Connect with us

Ανά Κλάδο

H AIG γιορτάζει τη διαφορετικότητα και τη συμπερίληψη

Zorgno-1

Ο Giuseppe Zorgno.

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά η AIG στην Ελλάδα γιόρτασε τη διαφορετικότητα και τη συμπερίληψη κατά τη διάρκεια του Μαΐου, με μια πληθώρα ενημερωτικών και βιωματικών δράσεων για το σύνολο των εργαζομένων της.

Συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια του Μαΐου, στελέχη του Συνδέσμου Κοινωνικής Ευθύνης για Παιδιά και Νέους (Σ.Κ.Ε.Π.) προσκλήθηκαν από την AIG να μιλήσουν σχετικά με την αναπηρία, τη διαφορετικότητα αλλά και ζητήματα όπως ο αποκλεισμός και η έλλειψη προσβασιμότητας. Επιπλέον ο Σ.Κ.Ε.Π. διοργάνωσε μια βιωματική προσομοίωση κινητικής και αισθητηριακής αναπηρίας, με στόχο τη συνειδητοποίηση των αντικειμενικών εμποδίων που αντιμετωπίζουν καθημερινά τα άτομα με αναπηρία. Κατά τη διάρκεια της προσομοίωσης και υπό την επίβλεψη εκπαιδευτών, οι εργαζόμενοι είχαν την ευκαιρία να μετακινηθούν με αναπηρικά αμαξίδια αλλά και με τη χρήση του λευκού μπαστουνιού, σε μια διαδρομή κοντά στα γραφεία της AIG, προκειμένου να δουν με ένα διαφορετικό πρίσμα μια κατά τ’ άλλα γνώριμη για αυτούς διαδρομή.

Επιπλέον, σε συνέχεια της εθελοντικής εργασίας στελεχών της AIG στο Εργαστήρι Eιδικής Αγωγής «Μαργαρίτα», σπουδαστές του «Μαργαρίτα» προσκλήθηκαν στα γραφεία της εταιρίας σε μια εκπαιδευτική επίσκεψη. Στη διάρκεια αυτής γνώρισαν από κοντά τους εργαζομένους, ξεναγήθηκαν στα γραφεία της AIG και στη συνέχεια είχαν τη δυνατότητα να δουν από κοντά μερικές από τις εργασίες που καθημερινά τελούνται σε μια ασφαλιστική εταιρεία.

Ο εορτασμός Διαφορετικότητας και Συμπερίληψης συνεχίστηκε με την παρουσίαση του εργαλείου «Globe Smart», μιας διαδικτυακής εφαρμογής για την ενίσχυση των «πολιτισμικών δεξιοτήτων» η οποία είναι διαθέσιμη για όλους τους εργαζομένους της AIG παγκοσμίως. Χρησιμοποιώντας τον δείκτη MBTI (Myers Briggs Type Indicator), η συγκεκριμένη πλατφόρμα επιτρέπει στους χρήστες να ανακαλύψουν σε λεπτομέρεια το εργασιακό τους προφίλ, να διαπιστώσουν κατά πόσο και σε ποιες διαστάσεις ταιριάζουν ή διαφέρουν με συναδέλφους στην Ελλάδα ή/ και το εξωτερικό, ώστε να καταφέρουν να είναι πιο αποτελεσματικοί στις συνεργασίες τους. Επιπλέον, η πλατφόρμα παρέχει χρήσιμες πληροφορίες και συμβουλές για περισσότερες από 90 χώρες, σε θέματα που σχετίζονται με επαγγελματικές δεξιότητες, κουλτούρα και έθιμα, ταξίδια και γενικές πληροφορίες.

Στο ίδιο πλαίσιο, η AIG εγκαινιάζει το «reverse mentoring», κατά τη διάρκεια του οποίου εργαζόμενοι της Εταιρείας ηλικίας έως και 40 ετών, επιλεγμένοι για τις γνώσεις τους, θα γίνουν μέντορες σε συναδέλφους μεγαλύτερης ηλικίας σε θέματα σχετικά με τη χρήση νέων τεχνολογιών, με τις εφαρμογές που χρησιμοποιούμε καθημερινά στην εργασία μας, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και την επικοινωνία. Το πρόγραμμα αυτό, το οποίο θα συνεχιστεί κατά τη διάρκεια του έτους, σχεδιάστηκε με στόχο την αξιοποίηση της ηλιακής διαφοράς μεταξύ των εργαζομένων ώστε οι μεγαλύτεροι σε ηλικία συνάδελφοι να επωφεληθούν από τις γνώσεις των νεότερων και οι νεότεροι συνάδελφοι να αναπτύξουν τις δεξιότητες τους στην εκπαίδευση και να επωφεληθούν από την εμπειρία και τις γνώσεις που έχουν να μοιραστούν οι μεγαλύτεροι.

Τέλος, με στόχο τον εορτασμό της διαφορετικότητας της AIG που έχει παρουσία σε περισσότερες από 100 χώρες ανά τον κόσμο, οι εργαζόμενοι προσκλήθηκαν σε ένα ανοικτό συλλογικό γεύμα, στη διάρκεια του οποίου οι ίδιοι μαγείρεψαν πιάτα από την Ελλάδα, την Ινδία, την Ιταλία, τον Λίβανο, το Μεξικό και τις Φιλιππίνες.

Ο Giuseppe Zorgno, Country Manager της AIG στην Ελλάδα και την Κύπρο, σχολίασε σχετικά: «Για την AIG η αναγνώριση και η ανάδειξη της διαφορετικότητας είναι πρωταρχικής σημασίας: ο Όμιλός μας έχει παρουσία σχεδόν σε όλο τον κόσμο, ενώ καθημερινά συνεργαζόμαστε με συναδέλφους από διάφορες χώρες, διαφορετικού εθνικού, φυλετικού και ηλικιακού background. Είμαι ιδιαίτερα περήφανος που ο εορτασμός της Διαφορετικότητας και Συμπερίληψης είχε ιδιαίτερα μεγάλη συμμετοχή από τους εργαζομένους και που οι ίδιες οι προτάσεις για τις ενέργειες προήλθαν από μια ομάδα ανθρώπων που εκπροσωπούν διαφορετικά τμήματα της εταιρίας, βαθμίδες στην ιεραρχία, φύλα και ηλικίες».

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

1# Μηδενική Φτώχεια

10 χρόνια υποστήριξης της ActionAid από την INTERAMERICAN με 928 αναδοχές παιδιών

Η INTERAMERICAN κατά την τελευταία δεκαετία υποστηρίζει σταθερά το πρόγραμμα «Αναδοχής Παιδιού» της ActionAid σε όλο τον κόσμο και έχει ανανεώσει τη σχέση για το 2019 με συνολικά 92 αναδοχές. Από το 2009 έως σήμερα, η εταιρεία έχει αναλάβει 928 ετήσιες αναδοχές παιδιών, η αξία των οποίων ανέρχεται στα 244.992 ευρώ.

Στο πρόγραμμα συμμετέχουν όλοι οι διοικητικοί τομείς, καθώς και γραφεία του δικτύου πωλήσεων, ενισχύοντας την εταιρική κουλτούρα κοινωνικής υπευθυνότητας. Είναι χαρακτηριστικό ότι η INTERAMERICAN ευαισθητοποιεί σχετικά τους εργαζομένους της οργανώνοντας, σε συνεργασία με τον οργανισμό, διαδραστικές εκδηλώσεις ιδιαίτερης εμπειρίας για τα ανθρώπινα δικαιώματα.

Σημειώνεται ότι στελέχη της εταιρείας έχουν συμμετάσχει σε αποστολές της ActionAid στην Αφρική, παρέχοντας εθελοντικό έργο. Οι αναδοχές, που έχει αναλάβει η INTERAMERICAN, έχουν αναπτυχθεί σε 37 κοινότητες 17 χωρών, με κύριο στόχο την ενδυνάμωση των πιο ευάλωτων και εκτεθειμένων σε ποικίλους κινδύνους πληθυσμών που πλήττονται από φτώχεια, κοινωνικές ανισότητες και περιθωριοποίηση.

Η διατροφή, η υγεία, η εκπαίδευση, η στέγαση, αποτελούν προτεραιότητες του προγράμματος αναδοχής, ενώ στον κύκλο του ενδιαφέροντος των ενεργειών του οργανισμού εντάσσονται οι οικογένειες των παιδιών και ενήλικοι που χρειάζονται υπηρεσίες υποστήριξης. Παράλληλα με τις αναδοχές παιδιών, η εταιρεία έχει συνδεθεί με το «Επίκεντρο», σημείο αναφοράς της ActionAid Hellas στον Κολωνό, παρέχοντας ασφάλιση στις εγκαταστάσεις του. Πρόκειται για δομή που υποστηρίζει άτομα κάθε ηλικίας ψυχοκοινωνικά, εκπαιδευτικά και με προσανατολισμό απασχόλησης και κοινωνικής ένταξης.

Επιπλέον, έχει συμφωνηθεί και ξεκινά αυτή την περίοδο συνεργασία και στον εκπαιδευτικό τομέα, με παροχή από στελέχη της INTERAMERICAN βασικών γνώσεων για την ανάπτυξη εργασιακών δεξιοτήτων σε άτομα που προτείνει το «Επίκεντρο». Η εταιρεία θα υποστηρίξει, με χορηγία καρδιολογικών εξετάσεων των αθλουμένων από την ιδιόκτητη ΑΘΗΝΑΪΚΗ MEDICLINIC και τη νεοσύστατη ποδοσφαιρική ομάδα του «Επίκεντρου».

Η συνδρομή της INTERAMERICAN του σημαντικό έργο της ActionAid συνδέεται άμεσα ή έμμεσα με 14 από τους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του Ο.Η.Ε. (UN Sustainable Development Goals) και συγκεκριμένα με την αντιμετώπιση της φτώχειας, της πείνας, της φροντίδας της υγείας, την ποιοτική εκπαίδευση και μόρφωση, την ισότητα των φύλων, την εξασφάλιση καθαρού νερού, την προστασία του περιβάλλοντος και των φυσικών πόρων, των οικοσυστημάτων και την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής, τη βελτίωση του οικιστικού περιβάλλοντος, την οικονομική ανάπτυξη και τις συνεργασίες. Οι στόχοι αυτοί είναι εντεταγμένοι και στη στρατηγική εταιρικής υπευθυνότητας της INTERAMERICAN.

Περισσότερα

10# Λιγότερες Ανισότητες

Generali: «Όλοι είμαστε διαφορετικοί, όλοι είμαστε ίσοι»

«Όλοι είμαστε διαφορετικοί, όλοι είμαστε ίσοι», ήταν το μήνυμα της ετήσιας συνάντησης “Meet The CEO” που διοργάνωσε και φέτος η Generali. Συγκεκριμένα, με αφορμή τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας της Γυναίκας στις 8 Μαρτίου, ο CEO κ. Πάνος Δημητρίου απηύθυνε πρόσκληση σε εργαζόμενους της εταιρείας από όλες τις Διευθύνσεις για να συζητήσουν το θέμα της Διαφορετικότητάς & Συμμετοχικότητας- Diversity & Inclusion”.

Περισσότεροι από 30 εργαζόμενοι, όλων των βαθμίδων, τμημάτων και ηλικιών, ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα και είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν με τον κ. Δημητρίου τους τρόπους με τους οποίους βιώνουν οι ίδιοι την αποδοχή της διαφορετικότητας στους κόλπους της εταιρείας. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι έννοιες της “Διαφορετικότητας & Συμμετοχικότητας- Diversity & Inclusion” δεν περιορίζονται μόνο στην ισότητα των φύλων, αλλά αγκαλιάζουν ένα ευρύτερο φάσμα θεμάτων, όπως η ηλικία, η κουλτούρα, η εθνικότητα, η πολυπολιτισμικότητα και πολλές ακόμα παραμέτρους, που καθιστούν τον καθένα μας μοναδικό.

Ο κ. Δημητρίου, παρουσίασε στοιχεία του Ομίλου, που καταδεικνύουν τη σημαντική συνεισφορά της διαφορετικότητας στο εργασιακό περιβάλλον. Επίσης, έκανε εκτενή αναφορά στις προσπάθειες που γίνονται για τη δημιουργία ενός θετικού και πραγματικά συμμετοχικού εργασιακού περιβάλλοντος, όπως η επένδυση σε ίσες ευκαιρίες και ευκαιρίες εκπαίδευσης εντός του οργανισμού, η ίση μισθολογική μεταχείριση από την ίδρυση της εταιρείας, η ανάδειξη νέων ταλέντων και η συμμετοχή τους στη λήψη αποφάσεων. Όπως τόνισε: «Διαφορετικότητα σημαίνει σεβασμός.

Οι αντιθέσεις των ανθρώπων είναι αφετηρία γόνιμου διαλόγου και πολύτιμη πηγή νέων ιδεών καθώς επιτρέπουν τη δημιουργική συνεισφορά όλων μας. Μόνο οι εταιρείες που αγκαλιάζουν αυτή την ποικιλομορφία μπορούν να συνεχίσουν να υπάρχουν και να εξελίσσονται και στην Generali οι πολιτικές D&Ι αποτελούν θεμελιώδη λίθο της εταιρικής μας φιλοσοφίας». Ακολούθησε ένας ενδιαφέρον διάλογος με τους παρευρισκόμενους που έθεσαν ερωτήματα και μοιράστηκαν τις εμπειρίες τους.

Σύμφωνα με έρευνες, η διαφορετικότητα στην εργασία συμβάλλει στην επίτευξη των επιχειρηματικών στόχων ενός οργανισμού κατά 8% και ενισχύει την ικανότητα των εργαζομένων να συνεργάζονται (42%) και να καινοτομούν (83%). Οι εταιρείες με τη μεγαλύτερη ενσωμάτωση των δύο φύλων, έχουν 15% μεγαλύτερη πιθανότητα να έχουν αυξημένη κερδοφορία, σε σχέση με τις υπόλοιπες εταιρείες του κλάδου τους.

Η εφαρμογή πολιτικών που σέβονται τη διαφορετικότητα και τη συμμετοχικότητα έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες προσέλκυσης νέων ταλέντων, καθώς σύμφωνα με στοιχεία, οι millennials τις επιλέγουν κατά συντριπτικό ποσοστό, 80%.

Οι προσπάθειες για ένταξη και αποδοχή της διαφορετικότητας στο χώρο εργασίας αποτελούν βασική προτεραιότητα του Ομίλου Generali ο οποίος εργάζεται προς την κατεύθυνση της επίτευξης των παρακάτω βασικών στόχων:

Καλλιέργεια κουλτούρας που θα αγκαλιάζει τη διαφορετικότητα και θα ενθαρρύνει τα άτομα να μοιραστούν τις προσωπικές και συλλογικές τους εμπειρίες.
Προαγωγή νέων δεξιοτήτων μέσα από τη συνεργασία και το διαμοιρασμό γνώσης.
Ανάπτυξη εργαλείων και διαδικασιών, ώστε να το εργασιακό περιβάλλον να αποτελέσει κοιτίδα ανάπτυξης των ανθρώπων.
Η συνάντηση έκλεισε με τον κ. Δημητρίου να προτρέπει τους παρευρισκόμενους «να γίνουν με τη σειρά τους πρεσβευτές της διαφορετικότητας, ώστε σταδιακά να επιτυγχάνεται ακόμα μεγαλύτερη διάχυση αυτών των ιδεών».

Περισσότερα

3# Καλή Υγεία & Ευημερία

ΜΕΒΓΑΛ-Kifisia Run® : Τρέχω – Συνεισφέρω – Ευαισθητοποιώ

Μια μεγάλη αθλητική διοργάνωση με σημαντικό κοινωνικό υπόβαθρο στηρίζει η γαλακτοβιομηχανία ΜΕΒΓΑΛ αναλαμβάνοντας μέγας χορηγός της διοργάνωσης. Πρόκειται για το δεύτερο αγώνα δρόμου Kifisia Run®, που θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 31 Μαρτίου 2019 στην Κηφισιά. Ο αγώνας ΜΕΒΓΑΛ-Kifisia Run, διοργανώνεται από το Γυμναστικό Σύλλογο Κηφισιάς, προβάλλει το μήνυμα Τρέχω – Συνεισφέρω – Ευαισθητοποιώ και έχει διπλό στόχο:

1. την ενίσχυση του Πανελληνίου Συνδέσμου Νεφροπαθών , καθώς μέρος των εσόδων θα διατεθεί για τις ανάγκες του Συνδέσμου σε μία προσπάθεια βελτίωσης της ποιότητας ζωής τους

2. τη διάδοση της ιδέας της δωρεάς οργάνων στην Ελλάδα με την ευαισθητοποίηση του κοινού στο συγκεκριμένο θέμα Οι διοργανωτές έχουν σχεδιάσει διάφορες επιλογές σε διαδρομές, 10.000 μέτρων, 5.000 μέτρων αλλά και δρόμο 1.000 μέτρων για παιδιά και άτομα με ειδικές ανάγκες, ώστε να δοθεί η δυνατότητα ευρείας συμμετοχής και να μεγιστοποιηθεί το αποτέλεσμα της προσπάθειας.

Η ΜΕΒΓΑΛ συμμετέχει και ενισχύει τον ΜΕΒΓΑΛ-Kifisia Run θέλοντας να παρέχει ουσιαστική βοήθεια σε ευπαθείς ομάδες, στα πλαίσια των πρακτικών βιώσιμης ανάπτυξης που εφαρμόζει. Παράλληλα -ως εταιρεία τροφίμων- προωθεί την υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή και έχει ως μέλημα να στηρίζει αθλητικές διοργανώσεις και δράσεις που αποσκοπούν στην ευεξία, κάνοντας πράξη το σύνθημα «ΜΕΒΓΑΛ Αγάπης Έργα για τον αθλητισμό». Συνέντευξη τύπου του αγώνα δρόμου ΜΕΒΓΑΛ-Kifisia Run θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 19/03/19, στις 12:00 μ.μ., στο κατάστημα αθλητικών ειδών CosmosSport, Αργυροπούλου 4-Κηφισιά. Τη ΜΕΒΓΑΛ θα εκπροσωπήσει η κα Ερασμία Παπαδοπούλου, National Key Account Manager της εταιρείας.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ