Connect with us

Ασφάλειες

Η ΑΧΑ υπερήφανος υποστηρικτής του Impact Journalism Day

«Εάν πιστεύετε ότι το να δημιουργήσουμε έναν καλύτερο κόσμο ξεκινά αλλάζοντας τον τρόπο που μιλάμε γι’ αυτόν» αναφέρει η νεοφυής εταιρεία Sparknews, «τότε ανήκετε σε αυτούς που το Σάββατο 24 Ιουνίου θα διαβάσουν και θα μοιραστούν 60 ιστορίες που ήδη κάνουν τον κόσμο μας καλύτερο». Στη διάρκεια αυτής της ημέρας, 60 κοινωνικές επιχειρήσεις θα παρουσιάσουν τις εμπνευσμένες ιστορίες τους (#StoryOfChange) προς 100 εκατομμύρια αναγνώστες μέσα από 50 κορυφαίες εφημερίδες. Οι ιστορίες αφορούν σε θέματα: υγείας και ασφάλειας, κοινωνίας, σίτισης και γεωργίας, οικονομίας, περιβάλλοντος, εκπαίδευσης, ενέργειας, διαχείρισης υδάτων, εργασίας, βελτίωσης αστικού περιβάλλοντος. Η Impact Journalism Day είναι πρωτοβουλία της Sparknews, μιας νεοφυούς εταιρείας με αποστολή να μοιράζεται λύσεις που εμπνέουν για τη δημιουργία μιας θετικής και συμμετοχικής κοινωνίας. O Όμιλος ΑΧΑ αποτελεί ιδρυτικό μέλος της Impact Journalism Day.

Μερικά παραδείγματα για τα έργα που πρόκειται να παρουσιαστούν στις 24 Ιουνίου: Yacouba Sawadogo – Η ιστορία ενός αγρότη από τη Μπουρκίνα Φάσο που κατάφερε να αποτρέψει την ερημοποίηση μιας ολόκληρης περιοχής, χρησιμοποιώντας μια ειδική τεχνική με τερμίτες. Craviky Labs – Ένας νεαρός Ινδός που έχει αφήσει άφωνους τους street artists παγκοσμίως, δημιουργώντας ένα μελάνι από καυσαέρια αυτοκινήτων. Qmilk – Η νεοφυής εταιρεία μιας Γερμανίδας βιολόγου που αλλάζει τον κλάδο των υφασμάτων με μια ίνα που δημιούργησε από το γάλα. billionBricks – Ένα συμμετοχικό σχήμα από σχεδιαστές της Σιγκαπούρης που δημιουργούν σπίτια για πρόσφυγες. Jeplan – Μια πρωτοποριακή ιαπωνική εταιρεία που μετατρέπει παλιά υφάσματα σε καύσιμα για τα αυτοκίνητα του μέλλοντος. Η επιτυχία των προηγούμενων ετών καταγράφεται στις δηλώσεις ανθρώπων που παρουσίασαν τις ιστορίες τους την περασμένη χρονιά: «Την ημέρα του Impact Journalism 500 νέοι χρήστες κατέβασαν την εφαρμογή μας» αναφέρει ο Massilimiano Costa της ShareTheMeal. Η εταιρεία του προσφέρει ημερήσια διατροφή σε παιδιά, με $0,50 που δίνουν οι χρήστες της εφαρμογής με ένα πάτημα (tap) στο κινητό τους. «Μετά την παρουσίαση της προσπάθειάς μας λάβαμε πάρα πολλά μηνύματα και δωρεές από ιδιώτες και εταιρείες. Το έργο μας έλαβε υποστήριξη από το γερμανικό Υπουργείο Ανάπτυξης και Οικονομικής Συνεργασίας καθώς και από έναν παγκόσμιο ΜΚΟ με έδρα στον Καναδά, που μας προσέφερε τεχνικές γνώσεις» αναφέρει η Lorena Castilla, Διευθύντρια του οργανισμού Arca De Esperanzas στην Ονδούρα. Ο οργανισμός εκπαιδεύει νέους με αναπηρία να κατασκευάζουν ανακυκλωμένο χαρτί κερδίζοντας εισόδημα και κοινωνική συμμετοχή.

«Η αύξηση της έκθεσής μας στο κοινό δημιούργησε πολλές νέες επαφές: φοιτητές πανεπιστημίων θέλησαν να μας προσφέρουν γνώσεις σε επίπεδο Έρευνας και Ανάπτυξης, ενδιάμεσοι μας άνοιξαν δρόμους για πωλήσεις στις ΗΠΑ και στον Καναδά, ένα εταιρικό fund ενδιαφέρθηκε να μας χρηματοδοτήσει» λένε οι άνθρωποι της Go Energyless από το Μαρακές. Δημιουργούν μια νέα μονάδα παραγωγής για καταψύκτες από πηλό και δίνουν τη δυνατότητα ψύξης και υγιεινής συντήρησης τροφίμων, σε πολίτες που δεν έχουν πρόσβαση σε ηλεκτρικό ρεύμα. «Οι ιστορίες της Impact Journalism Day αποτελούν πηγές έμπνευσης για όλο τον κόσμο. Οι εφημερίδες που μας στηρίζουν λειτουργούν ως ερευνητές και επιταχυντές θετικής αλλαγής» συμπληρώνουν οι άνθρωποι της SparkNews. Για περισσότερες πληροφορίες, ακολουθήστε το #StoryOfChange, δείτε και μοιραστείτε το video: https://www.youtube.com/watch?v=AB5c21VJ5mg Η ΑΧΑ θα ξεκινήσει το επόμενο διάστημα και θα δημοσιεύει επιλεγμένες ιστορίες από αυτές που θα δημοσιευθούν στις 24 Ιουνίου 2017, μέχρι το τέλος του έτους.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ασφάλειες

To ανθρώπινο δίχτυ ασφαλείας της Generali

Generali

Η Generali, ως ένας εταιρικός πολίτης του κόσμου, έχει το όραμα να συμβάλλει στο βιώσιμο μέλλον κάθε κοινότητας όπου δραστηριοποιείται. Με την ενεργή συμμετοχή των ανθρώπων της και τη συνεργασία με κοινωνικούς φορείς και μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς, η Generali έχει δημιουργήσει το Human Safety Net. Πρόκειται για ένα παγκόσμιο δίκτυο αλληλοβοήθειας, που στοχεύει στη βελτίωση των συνθηκών ζωής των ανθρώπων, που το έχουν ανάγκη. Οι στοχευμένες δράσεις του Human Safety Net αφορούν:

  • Ευκαιρίες ανάπτυξης κατά την πρώιμη παιδική ηλικία και τη στήριξη οικογενειών. Σε όλο τον κόσμο, 2 στα 3 παιδιά που μεγαλώνουν σε συνθήκες φτώχειας κινδυνεύουν να παραμείνουν φτωχά για ολόκληρη τη ζωή τους. Η πραγματικότητα αυτή μπορεί να ανατραπεί, μέσω της στήριξης των οικογενειών και την ενίσχυση των ίσων ευκαιριών.

Families,Generali

 

  • Την καταπολέμηση της νεογνικής ασφυξίας. Η ασφυξία είναι μια από τις συχνότερες αιτίες θανάτου των νεογέννητων (περίπου 900.000 θάνατοι παγκοσμίως, κάθε χρόνο). Ωστόσο, μπορεί να αντιμετωπιστεί με έγκαιρη ιατρική παρέμβαση.

Newborns, Generali

  • Στήριξη της νεοφυούς επιχειρηματικότητας προσφύγων. Καθώς εκατομμύρια προσφύγων έχουν καταφθάσει την τελευταία τετραετία στην Ευρώπη, η επιχειρηματικότητα αποτελεί την πιο βιώσιμη οδό ενσωμάτωσής τους στην κοινωνία της χώρας υποδοχής, δημιουργώντας παράλληλα θέσεις εργασίας και ενισχύοντας την οικονομία των τοπικών κοινοτήτων.

Refugee start-ups, Generali

Όλα τα προγράμματα είναι μακροπρόθεσμα, απαιτούν συμπράξεις με συνεργαζόμενες ΜΚΟ και κοινωνικές επιχειρήσεις και εστιάζουν στην επίτευξη βιώσιμων λύσεων για την κοινότητα. Μέχρι στιγμής 16 χώρες-μέλη του Ομίλου έχουν συμμετάσχει στο πρόγραμμα, ενώ εκπρόσωποι πάνω από 20 ΜΚΟ συναντήθηκαν εντός του 2018 στην έδρα του HSN, στο ιστορικό κτίριο Proccuratie Vecchie, στην πλατεία Αγίου Μάρκου της Βενετίας, ενώνοντας τις δυνάμεις τους για τη στήριξη όσων έχουν ανάγκη.

Περισσότερα

Ασφάλειες

Σεισμός στο Μουσείο: Μια πρωτοποριακή ψηφιακή έκθεση από την ΑΧΑ & το Μουσείο Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας

AXA

Η ΑΧΑ και το Μουσείο Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας δημιούργησαν μια μοναδική ψηφιακή έκθεση για τον σεισμό που πραγματοποιείται για πρώτη φορά στην Ελλάδα. Σκοπός της έκθεσης είναι οι επισκέπτες να «εξερευνήσουν» τον σεισμό, να ενημερωθούν για το πώς μπορούν να προστατευτούν και να εξοικειωθούν με αυτό το φυσικό φαινόμενο, που είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τη χώρα μας, καθώς χαρακτηρίζεται από έντονη σεισμική δραστηριότητα.

Η ψηφιακή έκθεση «Σεισμός στο Μουσείο» αποτελεί μία πρωτότυπη, εκπαιδευτική πρωτοβουλία που επιτρέπει στους επισκέπτες να «περιηγηθούν» και να γνωρίσουν καλύτερα το φυσικό φαινόμενο μέσα από διαδραστικές εφαρμογές και καινοτόμες μεθόδους υψηλής τεχνολογίας. Μοναδικά μοντέλα υδρογείων που δίνουν πληροφορίες για τους σεισμούς, εκπαιδευτικά βίντεο που παρουσιάζουν σημαντικούς σεισμούς του ελλαδικού χώρου από το 1900 έως σήμερα, live μετάδοση σεισμικών δονήσεων σε πραγματικό χρόνο είναι μερικά από τα εκθέματα. Η διαδραστική εμπειρία της έκθεσης συμπληρώνεται με τη «σεισμική τράπεζα» και την «καρέκλα εικονικής πραγματικότητας», αλλά και τις εφαρμογές «Σεισμός στην Πόλη» και «Γίνε Σεισμοειδικός» μέσα από τις οποίες το κοινό θα ενημερώνεται σχετικά με το πώς μπορεί να προστατεύεται όταν συμβαίνει σεισμός.

ΑΧΑ

Το πρόγραμμα «Σεισμός στο Μουσείο» περιλαμβάνει επίσης, εκπαιδευτικά προγράμματα για μαθητές δημοτικού, γυμνασίου και λυκείου, καθώς και δύο ημερίδες, για τους εκπαιδευτικούς και για το ευρύ κοινό.

Η γνώση είναι δύναμη

Ενημερωνόμαστε για τον σεισμό

Προετοιμαζόμαστε για το τι πρέπει να κάνουμε για να προστατευτούμε

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την πρωτότυπη ψηφιακή έκθεση «Σεισμός στο Μουσείο» μπορείτε να βρείτε στο: axa.gr.

ΑΧΑ

Περισσότερα

Ανά Κλάδο

Η Groupama Ασφαλιστική εκπαιδεύει τη νέα γενιά οδηγών

Η Groupama Ασφαλιστική, σε συνέχεια των δράσεών της στο πεδίο της Κοινωνικής Υπευθυνότητας, διοργάνωσε ένα ακόμη εκπαιδευτικό σεμινάριο ασφαλούς οδήγησης σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς», το Σάββατο 3 Νοεμβρίου στις εγκαταστάσεις του ΟΤΕ Academy στο Μαρούσι.

Η ενέργεια αυτή πραγματοποιήθηκε αποκλειστικά για τα παιδιά των εργαζομένων της εταιρείας. Το εξειδικευμένο σεμινάριο είχε ως στόχο την ευαισθητοποίηση της νέας γενιάς οδηγών σε σχέση με την οδική ασφάλεια και την αποφυγή τροχαίων ατυχημάτων.

Χάρη στις πρωτοποριακές βιωματικές και θεωρητικές μεθόδους του Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς», οι συμμετέχοντες, ηλικίας 17 έως 23 ετών, είχαν τη δυνατότητα να διδαχθούν τις αρχές και τους κανόνες της ασφαλούς, αμυντικής και υπεύθυνης οδήγησης, βάζοντας με αυτόν τον τρόπο τις σωστές βάσεις για την καλλιέργεια μιας γενικότερης κουλτούρας οδικής ασφάλειας.

Η Groupama Ασφαλιστική συνεχίζει σταθερά να υλοποιεί προγράμματα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, με σκοπό την καλύτερη δυνατή ενημέρωση της κοινωνίας για ευαίσθητα ζητήματα, όπως αυτό της ασφάλειας στους δρόμους. Αποτελεί επιπλέον και διαχρονική αρχή της εταιρείας να λαμβάνει πρωτοβουλίες για θέματα που έχουν άμεση σχέση με τα προγράμματα ασφάλισης που διαθέτει.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ