Connect with us

SDG's

H Xerox στις Top 50 εταιρείες τεχνολογίας σε αειφορία

Η Xerox Corporation (NYSE: XRX) συμπεριλήφθηκε στη λίστα με τις 50 πιο προηγμένες εταιρείες τεχνολογίας στις Ηνωμένες Πολιτείες σύμφωνα με το δείκτη Euronext Vigeo: U.S. 50, που επιβραβεύει επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην Ευρώπη αναφορικά με την επίτευξη των πιο προηγμένων περιβαλλοντικών, κοινωνικών και διακυβερνητικών επιδόσεων.

Το Euronext είναι ένας βασικός δείκτης για το χρηματιστήριο στην Ευρωζώνη, με τέσσερις εθνικά ρυθμιζόμενες αγορές κινητών αξιών και παραγώγων στο Άμστερνταμ, τις Βρυξέλλες, τη Λισαβόνα και το Παρίσι και την ελεγχόμενη αγορά τίτλων Euronext London.

Η Vigeo είναι ο κορυφαίος ευρωπαϊκός οργανισμός στον τομέα της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, ο οποίος παρέχει υπηρεσίες περιβαλλοντικής, κοινωνικής και κυβερνητικής έρευνας σε επενδυτές και δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς.

«Η Xerox πρωταγωνιστεί εδώ και 100 χρόνια στη διαμόρφωση κουλτούρας βιωσιμότητας και κοινωνικής ευθύνης. Το να δραστηριοποιούμαστε υπεύθυνα ως εταιρικοί πολίτες ήταν και θα παραμένει βασικός πυλώνας των εταιρικών μας αξιών» δήλωσε ο Michele Cahn, αντιπρόεδρος Global Government Affairs, Sustainability,Citizenship & Compliance της Xerox.

«Η υπευθυνότητα είναι στο επίκεντρο της εταιρείας μας και αυτή η κατάταξη αναγνωρίζει περαιτέρω την παγκόσμια δέσμευσή μας στις υπεύθυνες πρακτικές», πρόσθεσε.

Υπενθυμίζεται ότι η Xerox εκδίδει ετησίως την έκθεσή της για την εταιρική κοινωνική ευθύνη που αναδεικνύει τις επιτεύγματά της αναφορικά με το υπεύθυνο επιχειρείν.

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

13# Δράση για το κλίμα

Στον ΟΟΣΑ η “πράσινη ατζέντα” της Κυβέρνησης

Στην έδρα του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ) στο Παρίσι μετέβη ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Κωστής Χατζηδάκης, ως επικεφαλής ελληνικής αντιπροσωπείας που παρουσίασε στον οργανισμό τους εθνικούς περιβαλλοντικούς στόχους ενόψει του τελικού σταδίου της διαδικασίας εξέτασης των επιδόσεων της Ελλάδας και της δημοσίευσης σχετικής έκθεσης.

Της Σοφίας Εμμανουήλ 

(semmanouil@gmail.com)

Η απολιγνητοποίηση και η στροφή της οικονομίας στο κυκλικό μοντέλο βρέθηκαν στο επίκεντρο της συνεργασίας που είχε αυτές τις μέρες ελληνική αντιπροσωπεία, με επικεφαλής τον υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Κωστή Χατζηδάκη, με το επιτελείο του ΟΟΣΑ.

Ο Έλληνας υπουργός, που ταξίδεψε στο Παρίσι 25 και 26 Φεβρουαρίου, ενόψει της κατάρτισης έκθεσης (OECD Environmental Performance Review of Greece) από τον οργανισμό για τη χώρα μας, η οποία θα περιλαμβάνει συστάσεις, αναλυτική πληροφόρηση και εργαλειοθήκη για το σύνολο των περιβαλλοντικών ζητημάτων, παρείχε ενημέρωση για τις περιβαλλοντικές επιδόσεις της Ελλάδας.

Στο περιθώριο της διαδικασίας αυτής ο Κωστής Χατζηδάκης είχε συνάντηση με τον Γενικό Γραμματέα του ΟΟΣΑ, Angel Gurria, ο οποίος τον συνεχάρη για τις πρωτοβουλίες που έχει αναλάβει η Ελλάδα, ειδικά στον τομέα της απολιγνιτοποίησης καθώς και της ηλεκτροκίνησης. Ο υπουργός υπογράμμισε στον Γενικό Γραμματέα του ΟΟΣΑ τη σημασία της συνεργασίας στα περιβαλλοντικά ζητήματα, καθώς ο Οργανισμός διαθέτει ιδιαίτερη τεχνογνωσία.

Την συνάντηση προετοίμασαν στελέχη του επιτελείου του υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας μεταξύ των οποίων οι κ.κ. Κωνσταντίνος Αραβώσης, Γενικός Γραμματέα Φυσικού Περιβάλλοντος και Υδάτων, Κωνσταντίνος Δημόπουλος, Γενικός Διευθυντής Περιβαλλοντικής Πολιτικής του υπουργείου, Θεόδωρος Χριστόπουλος, Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Διεθνών και Ευρωπαϊκών Υποθέσεων, καθώς και στελέχη από το Τμήμα Κλιματικής Αλλαγής, Περιβαλλοντικής Αδειοδότησης και Φυσικού Περιβάλλοντος και Υδάτων.

 

Η εξέταση των ελληνικών επιδόσεων εντάσσεται στο πλαίσιο της δεκαετούς αξιολόγησης των χωρών-μελών του ΟΟΣΑ και κατά τη συνάντηση, ο κ. Χατζηδάκης αναφέρθηκε στο περιβαλλοντικό σχέδιο νόμου που παρουσιάζεται σήμερα Πέμπτη, 27 Φεβρουαρίου, στο Υπουργικό Συμβούλιο και το οποίο περιλαμβάνει σειρά μεταρρυθμίσεων που φέρνουν την Ελλάδα πιο κοντά στις καλές ευρωπαϊκές πρακτικές. Παρουσίασε επίσης τη φιλόδοξη, «πράσινη ατζέντα» της ελληνικής κυβέρνησης δίνοντας έμφαση σε συγκεκριμένες πρωτοβουλίες όπως είναι:

– Η δέσμευση της χώρας για απολιγνιτοποίηση μέχρι το 2023 (πλην της Πτολεμαϊδας 5) και η πλήρης απολιγνητοποίηση έως το 2028
– Οι επενδύσεις στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας
– Η προώθηση της ηλεκτροκίνησης
– Η ολοκληρωμένη διαχείριση απορριμμάτων
– Η κατάργηση των πλαστικών μιας χρήσης και
– Η θέσπιση ενός ευρωπαϊκά σύγχρονου μοντέλου προστασίας των προστατευόμενων περιοχών.

Υπενθυμίζεται ότι με βάση το Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα (ΕΣΕΚ) η Ελλάδα προωθεί κλιματική ουδετερότητα μέχρι το 2050, απολιγνιτοποίηση μέχρι το 2028 και αύξηση του μεριδίου των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας (ΑΠΕ) στο 35% του ενεργειακού μείγματος της χώρας μέχρι το 2030 – έτος για το οποίο τίθενται “ενδιάμεσοι” στόχοι για μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου.

Με επενδύσεις 43,8 δισ. ευρώ αυτό το σχέδιο αποτελεί τον πυρήνα της εθνικής στρατηγικής για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη και την υιοθέτηση των 17 Παγκόσμιων Στόχων της Ατζέντας του ΟΗΕ.

Tα deals

Οι επενδύσεις στις ΑΠΕ αναμένεται να πρωταγωνιστήσουν το 2020 και ήδη έχουν κλείσει σημαντικές συμφωνίες στο πρώτο δίμηνο της χρονιάς. Σύμφωνα με την μελέτη της PwC “Εξαγορές και Συγχωνεύσεις Επιχειρήσεων στην Ελλάδα 2019” οι εξαγορές της Senfluga, της οποίας το 10% απέκτησε η Damco, της AEM Energy Systems από την Ευρωπαϊκή Πίστη, των Φωτοβολταϊκών Παλιόμυλου από την Quest και της K-Wind Κιθαιρώνας από την Cubico, έχουν ήδη ολοκληρωθεί στις αρχές του έτους. Οι δε εξαγορές της Edison από την Energean Oil&Gas των Κοζήλιο 1 και 2 (Juwi) από τα ΕΛΠΕ, καθώς και ενός χαρτοφυλακίου φωτοβολταϊκών του ομίλου Μυτιλιναίου από τον όμιλο Motor Oil αναμένεται ότι θα ολοκληρωθούν εντός του έτους. Το συνολικό ποσό των εξαγορών αυτών θα ξεπεράσει το 1 δισ. ευρώ.

Οι στόχοι

Με βάση το ελληνικό σχέδιο στόχος είναι το μερίδιο των ΑΠΕ  στην Ακαθάριστη Τελική Κατανάλωση Ενέργειας να υπερβαίνει το 35% το 2030, σχεδόν διπλάσιο από το σημερινό και έναντι 32% που είναι ο κεντρικός ευρωπαϊκός στόχος. Επίσης στόχος είναι το μερίδιο ΑΠΕ στην Ακαθάριστη Τελική Κατανάλωση Ηλεκτρικής Ενέργειας να κυμαίνεται σε 61-64%. Αξίζει να σημειωθεί ότι μόνο από την υλοποίηση του μέρους του σχεδίου που αφορά στις ΑΠΕ και στην ενεργειακή αναβάθμιση κτιρίων μπορούν να δημιουργηθούν και να διατηρηθούν πάνω από 60.000 θέσεις εργασίας έως το 2030. Το εισόδημα των εργαζομένων που σχετίζονται με τους κλάδους αυτούς υπολογίζεται ότι μπορεί να εμφανίσει δυνητική αύξηση 8,2 δισ. ευρώ και η εγχώρια προστιθέμενη αξία στους δυο αυτούς κλάδους να ενισχυθεί κατά 20,7 δις. ευρώ.  

Εμβληματικός στόχος στο πλαίσιο του νέου σχεδιασμού αποτελεί το φιλόδοξο μεν, ρεαλιστικό δε πρόγραμμα για την εμπροσθοβαρή απολιγνιτοποίηση της χώρας, με πλήρη απόσυρση του εν λόγω καυσίμου από το εγχώριο σύστημα ηλεκτροπαραγωγής έως το 2028. Και ήδη προς αυτή την κατεύθυνση, πριν από λίγες εβδομάδες αποδεσμευθήκαν κονδύλια 136 εκατ. ευρώ από τον λεγόμενο λιγνιτικό πόρο, προκειμένου να χρηματοδοτηθεί η μετάβαση στο νέο ενεργειακό μοντέλο σε περιοχές όπου θα κλείσουν λιγνιτικά εργοστάσια, όπως οι περιφερειακές ενότητες Κοζάνης, Φλώρινας και Αρκαδίας.

Σημειώνεται ότι ο λιγνιτικός πόρος από το 1996 αποτελεί υποχρέωση της ΔΕΗ, η οποία οφείλει να επιστρέφει ποσοστό επί του τζίρου της στις τοπικές κοινωνίες ως αντιστάθμισμα για τις δραστηριότητές της στις συγκεκριμένες περιοχές (Κοζάνη, Φλώρινα, Αρκαδία).

Η ελληνική κυβέρνηση σκοπεύει να χρησιμοποιήσει το ΕΣΕΚ ως το βασικό εργαλείο πάνω στο οποίο θα βασιστεί η εθνική πολιτική για την Ενέργεια και το Κλίμα για την επόμενη δεκαετία, λαμβάνοντας υπόψη τις συστάσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής αλλά και τους στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ. Πρόκειται για οδικό χάρτη για την επίτευξη συγκεκριμένων ποσοτικών και ποιοτικών στόχων, ο οποίος περιγράφει προτεραιότητες και μέτρα πολιτικής σε ένα ευρύ φάσμα αναπτυξιακών και οικονομικών δραστηριοτήτων προς όφελος της κοινωνίας.

Περισσότερα

16# Ειρήνη, Δικαιοσύνη & Ισχυροί Θεσμοί

O Περικλής Ιακωβάκης πρεσβευτής του NFL Athens

Το Νο Finish Line με χαρά υποδέχεται στη μεγάλη οικογένεια του τον Περικλή Ιακωβάκη, ο οποίος θα αναλάβει το ρόλο του πρεσβευτή της διοργάνωσης που θα γίνει για 4η χρονιά, στις 6-10 Μάϊου 2020 στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ).

Ο Ιακωβάκης είναι ο κορυφαίος Έλληνας αθλητής όλων των εποχών στα 400μ. με εμπόδια και έχει κατακτήσει μετάλλια σε παγκόσμια και ευρωπαϊκά πρωταθλήματα στίβου, ενώ, παράλληλα, έχει ξεχωρίσει για το ήθος και την προσωπικότητα του. Τυγχάνει μεγάλης αναγνώρισης σε διεθνές επίπεδο κάτι που αντικατοπτρίζεται και στην εκλογή του ως Προέδρου της Επιτροπής Αθλητών της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Στίβου μέχρι το 2022.

Ο Περικλής Ιακωβάκης δήλωσε σχετικά: «Είμαι πολύ χαρούμενος που μου δίδεται δίνεται η δυνατότητα να αποτελέσω πρεσβευτής του Νο Finish Line, του κορυφαίου φιλανθρωπικού αγώνα στον κόσμο που θα γίνει στην Αθήνα για τέταρτη φορά. Ο σκοπός του αγώνα είναι ιερός καθώς όλα τα έσοδα διατίθενται στην Ένωση «Μαζί για το Παιδί» και θα πάνε σε παιδιά που έχουν ανάγκη. Είναι πολύ σημαντικό εμείς οι αθλητές να βοηθάμε με κάθε τρόπο όταν πρόκειται για παιδιά και δεν θα μπορούσα να αρνηθώ αυτήν την ξεχωριστή τιμή. Πρέπει όλοι να βάλουμε τα δυνατά μας ώστε να συγκεντρωθούν όσο το δυνατόν περισσότερα χρήματα για τον ιερό σκοπό του αγώνα». Ο Ιακωβάκης, στο παρελθόν,  έχει πάρει μέρος στο No Finish Line ως captain της Novasports Running Team.

Oι εγγραφές στο No Finish Line συνεχίζονται μέσω της επίσημης ιστοσελίδας του αγώνα:  nflathens.comΣτο No Finish Line, οι συμμετέχοντες τρέχουν και περπατούν για καλό σκοπό, χωρίς χρονικό και χιλιομετρικό περιορισμό και τα χιλιόμετρα μετατρέπονται σε χρήματα για να υλοποιηθούν παιδικά προγράμματα που στηρίζει το «Μαζί για το Παιδί».

Η εκκίνηση στο 4ο No Finish Line Athens θα δοθεί την Τετάρτη 6 Μαΐου 2020 ώρα 09:00 και η λήξη του θα είναι μετά από 100 συνεχόμενες ώρες την Κυριακή 10 Μαΐου ώρα 13:00.

Παράλληλα, συνεχίζονται οι ομαδικές εγγραφές για εταιρείες, οργανισμούς, συλλόγους και σχολεία, που έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο στο No Finish Line Athens, καθώς έχουν τη μεγαλύτερη συμβολή σε χιλιόμετρα και σε κοινωνική προσφορά.

Δηλώσεις συμμετοχής ομάδων γίνονται μόνο μέσω του τμήματος ομαδικών συμμετοχών έως τις 29 Μαρτίου 2020, σε συνεννόηση του εκπροσώπου κάθε ομάδας με την υπεύθυνη του τμήματος εγγραφών και συντονισμού ομάδων Μαίρη Τσιγκοπούλου και με αποστολή λίστας συμμετεχόντων στην ηλεκτρονική διεύθυνση teams@nflathens.com.

Μεγάλος Χορηγός του No Finish Line Athens είναι για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά η Εθνική Ασφαλιστική που δίνει ιδιαίτερο βάρος στην εταιρική κοινωνική ευθύνη, ειδικά όταν πρόκειται για παιδιά που έχουν ανάγκη! Επίσημοι χορηγοί είναι η τράπεζα HSBC, η Info Quest Technologies με το brand Xiaomi και η BIKOΣ Α.Ε. Eπίσημοι πάροχοι είναι τα ζυμαρικά Barilla, η κορυφαία αυτοκινητοβιομηχανία Toyota και η φαρμακευτική εταιρεία InterMed/ Uni-Pharma. Mεγάλοι υποστηρικτές του No Finish Line Athens είναι και φέτος η εταιρία συμπληρωμάτων διατροφής Ηerbalife Nutrition, τα φυσικά καλλυντικά Bee Cera, η εταιρεία αθλητικών ειδών Saucony, η μπύρα Fix Άνευ, η μπισκοτοβιομηχανία Παπαδοπούλου και το γραφείο ταξιδίων Kyvernitis Travel. Επίσημοι Υποστηρικτές είναι το ξενοδοχείο Athens Marriot, η Praktiker, η Εν Ολύμπω, το Ίδρυμα Ευγενίδου και η εκτυπωτική βιομηχανία Χαϊδεμένος.

Περισσότερα

12# Υπεύθυνη Κατανάλωση & Παραγωγή

P&G: Ariel, Pantene και Fairy ηγούνται στο “Ambition 2030”

Σε πρόσφατη ανακοίνωσή της, η Procter & Gamble γνωστοποίησε ότι έχει σημειώσει σημαντική πρόοδο στα ευρωπαϊκά προγράμματα βιώσιμης ανάπτυξης στο πλαίσιο των στόχων που έχει θέσει για το Ambition 2030. 

Η P&G προωθεί την κυκλική οικονομία για το ανακυκλωμένο πλαστικό στην Ευρώπη μέσω της χρήσης ρητίνης (από κυκλικές διαδικασίες παραγωγής), στις συσκευασίες των προϊόντων για τα μαλλιά (τερεφθαλικό πολυαιθυλένιο – PET) και στα μπουκάλια  των υγρών απορρυπαντικών Ariel (συνεργασία για την παροχή ανακυκλωμένου πολυαιθυλενίου υψηλής πυκνότητας – HDPE). Επιπλέον γιορτάζει αξιοσημείωτες διακρίσεις στην προσπάθειά της να ηγηθεί του κλάδου στη συσκευασία, τη διαλογή, και την τροφοδοσία ανακυκλωμένης ρητίνης (PCR) με το πρόγραμμα έξυπνων συσκευασιών HolyGrail, το οποίο έχει κερδίσει το βραβείο στην κατηγορία Circular Economy Innovation of the Year στα βραβεία “Edie Sustainability Leaders Awards” στο Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά και την ετικέτα “1000 Efficient Solutions Label” από το Solar Impulse Foundation. Οι μάρκες Lenor, Unstoppables και Fairy θα αποτελέσουν τις πρώτες εμπορικές εφαρμογές του προγράμματος έξυπνων συσκευασιών HolyGrail στην Ευρώπη. Το Ariel Cold Wash και το Fairy, στο πλαίσιο του προγράμματος Fairycology, έχουν λάβει επίσης την ετικέτα 1000 Efficient Solutions Label από το Solar Impulse Foundation, καθώς αποτελούν λύσεις βιώσιμου καθαρισμού μέσω της μείωσης της κατανάλωσης ενέργειας και νερού, χωρίς συμβιβασμούς. 

Το «Ambition 2030» της P&G έχει ως στόχο του να δημιουργήσει και να εμπνεύσει έναν θετικό αντίκτυπο στο περιβάλλον και την κοινωνία μέσα από τις μάρκες, την εφοδιαστική αλυσίδα και τους εργαζομένους, ενώ παράλληλα θα δημιουργεί αξία για την Εταιρεία και τους καταναλωτές. 

«Το 2020 είναι μια χρονιά όπου η δράση – η συλλογική δράση – θα μας τοποθετήσει στη σωστή τροχιά» ανέφερε η Virginie Helias, Επικεφαλής Βιωσιμότητας της P&G. «Για την P&G, το 2020 θα είναι μια χρονιά ανανεωτικής δράσης, όπου θα ενεργοποιήσουμε τους στόχους του Ambition 2030 σε όλες μας τις μάρκες, μέσω καινοτομίας και συνεργασιών. Στόχος δεν είναι απλώς να μειώσουμε τον αντίκτυπό μας, αλλά να αποτελέσουμε και μια δύναμη αλλαγής υπέρ του περιβάλλοντος, για την αντιμετώπιση των προκλήσεων των πλαστικών απορριμμάτων, της λειψυδρίας και της απώλειας της βιοποικιλότητας. Θα ηγηθούμε σε όλα αυτά τα μέτωπα για να προωθήσουμε την αλλαγή σε μεγάλη κλίμακα, αλλά και για ένα μακροπρόθεσμο αποτέλεσμα», πρόσθεσε.

Η κατηγορία περιποίησης μαλλιών της P&G δεσμεύεται στη χρήση ανακυκλωμένης ρητίνης , αυξάνοντας το ανακυκλωμένο περιεχόμενο στις συσκευασίες 

Η κατηγορία περιποίησης μαλλιών της P&G  θα δοκιμάσει νέες συσκευασίες με ανακυκλωμένο πλαστικό για τα προϊόντα Pantene, ξεκινώντας με τα διαφανή μπουκάλια της συγκεκριμένης μάρκας. Το υλικό κατασκευάζεται μέσω προηγμένης ανακύκλωσης PET, η οποία πραγματοποιείται μέσω μιας προηγμένης διαδικασίας διάσπασης του πολυμερούς σε μονομερή, κάτι που σημαίνει ότι το υλικό μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε συσκευασίες καλλυντικών επανειλημμένα. Το νέο υλικό, το οποίο θα παρασκευάζεται από την Indorama Ventures, είναι κατάλληλο για όλες τις μάρκες που συσκευάζονται σε μπουκάλια από PET. Μέσω της δέσμευσής της για τη χρήση του υλικού αυτού, η P&G προωθεί μια νέα κυκλική εφοδιαστική αλυσίδα, δημιουργώντας μια τελική αγορά για ανακυκλωμένα πλαστικά. 

Το Ariel σχεδιάζει να εξοικονομήσει το ισοδύναμο 200 εκατομμυρίων μπουκαλιών από πρωτογενές πλαστικό σε πέντε χρόνια χάρη στη νέα συνεργασία μεταξύ της P&G και της Viridor στον τομέα της κυκλικής οικονομίας.  

Η P&G και μια εταιρεία ανακύκλωσης και ανάκτησης ενέργειας του Ηνωμένου Βασιλείου, η Viridor, έχουν συνάψει μια πενταετή συμφωνία συνεργασίας, η οποία προβλέπει την ανακύκλωση και την επανεπεξεργασία πλαστικού από πολυαιθυλένιο υψηλής πυκνότητας (HDPE) για χρήση στα μπουκάλια απορρυπαντικών πλυντηρίου Ariel.  Μεταξύ άλλων η P&G έχει αναλάβει για το brand δέσμευση ότι όλες οι συσκευασίες θα είναι ανακυκλώσιμες έως το 2022 και ότι η χρήση πλαστικών θα μειωθεί κατά 30% έως το 2025.

Στις τεχνολογίες Ariel Cold Wash και τις τεχνολογίες του Fairy απονεμήθηκε η ετικέτα 1000 Efficient Solutions Label από το Solar Impulse Foundation 

Στις καινοτόμες τεχνολογίες του Ariel, οι οποίες προσφέρουν εξαιρετικά αποτελέσματα καθαρισμού σε χαμηλές θερμοκρασίες, και στο Fairy με το πρόγραμμα “Fairycology” έχει απονεμηθεί η ετικέτα 1000 Efficient Solutions Label από το Solar Impulse Foundation. Αυτή η καινοτόμα ετικέτα έχει ως στόχο της να απεικονίσει και να ενθαρρύνει τις τεχνολογίες που προστατεύουν το περιβάλλον, ενώ παράλληλα υποστηρίζουν την καθαρή οικονομική ανάπτυξη. Οι τεχνολογίες Ariel Cold Wash έχουν αναγνωριστεί για το ότι αποτελούν λύσεις βιώσιμου καθαρισμού, χάρη στην εξαιρετική τους απόδοση σε κρύο νερό, κάτι που συμβάλλει στη σημαντική εξοικονόμηση ενέργειας, μέσω της μείωσης της θερμοκρασίας στο πλυντήριο. Το Fairy έχει αναγνωριστεί ως η βέλτιστη λύση, καθώς απαιτεί λιγότερη ενέργεια, λιγότερο νερό και δημιουργεί λιγότερα απορρίμματα.

Το πρόγραμμα έξυπνων συσκευασιών HolyGrail 2.0 έλαβε την ετικέτα 1000 Efficient Solutions Label από το Solar Impulse Foundation, αλλά και το βραβείο Circular Economy Innovation of the Year στα βραβεία Edie Sustainability Leaders Awards 2020. 

Το πρόγραμμα έξυπνων συσκευασιών HolyGrail έχει βραβευθεί στην κατηγορία Circular Economy Innovation of the Year για τις σημαντικές αλλαγές που θα μπορούσε να φέρει στις συσκευασίες, τη διαλογή, την τροφοδοσία ανακυκλωμένης ρητίνης (PCR) και για πολλά άλλα. Το HolyGrail 2.0 είναι η δεύτερη φάση του προγράμματος που θα εξερευνήσει μια πιθανή δοκιμαστική αγορά το 2021, μέσω της δημιουργίας μιας μεγάλης κοινοπραξίας εταιρειών σε ολόκληρη την αλυσίδα αξίας (με περισσότερους από 115 εταίρους).

Οι μάρκες Lenor, Unstoppables και Fairy θα γίνουν οι πρώτες μάρκες που θα εφαρμόσουν το πρόγραμμα έξυπνων συσκευασιών HolyGrail

Η P&G ηγείται του προγράμματος HolyGrail υπό την αιγίδα του Ellen MacArthur Foundation από το 2016. Πρόκειται για μια συνεργατική προσπάθεια, η οποία σχεδιάστηκε για να αντιμετωπίσει ένα από τα μεγαλύτερα εμπόδια που αντιμετωπίζει η ανακύκλωση των πλαστικών: την ανεπαρκή διαλογή στις εγκαταστάσεις ανακύκλωσης. Οι νέες συσκευασίες ενισχυτικών αρωμάτων Unstoppables και Lenor υπολογίζεται ότι θα κυκλοφορήσουν στην αγορά της Γερμανίας έως τον Οκτώβριο του 2020 και, στη συνέχεια, θα φτάσουν και στα ράφια της υπόλοιπης Ευρώπης. Το Fairy θα αποτελέσει τη δεύτερη μάρκα που θα ενσωματώσει τα ψηφιακά υδατογραφήματα HolyGrail στις συσκευασίες των προϊόντων της στην Ευρώπη. Καθώς τα ψηφιακά υδατογραφήματα δεν είναι ορατά από το ανθρώπινο μάτι, αλλά ανιχνεύονται από τις συσκευές οπτικής σάρωσης και τα smartphone, η τεχνολογία αυτή μπορεί να χρησιμοποιηθεί, σε επόμενο στάδιο, και για την ευαισθητοποίηση και την εκπαίδευση των καταναλωτών από τις διάφορες μάρκες.

Περισσότερα
Test

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΑΠΟΨΕΙΣ