Connect with us

13# Δράση για το κλίμα

H βιώσιμη μετακίνηση έρχεται με “καθαρά” αυτοκίνητα

Μείωση τελών κυκλοφορίας, φόρου χρήσης και τελών ταξινόμησης, ενίσχυση των υποδομών φόρτισης και εκπαίδευση του καταναλωτικού κοινού σε ένα νέο μοντέλο μετακίνησης, ασφαλές και φιλικό στο περιβάλλον, καλλιεργούν προσδοκίες για σταδιακή απόσυρη των παλαιάς τεχνολογίας αυτοκινήτων και αντικατάστασής τους με αυτοκίνητα που θα εκπέμπουν μηδενικούς ρύπους.

Της Σοφίας Εμμανουήλ (semmanouil@gmail.com)

Οι μεταφορές ευθύνονται σχεδόν για το 30% των συνολικών εκπομπών CO2 στην ΕΕ, από τις οποίες το 72% προέρχεται από τις οδικές μεταφορές. Στο πλαίσιο των προσπαθειών για την μείωση των εκπομπών CO2 η ΕΕ έχει θέσει ως στόχο να μειώσει τις εκπομπές της από τις μεταφορές κατά 60% έως το 2050 ως προς τα επίπεδα του 1990.

Κάτι τέτοιο, ωστόσο, δεν θα είναι εύκολο να επιτευχθεί, καθώς ο ρυθμός μείωσης των εκπομπών έχει μειωθεί. Άλλοι τομείς έχουν μειώσει τις εκπομπές τους από το 1990, όσο όμως αυξάνεται η κινητικότητα, τόσο αυξάνονται και οι εκπομπές από τις μεταφορές.

Οι προσπάθειες βελτίωσης της ενεργειακής απόδοσης των νέων επιβατικών αυτοκινήτων έχουν επίσης επιβραδυνθεί.

Για όλους αυτούς τους λόγους οι στόχοι αναθεωρούνται.

Όπως αναφέρουν πηγές της ΕΕ, ειδικά τα επιβατικά αυτοκίνητα ευθύνονται για το 60,7% των συνολικών εκπομπών CO2 από τις οδικές μεταφορές στην Ευρώπη, με τα αυτοκίνητα που μεταφέρουν τέσσερις τουλάχιστον επιβάτες να συνιστούν μία από τις πιο καθαρές μεθόδους μεταφορών, αμέσως μετά τα τρένα. Με μέσο όρο 1,5 επιβάτες ανά αυτοκίνητο στην Ευρώπη, άλλα μέσα μεταφορών, όπως τα λεωφορείο, συνιστούν πιο βιώσιμες εναλλακτικές λύσεις.

Υπάρχουν δύο τρόποι μείωσης των εκπομπών CO2 από τα αυτοκίνητα: αυξάνοντας την αποδοτικότητά τους ή αλλάζοντας το καύσιμο. Σήμερα, η πλειοψηφία των αυτοκινήτων στην Ευρώπη χρησιμοποιούν πετρέλαιο (52%). Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ωστόσο, κερδίζουν όλο και περισσότερο έδαφος. Παρά τη μικρή παρουσία τους στην αγορά (περίπου το 1,5% των πρωτοταξινοµούµενων επιβατικών αυτοκινήτων είναι ηλεκτρικά), o αριθμός των ταξινομήσεων νέων ηλεκτρικών αυτοκινήτων αυξάνεται σταθερά εδώ και δύο χρόνια. Επίσης για να απαντήσει κανείς στο ερώτημα “πόσο CO2 παράγει ένα αυτοκίνητο” πρέπει να λάβει υπόψη του όχι μόνο το CO2 που εκπέμπει ένα αυτοκίνητο κατά τη χρήση του, αλλά κι εκείνο που παράγεται κατά τη διαδικασία παραγωγής και διάθεσής του.

Η διαδικασία παραγωγής και διάθεσης είναι λιγότερο φιλική προς το περιβάλλον για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητό απ’ ότι για ένα αυτοκίνητο που διαθέτει κινητήρα εσωτερικής καύσεως, ενώ τα επίπεδα των εκπομπών ποικίλουν ανάλογα με τον τρόπο παραγωγής της ηλεκτρικής ενέργειας.

Λαμβάνοντας, όμως, υπόψη το μέσο ενεργειακό μείγμα που χρησιμοποιείται στην Ευρώπη, έχει ήδη αποδειχθεί ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι λιγότερο ρυπογόνα από τα πετρελαιοκίνητα. Με την προσδοκώμενη αύξηση του μεριδίου της ηλεκτρικής ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, αναμένεται δε τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να γίνουν λιγότερο επιβλαβή για το περιβάλλον.

Το ελληνικό περιβάλλον

Σε ότι αφορά τη χώρα μας, επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στη αγορά αυτοκινήτου αναφερόμενοι στη νέα τάση των “καθαρών αυτοκινήτων” δηλώνουν στο csrindex.gr ότι τα οικονομικά κίνητρα είναι καθοριστικής σημασίας και η αντικατάσταση του παλαιού στόλου με τη σταδιακή είσοδο στην αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων δεν απαιτεί μόνο περιβαλλοντική κουλτούρα και εκπαίδευση των καταναλωτών.

Η συγκυρία πάντως ευνοεί την μετατόπιση της αγοράς σε ένα βιώσιμο μοντέλο μετακίνησης, ενόψει της θέσπισης κινήτρων από το 2020 και με ενδεικτική την αύξηση της θετικής στάσης των Ελλήνων απέναντι στην ηλεκτροκίνηση. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της LeasePlan, σε συνεργασία με εταιρεία ερευνών Ipsos, το 83% των ερωτηθέντων στην Ελλάδα (61% συνολικά) δηλώνουν υπέρ της ηλεκτροκίνησης με μηδενικές εκπομπές. Παράλληλα, το 60% των Ελλήνων ερωτηθέντων (σχεδόν οι μισοί, 47% συνολικά) δήλωσαν ότι η γνώμη τους για την ηλεκτροκίνηση βελτιώθηκε θετικά τα τελευταία τρία χρόνια.

Ένας αυξανόμενος αριθμός ερωτηθέντων δήλωσαν την πρόθεσή τους να μισθώσουν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Μεταξύ εκείνων που σχεδιάζουν να μισθώσουν ένα αυτοκίνητο στα επόμενα 5 χρόνια, 66% των Ελλήνων (δύο στους πέντε (40%) συνολικά) δηλώνουν ότι θα επιλέξουν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

Τα οφέλη της ηλεκτροκίνησης καθίστανται όλο και πιο ξεκάθαρα: Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα συμβάλλουν στην καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής μέσω χαμηλότερων εκπομπών CO2 (σύμφωνα με το 66% των ερωτηθέντων στην Ελλάδα και 60% στο σύνολο εκείνων που σχεδιάζουν να στραφούν στην ηλεκτροκίνηση τα επόμενα πέντε χρόνια), συμβάλλουν στη βελτίωση της ποιότητας του αέρα στις πόλεις μέσω των χαμηλότερων εκπομπών NOX (55% στην Ελλάδα, 43% συνολικά) και έχουν συνολικό χαμηλότερο λειτουργικό κόστος (73% στην Ελλάδα και 60% συνολικά).

Οι υποδομές

Η δημιουργία υποδομών για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αποτελεί επιτακτική ανάγκη για το μέλλον κι ενώ η πλειοψηφία των ερωτηθέντων βλέπουν θετικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, οι πρακτικές ανησυχίες γύρω από τις υποδομές αποτελούν εμπόδιο.

Το 40% των Ελλήνων που συμμετείχαν στην έρευνα (51% συνολικά) και σκοπεύουν να αγοράσουν ένα αυτοκίνητο μέσα στα επόμενα 5 χρόνια ανέφεραν ότι οι ανεπαρκείς υποδομές φόρτισης τους αποτρέπουν να επιλέξουν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, ενώ η περιορισμένη απόσταση οδήγησης ή το λεγόμενο “άγχος αυτονομίας” ήταν ο λόγος για τον οποίο το 35% στην Ελλάδα (45% συνολικά) δήλωσε ότι δεν θα στρεφόταν στην ηλεκτροκίνηση.

Στην Ιταλία, την Ισπανία και το Ηνωμένο Βασίλειο, περισσότεροι από 6 στους 10 ερωτηθέντες που σκοπεύουν να αγοράσουν/μισθώσουν ένα αυτοκίνητο μέσα στα επόμενα 5 χρόνια δήλωσαν ότι η έλλειψη σταθμών ηλεκτρικής φόρτισης θα τους εμπόδιζε να στραφούν στην ηλεκτροκίνηση.

Στην έρευνα Mobility Monitor, που διεξάγεται σε πάνω από 4.000 άτομα σε 16 διαφορετικές χώρες μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα, διαπιστώνεται επίσης ότι το 80% των ατόμων που δήλωσαν ότι δεν θα στραφούν στην ηλεκτροκίνηση δήλωσαν ότι οι ανεπαρκείς δυνατότητες φόρτισης στους δημόσιους χώρους αποτελούν ένα ζήτημα, ωστόσο λιγότεροι από τους μισούς προβληματίζονται σχετικά με τη φόρτιση στον χώρο εργασίας.

Ο Tex Gunning, Διευθύνων Σύμβουλος της LeasePlan, τονίζει ότι η δημόσια ζήτηση για μετακίνηση με μηδενικές εκπομπές υπερβαίνει κατά πολύ τις τρέχουσες διαθέσιμες υποδομές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και πρέπει να υπάρξουν πρωτοβουλίες για την επίλυση αυτού του προβλήματος ενώ από την πλευρά του ο Κωνσταντίνος Πετρούτσος, Διευθύνων Σύμβουλος της LeasePlan Hellas, επιβεβαιώνει πως το ενδιαφέρον του κοινού για την ηλεκτροκίνηση είναι έντονο και στην Ελλάδα. Προσθέτει ότι ο αριθμός των ανθρώπων που ενδιαφέρονται για την οδήγηση και τη μίσθωση ηλεκτρικού αυτοκινήτου αυξάνεται και η ανάγκη για ανάπτυξη των υποδομών φόρτισης είναι δεδομένη.

Στο πλαίσιο αυτό η εταιρεία προωθεί ενέργειες για να φέρει σε επαφή τους καταναλωτές και ειδικότερα τους επαγγελματίες και τις επιχειρήσεις με τις νέες τεχνολογίες και τα οχήματα χαμηλών εκπομπών CO2 και όπως αναφέρει στο csrindex.gr ο Εμπορικός Διευθυντής της LeasePlan Hellas, Χρήστος Παπαγιαννόπουλος, πραγματοποιεί εκδηλώσεις test – drive με ηλεκτρικά και υβριδικά αυτοκίνητα. Η διαπίστωση ότι η μετάβαση στην καθαρή ενέργεια οδηγεί σε εξοικονόμιση λειτουργικού κόστους είναι ικανή να πείσει τους επαγγελματίες, όπως μας εξηγεί.

Η αγορά

Σχετικά με τις εξελίξεις στην αγορά αυτοκινήτου στο σύνολό της, θα πρέπει να σημειωθεί ότι με βάση τα στοιχεία για το εννιάμηνο του έτους ενώ η ευρωπαϊκή αγορά επιβραδύνεται, με τις πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων να εμφανίζονται μειωμένες κατά 1,6% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, στην Ελλάδα παρατηρείται αύξηση κατά 10,3% με συνολικές πωλήσεις που άγγιξαν τις 92.772 οχήματα. Μάλιστα παράγοντες της αγοράς εκτιμούν ότι φέτος η αγορά θα βρεθεί κοντά στις 110.000 πωλήσεις, με τάση να ανέβει ακόμη περισσότερο τα επόμενα χρόνια.

Η ζήτηση λαμβάνει ώθηση από τα νέα μοντέλα που προωθούν οι αυτοκινητοβιομηχανίες, αλλά και από την τάση των οδηγών να επιλέγουν οχήματα ελεύθερου χρόνου, με ενδεικτικό το γεγονός ότι πάνω από 40% των συνολικών πωλήσεων αφορά τα SUV με τις κατηγορίες των μικρομεσαίων κατηγοριών να συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον.

Τα κίνητρα

Για τα επαναφορτιζόμενα μοντέλα το ενδιαφέρον είναι συνεχές, αν και σήμερα αποτελούν μόλις το 0,7% της αξίας της τοπικής αγοράς και κάτω από 7% της ευρωπαϊκής αγοράς. Αξίζει να σημειωθεί ότι το 2018 πωλήθηκαν στην Ελλάδα μόλις 87 ηλεκτρικά αυτοκίνητα και 228 επαναφορτιζόμενα σε σύνολο 103.185 νέων οχημάτων. Ο τομέας αυτός εμφανίζει ανοδική τάση, με τις συντονισμένες δράσεις σε επίπεδο κινήτρων, ανάπτυξης υποδομών και εκπαίδευσης του κοινού να προωνίζονται περαιτέρω ανάπτυξη.

Στα κίνητρα που προωθούνται περιλαμβάνεται σύμφωνα με τις πληροφορίες μείωση του εταιρικού φόρου για τους επαγγελματίες και αυτοκίνητα με εκπομπές ρύπων έως 50 γρ. CO2/χλμ. και επιδότηση αγοράς, από 2 έως 4 χιλ. ευρώ για αυτοκίνητα αξίας έως 40.000 ευρώ.

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

13# Δράση για το κλίμα

Διακρίσεις για την ELPEDISON από το Ινστιτούτο Εταιρικής Ευθύνης & το CR Index 2019 – 2020

Το Ινστιτούτο Εταιρικής Ευθύνης απένειμε στην ELPEDISON το βραβείο CRI Silver, στο πλαίσιο του CR Index 2019-2020, αναγνωρίζοντας τις πρακτικές της σε σχέση με τη Βιώσιμη Ανάπτυξη, την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και την ουσιαστική συνεισφορά της στην Κοινωνία και το Περιβάλλον.

Παράλληλα, η Εταιρεία απέσπασε Έπαινο στην κατηγορία Περιβάλλον, επιβεβαιώνοντας τις συνεχείς επενδύσεις της για την υιοθέτηση των πλέον περιβαλλοντικά βιώσιμων πρακτικών και για την παροχή καινοτόμων υπηρεσιών και προϊόντων που συμβάλλουν στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της Εταιρείας και των πελατών της.  

Το CR Index αποτελεί έναν εκ των σημαντικότερων και διεθνώς αναγνωρισμένων δεικτών μέτρησης της απόδοσης επιχειρήσεων στον τομέα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (ΕΚΕ), ενώ χρησιμοποιείται ως εθνικός δείκτης ΕΚΕ σε πολλές χώρες ανά την Ευρώπη (βλ. link).

http://www.cri.org.gr/

Ως ένα κορυφαίο εργαλείο αξιολόγησης, το CR Index είναι σημείο αναφοράς για τη συγκριτική αξιολόγηση των επιδόσεων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης σε 4 επιμέρους τομείς: Κοινωνία, Περιβάλλον, Εργαζόμενοι και Αγορά, ενώ παράλληλα, αποτελεί απαραίτητο βήμα για τη διαδικασία του επίσημου Sustainability Reporting/Απολογισμός Αειφόρου Ανάπτυξης, στην οποία η ELPEDISON σκοπεύει να εισέλθει μέσα στο επόμενο έτος.

Περισσότερα

12# Υπεύθυνη Κατανάλωση & Παραγωγή

ΜΟΔΑ: Η πανδημία βάζει τη βιωσιμότητα ψηλά στην ατζέντα

Οι καταναλωτές θέλουν οι επιχειρήσεις και τα brand μόδας να ενεργούν υπεύθυνα και να λαμβάνουν υπόψη τις κοινωνικές και περιβαλλοντικές επιπτώσεις της δραστηριότητάς τους αναβαθμίζοντας αυτό το κριτήριο στις επιλογές αγοράς τους.

Της Σοφίας Εμμανουήλ (semmanouil@gmail.com)

Η τάση των καταναλωτών να πριμοδοτούν τις υπεύθυνες εταιρείες αποκτά ειδικό βάρος σε μια περίοδο που οι καταναλωτές μειώνουν τις δαπάνες τους δημιουργώντας πιέσεις στην βιομηχανία για μεγαλύτερη δέσμευση στην αειφορία. 

Ας σημειωθεί ότι ειδικότερα στην Ελλάδα, που οι επιχειρήσεις επέδειξαν αντανακλαστικά στην υγειονομική κρίση, τελικά αυτό που διαπιστώνεται, σύμφωνα με έρευνα της ICAP Group, είναι ότι οι εταιρείες που αναπτύσσουν συστηματικά δράσεις για τους ανθρώπους τους, την κοινωνία ή το περιβάλλον αποτελούν ένα περιορισμένο ποσοστό εταιρειών. 

Σε έρευνα της McKinsey σχεδόν 7 στους 10 καταναλωτές είπαν ότι η πανδημία κάνει ακόμη πιο σημαντική την ανάγκη οι εταιρείες να αναλάβουν δράση για να περιορίσουν τις επιπτώσεις της δραστηριότητάς τους στην κλιματική αλλαγή. Σε ποσοστό 88% οι καταναλωτές πιστεύουν ότι πρέπει να δοθεί περισσότερη προσοχή στη μείωση της ρύπανσης και σε ποσοστό 67% θεωρούν τη χρήση βιώσιμων υλικών έναν σημαντικό παράγοντα αγοράς προϊόντων συγκεκριμένης μάρκας. 

Επιπλέον, οι καταναλωτές περιμένουν ότι οι εταιρείες μόδας φροντίζουν τους υπαλλήλους τους (55%), καθώς και τους εργαζόμενους στις γραμμές παραγωγής που διατηρούν στην Ασία (38%) κατά τη διάρκεια της κρίσης του Covid-19. Αυτό υπογραμμίζει την ανάγκη οι μάρκες να διατηρούν αυστηρούς κανόνες δεοντολογίας παρά την κρίση.

Οι αναλυτές της McKinsey σημειώνουν ότι είναι επιτακτική ανάγκη να δημιουργηθεί εμπιστοσύνη και διαφάνεια στη σχέση με τους καταναλωτές, καθώς το 70% επιλέγει μάρκες που εμπιστεύεται κατά τη διάρκεια της κρίσης. Το 75% θεωρεί μια αξιόπιστη μάρκα ως σημαντικό παράγοντα αγοράς, ενώ οι νεότεροι καταναλωτές είναι πιο πιθανό να πειραματιστούν με μικρότερες ή λιγότερο γνωστές μάρκες κατά τη διάρκεια της κρίσης.

Αναθεώρηση της αγοραστικής συμπεριφοράς

Με το 88% των καταναλωτών να αναμένουν αργή ανάκαμψη η εμπιστοσύνη των καταναλωτών στις μάρκες μόδας κρίνεται χαμηλή. Ως αποτέλεσμα, οι καταναλωτικές δαπάνες για τη μόδα αλλάζουν με πάνω από το 60% να αναφέρουν ότι δαπανούν λιγότερο για είδη μόδας κατά τη διάρκεια της κρίσης, και περίπου οι μισοί λένε ότι η τάση θα συνεχιστεί και μετά την κρίση. Οι καταναλωτές μειώνουν  σε πρώτη φάση τις δαπάνες για αξεσουάρ και κοσμήματα και μετά αυτές για ενδύματα και υποδήματα. Ταυτόχρονα ισχυροποιείται το ψηφιακό κανάλι αφού πάνω από 4 στους 10 που δεν χρησιμοποιούσαν το διαδίκτυο για αγορές ειδών μόδας το έπραξαν εν μέσω πανδημίας και το 28% αναφέρει ότι στο εξής θα επισκέπτεται λιγότερο τα φυσικά καταστήματα.

Μια άλλη διαπίστωση στην έρευνα της McKinsey είναι ότι η νοοτροπία των καταναλωτών δεν συνδέεται πλέον στενά με τον κύκλο της μόδας, αφού περίπου 65% ενδιαφέρεται περισσότερο για ανθεκτικά είδη μόδας και πάνω από 70% σχεδιάζει να διατηρήσει τα ρούχα που έχει ήδη για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, με ένα 57% να σχεδιάζει να επιδιορθώσει ορισμένα για να παρατείνει τη χρήση τους. Μάλιστα στις νεώτερες γενιές των Ευρωπαίων περίπου 50% δείχνει ενδιαφέρον για αγορά μεταχειρισμένων ειδών μόδας εν μέσω πανδημίας. 

Συνολικά, η καταναλωτική συμπεριφορά υποδηλώνει ότι η κρίση του Covid-19 θα μπορούσε να αποτελέσει ευκαιρία επανατοποθέτησης για τους παίκτες στους τομείς ένδυσης, υποδημάτων και πολυτελών ειδών, να ενισχύσει τις δεσμεύσεις τους για βιωσιμότητα και να επιταχύνει τις αλλαγές σε ολόκληρη τη βιομηχανία, όπως η μειωμένη εποχικότητα και η υιοθέτηση κυκλικών επιχειρηματικών μοντέλων.

Περισσότερα

13# Δράση για το κλίμα

Η AXA στηρίζει το σημαντικό έργο του Συλλόγου Εθελοντών Αφιδνών Δασοπροστασίας

Τόσο λόγω της υψηλής συχνότητάς τους όσο και εξαιτίας των πολυδιάστατων επιπτώσεών τους οι πυρκαγιές κατατάσσονται στις σημαντικότερες φυσικές καταστροφές της χώρας μας.

Οι απώλειες σε ανθρώπινες ζωές και σε εκτάρια καμένης ελλαδικής γης και το δημόσιο οικονομικό κόστος αποκατάστασης των ζημιών που προκαλούνται από αυτές καθιστούν αναγκαία τη συντεταγμένη συλλογική δράση σε επίπεδο πρόληψης και προστασίας. Παράλληλα, οι ραγδαίες εξελίξεις που παρατηρούνται σε επίπεδο αλλαγής των κλιματικών παραμέτρων και ειδικότερα η αύξηση της θερμοκρασίας, η ελάττωση της θερινής βροχόπτωσης και της σχετικής υγρασίας έρχονται να εντείνουν αυτή την κατάσταση, αυξάνοντας περαιτέρω την πιθανότητα εκδήλωσής τους.

Παραμένοντας πιστή στη μακρόχρονη στρατηγική εταιρικής υπευθυνότητάς της, η ΑΧΑ συνεχίζει να στηρίζει ενέργειες που επικεντρώνονται στην πρόληψη κινδύνων, δίνοντας ιδιαίτερα έμφαση σε εκείνους που σχετίζονται με το περιβάλλον, τις φυσικές καταστροφές και την κλιματική αλλαγή. Σε αυτό το πλαίσιο εντάσσεται η απόφασή της να στηρίξει το αξιόλογο έργο του Συλλόγου Εθελοντών Αφιδνών Δασοπροστασίας, το οποίο επικεντρώνεται στη μείωση των δασικών πυρκαγιών και την προστασία των πολιτών, του περιβάλλοντος και των οικισμών σε περίπτωση εκδήλωσής τους.

Λίγες εβδομάδες μετά την έναρξη της αντιπυρικής περιόδου, ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΧΑ Ασφαλιστικής κ. Ερρίκος Μοάτσος, ο Διευθυντής Προϊόντων, Marketing και Επικοινωνίας, κ. Χαράλαμπος Αναστασιάδης και η Διευθύντρια Επικοινωνίας, κ. Λένα Πλαΐτη, βρέθηκαν στις εγκαταστάσεις του Εθελοντικού Πυροσβεστικού Κλιμακίου Αφιδνών για να παραδώσουν 45 αντιπυρικές στολές στα μέλη του Συλλόγου, καθώς και να συζητήσουν με τους εθελοντές για το σύνολο της δράσης τους, για τον τρόπο λειτουργίας τους, καθώς και για τα μέσα που διαθέτουν για την προστασία του δασικού πλούτου και ευρύτερα του φυσικού περιβάλλοντος σε μια περιοχή που βρίσκεται τόσο κοντά στον αστικό ιστό.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της AXA Ελλάδος, κ. Ερρίκος Μοάτσος, δήλωσε για την ενέργεια αυτή: «Συνεχίζουμε την υπεύθυνη δράση μας σε ό,τι αφορά στην πρόληψη κινδύνων και ενώνουμε δυνάμεις με μία ιδιαίτερα αξιόλογη ομάδα συμπολιτών μας, η οποία ενεργεί εθελοντικά για την προστασία όλων μας, προσφέροντας πολλαπλάσια προστιθέμενη αξία για τη χώρα μας.

Σήμερα, όπου βρισκόμαστε αντιμέτωποι με μία σειρά παγκόσμιων μετασχηματισμών που προκαλούνται από την κλιματική αλλαγή, η έμπρακτη στήριξη όσων δρουν με κίνητρο το συλλογικό συμφέρον είναι πιο αναγκαία από ποτέ. Ευχαριστώ θερμά τον Σύλλογο Εθελοντών Αφιδνών Δασοπροστασίας για την ουσιαστική προφορά τόσων χρόνων.»

Ο Πρόεδρος του Συλλόγου Εθελοντών Αφιδνών Δασοπροστασίας, κ. Νίκος Κατσιμπέρης, ανέφερε: «Οι έννοιες της πρόληψης κινδύνων και της ανθρώπινης προστασίας που διέπουν το σύνολο της επιχειρηματικής δραστηριότητας της ΑΧΑ και η σταθερή δέσμευσή της να λειτουργεί με γνώμονα το κοινό καλό την έχουν οδηγήσει σε μια σειρά στοχευμένων δράσεων για το περιβάλλον που συνδέονται με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και τις ανάγκες του ελλαδικού χώρου.

Η έμπρακτή στήριξή της στο Σύλλογο μας, με την προμήθεια των 45 επιχειρησιακών αντιπυρικών στολών, μας δίνει δύναμη για να συνεχίσουμε το δύσκολο έργο που έχουμε αναλάβει ως εθελοντές, νιώθοντας περισσότερη ασφάλεια. Ευχαριστούμε θερμά την ΑΧΑ για την πολύτιμη συνεισφορά της τόσο σε ό,τι αφορά στην προστασία του περιβάλλοντος όσο και σε εκείνη της κοινωνίας εν γένει.»

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΑΠΟΨΕΙΣ