Connect with us

17# Συνεργασία για τους Στόχους

Google: Συνεργασία με Περιφέρεια Κρήτης για την ανάπτυξη του τουρισμού

Τη συνεργασία τους ανακοίνωσαν η Google και η Περιφέρεια Κρήτης, με σκοπό την επέκταση της τουριστικής περιόδου στην Κρήτη μέσα από την ενίσχυση της ψηφιακής παρουσίας των επιχειρήσεων του νησιού και της ψηφιακής ανάδειξης του πολιτισμού της Κρήτης.

Το πρόγραμμα, που αποτελεί μέρος της πρωτοβουλίας Grow Greek Tourism Online της Google, τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Διοικητικής Ανασυγκρότησης και εντάσσεται στις δράσεις της Εθνικής Συμμαχίας για την Ενίσχυση των Ψηφιακών Δεξιοτήτων και της Εργασίας στην Ελλάδα.

Το πρόγραμμα για την Κρήτη ανακοίνωσαν, σε ειδική εκδήλωση, ο Περιφερειάρχης Κρήτης, Σταύρος Αρναουτάκης και η Διευθύντρια Marketing της Google στην Ελλάδα Μαρία Φουντά. Την εκδήλωση χαιρέτισε η Υπουργός Διοικητικής Ανασυγκρότησης, Όλγα Γεροβασίλη ενώ χαιρετισμό απηύθυνε επίσης ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου Κρήτης, Ιωάννης-Οδυσσέας Λ. Ζώρας και ομιλία παρέθεσε ο Προϊστάμενος Γενικής Διεύθυνσης Δημόσιων Οργανώσεων του Υπουργείου Διοικητικής Ανασυγκρότησης και Έλληνας Ψηφιακός Πρωταθλητής, Νίκος Μιχαλόπουλος.

Για τον σκοπό του προγράμματος, η Google, σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κρήτης, αναλαμβάνει τη δωρεάν εκπαίδευση των τοπικών επιχειρήσεων σε ψηφιακές δεξιότητες και εργαλεία για την ενίσχυση της διαδικτυακής τους παρουσίας. Επιπλέον, η εταιρεία ανακοίνωσε τη συνεργασία της με το Πανεπιστήμιο Κρήτης για τη ψηφιοποίηση των θησαυρών του Μουσείου της αρχαίας Ελεύθερνας και της ανάδειξής τους στην πλατφόρμα πολιτισμού Google Arts & Culture, με σκοπό την ενίσχυση του θεματικού τουρισμού.

Στην ομαδική φωτογραφία απεικονίζονται, από τα αριστερά προς τα δεξιά, οι κκ.:  Νίκος Μιχαλόπουλος Προϊστάμενος Γενικής Διεύθυνσης Δημόσιων Οργανώσεων του Υπουργείου Διοικητικής Ανασυγκρότησης και Έλληνας Ψηφιακός Πρωταθλητής), Όλγα Γεροβασίλη (Υπουργός Διοικητικής Ανασυγκρότησης), Σταύρος Αρναουτάκης (Περιφερειάρχης Κρήτης), Μαρία Φουντά (Διευθύντρια Marketing της Google στην Ελλάδα), Στέλλα Τσομώκου (Public Policy Consultant της Google στην Ελλάδα).

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

17# Συνεργασία για τους Στόχους

Ηiggs: Διακρατική online πλατφόρμα δωρεών στην Ευρώπη

Την πρώτη διακρατική online πλατφόρμα δωρεών στην Ευρώπη,  κατασκευασμένη από το Διακρατικό Δίκτυο Δωρεάς της Ευρώπης (Transnational Giving Europe Network), για να διευκολύνει τη φιλανθρωπία σε όλη την Ευρώπη παρουσίασε στις 29 Ιουνίου 2020, η FEDORA.

Αυτή η λύση διατίθεται με την ευκαιρία της έναρξης των εκστρατειών συγκέντρωσης χρημάτων των υποψηφίων των Βραβείων FEDORA 2020. 

Η πλατφόρμα στοχεύει στην απλοποίηση της διαδικασίας Ευρωπαϊκών online διασυνοριακών δωρεών μέσω μιας ψηφιακής φιλικής προς τον χρήστη εμπειρίας, επιτρέπει σε άτομα και εταιρείες να κάνουν δωρεές σε σκοπούς και οργανισμούς της επιλογής τους σε όλη την Ευρώπη, επωφελούμενοι από φορολογικές μειώσεις στη χώρα διαμονής τους σε εξασφαλισμένο νομικό και φορολογικό πλαίσιο. 

Η διασυνοριακή δωρεά παγκοσμίως και ειδικά στην Ευρώπη υπόκειται σε πολλούς περιορισμούς, καθώς οι δωρητές δεν έχουν ακόμη τη δυνατότητα να υποστηρίζουν διαδικτυακές μη κερδοσκοπικές οργανώσεις κοντά στην καρδιά τους σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Οι εθνικοί φορολογικοί κανονισμοί διαφέρουν από χώρα σε χώρα και η απουσία ομοιομορφίας έχει ως συνέπεια αργές διαδικασίες δωρεών. Σε συνεργασία με άλλους φορείς, η Transnational Giving Europe υποστηρίζει ένα ενιαίο πλαίσιο φιλανθρωπίας στην Ευρώπη με υψηλά πρότυπα χρηστής διακυβέρνησης.

Μέχρι το 2021, η πιλοτική έκδοση της διαδικτυακής Πλατφόρμας Transnational Giving Europe θα αναβαθμιστεί ώστε να συμπεριλάβει μεγάλο αριθμό Ευρωπαϊκών χωρών και όσο το δυνατόν περισσότερους δικαιούχους. Ο στόχος είναι να καταστεί η λύση προσβάσιμη σε ολόκληρο τον ευρωπαϊκό μη κερδοσκοπικό τομέα, καθιστώντας δυνατή τη συγκέντρωση κεφαλαίων από όλη την Ευρώπη από οποιαδήποτε μη κερδοσκοπική οργάνωση.

Ο ρόλος του HIGGS  στο διευρωπαϊκό πρόγραμμα

Αυτή η πρωτοβουλία συγχρηματοδοτείται από το πρόγραμμα «Δημιουργική Ευρώπη» (Creative Europe) της Ευρωπαϊκής Ένωσης και το Ελβετικό Ίδρυμα Φιλανθρωπίας στη Γενεύη, με την υποστήριξη του Ιδρύματος King Baudouin στις Βρυξέλλες, και υποστηρίζεται από το iRaiser, έναν κορυφαίο ειδικό στην Ευρώπη για λύσεις ψηφιακής συγκέντρωσης χρημάτων για μη κερδοσκοπικές οργανώσεις.

Δύο οργανισμοί έχουν συμμετάσχει στην ανάπτυξη αυτού του συστήματος και θα είναι επίσης οι πρώτοι μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί στην Ευρώπη που θα χρησιμοποιήσουν αυτήν τη νέα διαδικτυακή πλατφόρμα δωρεών: το FEDORA, η Ευρωπαϊκή Πλατφόρμα που υποστηρίζει την καινοτομία και τον διαπολιτισμικό διάλογο στους τομείς της όπερας και του μπαλέτου, και το Common Goal, ένα φιλανθρωπικό κίνημα που ενθαρρύνει τους επαγγελματίες ποδοσφαιριστές, τους διευθυντές και τις επιχειρήσεις να δεσμεύσουν τουλάχιστον 1% των κερδών τους σε μη κερδοσκοπικές οργανώσεις που βασίζονται στον αθλητισμό και προωθούν τους Στόχους Αειφόρου Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών.

Πώς,  όμως,  συμβάλλει στη συγκέντρωση πόρων το Transnational Giving Europe; Με έναν πολύ απλό τρόπο, παρέχοντας μια πολύ σημαντική ωφέλεια σε όσους επιλέγουν  να κάνουν δωρεές για κοινωφελή σκοπό, είτε είναι μεμονωμένοι είτε εταιρικοί κάτοικοι των συμβεβλημένων χωρών που συμμετέχουν στην πρωτοβουλία: με κάθε διασυνοριακή δωρεά, ο εκάστοτε δωρητής συνεχίζει να επωφελείται από εθνικές φορολογικές εκπτώσεις στις δωρεές του χάρη στη συνεργασία με τους Εθνικούς Εταίρους της Transnational Giving Europe πανευρωπαΐκά, στις εξής χώρες, πέραν της Ελλάδας:

Αυστρία – Philanthropie Stiftung Österreich

Βέλγιο – King Baudouin Foundation

Βουλγαρία – BCause

Κροατία European Foundation for Philanthropy and Society Development (EFPSD)

Γαλλία – Fondation de France

Γερμανία – Maecenata Stiftung

Ελλάδα – Higher Incubator Giving Growth & Sustainability – HIGGS

Ουγγαρία – Carpathian Foundation Hungary

Ιταλία – Fondazione Lang Europe Onlus

Ρουμανία – Odorheiu Secuiesc Community Foundation

Ισπανία – Empresa y Sociedad Fundación

Ελβετία – Swiss Philanthropy Foundation

Ηνωμένο Βασίλειο – Charities Aid Foundation

Στην Ελλάδα, Εθνικός Εταίρος του TGE είναι το HIGGS, το οποίο, πιστό στην αποστολή του, παρέχει άλλον έναν τρόπο σύνδεσης των ανά την Ευρώπη Δωρητών με μη κερδοσκοπικές οργανώσεις και δράσεις κοινωφελούς χαρακτήρα. Πλέον, χάρη σε αυτήν τη συνεργασία, η Κοινωνία Πολιτών στην Ελλάδα έχει έναν ακόμη τρόπο για να προσεγγίσει δυνητικούς χρηματοδότες από το εξωτερικό, προσφέροντας το επιπρόσθετο κίνητρο των φορολογικών απαλλαγών για τις δωρεές τους.  

Περισσότερα

17# Συνεργασία για τους Στόχους

ΗΡΑΚΛΗΣ και 12 ΑΘΛΟΙ στα ζυμαρικά ΗΛΙΟΣ

Η Βιομηχανία Ζυμαρικών ΗΛΙΟΣ πρωτοπορεί για μία ακόμα φορά και δημιουργεί νέα σειρά ζυμαρικών «τα θεματικά μας» με  σχέδια εμπνευσμένα από την ελληνική μυθολογία, ξεκινώντας με τους 12 Άθλους του Ηρακλή, με στόχο να εκπλήξει, αλλά και να εμπνεύσει τους λιλιπούτειους φίλους.

Το λιοντάρι της Νεμέας, η Λερναία Ύδρα, οι Στυμφαλίδες Όρνιθες, η Ζώνη της Ιππολύτης, ο Ερυμάνθιος Κάπρος και όλοι οι υπόλοιποι άθλοι του Ηρακλή «ζωντανεύουν» στο καθημερινό οικογενειακό τραπέζι.  Δεκατρία διαφορετικά σχήματα, εμπνευσμένα από τα κατορθώματα του μυθικού ήρωα, από 100% σιμιγδάλι σκληρού σίτου, σχεδιάστηκαν από τη Βιομηχανία Ζυμαρικών ΗΛΙΟΣ ειδικά για τα παιδιά, προσφέροντας την ευκαιρία να συζητήσουν και να μάθουν για σημαντικές αρχές όπως η ανδρεία, η γενναιότητα, η αποφασιστικότητα, η αρετή.

Παράλληλα, η Βιομηχανία Ζυμαρικών ΗΛΙΟΣ αναμένεται να εμπλουτίσει τη σειρά και με άλλους αγαπημένους ήρωες από την αρχαία Ελλάδα. 

Η Βιομηχανία ζυμαρικών ΗΛΙΟΣ γνωστή για την ευαισθησία και την αγάπη της στα παιδιά έχει δημιουργήσει ειδικές σειρές και για τις μικρότερες ηλικίες που ανακαλύπτουν τον κόσμο και τα νήπια που μαθαίνουν να τρώνε μόνα τους! 

Η Βιομηχανία Ζυμαρικών ΗΛΙΟΣ, ιδρυτικό και δυναμικό Μέλος της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, επενδύει συστηματικά στην παραγωγή καινοτόμων και πρωτότυπων ζυμαρικών στηρίζοντας τα Ελληνικά προϊόντα, από το στάδιο της παραγωγής μέχρι την τελική διανομή.

Περισσότερα

17# Συνεργασία για τους Στόχους

Summer Camp για παιδιά από Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης και τη Eurolife FFH

H Eurolife FFH, ως Στρατηγικός Συνεργάτης του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης, στηρίζει και φέτος το Summer Camp για παιδιά.

Με θέμα «Φτιάχνοντας τον δικό μας χάρτη» και αντλώντας έμπνευση από τις περιπέτειες του μυθικού Οδυσσέα, το Μουσείο ανοίγει τις πόρτες του στα παιδιά και προσφέρει πέντε πενθήμερα (6-10/7, 13-17/7, 20-24/7, 27-31/7, 3-7/8) γεμάτα δημιουργικό παιχνίδι και διαδραστικές δραστηριότητες.

Αγκαλιάζοντας πρωτοβουλίες υψηλής αξίας, η Eurolife FFH βρίσκεται διαχρονικά στο πλευρό του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης και υποστηρίζει τις δράσεις του που φέρνουν τα παιδιά πιο κοντά στην τέχνη και τον κυκλαδικό πολιτισμό. Από τις 6 Ιουλίου έως και τις 7 Αυγούστου, τα παιδιά θα γνωρίσουν την ιστορία του Οδυσσέα και, με την καθοδήγηση των έμπειρων μουσειοπαιδαγωγών του Μουσείου, θα ξεκινήσουν μια συναρπαστική διαδρομή που περιλαμβάνει αφηγήσεις, διαδραστικό παιχνίδι, ζωγραφική, χειροτεχνία, κατασκευές και ομαδικές δραστηριότητες. Επίσης, τα παιδιά θα πάρουν μέρος σε ξεχωριστές προβολές, αλλά και σε ξεναγήσεις στις μόνιμες εκθέσεις του Μουσείου, με σκοπό να μάθουν περισσότερα για την κληρονομιά του κυκλαδικού και του αρχαίου ελληνικού και κυπριακού πολιτισμού.

Τα πέντε πενθήμερα του Summer Camp θα πραγματοποιηθούν στο Μέγαρο Σταθάτου, τηρώντας αυστηρά τις προδιαγραφές υγιεινής και ασφάλειας, λόγω της ιδιαίτερης φετινής συγκυρίας. Για το λόγο αυτό, ο αριθμός των διαθέσιμων θέσεων είναι συγκεκριμένος και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας. 

Η Eurolife FFH, στο πλαίσιο του προγράμματος εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της, συνεργάζεται σταθερά με το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης και στηρίζει όλες τις εκπαιδευτικές του δράσεις για παιδιά, ενήλικες και οικογένειες. Στόχος μέσα από τις κοινές τους ενέργειες είναι να προωθήσουν τη γνώση και την εκπαίδευση, δίνοντας τη δυνατότητα σε όσο το δυνατόν πιο διευρυμένο κοινό από όλη τη χώρα να έρθει σε επαφή με το σημαντικό έργο του Μουσείου.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΑΠΟΨΕΙΣ