Connect with us

Ανά Κλάδο

H AIG γιορτάζει τη διαφορετικότητα και τη συμπερίληψη

Zorgno-1

Ο Giuseppe Zorgno.

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά η AIG στην Ελλάδα γιόρτασε τη διαφορετικότητα και τη συμπερίληψη κατά τη διάρκεια του Μαΐου, με μια πληθώρα ενημερωτικών και βιωματικών δράσεων για το σύνολο των εργαζομένων της.

Συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια του Μαΐου, στελέχη του Συνδέσμου Κοινωνικής Ευθύνης για Παιδιά και Νέους (Σ.Κ.Ε.Π.) προσκλήθηκαν από την AIG να μιλήσουν σχετικά με την αναπηρία, τη διαφορετικότητα αλλά και ζητήματα όπως ο αποκλεισμός και η έλλειψη προσβασιμότητας. Επιπλέον ο Σ.Κ.Ε.Π. διοργάνωσε μια βιωματική προσομοίωση κινητικής και αισθητηριακής αναπηρίας, με στόχο τη συνειδητοποίηση των αντικειμενικών εμποδίων που αντιμετωπίζουν καθημερινά τα άτομα με αναπηρία. Κατά τη διάρκεια της προσομοίωσης και υπό την επίβλεψη εκπαιδευτών, οι εργαζόμενοι είχαν την ευκαιρία να μετακινηθούν με αναπηρικά αμαξίδια αλλά και με τη χρήση του λευκού μπαστουνιού, σε μια διαδρομή κοντά στα γραφεία της AIG, προκειμένου να δουν με ένα διαφορετικό πρίσμα μια κατά τ’ άλλα γνώριμη για αυτούς διαδρομή.

Επιπλέον, σε συνέχεια της εθελοντικής εργασίας στελεχών της AIG στο Εργαστήρι Eιδικής Αγωγής «Μαργαρίτα», σπουδαστές του «Μαργαρίτα» προσκλήθηκαν στα γραφεία της εταιρίας σε μια εκπαιδευτική επίσκεψη. Στη διάρκεια αυτής γνώρισαν από κοντά τους εργαζομένους, ξεναγήθηκαν στα γραφεία της AIG και στη συνέχεια είχαν τη δυνατότητα να δουν από κοντά μερικές από τις εργασίες που καθημερινά τελούνται σε μια ασφαλιστική εταιρεία.

Ο εορτασμός Διαφορετικότητας και Συμπερίληψης συνεχίστηκε με την παρουσίαση του εργαλείου «Globe Smart», μιας διαδικτυακής εφαρμογής για την ενίσχυση των «πολιτισμικών δεξιοτήτων» η οποία είναι διαθέσιμη για όλους τους εργαζομένους της AIG παγκοσμίως. Χρησιμοποιώντας τον δείκτη MBTI (Myers Briggs Type Indicator), η συγκεκριμένη πλατφόρμα επιτρέπει στους χρήστες να ανακαλύψουν σε λεπτομέρεια το εργασιακό τους προφίλ, να διαπιστώσουν κατά πόσο και σε ποιες διαστάσεις ταιριάζουν ή διαφέρουν με συναδέλφους στην Ελλάδα ή/ και το εξωτερικό, ώστε να καταφέρουν να είναι πιο αποτελεσματικοί στις συνεργασίες τους. Επιπλέον, η πλατφόρμα παρέχει χρήσιμες πληροφορίες και συμβουλές για περισσότερες από 90 χώρες, σε θέματα που σχετίζονται με επαγγελματικές δεξιότητες, κουλτούρα και έθιμα, ταξίδια και γενικές πληροφορίες.

Στο ίδιο πλαίσιο, η AIG εγκαινιάζει το «reverse mentoring», κατά τη διάρκεια του οποίου εργαζόμενοι της Εταιρείας ηλικίας έως και 40 ετών, επιλεγμένοι για τις γνώσεις τους, θα γίνουν μέντορες σε συναδέλφους μεγαλύτερης ηλικίας σε θέματα σχετικά με τη χρήση νέων τεχνολογιών, με τις εφαρμογές που χρησιμοποιούμε καθημερινά στην εργασία μας, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και την επικοινωνία. Το πρόγραμμα αυτό, το οποίο θα συνεχιστεί κατά τη διάρκεια του έτους, σχεδιάστηκε με στόχο την αξιοποίηση της ηλιακής διαφοράς μεταξύ των εργαζομένων ώστε οι μεγαλύτεροι σε ηλικία συνάδελφοι να επωφεληθούν από τις γνώσεις των νεότερων και οι νεότεροι συνάδελφοι να αναπτύξουν τις δεξιότητες τους στην εκπαίδευση και να επωφεληθούν από την εμπειρία και τις γνώσεις που έχουν να μοιραστούν οι μεγαλύτεροι.

Τέλος, με στόχο τον εορτασμό της διαφορετικότητας της AIG που έχει παρουσία σε περισσότερες από 100 χώρες ανά τον κόσμο, οι εργαζόμενοι προσκλήθηκαν σε ένα ανοικτό συλλογικό γεύμα, στη διάρκεια του οποίου οι ίδιοι μαγείρεψαν πιάτα από την Ελλάδα, την Ινδία, την Ιταλία, τον Λίβανο, το Μεξικό και τις Φιλιππίνες.

Ο Giuseppe Zorgno, Country Manager της AIG στην Ελλάδα και την Κύπρο, σχολίασε σχετικά: «Για την AIG η αναγνώριση και η ανάδειξη της διαφορετικότητας είναι πρωταρχικής σημασίας: ο Όμιλός μας έχει παρουσία σχεδόν σε όλο τον κόσμο, ενώ καθημερινά συνεργαζόμαστε με συναδέλφους από διάφορες χώρες, διαφορετικού εθνικού, φυλετικού και ηλικιακού background. Είμαι ιδιαίτερα περήφανος που ο εορτασμός της Διαφορετικότητας και Συμπερίληψης είχε ιδιαίτερα μεγάλη συμμετοχή από τους εργαζομένους και που οι ίδιες οι προτάσεις για τις ενέργειες προήλθαν από μια ομάδα ανθρώπων που εκπροσωπούν διαφορετικά τμήματα της εταιρίας, βαθμίδες στην ιεραρχία, φύλα και ηλικίες».

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

8# Αξιοπρεπής Εργασία & Οικονομική Ανάπτυξη

«ΟΠΑΠ Forward»: 21 μικρομεσαίες επιχειρήσεις στον δεύτερο κύκλο

Ο ΟΠΑΠ, πιστός στη στρατηγική του να δημιουργεί αξία για την ελληνική κοινωνία και την οικονομία, υλοποιεί για δεύτερο συνεχόμενο έτος το πρόγραμμα «ΟΠΑΠ Forward», που έχει ως στόχο να συμβάλλει στην ενίσχυση της επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης.

Οι 21 νέες αναπτυσσόμενες μικρομεσαίες επιχειρήσεις που επιλέχθηκαν και συμμετέχουν στον δεύτερο κύκλο του προγράμματος και τα αποτελέσματα του πρώτου κύκλου, παρουσιάστηκαν σε ειδική εκδήλωση, χθες Πέμπτη 24 Μαΐου 2018.

Οι νέες 21 μικρομεσαίες επιχειρήσεις του προγράμματος «ΟΠΑΠ Forward» είναι οι: ΑΓΑΝ, Βιοαγρός ΑΕ, ΔΙΟΠΑΣ ΑΕ, ΕΨΑ, Ιωνική, Μακεδονική, Παπουτσάνης, Coffee Island, Colors, eazybnb, e-fresh.gr, greekyogurt.gr, Green Family AE, Inart, Macpac SA, Manifest, Medbest S.A., Pelopac, Pitenis, Pobuca και Terra Creta.

Πρόκειται για εταιρείες που εκπροσωπούν επτά παραγωγικούς και εξωστρεφείς κλάδους της ελληνικής οικονομίας. Συγκεκριμένα, δραστηριοποιούνται στους τομείς του τουρισμού, του λιανικού και χονδρικού εμπορίου, της βιομηχανίας ποτών και τροφίμων, της τεχνολογίας και του ηλεκτρονικού εμπορίου, των υπηρεσιών, των βιομηχανικών προϊόντων και των καλλυντικών. Από τις επιχειρήσεις αυτές, το 65% βρίσκεται στην περιφέρεια και το 25% εξάγει περίπου το ήμισυ της παραγωγής τους.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΑΠ, Ντάμιαν Κόουπ, δήλωσε: «Εδώ και 60 χρόνια, ο ΟΠΑΠ αναπτύχθηκε και εξελίχθηκε χέρι-χέρι με την Ελλάδα, ενεργώντας ως υπεύθυνος και αξιόπιστος εταίρος της κοινωνίας, της οικονομίας και του αθλητισμού. Στρατηγική μας κατεύθυνση είναι να δημιουργούμε ένα καλύτερο αύριο για τη νέα γενιά – το μέλλον της χώρας. Με το πρόγραμμα «ΟΠΑΠ Forward», στηρίζουμε έμπρακτα την απασχόληση και την ανάπτυξη, προσφέροντας μια μοναδική προοπτική σε δυναμικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Ήδη, στον πρώτο χρόνο του προγράμματος, δημιουργήθηκαν περισσότερες από 2.000 άμεσες και έμμεσες θέσεις εργασίας, ενώ ο συνολικός τζίρος των εταιρειών αυξήθηκε κατά 25 εκατομμύρια ευρώ. Σήμερα, εγκαινιάζουμε το δεύτερο κύκλο του προγράμματος που αριθμεί πλέον 40 εταιρείες συνολικά».

O Α’ Αντιπρόεδρος του ΟΠΑΠ, Σπύρος Φωκάς, υπογράμμισε: «Η ανταπόκριση της επιχειρηματικής κοινότητας στην πρωτοβουλία του ΟΠΑΠ είναι ιδιαίτερα μεγάλη. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που Έλληνες επιχειρηματίες δείχνουν δυναμισμό και όραμα και αναζητούν λύσεις, που θα βοηθήσουν τις επιχειρήσεις τους να θέσουν στέρεες βάσεις για το μέλλον τους. Αυτή είναι η νοοτροπία που χρειάζεται η αγορά μας για να εξελιχθεί και να ξεπεράσει τη σημερινή δύσκολή συγκυρία, δίνοντας απαντήσεις στις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η οικονομία και η κοινωνία μας – και ιδιαίτερα η νέα γενιά».

Ο Chief Customer Officer του ΟΠΑΠ, Πετρ Ματεγιόφσκι, επεσήμανε χαρακτηριστικά: «Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από τα έως τώρα αποτελέσματα του πρωτοποριακού αυτού προγράμματος. Μέσα από 120 ώρες στρατηγικής καθοδήγησης, 90 συμβουλευτικές συνεδρίες, πρόσβαση σε υψηλόβαθμα στελέχη της αγοράς και συνεργάτες αλλά και 40 επαφές με αγορές το εξωτερικού, οι εταιρείες που συμμετείχαν κατάφεραν να δημιουργήσουν τα δικά τους success stories, να ενισχύσουν τη θέση τους στη διεθνή αγορά και κατ’ επέκταση να αυξήσουν τον τζίρο τους και να δημιουργήσουν νέες θέσεις εργασίας».

Ο πρώτος χρόνος επιτυχίας του «ΟΠΑΠ Forward»

Στον πρώτο κύκλο του προγράμματος εντάχθηκαν οι εταιρείες Alvion Pharmaceuticals, Anassa, Bläuel, Cream Team, Diving Status, Doctoranytime, Evrofarma, Κουφετοποιία Χατζηγιαννάκη, Madame Shoushou, Nannuka, Nanophos, ΝΗΣΟΣ, Plex.Earth, Pockee, Provertia, Radiki, Τυροκομική εταιρεία Ρούσσας, Spotawheel και Τσιλιλής.

Με την προσθήκη των 21 μικρομεσαίων επιχειρήσεων, το «ΟΠΑΠ Forward» πλέον αριθμεί τις 40 συνολικά. Το πρόγραμμα υλοποιείται σε συνεργασία με τον διεθνή μη κερδοσκοπικό οργανισμό Endeavor. Όλες τους λαμβάνουν εξειδικευμένη και ολοκληρωμένη υποστήριξη, αλλά και πρόσβαση σε ένα δίκτυο υψηλόβαθμων στελεχών της αγοράς, που τις βοηθούν να ξεπεράσουν τυχόν εμπόδια και δυσκολίες που αντιμετωπίζουν και να εξελιχθούν σε μεγάλες και επιτυχημένες επιχειρήσεις που καινοτομούν, εξάγουν και αλλάζουν τα δεδομένα στον κλάδο τους.

Οι επιχειρήσεις που παρακολούθησαν τον πρώτο κύκλο του προγράμματος, πέτυχαν να αυξήσουν τον συνολικό τους τζίρο κατά 20% (25 εκατ. ευρώ). Ταυτόχρονα, δημιούργησαν 111 άμεσες νέες θέσεις εργασίας, ενώ μέσω των σχετικών συνεργασιών και συνεργειών που αναπτύχθηκαν στην αγορά, υποστηρίζουν 2.236 νέες έμμεσες θέσεις απασχόλησης.

Ολοκληρωμένη υποστήριξη στις επιχειρήσεις

Η υποστήριξη που παρέχει το πρόγραμμα «ΟΠΑΠ Forward» στις συμμετέχουσες επιχειρήσεις περιλαμβάνει:

Ολοκληρωμένη καθοδήγηση μέσω ενός δικτύου επιτυχημένων επιχειρηματιών και υψηλόβαθμων στελεχών της αγοράς.

Εκπαιδευτικά σεμινάρια σε τομείς όπως η στρατηγική, η διαχείριση οικονομικών και ανθρώπινου δυναμικού, το marketing και οι πωλήσεις, το branding και η επικοινωνία.

Πρόσβαση σε χρηματοδοτικά εργαλεία σε συνεργασία με την Εθνική Τράπεζα.

Πρόσβαση σε διεθνείς αγορές,

Δράσεις δικτύωσης τόσο με τους υπόλοιπους συμμετέχοντες, όσο και με άλλους επιχειρηματίες

Στη φωτογραφία: Εκπρόσωποι των 40 εταιρειών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα «ΟΠΑΠ Forward», με τη Διοίκηση του ΟΠΑΠ (Πετρ Ματεγιόφσκι Chief Customer Οfficer, Ντάμιαν Κόουπ Διευθύνων Σύμβουλος, Σπύρος Φωκάς Αντιπρόεδρος Α’)

Περισσότερα

12# Υπεύθυνη Κατανάλωση & Παραγωγή

Δέσμευση βιωσιμότητας από την Chiquita

Στόχος είναι να μην πετάμε ούτε μία μπανάνα», τονίζει ο Andrew Biles, Διευθύνων Σύμβουλος και Πρόεδρος της Chiquita.

Oι μπανάνες βρίσκονται στην τέταρτη θέση της παγκόσμιας κατάταξης των πιο σημαντικών καλλιεργειών τροφίμων μετά το ρύζι, το σιτάρι και τον αραβόσιτο, και αποτελούν βασική τροφή για εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο. Με αυτό το δεδομένο, επιδίωξη της εταιρείας είναι να καταφέρει μέχρι το 2020 να μην απορρίπτει ούτε μία μπανάνα κατά τη διαδικασία παραγωγής. Πρόκειται για μία δέσμευση βιωσιμότητας της Chiquita απέναντι στους καταναλωτές, τους εργαζομένους και τους ανθρώπους που διαμένουν στις χώρες, όπου η εταιρεία διαθέτει φυτείες.

Τι συμβαίνει με τα προϊόντα που δεν εναρμονίζονται με τα πρότυπα εξαγωγής;

Μεγάλη προσπάθεια απαιτείται για την τήρηση της παραπάνω δέσμευσης τόσο από τους εργαζόμενους όσο κι από τα ανώτερα στελέχη της εταιρείας. Όπως είναι φυσικό, το 5% με 20% των μπανανών κάθε χρόνο δεν πληροί τα πρότυπα ποιότητας των εξαγωγών. Προκειμένου να μην χαθεί αυτό το μέρος της καλλιέργειας, πωλείται σε τοπικές αγορές ή δωρίζεται. «Προσπαθούμε να διασφαλίζουμε ότι οι μπανάνες που δεν μπορούν να εξαχθούν, αξιοποιούνται με διαφορετικό τρόπο», δηλώνει ο Andrew Biles. Για παράδειγμα:

Οι μπανάνες που δεν είναι ευπαρουσίαστες και δεν μπορούν να τοποθετηθούν στα ράφια των καταστημάτων, αλλά εξακολουθούν να είναι κατάλληλες για βρώση, μετατρέπονται σε πολτό μπανάνας. Η Chiquita διαθέτει εργοστάσιο επεξεργασίας πολτού στην Κόστα Ρίκα, όπου 65,000 τόνοι μπανάνας από τον Παναμά και την Κόστα Ρίκα, μετατρέπονται κάθε χρόνο σε πολτό και αλεύρι μπανάνας. Το 2016 η Chiquita πούλησε, στην εταιρεία Inversiones y productos agroindustriales (Inprosaστην Ονδούρα 16,000 τόνους μη εξαγόμενων μπανανών.

Η Chiquita προσφέρει τις χτυπημένες μπανάνες στους αγρότες, οι οποίοι τις χρησιμοποιούν για να ταΐσουν τα ζώα τους.

Αξιοποίηση ακόμα και των μη βρώσιμων προϊόντων του φρούτου

Ακόμα και τα μη βρώσιμα μέρη του φρούτου δεν πετιούνται. Για παράδειγμα:

  • Τα φύλλα μπανάνας, οι κορμοί και οι μίσχοι παραμένουν στο έδαφος, προστατεύοντάς το από τη διάβρωση, διατηρώντας την υγρασία του και εμποδίζοντας την ανάπτυξη ζιζανίων.
  • Το λίπασμα στις φυτείες αποτελεί μία αγαπημένη τροφή για πουλιά, ελάφια, έντομα και άλλα ζώα.

Η συνεχιζόμενη προσπάθεια ανανέωσης της γονιμότητας των γεωργικών εκτάσεων σύμφωνα με τους στόχους βιωσιμότητας αποφέρει ήδη αποτελέσματα: στις μη ανανεωμένες καλλιεργήσιμες εκτάσεις στην Κόστα Ρίκα και στον Παναμά η συγκέντρωση αποβλήτων φυτικών υλικών αγγίζει το 15%, τη στιγμή που το ποσοστό στις εκτάσεις όπου έχει γίνει ανανέωση του γεωργικού εδάφους δεν ξεπερνάει το 5%. Ο Andrew Biles σχολιάζει: «Σήμερα έχει γίνει ανανέωση της γονιμότητας του εδάφους στο 54% της γεωργικής γης που βρίσκεται στην ιδιοκτησία μας. Στόχος μας είναι αυτό το ποσοστό να φτάσει το 76% μέχρι το 2020».

Μετατρέποντας τα απόβλητα των φρούτων σε ενέργεια

Το καινοτόμο σύστημα βιοαντιδραστήρα της Chiquita στην εγκατάσταση “Chiquita Tropical Ingredients” στην Κόστα Ρίκα καθιστά δυνατή την αξιοποίηση μέρους του ενεργειακού δυναμικού των απορριφθέντων υλικών των φρούτων. Παρέχει μία βιώσιμη πηγή ενέργειας για την εγκατάσταση, ένα πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά λίπασμα για τους αγρότες της περιοχής και λειτουργεί ως φίλτρο επεξεργασίας του νερού, ωφελώντας την εταιρεία, τις κοινότητες γύρω από τις φυτείες αλλά και ολόκληρο τον πλανήτη. 

Πώς λειτουργεί ο βιοαντιδραστήρας;

Ο βιοαντιδραστήρας, ο οποίος σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε στην Κόστα Ρίκα, λειτουργεί χωρίς καύσιμα ή ηλεκτρισμό. Στην πραγματικότητα όλη η δουλειά γίνεται από τη βαρύτητα και τις φυσικές βακτηριακές διεργασίες. Το απόβλητο νερό διοχετεύεται στον βιοαντιδραστήρα μέσω υπόγειων σωληνώσεων. Ένα ειδικό εργαλείο διαχωρίζει τα μεγάλα στερεά σωματίδια που δεν είναι κατάλληλα για τον βιοαντιδραστήρα, τα οποία συγκεντρώνονται σε ειδικές δεξαμενές. Στη συνέχεια, τα λύματα περνούν από φίλτρο ανοξείδωτου χάλυβα με σκοπό την απομάκρυνση τυχόν υπολειπόμενων στερεών σωματιδίων, τα οποία επίσης συγκρατούνται στις ίδιες δεξαμενές. Τα στερεά απόβλητα που συγκεντρώνονται, χρησιμοποιούνται ως οργανικό λίπασμα από τους τοπικούς αγρότες.

Τα λύματα εισέρχονται στους έξι διασυνδεδεμένους θαλάμους του βιοαντιδραστήρα, όπου οι αναερόβιοι μικροοργανισμοί (χαμηλής οξυγόνωσης) μετατρέπουν τη βιομάζα σε βιοαέριο. Το βιοαέριο, το οποίο αποτελείται από μεθάνιο και διοξείδιο του άνθρακα, συσσωρεύεται και αποθηκεύεται σε μεγάλους ελαστικούς σάκους.

Ο βιοαντιδραστήρας παρέχει σημαντικά ωφέλη:

  • Το σύστημα αποδίδει 500-600 κυβικά μέτρα βιοαερίου την ημέρα, ποσότητα αρκετή για να αντικαταστήσει το υγροποιημένο αέριο πετρελαίου (LPG) και το ηλεκτρικό ρεύμα που καταναλώνεται στην κουζίνα της καφετέριας και στα διοικητικά γραφεία της εγκατάστασης.
  • Με τη μείωση του οργανικού φορτίου που εισέρχεται στις λιμνοθάλασσες, εξασφαλίζεται ότι τα λύματα που εξέρχονται από την εγκατάσταση ανταποκρίνονται στα όρια εκροής που καθορίζονται από τις αρχές της Κόστα Ρίκα.
  • Οι οσμές που προέρχονται από τις δεξαμενές μειώνονται σημαντικά, αφού ο βιοαντιδραστήρας είναι κλειστό σύστημα που εμποδίζει τις οσμές να φτάσουν στην ατμόσφαιρα.
  • Τα υπολείμματα του βιοαντιδραστήρα είναι πλούσια σε φυτικές θρεπτικές ουσίες. Η Chiquita προγραμματίζει να εκπαιδεύσει τους αγρότες της περιοχής για τη χρήση αυτών των υπολειμμάτων για τη γονιμοποίηση των καλλιεργειών τους.

Περισσότερα

8# Αξιοπρεπής Εργασία & Οικονομική Ανάπτυξη

PRAKSIS και Citi Foundation ανανέωσαν τη συνεργασία τους

Το πρόγραμμα στήριξης επιχειρηματικότητας PRAKSIS Business Coaching Center, που υλοποιεί εδώ και 4 χρόνια η PRAKSIS, και το Citi Foundation ανανεώνουν την αποτελεσματική συνεργασία τους μέχρι και τον Ιούλιο 2019.

Στόχος της συνεργασίας είναι η υποστήριξη τουλάχιστον 240 επίδοξων επιχειρηματιών, παρέχοντάς τους όλα τα εφόδια και τα εργαλεία που χρειάζονται προκειμένου να υλοποιήσουν την επιχειρηματική τους ιδέα.

Το Citi Foundation είναι αποκλειστικός χρηματοδότης – δωρητής του προγράμματος PRAKSIS Business Coaching Center από τον Αύγουστο 2016, στο πλαίσιο της παγκόσμιας πρωτοβουλίας «Pathways to Progress», ενός τριετούς προγράμματος επένδυσης 100 εκατομμυρίων δολαρίων και εθελοντικής συμμετοχής 10.000 εργαζομένων της Citi, με στόχο να υποστηρίξει την επαγγελματική κατάρτιση και απασχόληση 500.000 νέων σε όλον τον κόσμο για να ανταπεξέλθουν στις προκλήσεις της σύγχρονης ανταγωνιστικής αγοράς εργασίας.

Μέχρι σήμερα, η συνεργασία των δύο οργανισμών στην Ελλάδα έχει συνεισφέρει θετικά στη στήριξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και στη δημιουργία θέσεων εργασίας. Μέσα σε ενάμιση χρόνο, 130 νέοι επιχειρηματίες έλαβαν εξατομικευμένη συμβουλευτική, business coaching και εκπαίδευση σε θέματα επιχειρηματικότητας. Το αποτέλεσμα είναι η δημιουργία 49 νέων επιχειρήσεων και 112 νέων θέσεων εργασίας, ενώ στα σχέδια των επιχειρηματιών είναι η δημιουργία επιπλέον 144 θέσεων εργασίας μέσα στους επόμενους 6 μήνες.

Ο πρόεδρος της PRAKSIS, Αλέξης Μαργαλιάς αναγνωρίζοντας τη σπουδαιότητα της συνεργασίας δηλώνει: «Η ανανέωση της συνεργασίας μας με το Citi Foundation είναι πολύτιμη και καθοριστική, κυρίως για την εξέλιξη του PRAKSIS Business Coaching Center προκειμένου να προσφέρει ακόμη υψηλότερο επίπεδο υπηρεσιών σε άτομα από κοινωνικά ευάλωτες και ευπαθείς ομάδες, ώστε να έχουν τη δυνατότητα να χτίσουν ένα καλύτερο αύριο για τους ίδιους, τις οικογένειές τους και το ευρύτερο κοινωνικό σύνολο. Να κάνουν τις ιδέες τους πράξη».

Ο Αιμίλιος Κυριάκου, Citi Country Officer Ελλάδος και Κύπρου, δηλώνει: «Mέσω της παγκόσμιας πρωτοβουλίας Pathways to Progress του Ιδρύματος Citi, παραμένουμε προσηλωμένοι στους στόχους μας για κοινωνική προσφορά συνεχίζοντας την στήριξη μας στην οικοδόμηση της επιχειρηματικής νοοτροπίας. Στην Ελλάδα συγκεκριμένα διευκολύνουμε την πρόσβαση μη προνομιούχων νέων σε εκπαιδευτικά προγράμματα, όπως το βραβευμένο Business Coaching Center της PRAKSIS. Πιστεύουμε ότι προσφέροντας ίσες ευκαιρίες για μάθηση και εκπαίδευση βοηθάμε τους νέους μας να αναπτύξουν τα ταλέντα τους, τις επιχειρηματικές τους ιδέες και εν τέλει, να συνεισφέρουν στην ευημερία της ελληνικής κοινωνίας».

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ