιφερειών στην ανάταξη της εθνικής οικονομίας.

Η σύνδεση απολογισμών με τους ΣΒΑ

Ο Δημήτρης Αποστολίδης, Διευθυντής, Υπηρεσίες Εσωτερικού Ελέγχου, Κλιματικής Αλλαγής & Βιώσιμης Ανάπτυξης, Διαχείρισης Κινδύνων της KPMG επικαλέστηκε στοιχεία μελετών της KPMG για να παρουσιάσει τις διεθνείς τάσεις ενώ εξήγησε πώς γίνεται η σύνδεση των Απολογισμών ΕΚΕ με τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης. Μίλησε επίσης για τα νέα πρότυπα υπεύθυνης επιχειρηματικότητας και βιώσιμης ανάπτυξης απαντώντας στους προβληματισμούς των επιχειρήσεων.

Με θέμα την υπεύθυνη προσέγγιση σε θέματα Βιώσιμης Ανάπτυξης η Μαρίνα Μαντζουράνη, Προϊσταμένη του Τμήματος Επενδυτικών Σχέσεων & Εξυπηρέτησης Μετόχων του Ομίλου ΥΓΕΙΑ, μίλησε για τους βασικούς άξονες εταιρικής υπευθυνότητας του ομίλου Υγεία συνέδοντάς τους με τους παγκόσμιους στόχους του ΟΗΕ. Μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στην εταιρική διακυβέρνηση και οικονομική ανάπτυξη, στο ανθρώπινο δυναμικό, στην ποιότητα υπηρεσιών, στην κοινωνία και στο περιβάλλον.

Το 2017, ο Όμιλος ΥΓΕΙΑ πήρε την στρατηγική απόφαση να  υπογράψει το Οικουμενικό Σύμφωνο του ΟΗΕ.

“Με γνώμονα τη σημασία της επιχειρηματικής μας δραστηριότητας για τον άνθρωπο και την κοινωνία, ενσωματώνουμε στην καθημερινή μας επιχειρηματική δράση ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα κοινωνικών δράσεων… Διοργανώνουμε σε ετήσια βάση, με αφορμή Παγκόσμιες Ημέρες, Ευρωπαϊκές Εβδομάδες Υγείας και Μήνες Πρόληψης, καμπάνιες ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού. Υλοποιούμε προγράμματα, συνέδρια – ημερίδες, με στόχο τη συνεχή ενημέρωση της ιατρικής και νοσηλευτικής κοινότητας για τις εξελίξεις στον χώρο της υγείας, καθώς και τις νέες τεχνικές και σύγχρονες μεθόδους που ακολουθούνται παγκοσμίως…”, πρόσθεσε η κ. Μαντζουράνη.

Η Αλεξία Μαχαίρα, Υπεύθυνη Επικοινωνίας και Εταιρικής Υπευθυνότητας της ΑΒ Βασιλόπουλος, μετέφερε στο πάνελ συζήτησης που συντόνισε ο Γιάννης Περλεπές, Γενικός Διευθυντής της Ναυτεμπορικής, την κουλτούρα της πολυεθνικής (ως μέλος του ομίλου Delhaize) ενώ περιέγραψε πως συνδέει πρακτικά τη στρατηγική της με τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης τονίζοντας χαρακτηριστικά: “κοιτάμε τoυς στόχους του ΟΗΕ αλλά κοιτάμε και την τοπική κοινωνία”.

Ο Μιχάλης Χειμώνας, Γενικός Διευθυντής, Σύνδεσμος Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Ελλάδος (ΣΦΕΕ), αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στο υψηλού επιπέδου ανθρώπινο δυναμικό και στην υπεύθυνη συμπεριφορά του φαρμακευτικού κλάδου σημειώνοντας χαρακτηριστικά: “τα εργοστάσιά μας είναι χαμηλής όχλησης ενώ είναι σημαντιή η συνεισφορά του κλάδου όσον αφορά το κοινωνικό αποτύπωμα”.

Καλές πρακτικές

Τον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζει τα θέματα βιώσιμης ανάπτυξης ο ΟΤΕ ανέλυσε η Σταυρούλα Αγγελοπούλου, Υποδιευθύντρια Εταιρικής Υπευθυνότητας του Ομίλου ΟΤΕ, που αναφέρθηκε επίσης σε εδεικτικά προγράμματα μεταξύ των οποίων το πρόγραμμα 50+ (για τις ψηφιακές δεξιότητες ανθρώπων μεγάλης ηλικίας) αλλά και στο πρόγραμμα ανακύκλωσης.

Στους στόχους που προτεραιοποιεί η Coca-Cola Τρία Εψιλον αναφέρθηκε η Αγγελική Πατρούμπα, Public Affairs & Communication Director της Coca-Cola Τρία Εψιλον, κάνοντας ειδική μνεία στην εξοικονόμηση ενέργειας και νερού στον όμιλο ενώ ανέλυσε και τη διαδικασία εξειδίκευσης των στρατηγικών προτεραιοτήτων αναφορικά με τους ΣΒΑ και το σχέδιο υλοποίησης συγκεκριμένων δράσεων για την επίτευξή των ΣΒΑ από τους ανθρώπους στο εσωτερικό του οργανισμού.

Για δράσεις στο χώρο της υγείας μίλησε ο Σάββας Καραγιάννης, Υπεύθυνος Επικοινωνίας & Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης του Ομίλου Ιατρικού Αθηνών. Ο όμιλος προτεραιοποιεί θέματα που έχουν σχέση με την επιστήμη και την εκπαίδευση ενώ υλοποιεί και σειρά προγραμμάτων με κοινωνικό αντίκτυπο.

Την πολυετή (29 έτη) δράση του ομίλου Αντέννα με κοινωνικά προγράμματα ανέπτυξε ο Κώστας Τσολάκης, Corporate Communication & PR Director, ANTENNA GROUP ενώ έκανε ειδική αναφορά σε δράσεις που υλοποιεί η εταιρεία ανεξάρτητα από το τηλεοπτικό του πρόγραμμα, όπως το “Κάθε παιδί μια αγκαλιά”.

Την αξία των συμπράξεων ανέδειξε ο Σωτήρης Κ. Λαγανόπουλος, Γραμματέας Δ.Σ., Ίδρυμα Μποδοσάκη, αναφερόμενος μεταξύ άλλων στη στρατηγική συνεργασία του ιδρύματος με τον TAP. Ο κ. Λαγανόπουλος μίλησε επίσης για αντικίνητρα που υπάρχουν στη χώρα μας συγκριτικά με άλλες χώρες στον τομέα των δωρεών ενώ αντίθετα, όπως σχολίασε, το πλαίσιο για τις δράσεις ΕΚΕ είναι φιλικό.

Η προστασία των θαλασσών και των ακτών βρέθηκε στο επίκεντρο της παρουσίασης της Κριστιάνας Πρεκεζέ, Εκτελεστικής Συντονίστριας της Ελληνικής Ένωσης Προστασίας του Θαλάσσιου Περιβάλλοντος – HELMEPA, η οποία μίλησε για το δημοφιλές πρόγραμμα με σήμα το γλάρο αλλά και για το δίκτυο μελών της ένωσης και τις καμπάνιες που οργανώνει τόσο αυτόνομα όσο και σε συνεργασία με επιχειρήσεις.

Τη διεθνή εμπειρία μετέφερε μέσω skype από τη Φιλαδέλφεια των ΗΠΑ ο Μιχάλης Σπανός, Πρόεδρος Διοικητικού Συμβουλίου και Διευθύνων Σύμβουλος, Global Sustain, στο πλαίσιο της συνεργασίας του με την Calvert, εταιρεία με ηγετική θέση στις υπεύθυνες επενδύσεις, στην οποία προσφέρει συμβουλευτικές υπηρεσίες. Ο John Streur, President and Chief Executive Officer, Calvert Research and Management, που ήταν μαζί του, αναφέρθηκε στα περιβαλλοτντικά και κοινωνικά κριτήρια που συνεκτιμά στις σχεδιαζόμενες επενδύσεις του σημειώνοντας ότι επενδύει στην Ελλάδα ενώ διερευνά και περαιτέρω έκθεση.

Sustainable Finance

Η τελευταία ενότητα του συνεδρίου της Ναυτεμπορικής εστίασε στη βιώσιμη χρηματοδότηση (sustainable finance), με την Ιωάννα Σαπουντζή, Διευθύντρια Εταιρικής Διακυβέρνησης και Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της Εθνικής Τράπεζας & του Ομίλου και Μέλος της Επιτροπής Αειφόρου Ανάπτυξης της Ελληνικής Ένωσης Τραπεζών, να δίνει το στίγμα των διεθνών τάσεων. Μεταξύ άλλων σημείωσε τη σημασία της επικείμενης ταξινόμησης των επενδύσεων σε βιώσιμες επενδύσεις με σημαντικό αντίκτυπο, διδικασία που αναμένεται να αρχίσει με τις επενδύσεις που αφορούν τον περιορισμό της κλιματικής αλλαγής.

“Θα ακολουθήσει η σηματοδότηση των επενδυτικών προϊόντων ως πράσινα… Έτσι θα υπάρχει αξιοπιστία στην πληροφόρηση αφού θα γνωρίζουμε ποιες είναι οι βιώσιμες επενδύσεις και ποια τα πράσινα προϊόντα”, πρόσθεσε μιλώντας για μια διαδικασία που δρομολογείται για το 2019.

Η Μαβίκα Ηλιού, Director, Green Banking & Αναπτυξιακά Προγράμματα, Group ESMS Officer του Ομίλου της Τράπεζας Πειραιώς και Μέλος της Επιτροπής Αειφόρου Ανάπτυξης, Ελληνική Ένωση Τραπεζών, αναφέρθηκε στην 20ετή παρουσία της Τράπεζας Πειραιώς στα πράσινα προϊόντα και στην αγορά των βιώσιμων επενδύσεων καθώς και στην προσπάθεια της τράπεζας να εκπαιδεύσει τους ανθρώπους της, τους πελάτες της και την αγορά στα θέματα green και sustainability.

Ο Γεώργιος Λεντζάκης, Senior Director, Investment Management Division, Head of Funds of Funds της Eurobank Asset Management ΑΕΔΑΚ, εκπρόσωπος της ΕΘΕ, μίλησε για την οπτική του θεσμικού επενδυτή στα θέματα υπεύθυνης επιχειρηματικότητας. Αναφέρθηκε στη μεθοδολογία δίνοντας ταυτόχρονα το στίγμα της προστιθέμενης αξίας που αναδεικνύεται σε εταιρείες με υπεύθυνη συμπεριφορά.

Για εργαλεία υποστήριξης της βιώσιμης χρηματοδότησης μίλησε η Χρυσούλα Εξάρχου, Αντιπρόεδρος, QualityNet, αναφερόμενη στον Ελληνικό Κώδικα Βιώσιμης Ανάπτυξης ο οποίος έχει αναπτυχθεί στα πρότυπα του γερμανικού κώδικα.

Οι καλές πρακτικές συναντούν τους 17 Στόχους

Το συνέδριο της Ναυτεμπορικής ολοκληρώθηκε με την παρουσίαση διεθνούς έρευνας από τον Νίκο Αυλώνα, Πρόεδρο Κέντρου Αειφορίας (CSE), Επισκέπτη Καθηγητή Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών – MBA International. Αμέσως μετά παρουσιάστηκαν οι 17 Παγκόσμιοι ΣΒΑ μέσα από συγκεκριμένες πρακτικές επιχειρήσεων για οργανισμών. Οι συμμετέχοντες ανά Στόχο ήταν οι εξής:

1: Μηδενική Φτώχια | Σπύρος Λάλος, Key Accounts Leader | Home-Products, Stanley Black& Decker Hellas

2: Μηδενική Πείνα | Δημήτρης Νέντας, Τράπεζα Τροφίμων (Ίδρυμα για την Καταπολέμηση της Πείνας)

3: Καλή Υγεία και Ευημερία | Σέβη Σφακιανάκη, Senior Policy & Communications Specialist MSD

4: Ποιοτική Εκπαίδευση | Σωτήρης Πετρόπουλος, Διευθυντής, Higher Incubator Giving Growth & Sustainability/HIGGS

5: Ισότητα των Φύλων | Kατερίνα Κατσούλη, CSR& Sustainability Director, Grant Thornton Greece

6: Καθαρό νερό και αποχέτευση | Αλέξανδρος Παπαδάκης, External& Community Affairs Manager Coca-Cola Tρία Έψιλον

7: Φθηνή και Καθαρή Ενέργεια | Δημήτρης Τερτίπης, Δρ. Μηχανολόγος Μηχανικός (ΔΕΗ Ανανεώσιμες)

8: Αξιοπρεπής Εργασία και Οικονομική Ανάπτυξη | Μανίνα Μενιδιάτη, Public Affairs Officer, Citi Greece

9: Βιομηχανία, Καινοτομία και Υποδομές | Δήμητρα Παπανδρέου, Principal Manager, Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης (EBRD)

10: Λιγότερες Ανισότητες | Σπύρος Φρεμεντίτης, Πρόεδρος ΔΣ, Equal Society – Κοινωνία Ίσων Ευκαιριών

11: Βιώσιμες Πόλεις και Κοινότητες | Ιωάννης Χ. Σαριδάκης, Υπεύθυνος Τομέα Τυποποίησης, Ελληνικός Οργανισμός Τυποποίησης (ΕΛΟΤ)

12: Υπεύθυνη κατανάλωση και παραγωγή | Κατερίνα Περίσση, Προϊστάμενος Τμήματος Περιβαλλοντικής Διαχείρισης, Όμιλος ΟΤΕ

13: Δράση για το Κλίμα | Φρατζέσκα Σιδερή, Communication & Marketing Manager, Όμιλος ICAP

15: Ζωή στη Στεριά | Χριστόφορος Μητρομάρας, Γενικός Έφορος Ελλήνων Προσκόπων, Σώμα Ελλήνων Προσκόπων

16: Ειρήνη, Δικαιοσύνη και Ισχυροί Θεσμοί |Αντιγόνη Λυμπεράκη, Γενική Διευθύντρια, Solidarity Now

17: Συνεργασία για τους Στόχους | Μαρία Πολύζου, Πρέσβειρα του Μαραθωνίου Δρόμου, Προπονήτρια της MARATHON TEAM GREECE by Maria Polyzou.

Στη φωτογραφία: Γιάννης Περλεπές, Κριστιάνα Πρεκεζέ, Κώστας Τσολάκης, Σωτήρης Κ. Λαγανόπουλος, Αγγελική Πατρούμπα, Σταυρούλα Αγγελοπούλου, Σάββας Καραγιάννης.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ