Connect with us

Δράσεις

Hilton Αθηνών: Φωταγωγείται σε ροζ χρώμα για τον Καρκίνο του Μαστού

Κάθε Οκτώβριο, στο πλαίσιο της Εκστρατείας Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού της Estee Lauder Companies πραγματοποιείται παγκοσμίως το πρόγραμμα Φωταγώγησης Σημαντικών Κτιρίων-Οροσήμων σε ροζ χρώμα με στόχο την ταχύτερη και ευρύτερη διάδοση της γνώσης για την πρόληψη.

Από το 2000 μέχρι σήμερα έχουν φωταγωγηθεί πάνω από 200 κτίρια-ορόσημα και μνημεία παγκοσμίου σημασίας σε 70 χώρες μεταφέροντας το αισιόδοξο μήνυμα ότι η ΠΡΟΛΗΨΗ ΣΩΖΕΙ ΖΩΕΣ.

Το Hilton Αθηνών, ένα ξενοδοχείο-ορόσημο για την πόλη, στις 19 Οκτωβρίου θα αποτελέσει σύμβολο ελπίδας και θα μεταφέρει το σωτήριο μήνυμα της πρόληψης και έγκαιρης διάγνωσης στο κοινό της Αθήνας.

Το Hilton Αθηνών δεν είναι απλά ένα ξενοδοχείο, αλλά αναπόσπαστο κομμάτι της κοινωνικής, επιχειρηματικής, αλλά και πολιτιστικής ζωής της πόλης. Ήταν το πρώτο παράρτημα διεθνούς ξενοδοχειακής αλυσίδας που άνοιξε ποτέ στην Αθήνα, ένα πρωτοφανές σε μέγεθος και πολυτέλεια ξενοδοχείο, που σηματοδότησε μια νέα εποχή ευημερίας και ανάπτυξης για τον ελληνικό τουρισμό. Το Hilton Αθηνών ήταν ανάμεσα στα κτίρια που καθόρισαν την αρχιτεκτονική αισθητική της δεκαετίας του ’60 συνδυάζοντας την επιβλητική μεγαλοπρέπεια με την αρχαιοελληνική λιτή γραμμή και τον κοσμοπολίτικο χαρακτήρα με  έντονα ελληνικά στοιχεία, όπως τη χρήση του Πεντελικού μαρμάρου και τις μνημειώδεις ανάγλυφες συνθέσεις του ζωγράφου Γιάννη Μόραλη με την αρχαϊκή τους θεματολογία.

Το Hilton Αθηνών θα φωταγωγηθεί τη Δευτέρα, 19 Οκτωβρίου και… θα παραμείνει ροζ για μία εβδομάδα με σκοπό να ενισχύσει τη μετάδοση του μηνύματος της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το ξενοδοχείο αφιερώνει όλο το μήνα Οκτώβριο στην εκστρατεία ενημέρωσης προσφέροντας το 50% των εσόδων από το ροζ cocktail του Galaxy και τη ροζ πάβλοβα του Βυζαντινού για την ενίσχυση της μη κερδοσκοπικής εταιρείας Ε.Μ.Ε.Ι.Σ, ενός δικτύου εθελοντών γιατρών που χειρουργούν οικονομικά αδύναμες και ανασφάλιστες γυναίκες με καρκίνο του μαστού.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

4# Ποιοτική Εκπαίδευση

ΝΝ: 9 Έλληνες στο πρόγραμμα υποτροφιών

Η NN Hellas και ο Όμιλος NN υλοποίησαν, για 5η συνεχή χρονιά, το πρόγραμμα υποτροφιών ΝΝ Future Matters, παραμένοντας σταθεροί στις αξίες της εταιρείας «Νοιαζόμαστε, Είμαστε Ξεκάθαροι, Δεσμευόμαστε» και στην επένδυσή τους για την εκπαίδευση της νέας γενιάς.

Στο πλαίσιο του προγράμματος για το ακαδημαϊκό έτος 2019-2020, εννέα  Έλληνες φοιτητές κέρδισαν υποτροφίες ύψους 5.000 έως 10.000 ευρώ  για να ξεκινήσουν τις μεταπτυχιακές σπουδές τους τον Σεπτέμβριο σε επιλεγμένα Πανεπιστήμια της Ολλανδίας. Επιπλέον, καθ’ όλη τη διάρκεια του ΝΝ Future Matters, κάθε ένας από τους σπουδαστές καθοδηγείται και υποστηρίζεται από ένα στέλεχος του NN Group.

Η διοικητική ομάδα της ΝΝ Ηellas υποδέχθηκε τους υποτρόφους στα Κεντρικά Γραφεία της εταιρίας, όπου είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν και συνομιλήσουν με την κα Μαριάννα Πολιτοπούλου, Πρόεδρο & Διευθύνουσα Σύμβουλο.

Η κ. Πολιτοπούλου δήλωσε σχετικά: «Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενη, που μέσω του προγράμματος NN Future Matters, προσφέρουμε για μία ακόμη χρονιά, τη δυνατότητα σε Έλληνες φοιτητές να συνεχίσουν τις σπουδές τους σε Ανώτατα Ιδρύματα του εξωτερικού. Η επιχειρηματικότητα των νέων αποτελεί για εμάς προτεραιότητα και δεσμευόμαστε ότι θα συνεχίσουμε να τους υποστηρίζουμε παρέχοντας τους τα κατάλληλα εφόδια για τη μετέπειτα επαγγελματική τους σταδιοδρομία».

Υπότροφοι του προγράμματος NN Future Matters μαζί με την Πρόεδρο και Διευθύνουσα Σύμβουλο της NN Hellas, Μαριάννα Πολιτοπούλου, την Λώρα Αναστασοπούλου, Γενική Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού και την Ματίνα Παπαϊωάννου, Διευθύντρια Marketing

Περισσότερα

8# Αξιοπρεπής Εργασία & Οικονομική Ανάπτυξη

Η Bayer Hellas στηρίζει την AIESEC Ελλάδος

Στο πλαίσιο του προγράμματος εταιρικής κοινωνικής υπευθυνότητας του Ομίλου Bayer, η Bayer Ελλάς υποστηρίζει για 4η συνεχόμενη χρονιά τον οργανισμό AIESEC Ελλάδος προσφέροντας τη δυνατότητα σε 10 νέους από όλο τον κόσμο να εργαστούν εθελοντικά σε MKO και ιδρύματα με σημαντικό έργο στην ελληνική κοινωνία.

Ειδικότερα, 10 εθελοντές από την Ολλανδία, την Ιταλία, τη Γαλλία και την Ινδία το χρονικό διάστημα από 18/06 έως και 30/07 προσφέρουν εθελοντική εργασία στις οργανώσεις Σχεδία και στο Σύλλογο ANKAA αναλαμβάνοντας να υποστηρίξουν τη λειτουργία τους και τις δράσεις κοινωνικής προσφοράς τους. Οι εθελοντές είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν τα γραφεία της Bayer Ελλάς, όπου συζήτησαν την τρέχουσα κατάσταση στη χώρα μας και τις ανάγκες των οργανώσεων στις οποίες θα βοηθήσουν.

Με αφορμή τη συνεργασία της εταιρείας με την AIESEC Ελλάδος, η Σόνια Μουσαβερέ, Διευθύντρια Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων της Bayer Ελλάς δήλωσε σχετικά: «H συνεργασία μας με την AIESEC συνδυάζει δύο πολύ σημαντικά στοιχεία της εταιρικής μας κοινωνικής υπευθυνότητας, τον εθελοντισμό και την υποστήριξη ευαίσθητων κοινωνικών ομάδων ενώ παράλληλα αναπτύσσει ηγετικά χαρακτηριστικά στους νέους ανθρώπους προσφέροντας παράλληλα σημαντική βοήθεια στο έργο οργανώσεων που έχουν αποδεδειγμένα σημαντική συνεισφορά στην ελληνική κοινωνία».

Σε μια εποχή γεμάτη προκλήσεις η Bayer Ελλάς, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της, δεν σταματά να αφουγκράζεται τις ανάγκες της ελληνικής κοινωνίας και με οδηγό τις αξίες της εταιρείας εργάζεται με πάθος σε παγκόσμιο επίπεδο ώστε μέσα από τα προϊόντα αλλά και τις δράσεις της να συμβάλει έμπρακτα στην διαρκή βελτίωση της ζωής των ανθρώπων αναδεικνύοντας διαρκώς την αποστολής της εταιρείας «Επιστήμη Για Μία Καλύτερη Ζωή».

Περισσότερα

Λιανεμπόριο

Fourlis: Δανειστική Βιβλιοθήκη για τους εργαζόμενους

Στο πλαίσιο του προγράμματος Κοινωνικής Υπευθυνότητας που υλοποιεί, ο όμιλος Fourlis εγκαινίασε φέτος μια νέα δράση για τους εργαζομένους του, τη δανειστική βιβλιοθήκη.

Δανειστικές βιβλιοθήκες λειτουργούν στα κεντρικά γραφεία του ομίλου στο Μαρούσι, στις εγκαταστάσεις της Trade Logistics στο Σχηματάρι καθώς και σε πέντε καταστήματα ΙΚΕΑ στην Ελλάδα (Αεροδρόμιο, Αιγάλεω, Θεσσαλονίκη, Ιωάννινα και Λάρισα). Πρόκειται για μία δράση η οποία αναπτύχθηκε με στόχο να φέρει τους εργαζόμενους κοντά στο βιβλίο και να προωθήσει τη φιλαναγνωσία.

Για το σκοπό αυτό οι βιβλιοθήκες διαθέτουν μία σειρά τίτλων από διαφορετικές κατηγορίες, φιλοδοξώντας να καλυφθούν οι πολλές και διαφορετικές προτιμήσεις των εργαζομένων. rity52 \lsdloc

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ