Η Honda Motor Co., Ltd. πραγματοποίησε πρόσφατα συνέντευξη τύπου για τις πρωτοβουλίες της στον τομέα εξηλεκτρισμού οχημάτων με τα ανώτερα διοικητικά στελέχη της: Toshihiro Mibe, Director, President & Representative Executive Officer, Κohei Takeuchi, Director, Executive Vice President & Representative Executive Officer και Shinji Aoyama, Senior Managing Executive Officer.
Η ενημέρωση περιλάμβανε κατά βάση τις πρωτοβουλίες της Honda για την ηλεκτροκίνηση. Όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση, η Honda προσπαθεί να είναι μία εταιρεία η οποία λειτουργεί ως πηγή “δύναμης” υποστηρίζοντας παγκοσμίως όλους τους ανθρώπους που αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες, βοηθώντας τους να επεκτείνουν τις δυνατότητές τους. Για το σκοπό αυτό, η Honda προσπαθεί να υλοποιήσει “τη χαρά και την ελευθερία της κινητικότητας” επιδιώκοντας “μηδενικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα”. Η δομή του τομέα αυτοκινήτων της Honda έχει σημειώσει σταθερή πρόοδο. Αυτή τη στιγμή, ο συνολικός αριθμός εκδόσεων σε επίπεδο εξοπλισμού και επιλογών για τα παγκόσμια μοντέλα έχει μειωθεί σε κάτω από το μισό από αυτόν του 2018 (Στόχος: μείωση στο ένα τρίτο μέχρι το 2025). Σε ό,τι αφορά το κόστος που σχετίζεται με την παγκόσμια παραγωγή αυτοκινήτων, η Honda βρίσκεται σε καλό δρόμο για να πετύχει το στόχο μείωσης κατά 10%, συγκριτικά με το κόστος που καταγράφηκε το 2018. Η Honda δεσμεύεται να συνεχίσει να επιταχύνει τις προσπάθειές της για τη δημιουργία πόρων ενισχύοντας τις υφιστάμενες επιχειρήσεις της και επενδύοντας αυτούς τους πόρους στην ηλεκτροκίνηση και την προετοιμασία για νέα ανάπτυξη.
Ως ο μεγαλύτερος κατασκευαστής μονάδων ισχύος στον κόσμο με ετήσιες πωλήσεις περίπου 30 εκατομμυρίων προϊόντων κινητικότητας, συμπεριλαμβανομένων μοτοσυκλετών, αυτοκινήτων, προϊόντων ηλεκτρικής ενέργειας, εξωλέμβιων μηχανών και αεροσκαφών, η Honda στοχεύει να επιτύχει ανθρακική ουδετερότητα για όλα τα προϊόντα και τις εταιρικές δραστηριότητες στις οποίες συμμετέχει μέχρι το 2050, προσπαθώντας να εξαλείψει τις εκπομπές άνθρακα από τις πηγές ενέργειας σε μία ευρεία ποικιλία προϊόντων. Για το σκοπό αυτό, η Honda πιστεύει ότι είναι απαραίτητη μία πολύπλευρη και πολυδιάστατη προσέγγιση, και όχι απλά η αντικατάσταση των κινητήρων με μπαταρίες.
Συμπεριλαμβανομένης της χρήσης των ανταλλάξιμων μπαταριών και του υδρογόνου καθώς και του εξηλεκτρισμού των αυτοκινήτων, η Honda θα προσφέρει ποικίλες λύσεις για όλα της τα προϊόντα κινητικότητας ανάλογα με τον τρόπο που οι πελάτες χρησιμοποιούν τα προϊόντα σε διάφορες χώρες και περιοχές. Επιπλέον, με τη συνδεδεμένη πλατφόρμα που συνδέει όλα αυτά τα στοιχεία, η Honda θα αναβαθμίσει την άνεση και την απόδοση της κοινωνίας συνολικά.
Η βασική πρόκληση στην εποχή των ηλεκτρικών οχημάτων είναι η παγκόσμια προμήθεια μπαταριών. Η Honda υιοθετεί δύο βασικές προσεγγίσεις στη στρατηγική προμήθειας μπαταριών. Θα εξασφαλίσει σταθερή προμήθεια μπαταριών ιόντων λιθίου σε κάθε περιοχή ενισχύοντας τις εξωτερικές συνεργασίες της κι επιπλέον θα επιταχύνει περαιτέρω την ανεξάρτητη έρευνά της στις μπαταρίες επόμενης γενιάς. Για τις μπαταρίες στερεάς κατάστασης που αυτή τη στιγμή είναι υπό εξέλιξη, η Honda αποφάσισε να δημιουργήσει μία πιλοτική γραμμή επενδύοντας περίπου 315 εκατομμύρια ευρώ, με στόχο να την καταστήσει λειτουργική την Άνοιξη του 2024. ΗHonda στοχεύει να υιοθετήσει την επόμενη γενιά μπαταριών της σε μοντέλα που θα κυκλοφορήσουν στην αγορά το δεύτερο μισό της δεκαετίας του 2020.