Connect with us

Βιομηχανία

H JTI στηρίζει το Φεστιβάλ Ιαπωνικού Κινηματογράφου 2018

Η Πρεσβεία της Ιαπωνίας, σε συνεργασία με το Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης και το Japan Foundation και με την ευγενική υποστήριξη της εταιρείας JT International Hellas, διοργανώνει Φεστιβάλ Ιαπωνικού Κινηματογράφου από τις 15 έως τις 18 Φεβρουαρίου 2018 στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης.

Το Φεστιβάλ-αφιέρωμα στην μουσική, έχει θέμα «The Power of Music», περιλαμβάνει τέσσερεις διακεκριμένες ταινίες σε πρώτη προβολή στην Ελλάδα (στα ιαπωνικά με ελληνικούς και αγγλικούς υπότιτλους) και πραγματοποιείται στο πλαίσιο του «Περιοδεύοντος Φεστιβάλ Ιαπωνικών Ταινιών» του Japan Foundation.

Η αυλαία των προβολών ανοίγει την Πέμπτη 15 Φεβρουαρίου με την ταινία «Have a Song on your Lips» του Takahiro MIKI. Στη συνέχεια, από τις 16 έως τις 18 Φεβρουαρίου, πρόκειται να προβληθούν οι ταινίες «MAESTRO!», «“A Band Rabbit” and a Boy» και «Abraxas».

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

8# Αξιοπρεπής Εργασία & Οικονομική Ανάπτυξη

British American Tobacco Hellas: Διπλή βράβευση για το Job Center

Δύο σημαντικές διακρίσεις απέσπασε η British American Tobacco Hellas για τη δημιουργία του πρώτου Job Center στην Ελλάδα, ενός καινοτόμου εργαλείου διεθνών προδιαγραφών για τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες στη μάχη αντιμετώπισης της ανεργίας και του κοινωνικού αποκλεισμού.

Οι βραβεύσεις στα Hellenic Responsible Business Awards 2018 αφορούν το Job Center, που, σε συνεργασία με το δήμο Αθηναίων, αποτελεί μέρος του προγράμματος ολιστικής προσέγγισης που υλοποιεί η εταιρεία στους πυλώνες «Στέγαση-Εκπαίδευση-Απασχόληση».

Η British American Tobacco Hellas διακρίθηκε ως μία από τις κορυφαίες επιχειρήσεις σχετικά με την εταιρική υπευθυνότητα στην Ελλάδα. Συγκεκριμένα, η εταιρεία απέσπασε 2 βραβεία για τις πρωτοβουλίες της για την επίλυση προβλημάτων που προκάλεσε η κρίση όπως η αύξηση του κοινωνικού αποκλεισμού, διακρινόμενη σε δύο κατηγορίες ιδιαίτερης σημασίας για την ελληνική κοινωνία: βραβείο Gold (πρώτο βραβείο) στην κατηγορία «Μακροπρόθεσμη Επένδυσή Τοπικής Εμβέλειας» και βραβείο Silver (δεύτερο βραβείο) στην κατηγορία «Ενίσχυση της Απασχόλησης».

Η διπλή διάκριση αυτή πραγματοποιείται περίπου ένα χρόνο μετά την έναρξη λειτουργίας του Job Center και την επιτυχημένη πορεία του, καθώς ήδη περίπου 60 ανθρώποι που ήταν στα όρια του κοινωνικού αποκλεισμού βρήκαν εργασία στηριζόμενοι στα ολοκληρωμένα προγράμματα ενδυνάμωσης και υποστήριξης του Κέντρου.

«Το Job Center αποτελεί έναν εξαιρετικό οδηγό για το πώς μπορεί να δίνεται πραγματική αξία στην ελληνική κοινωνία. Η λειτουργία του Κέντρου, παρότι ήταν ένα εγχείρημα που δοκιμάστηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα, ξεπέρασε κάθε προσδοκία και ήδη τα αποτελέσματα δείχνουν ότι ολοκληρωμένες προσεγγίσεις σε τέτοια σύνθετα ζητήματα όπως είναι ο κοινωνικός αποκλεισμός και η ανεργία, μπορούν να δώσουν σημαντικές λύσεις», αναφέρει ο Διευθυντής Εταιρικών Σχέσεων της British American Tobacco HELLAS Στέφανος Διανέλλος.

Με στόχο την επανένταξη στην αγορά εργασίας ευάλωτων κοινωνικών ομάδων, το Job Center διαθέτει ειδικούς σε θέματα Ανθρώπινου Δυναμικού και Ψυχολογίας οι οποίοι αναλαμβάνουν την εκπαίδευση των ωφελούμενων στις τεχνικές αναζήτησης εργασίας,  στην ανάπτυξη επαγγελματικών δεξιοτήτων και στην πρακτική υποστήριξή τους κατά την αναζήτηση εργασίας με την παροχή υλικοτεχνικής υποδομής και δικτύωσης με πιθανούς εργοδότες (επιχειρήσεις, φορείς κ.λπ.). Το Κέντρο ξεκίνησε με τους ανθρώπους που διαμένουν στις Κοινωνικές Κατοικίες του Δήμου Αθηναίων και σύντομα, λόγω της τεράστιας ζήτησης που υπήρξε και της επιτυχημένης πορείας του, επεκτάθηκε και σε άλλες κοινωνικές ομάδες που είχαν προσφύγει στις κοινωνικές υπηρεσίες του Δήμου Αθηναίων. Στην υποστήριξη των λειτουργιών του Job Center σημαντικό ρόλο παίζουν και οι εργαζόμενοι της British American Tobacco Hellas.

Η πρωτοβουλία αυτή της British American Tobacco Hellas αποτελεί συνέχεια της δημιουργίας Κοινωνικών Κατοικιών που συνέβαλλαν στο να δοθεί λύση στο πρόβλημα στέγασης πολιτών χωρίς σπίτι, μέσα από τις διαδικασίες επιλογής των κοινωνικών υπηρεσιών του Δήμου Αθηναίων. Για την ολοκληρωμένη κάλυψη των αναγκών των ανθρώπων αυτών, η British American Tobacco Hellas έχει δημιουργήσει και ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα επαγγελματικών δεξιοτήτων, με ειδικά σχεδιασμένα μαθήματα Αγγλικών, εκμάθησης ηλεκτρονικών υπολογιστών και διοικητικής υποστήριξης που οδηγούν σε πιστοποίηση και αριθμεί συνολικά περισσότερες από 3.000 ώρες επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης.

Περισσότερα

Βιομηχανία

Nissan: Συνεργασία με UEFA και streetfootballworld

Η Nissan ενώνει τις δυνάμεις της με το Ίδρυμα για τα Παιδιά της UEFA και το streetfootballworld, για να στηρίξει τις μη κερδοσκοπικές οργανώσεις της  Sport dans la Ville στη Γαλλία και  της Street League στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Με σαφή προσανατολισμό στη δημιουργία ενός «καθαρότερου, ασφαλέστερου, πιο δίκαιου» κόσμου, η Nissan ασχολείται ενεργά με το θέμα των περίπου 7 εκατομμυρίων νέων ηλικίας 15-24 ετών στην Ευρώπη που δεν έχουν ενταχθεί σε προγράμματα εκπαίδευσης, απασχόλησης και κατάρτισης (NEETs).

Ξεκινώντας στις αρχές Φεβρουαρίου, οι διετείς συνεργασίες της Nissan στη Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο ευθυγραμμίζονται με τις δραστηριότητες του Ιδρύματος Nissan Skills στο Ηνωμένο Βασίλειο, οι οποίες επιδιώκουν να ενθαρρύνουν την επόμενη γενιά ταλέντων στον τομέα του σχεδιασμού, της μηχανικής και της μεταποίησης.

Ο Stuart Jackson, Αντιπρόεδρος Brand & Communications της Nissan Europe, δήλωσε: «Στη Nissan πιστεύουμε στη δημιουργία μιας καθαρότερης, ασφαλέστερης και πιο δίκαιης κοινωνίας, μέσω της δύναμης των ανθρώπων και των προϊόντων μας. Ως επίσημος εταίρος του UEFA Champions League, τώρα προσπαθούμε να αξιοποιήσουμε τη δύναμη του ποδοσφαίρου για να δημιουργήσουμε μια πιο δίκαιη κοινωνία και να φωτίσουμε το μέλλον των νέων σε όλη την Ευρώπη».

Περισσότερα

9# Βιομηχανία, Καινοτομία & Υποδομές

L’Oréal: Για 9η φορά διακρίθηκε στις πιο Ηθικές Εταιρείες Παγκοσμίως

Ως μία από τις πιο Ηθικές Εταιρείες Παγκοσμίως για το 2018 αναγνωρίστηκε η L’Oréal, κορυφαία εταιρεία ομορφιάς στον κόσμο, λαμβάνοντας σχετική διάκριση από το Ινστιτούτο Ethisphere, διεθνώς αναγνωρισμένο φορέα που καθορίζει και προωθεί τα πρότυπα ηθικών επιχειρηματικών πρακτικών.

Η L’Oréal διακρίνεται για 9η φορά και είναι μία εκ των τριών εταιρειών στη βιομηχανία της Υγείας και Ομορφιάς, που δίνουν προτεραιότητα στις ηθικές επιχειρηματικές πρακτικές.

“Η αξία μιας επιχείρησης δεν αποτιμάται μόνο από την οικονομική της απόδοση. Επειδή η L’Oréal ανέκαθεν επεδίωκε να είναι ηθική και υπεύθυνη εταιρεία, έχουμε τοποθετήσει την Ηθική στο επίκεντρο της στρατηγικής μας και των καθημερινών πρακτικών μας…” δήλωσε σχετικά ο Jean- Paul Agon, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της L’Oréal.

Ας σημειωθεί ότι το 2018, διακρίθηκαν 135 εταιρείες, οι οποίες προέρχονται από 23 χώρες και 57 τομείς της βιομηχανίας. Οι εταιρείες που αναδείχθηκαν φέτος, είχαν βαθμολογίες-ρεκόρ στην αλληλεπίδρασή τους με τα ενδιαφερόμενα κοινά. Η βελτίωση της κουλτούρας, η αυθεντική ηγεσία και η δέσμευση στη διαφάνεια, τη διαφορετικότητα και τη συμπερίληψη, αποτέλεσαν όλα προτεραιότητες για τις εταιρείες που διακρίθηκαν.

“Η κουλτούρα των εταιρειών ως προς την Hθική και την ακεραιότητα έχει γίνει ένα σημαντικό κομμάτι της αξιολόγησής τους. Το «νόμισμα» με το οποίο αποτιμάται η Hθική είναι η εμπιστοσύνη. Η βιώσιμη ανάπτυξή μας βασίζεται στις θεμελιώδεις Ηθικές Αρχές της L’Oréal: Ακεραιότητα, Σεβασμός, Θάρρος και Διαφάνεια”, δήλωσε ο Emmanuel Lulin, Αντιπρόεδρος και Γενικός Διευθυντής Δεοντολογίας της L’Oréal.

“Καθώς η συζήτηση σε παγκόσμιο επίπεδο άλλαξε δραματικά το 2017, μια πιο δυνατή φωνή έκανε την εμφάνισή της. Παγκόσμιοι οργανισμοί που λειτουργούν με έναν ευρύτερα αποδεκτό κανόνα δικαίου αποτελούν τώρα την ισχυρότερη δύναμη της κοινωνίας για τη βελτίωση των συνθηκών της ανθρωπότητας. Αυτή τη χρονιά είδαμε εταιρείες να βρίσκουν όλο και περισσότερο τη φωνή τους. Οι πιο Ηθικές Εταιρείες Παγκοσμίως (World’s Most Ethical Companies) ειδικότερα, συνέχισαν να παρουσιάζουν υποδειγματική ηγεσία”, εξήγησε ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ινστιτούτου Ethisphere, Τimothy Erblich. “Συγχαίρω όλους εσάς στην L’Oréal, για την αναγνώρισή σας για 9η φορά ως μια από τις πιο Ηθικές Εταιρείες Παγκοσμίως. Πρόκειται για ένα πολύ σημαντικό επίτευγμα”.

Ηθική και Απόδοση

Για ακόμη μία φορά, οι πιο Ηθικές Εταιρείες Παγκοσμίως για το 2018, απέδειξαν ότι η λειτουργία με ακεραιότητα οδηγεί σε ακόμη μεγαλύτερες χρηματοοικονομικές αποδόσεις. Σύμφωνα με το Ινστιτούτο Ethisphere, η έρευνα έδειξε, ότι, κατά την διαπραγμάτευσή τους στη χρηματιστηριακή αγορά, οι εταιρείες που είναι εγγεγραμμένες στον κατάλογο των πιο Ηθικών Εταιρειών Παγκοσμίως σημείωσαν εξαιρετική επίδοση στον Δείκτη Μεγάλων Κεφαλαίων των Η.Π.Α. (U.S. Large Cap Index) – κατά 10,72% για περισσότερο από πέντε χρόνια και κατά 4,88% για περισσότερο από τρία χρόνια. Το Ινστιτούτο Ethisphere αναφέρεται σε αυτό ως “Δείκτης Πριμοδότησης Ηθικής” (Ethics Premium).

Μεθοδολογία και Αξιολόγηση

Η αξιολόγηση των πιο Ηθικών Εταιρειών Παγκοσμίως βασίζεται στο πλαίσιο Ethics Quotient™ (EQ – Ποσόστωση Ηθικής) του Ινστιτούτου Ethisphere, το οποίο προσφέρει ένα ποσοτικό τρόπο αξιολόγησης της απόδοσης μίας εταιρείας κατά τρόπο αντικειμενικό, σταθερό και τυποποιημένο. Οι πληροφορίες που συλλέγονται παρέχουν περισσότερο ένα ολοκληρωμένο δείγμα κριτηρίων θεμελιωδών ικανοτήτων, παρά όλες τις πτυχές που αφορούν την εταιρική διακυβέρνηση, ρίσκο, βιωσιμότητα, συμμόρφωση και ηθική. Η βαθμολόγηση γίνεται σε 5 βασικές κατηγορίες: πρόγραμμα ηθικής και συμμόρφωσης (35%), εταιρική κοινωνική ευθύνη και υπευθυνότητα (20%), κουλτούρα ηθικής (20%), διακυβέρνηση (15%) και ηγεσία, καινοτομία και φήμη (10%). Όλες οι εταιρίες που συμμετέχουν στη διαδικασία αξιολόγησης λαμβάνουν τα αποτελέσματά τους με τρόπο που τους παρέχει πολύτιμες πληροφορίες ως προς το πώς κατηγοριοποιούνται συγκριτικά με κορυφαίους οργανισμούς.

L’Oréal και Ηθική

Η συμπεριφορά μιας επιχείρησης είναι εξίσου σημαντική με την οικονομική της απόδοση ή την ποιότητα των προϊόντων της. Η L’Oréal αναπτύχθηκε στη βάση ισχυρών δεοντολογικών αρχών που υποστηρίζουν την ανάπτυξή της και συμβάλουν στην οικοδόμηση της φήμης της: Ακεραιότητα, Σεβασμός, Θάρρος και Διαφάνεια. Αυτές οι αρχές αποτελούν τη θεμελίωση των πολιτικών του Ομίλου όσον αφορά στη συμμόρφωση, την υπεύθυνη καινοτομία, την περιβαλλοντική διαχείριση, την κοινωνία και κοινωνική υπευθυνότητα και τη φιλανθρωπία. Η L’Oréal φιλοδοξεί να είναι μια υποδειγματική εταιρεία παγκοσμίως και να ενσωματώνει την ηθική στο επίκεντρο των επιχειρηματικών πρακτικών της.

Περισσότερα

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ