Connect with us

5# Ισότητα των Φύλων

H Alpha Bank στον δείκτη ισότητας των φύλων Bloomberg Gender-Equality Index

Η Alpha Bank εντάχθηκε στον διεθνή δείκτη ισότητας των φύλων Bloomberg GenderEquality Index (GEI), έναν από τους σημαντικότερους διεθνείς επιχειρηματικούς δείκτες, για τη συμβολή της στην προώθηση της θέσεως των γυναικών στον χώρο εργασίας. Κατά την αξιολόγηση για την ένταξη της Τραπέζης στον δείκτη GEI, που πραγματοποιήθηκε με βάση στατιστικά στοιχεία, η Alpha Bank διακρίθηκε για τις επιδόσεις της στη δημιουργία ενός εργασιακού περιβάλλοντος ίσων ευκαιριών για άνδρες και γυναίκες, καθώς και για τις προβλεπόμενες πολιτικές, προγράμματα και παροχές ανθρωπίνου δυναμικού, που απευθύνονται ισότιμα στους Υπαλλήλους.

Ο δείκτης Bloomberg Gender-Equality Index (GEI) είναι ένας από τους εγκυρότερους δείκτες διεθνώς σε θέματα ισότητας των φύλων και περιλαμβάνει σήμερα 230 επιχειρήσεις παγκοσμίως, δύο εκ των οποίων είναι ελληνικές.

Αξιολογεί εισηγμένες εταιρίες από όλους τους τομείς της οικονομίας ως προς τη διαφάνεια με την οποία διαχειρίζονται τα θέματα ισότητας και την προώθηση της θέσεως των γυναικών στον χώρο εργασίας.

Ο δείκτης GEI αποτελεί μία από τις σημαντικότερες πηγές πληροφορήσεως για τη διεθνή επενδυτική κοινότητα, σε μία εποχή που τα κριτήρια αξιολογήσεως τα οποία σχετίζονται με περιβαλλοντικές και κοινωνικές πολιτικές καθώς και με την εταιρική διακυβέρνηση (Environmental-Social-Governance / ESG data) αποκτούν ολοένα και μεγαλύτερη βαρύτητα στη λήψη επενδυτικών αποφάσεων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

10# Λιγότερες Ανισότητες

Barbie και ESA ενθαρρύνουν γυναίκες αστροναύτες

Η Barbie και ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Διαστήματος ESA συνεργάζονται για να ενθαρρύνουν τα κορίτσια σε όλη την Ευρώπη να γίνουν η επόμενη γενιά αστροναυτών, μηχανικών και διαστημικών επιστημόνων, επισημαίνοντας τα επιτεύγματα της μοναδικής εν ενεργεία γυναίκας αστροναύτη στην Ευρώπη, Samantha Cristoforetti και παρουσιάζοντάς την ως την πρώτη Barbie κούκλα αστροναύτη της ESA.

Η 42χρονη Samantha Cristoforetti είναι αεροπόρος, μηχανικός, αστροναύτης και η πρώτη Ιταλίδα γυναίκα μέλος του πληρώματος του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Διαστήματος. Η ίδια αναφέρει: “η συνεργασία με την Barbie ελπίζω να βοηθήσει τα νεαρά κορίτσια και αγόρια να ονειρεύονται το μέλλον τους χωρίς όρια”. Αυτή η συνεργασία αποτελεί μέρος του Barbie Dream Gap Project, τη δέσμευση της Barbie στην καταπολέμηση της διάκρισης λόγω φύλου. Η έρευνα έχει εντοπίσει ότι από την ηλικία των πέντε ετών, πολλά κορίτσια είναι πιθανό να μη θεωρούν το φύλο τους ως έξυπνο και έτσι χάνουν την αυτοπεποίθηση στις ικανότητές τους – αυτό ονομάζεται Dream Gap. Η συνεργασία αυτή υπογραμμίζει το γεγονός ότι μόνο το 15% των εν ενεργεία αστροναυτών είναι γυναίκες και ότι καμία γυναίκα δεν έχει προσγειωθεί ποτέ στο φεγγάρι. Η συνεργασία αυτή αποτελεί μέρος της ανάδειξης των γυναικείων προτύπων που εμπνέουν τα κορίτσια να πιστέψουν στον εαυτό τους και να μπορέσουν να γίνουν ό,τι ονειρεύονται, βοηθώντας παράλληλα στην εξάλειψη του Dream Gap.

Ενόψει της 50ης επετείου από την προσελήνωση του Apollo 11, θα κυκλοφορήσει μια σειρά από ολιγόλεπτα βίντεο που απευθύνονται σε γονείς και νεαρά κορίτσια, παρουσιάζοντας τη Samantha Cristoforetti να υποδέχεται 4 κορίτσια από το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία, τη Γαλλία και την Ιταλία στον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Διαστήματος, στην Κολωνία της Γερμανίας. Εκεί, πέρασαν χρόνο μαζί, συνομιλώντας με τη Samantha Cristoforetti για το επάγγελμα του αστροναύτη.

Η Isabel Ferrer, European Director of Marketing της Barbie, αναφέρει: “Είμαστε υπερήφανοι που ξεκινήσαμε αυτή τη συνεργασία με την ESA, με στόχο να ενθαρρύνουμε τα κορίτσια να γίνουν η επόμενη γενιά αστροναυτών, μηχανικών και επιστημόνων διαστήματος. Η Barbie πάντα εμπνέει τα κορίτσια λέγοντάς τους πως μπορούν να γίνουν ό,τι ονειρεύονται, δίνοντάς τους την ευκαιρία, μέσα από το παιχνίδι, να αλληλοεπιδράσουν με διαφορετικούς ρόλους και αμέτρητα επαγγέλματα ενθαρρύνοντας τη φαντασία και την αυτο-έκφραση τους. Γνωρίζουμε πόσο σημαντικό είναι τα κορίτσια να έχουν πρότυπα και αυτή η νέα συνεργασία μας βοηθάει να το μεταφέρουμε σ’ ένα νέο αστρονομικό επίπεδο”.

Η Ersilia Vaudo-Scarpetta, Chief Diversity Officer του ESA, δήλωσε: “Ενώ τα αγόρια και τα κορίτσια επιτυγχάνουν τα ίδια αποτελέσματα στην επιστήμη και τα μαθηματικά, λίγα κορίτσια ονειρεύονται να γίνουν επιστήμονες ή μηχανικοί στον τομέα της διαστημικής. Οι κοινωνικοί & πολιτιστικοί παράγοντες καθώς και η στάση του οικογενειακού περιβάλλοντος απέναντι στην επιστήμη και τα επιστημονικά επαγγέλματα παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο σε αυτό. Ένας από τους πρωταρχικούς στόχους του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Διαστήματος είναι να ενθαρρύνουν τα κορίτσια να ενημερώνονται για θέματα που άπτονται των πεδίων STEM και ειδικότερα για τις διαστημικές επιστήμες, καθώς χρειαζόμαστε μια ποικιλία ταλέντων που θα οραματιστούν και θα υλοποιήσουν μελλοντικές δράσεις στο διάστημα. Είμαστε, λοιπόν, υπερήφανοι για αυτή τη συνεργασία του ESA με την Barbie, προβάλλοντας αστροναύτες-πρότυπα που θα εμπνεύσουν και θα ενθαρρύνουν τα κορίτσια να πιστεύουν στον εαυτό τους, να κοιτάζουν τον ουρανό και να ονειρεύονται”.

Έρευνα που διεξήχθη από τη Barbie τον Ιούνιο του 2019 σε 2.000 γονείς κοριτσιών ηλικίας 3-10 ετών στο Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία, τη Γαλλία και την Ιταλία, διαπίστωσε ότι υπάρχει μεγαλύτερη ευαισθητοποίηση των γονέων γύρω από τα επιτεύγματα των ανδρών σε σχέση με των γυναικών στη διαστημική βιομηχανία ενώ υπάρχει και ομοφωνία μεταξύ των γονέων ότι η γνώση τους σχετικά με σημαντικά γυναικεία διαστημικά επιτεύγματα είναι ελλιπής.

Επίσης, η πλειοψηφία των γονέων θα επιθυμούσε να γνωρίζει περισσότερα για το διάστημα και τα επαγγέλματα που σχετίζονται με το STEM, βοηθώντας έτσι στην ενημέρωση των παιδιών τους. Από την έρευνα προέκυψε επίσης ότι οι περισσότεροι γονείς δήλωσαν ότι η κόρη τους δείχνει ενδιαφέρον να ακολουθήσει ένα επάγγελμα που σχετίζεται με το STEM, αλλά σε περίπτωση που ήθελε να γίνει αστροναύτης, δεν γνωρίζουν τον τρόπο να υποστηρίξουν αυτή την επιλογή. Με συντριπτική πλειοψηφία, οι γονείς συμφώνησαν ότι τα επιτεύγματα των γυναικών στο διάστημα πρέπει να αναγνωρίζονται ισάξια με εκείνα των ανδρών.

Η Barbie σε συνεργασία με την Dr Elizabeth Kilbey, Σύμβουλο Ψυχολογίας σε οικογένειες με μικρά παιδιά, δημοσίευσε μια σειρά χρήσιμων συμβουλών για το STEM, με σκοπό να βοηθήσει τους γονείς να ενθαρρύνουν τα νεαρά κορίτσια να ακολουθήσουν ένα επάγγελμα στις διαστημικές επιστήμες. Η ίδια σχολιάζει: “Το να είσαι γονιός είναι μια σκληρή δουλειά, αλλά η καλύτερη ανταμοιβή είναι όταν ‘’καλλιεργείς’’ τα όνειρα και τις φιλοδοξίες των παιδιών σου. Ειδικά όταν πρόκειται για τις κόρες μας, θέλουμε αυτά τα όνειρα να μην περιορίζονται. Αυτή η έρευνα δείχνει ότι ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που μπορούν να κάνουν οι γονείς είναι να αναπτύξουν τις γνώσεις τους γύρω από τα επαγγέλματα που σχετίζονται με το STEM και τα θετικά γυναικεία πρότυπα που προβάλλουν, δείχνοντας έτσι στις κόρες μας πως ο ουρανός είναι το όριο όταν πρόκειται για το μέλλον τους”.

Περισσότερα

10# Λιγότερες Ανισότητες

Νηρεύς: Δέσμευση στις αρχές του Οικουμενικού Συμφώνου ΟΗΕ

Ειδική Έκδοση για την Επικοινωνία Προόδου (COP) του Οικουμενικού Συμφώνου του ΟΗΕ για το 2018 δημοσίευσε ο Όμιλος ΝΗΡΕΥΣ.

Έχοντας προσχωρήσει στο Οικουμενικό Σύμφωνο του ΟΗΕ (Global Compact) από τον Απρίλιο 2008, συνεχίζει με προσήλωση την ανάληψη δράσεων στους τομείς των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, των εργασιακών πρακτικών, της προστασίας του περιβάλλοντος και της καταπολέμησης της διαφθοράς. Σημειώνεται ότι το Οικουμενικό Σύμφωνο (UN Global Compact) αποτελεί τη μεγαλύτερη, παγκόσμια πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας η οποία υποστηρίζεται ενεργά από 9.913 εταιρείες σε 161 χώρες.

Έχει ως πρωταρχικό στόχο την οικοδόμηση και προώθηση της κοινωνικής νομιμότητας των επιχειρήσεων και των αγορών, ενσωματώνοντας τη διαφάνεια και τη δέσμευση με τη δημοσίευση του ετήσιου απολογισμού ή παρόμοιας δημόσιας εταιρικής αναφοράς που είναι γνωστή ως Επικοινωνία Προόδου. Οι δράσεις της Νηρεύς με βάση τους τομείς ενδιαφέροντος του Οικουμενικού Συμφώνου και η δημοσίευση της Επικοινωνίας Προόδου εντάσσονται στην συνολική στρατηγική τοποθέτηση της ΝΗΡΕΥΣ σε θέματα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και αειφορίας τα οποία έχουν ιδιαίτερη βαρύτητα στην εταιρική κουλτούρα του Ομίλου.

Στον σύνδεσμο https://www.unglobalcompact.org/what-is-gc/participants/6953#cop και στην ιστοσελίδα της ΝΗΡΕΥΣ www.nireus.com υπάρχουν διαθέσιμες όλες οι Επικοινωνίες Προόδου του Ομίλου, συμπεριλαμβανομένης και της Εκθεσης Προόδου του 2018.

Περισσότερα

5# Ισότητα των Φύλων

Bertha Benz: The Journey That Changed Everything

Σήμερα είναι η Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας και η Mercedes-Benz αναγνωρίζοντας το σημαντικό ρόλο που έπαιξε μία γυναίκα στη διάδοση του αυτοκινήτου δημιούργησε μία μικρού μήκους ταινία για να τιμήσει τη Bertha Benz. Tην πρώτη γυναίκα οδηγό αυτοκινήτου στην ιστορία!
Σε μια εποχή που η λέξη «αυτοκίνητο» δεν υπήρχε ακόμα, η 39χρόνη τότε Bertha Benz με συνοδηγούς τους γιούς της κάλυψε 100 χιλιόμετρα, απόσταση τεράστια και ιδιαίτερα απαιτητική για τα δεδομένα της εποχής. Ταξίδεψε από την πόλη Mannheim μέχρι τη γενέτειρά της Pforzheim με μια άμαξα την οποία «κινούσαν μυστηριώδεις δυνάμεις» σύμφωνα με τα δημοσιεύματα στις εφημερίδες της εποχής, που δεν ήταν άλλες από έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Με την κίνησή της αυτή, την ευρηματικότητα και το θάρρος της έστρεψε την προσοχή στην εφεύρεση του άντρα της Carl Benz και η εξέλιξη του αυτοκινήτου πήρε το δρόμο που όλοι γνωρίζουμε.
Απολαύστε την μικρού μήκους ταινία “Bertha Benz: The Journey That Changed Everything”

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ