Connect with us

SDG's

Help us to save lives

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

14# Ζωή στο Νερό

WWF: «Διαδικτυακό παιχνίδι» κατά των εκπομπών CO2

Τα ψάρια και τα θαλασσινά πάντοτε είχαν ιδιαίτερη θέση στο τραπέζι μας; Τι αντίκτυπο έχουν στο περιβάλλον οι καταναλωτικές μας επιλογές; Γιατί ορισμένες επιλογές μας σε ψαρικά κάνουν καλό στις θάλασσές μας, ενώ κάποιες άλλες επιδεινώνουν ακόμα και την κλιματική κρίση;

Απαντήσεις σε αυτά τα ερωτήματα δίνει το νέο διαδικτυακό παιχνίδι του WWF (https://www.wwf-finprint.org/gr) που μέσα από ένα εικονικό υποθαλάσσιο ταξίδι ενημερώνει τους καταναλωτές για τα στάδια της παραγωγής, αλιείας και μεταφοράς ψαρικών και τις επιπτώσεις τους για το κλίμα. Στο πλαίσιο του παιχνιδιού, οι χρήστες καλούνται να επιλέξουν μεταξύ διαφορετικών ειδών ψαρικών, μεθόδων αλιείας και μεθόδων μεταφοράς. Ανάλογα με τις επιλογές που κάνει κάθε χρήστης, το παιχνίδι του WWF υπολογίζει με ακρίβεια τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2) που εκλύονται κάθε φορά και εξηγεί με απλό και κατανοητό τρόπο τι σημαίνει αυτό για το περιβάλλον, αλλά και πώς μπορούμε να μειώσουμε το καταναλωτικό αποτύπωμά μας. 

Στόχος του παιχνιδιού είναι να ενημερώσει και να ευαισθητοποιήσει τους καταναλωτές για τον αντίκτυπο που έχουν οι διατροφικές τους συνήθειες στο περιβάλλον και το κλίμα, προκειμένου να κινητοποιηθούν και να αναλάβουν ενεργό δράση, κάνοντας πιο υπεύθυνες επιλογές στα ψάρια και θαλασσινά της προτίμησής τους. 

Με την κλιματική κρίση να απειλεί τη φύση, τις ανθρώπινες δραστηριότητες, όπως την αλιεία, ακόμα και τη διατροφή μας, η ανάγκη να δράσουμε για το καλό του πλανήτη και των θαλασσών μας είναι πιο επιτακτική από ποτέ.  Σημειώνεται ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση είναι σήμερα ο μεγαλύτερος εισαγωγέας ψαρικών παγκοσμίως και ότι σε ποσοστό άνω του 50% η ζήτηση για ψαρικά καλύπτεται από εισαγόμενα προϊόντα, με τις αντίστοιχες επιπτώσεις των σταδίων της παραγωγής και της μεταφοράς για το κλίμα. Αυτό σημαίνει ότι μέσω της σωστής ενημέρωσης, όλοι μας ως καταναλωτές μπορούμε να δώσουμε τη δική μας μάχη κατά της κλιματικής κρίσης, αρχίζοντας από την αλλαγή στις αγοραστικές μας συνήθειες κι επιλογές.

Περισσότερα

1# Μηδενική Φτώχεια

SolidarityNow: Συνταγές από Γυναίκες Πρόσφυγες

«Ένα από τα αυθεντικά πολιτιστικά στοιχεία ενός τόπου είναι η γαστρονομία του. Οι ιδιαιτερότητες της γεύσης από την κουζίνα μίας περιοχής είναι συχνά συνδεδεμένες με τα ποιοτικά χαρακτηριστικά της κοινωνίας της, ενώ αποκαλύπτουν στοιχεία της πολιτιστικής και οικονομικής ιστορίας της. Συγχρόνως, η γεύση είναι και ένας τρόπος επικοινωνίας. Ένας τρόπος να μιλήσει κάποιος στην καρδιά του άλλου».

Με αυτά τα λόγια, η Αντιγόνη Λυμπεράκη, Διευθύντρια του SolidarityNow, συστήνει το #TasteMyWorld, το Βιβλίο Μαγειρικής της οργάνωσης, μια έκδοση με πολυπολιτισμικό περιεχόμενο και με στόχο να μιλήσει στην καρδιά όλων με όχημα το φαγητό.

Η ιδέα της καταγραφής και συλλογής των συνταγών που μαγείρευαν καθημερινά οι γυναίκες – ωφελούμενες του SolidarityNow σε ανοιχτές δομές φιλοξενίας που υλοποιείται το πρόγραμμα Κέντρα Υποστήριξης Παιδιού & Οικογένειας, ανήκει στην Ειρήνη Πολυκρέτη, Υπεύθυνη του Χώρου Γυναικών.

Η ίδια σημειώνει ότι απώτερος στόχος δεν ήταν μόνο η ανταλλαγή ιδεών και το ανακάτεμα συνταγών, αλλά προπαντός οι εμπνεύστριές τους να ξαναθυμηθούν πόσα και πόσα πράγματα καταφέρνουν με μοναδικό τρόπο και άλλα πόσα μπορούν να μας μάθουν. ‘Καθώς σημειώναμε ποσότητες και τρόπους εκτέλεσης, πολλές από αυτές αφηγήθηκαν, είτε τη σημασία του συγκεκριμένου πιάτου για τον πολιτισμό τους, είτε ιστορίες αναφορικά με σημαντικά γεγονότα της ζωής τους, που τα συνέδεσαν με τη συγκεκριμένη συνταγή», προσθέτει.

Για τη σημασία κάθε πιάτου για τις ίδιες, μίλησαν μερικές από τις γυναίκες που μαγείρεψαν μαζί στο Μουσείο Γαστρονομίας μια χειμωνιάτικη μέρα, θέτοντας έτσι τα θεμέλια για τη δημιουργία του Βιβλίου Μαγειρικής. «Όταν μαγειρεύω αυτό το φαγητό -μπαστέλα με κοτόπουλο- νιώθω τόσο όμορφα, γιατί δεν μπορείς να το φας μόνος σου. Για να το μαγειρεύεις, περιμένεις σίγουρα κόσμο», δηλώνει και η Ζακία από το Μαρόκο. «Η μυρωδιά του Ντόρχο στη γειτονιά σημαίνει ότι ήρθαν γιορτές», λέει η Ρουτ από την Ερυθραία, ενώ η Μπίμπι από το Αφγανιστάν θυμάται ότι η πρώτη φορά που μαγείρεψε Κουκού ήταν για τον σύζυγό της, ότι είχαν παντρευτεί, και δηλώνει ότι ‘το Κουκού το φτιάχνεις όταν έχεις διάθεση».

«Η μαγειρική συνδέει το παρελθόν με το μέλλον», σύμφωνα με την Ειρήνη Πολυκρέτη, και η γεύση ως τρόπος επικοινωνίας μας φέρνει κοντά, όλους – ανεξαρτήτως καταγωγής, φύλου, θρησκείας, ενώ ανταλλάσσοντας μαγειρικές γνώσεις, ανταλλάσσονται και έθιμα, ιστορίες και συναισθήματα, όλα αυτά που συνδέουν τους ανθρώπους και δημιουργούν τις προϋποθέσεις για ανοιχτές κοινωνίες.

Περισσότερα

17# Συνεργασία για τους Στόχους

Συνεργασία ΑΒ Βασιλόπουλος με Φυσικό Αέριο

Σε μια καινοτόμα συνεργασία με πολλαπλά οφέλη για τους καταναλωτές προχωρά το Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας με την ΑΒ Βασιλόπουλος, προσφέροντας επιπλέον προνόμια στους πελάτες και των δύο εταιρειών. 

Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, ένας ενεργειακός πάροχος ενώνει τις δυνάμεις του με μια αλυσίδα σούπερ μάρκετ, χρησιμοποιώντας προηγμένα εργαλεία πιστότητας και επιβράβευσης πελατών. Το Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας συμπράττει με την ΑΒ Βασιλόπουλος και προσφέρει διπλό όφελος με κάθε νέα σύνδεση ηλεκτρισμού ή φυσικού αερίου για όλους τους κατόχους της κάρτας πιστότητας ΑΒ Plus. Έτσι, κάθε κάτοχος της κάρτας AB Plus, με κάθε νέο συμβόλαιο σε ρεύμα ή φυσικό αέριο, κερδίζει 2.000 πόντους, που αντιστοιχούν σε επιταγές έκπτωσης ΑΒ Plus αξίας 60 ευρώ ή ακόμη και 4.000 πόντους δηλαδή 120 ευρώ σε επιταγές έκπτωσης AB Plus με συμβόλαια double play. Οι επιταγές έκπτωσης AB Plus  μπορούν να εξαργυρωθούν για άμεσες αγορές σε οποιοδήποτε από τα καταστήματα της ΑΒ Βασιλόπουλος σε όλη την Ελλάδα.

Επιπλέον προνόμια απολαμβάνουν οι νέοι πελάτες του Φυσικού Αερίου Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας, καθώς οι δικαιούχοι της προσφοράς θα μπορούν να έχουν όλη την ημέρα ηλεκτρικό ρεύμα σε τιμή χαμηλότερη και από τη νυχτερινή ή φυσικό αέριο με χαμηλότερη τιμή κατά 20%, απολαμβάνοντας παράλληλα την ξεγνοιασιά και τη συνολική εμπειρία εξυπηρέτησης που προσφέρει σταθερά το Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας.

Με αφορμή τη νέα αυτή συνεργασία, ο Γενικός Διευθυντής Γιάννης Μητρόπουλος δήλωσε: «Όλοι εμείς, η ομάδα του Φυσικού Αερίου, προσπαθούμε διαρκώς να δημιουργούμε και να προσφέρουμε αξία στους Καταναλωτές κάνοντας κάθε επαφή μεταξύ μας μια ευχάριστη εμπειρία. Η συνεργασία με την ΑΒ Βασιλόπουλος και το ευρύ δίκτυο καταστημάτων της, με περισσότερα από 500 σημεία σε όλη την Ελλάδα, αλλά και το πλέον επιτυχημένο πρόγραμμα πιστότητας μέσω της κάρτας ΑΒ Plus, που αριθμεί πάνω από 2.500.000 ενεργά μέλη, αποτελεί μια πραγματική καινοτομία και εμπλουτίζει ακόμα περισσότερο τα προνόμια που παρέχουμε στους καταναλωτές. Έτσι, εκτός από ανταγωνιστικά προϊόντα για κάθε ενεργειακή ανάγκη, προσφέρουμε επιπλέον οφέλη και υπηρεσίες προσαρμοσμένες σε αυτά που μας ζητάνε οι ίδιοι οι πελάτες. Αξιοποιώντας το πλέον επιτυχημένο σχήμα πιστότητας ΑΒ Plus, πρωτοπορούμε μαζί, δημιουργούμε μια στρατηγική συνεργασία και ενισχύουμε τις σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας».

Περισσότερα
Test

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΑΠΟΨΕΙΣ