Connect with us

Ασφάλειες

Η ΑΧΑ υπερήφανος υποστηρικτής του Impact Journalism Day

«Εάν πιστεύετε ότι το να δημιουργήσουμε έναν καλύτερο κόσμο ξεκινά αλλάζοντας τον τρόπο που μιλάμε γι’ αυτόν» αναφέρει η νεοφυής εταιρεία Sparknews, «τότε ανήκετε σε αυτούς που το Σάββατο 24 Ιουνίου θα διαβάσουν και θα μοιραστούν 60 ιστορίες που ήδη κάνουν τον κόσμο μας καλύτερο». Στη διάρκεια αυτής της ημέρας, 60 κοινωνικές επιχειρήσεις θα παρουσιάσουν τις εμπνευσμένες ιστορίες τους (#StoryOfChange) προς 100 εκατομμύρια αναγνώστες μέσα από 50 κορυφαίες εφημερίδες. Οι ιστορίες αφορούν σε θέματα: υγείας και ασφάλειας, κοινωνίας, σίτισης και γεωργίας, οικονομίας, περιβάλλοντος, εκπαίδευσης, ενέργειας, διαχείρισης υδάτων, εργασίας, βελτίωσης αστικού περιβάλλοντος. Η Impact Journalism Day είναι πρωτοβουλία της Sparknews, μιας νεοφυούς εταιρείας με αποστολή να μοιράζεται λύσεις που εμπνέουν για τη δημιουργία μιας θετικής και συμμετοχικής κοινωνίας. O Όμιλος ΑΧΑ αποτελεί ιδρυτικό μέλος της Impact Journalism Day.

Μερικά παραδείγματα για τα έργα που πρόκειται να παρουσιαστούν στις 24 Ιουνίου: Yacouba Sawadogo – Η ιστορία ενός αγρότη από τη Μπουρκίνα Φάσο που κατάφερε να αποτρέψει την ερημοποίηση μιας ολόκληρης περιοχής, χρησιμοποιώντας μια ειδική τεχνική με τερμίτες. Craviky Labs – Ένας νεαρός Ινδός που έχει αφήσει άφωνους τους street artists παγκοσμίως, δημιουργώντας ένα μελάνι από καυσαέρια αυτοκινήτων. Qmilk – Η νεοφυής εταιρεία μιας Γερμανίδας βιολόγου που αλλάζει τον κλάδο των υφασμάτων με μια ίνα που δημιούργησε από το γάλα. billionBricks – Ένα συμμετοχικό σχήμα από σχεδιαστές της Σιγκαπούρης που δημιουργούν σπίτια για πρόσφυγες. Jeplan – Μια πρωτοποριακή ιαπωνική εταιρεία που μετατρέπει παλιά υφάσματα σε καύσιμα για τα αυτοκίνητα του μέλλοντος. Η επιτυχία των προηγούμενων ετών καταγράφεται στις δηλώσεις ανθρώπων που παρουσίασαν τις ιστορίες τους την περασμένη χρονιά: «Την ημέρα του Impact Journalism 500 νέοι χρήστες κατέβασαν την εφαρμογή μας» αναφέρει ο Massilimiano Costa της ShareTheMeal. Η εταιρεία του προσφέρει ημερήσια διατροφή σε παιδιά, με $0,50 που δίνουν οι χρήστες της εφαρμογής με ένα πάτημα (tap) στο κινητό τους. «Μετά την παρουσίαση της προσπάθειάς μας λάβαμε πάρα πολλά μηνύματα και δωρεές από ιδιώτες και εταιρείες. Το έργο μας έλαβε υποστήριξη από το γερμανικό Υπουργείο Ανάπτυξης και Οικονομικής Συνεργασίας καθώς και από έναν παγκόσμιο ΜΚΟ με έδρα στον Καναδά, που μας προσέφερε τεχνικές γνώσεις» αναφέρει η Lorena Castilla, Διευθύντρια του οργανισμού Arca De Esperanzas στην Ονδούρα. Ο οργανισμός εκπαιδεύει νέους με αναπηρία να κατασκευάζουν ανακυκλωμένο χαρτί κερδίζοντας εισόδημα και κοινωνική συμμετοχή.

«Η αύξηση της έκθεσής μας στο κοινό δημιούργησε πολλές νέες επαφές: φοιτητές πανεπιστημίων θέλησαν να μας προσφέρουν γνώσεις σε επίπεδο Έρευνας και Ανάπτυξης, ενδιάμεσοι μας άνοιξαν δρόμους για πωλήσεις στις ΗΠΑ και στον Καναδά, ένα εταιρικό fund ενδιαφέρθηκε να μας χρηματοδοτήσει» λένε οι άνθρωποι της Go Energyless από το Μαρακές. Δημιουργούν μια νέα μονάδα παραγωγής για καταψύκτες από πηλό και δίνουν τη δυνατότητα ψύξης και υγιεινής συντήρησης τροφίμων, σε πολίτες που δεν έχουν πρόσβαση σε ηλεκτρικό ρεύμα. «Οι ιστορίες της Impact Journalism Day αποτελούν πηγές έμπνευσης για όλο τον κόσμο. Οι εφημερίδες που μας στηρίζουν λειτουργούν ως ερευνητές και επιταχυντές θετικής αλλαγής» συμπληρώνουν οι άνθρωποι της SparkNews. Για περισσότερες πληροφορίες, ακολουθήστε το #StoryOfChange, δείτε και μοιραστείτε το video: https://www.youtube.com/watch?v=AB5c21VJ5mg Η ΑΧΑ θα ξεκινήσει το επόμενο διάστημα και θα δημοσιεύει επιλεγμένες ιστορίες από αυτές που θα δημοσιευθούν στις 24 Ιουνίου 2017, μέχρι το τέλος του έτους.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ασφάλειες

Η Ιnteramerican στηρίζει τον Χρηματοοικονομικό Αλφαβητισμό

Το 2ο Συνέδριο Χρηματοοικονομικού Αλφαβητισμού, που οργανώνεται στις 20 Απριλίου στο Χρηματιστήριο Αξιών Αθηνών, υποστηρίζει χορηγικά η Ιnteramerican, στο πλαίσιο της εστίασής της στη χρηματοοικονομική εκπαίδευση των πολιτών.

Το Συνέδριο οργανώνεται από το Ελληνικό Ινστιτούτο Χρηματοοικονομικού Αλφαβητισμού, με το οποίο η εταιρεία συνεργάζεται στενά για την προαγωγή της γνώσης περί τα χρηματοοικονομικά θέματα, που άπτονται του ατομικού – οικογενειακού οικονομικού και ασφαλιστικού προγραμματισμού και συνδέονται με την καλλιέργεια αποταμιευτικής, ασφαλιστικής και συνταξιοδοτικής συνείδησης.

Η Ιnteramerican έχει αναπτύξει σχετικά μία δέσμη πρωτοβουλιών, έχοντας εκδώσει και δύο εικονογραφημένα βιβλία του Νίκου Φίλιππα, καθηγητή χρηματοοικονομικής του Πανεπιστημίου Πειραιώς και επιστημονικού υπευθύνου του Ιnteramerican Research Center. Τα βιβλία αποσκοπούν στη βασική χρηματοοικονομική εκπαίδευση των παιδιών – που μαζί με τους ηλικιωμένους και τους πολίτες που βρίσκονται στα πρόθυρα της συνταξιοδότησης, αποτελούν κοινωνικές ομάδες ιδιαίτερου ενδιαφέροντος.

Στο Συνέδριο, που τελεί υπό την αιγίδα του Χρηματιστηρίου Αξιών Αθηνών, θα μιλήσει ειδικότερα για τον ασφαλιστικό αλφαβητισμό ο Γιάννης Καντώρος, διευθύνων σύμβουλος της Ιnteramerican, ενώ την ουσιαστικότητα των θεμάτων που θα αναπτυχθούν, υπογραμμίζει η συμμετοχή ως κεντρικής ομιλήτριας της Dr Adele Atkinson, senior policy analyst within the OECD Financial Education and Consumer Protection Unit, η οποία θα αναλύσει τις εθνικές στρατηγικές για τη χρηματοοικονομική εκπαίδευση, τη σχετική εργαλειοθήκη και το δίκτυο του ΟΟΣΑ. Ακόμη, θα μιλήσουν οι: Παναγιώτης Ανδρέου, αναπληρωτής καθηγητής χρηματοοικονομικής του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου της Κύπρου, Όλγα Κεφαλογιάννη, βουλευτής Α’ Αθηνών, Άγγελος Κόττιος, πρύτανης Πανεπιστημίου Πειραιώς, Γιώργος Πάνος, καθηγητής χρηματοοικονομικής του Πανεπιστημίου Γλασκώβης Adam Smith Business School και ο καθηγητής Νίκος Φίλιππας. Την εκδήλωση θα συντονίσει ο δημοσιογράφος Δημήτρης Μαρκόπουλος. Τα θέματα που θα αναπτύξουν οι ομιλητές αφορούν στην αντιμετώπιση του χρηματοοικονομικού αναλφαβητισμού των γυναικών, τις αναγκαίες εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις, τον ρόλο των επιχειρήσεων κ.λπ.

Επισημαίνεται ότι ο Απρίλιος έχει καθιερωθεί διεθνώς ως μήνας προώθησης του χρηματοοικονομικού αλφαβητισμού. Η Ιnteramerican υποστηρίζει τη διανομή των βιβλίων του Νίκου Φίλιππα, με τη συνεργασία του Ελληνικού Ινστιτούτου Χρηματοοικονομικών Σπουδών, σε σχολικές βιβλιοθήκες. Η χρηματοοικονομική εκπαίδευση των πολιτών συνδέεται άμεσα με δύο (για την αντιμετώπιση της φτώχειας και για την ποιοτική εκπαίδευση) από τους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών και γι’ αυτό, η εταιρεία έχει εντάξει σπονδυλωτά συνδεόμενες πρακτικές για τον χρηματοοικονομικό αλφαβητισμό στο ευρύ σχέδιο εταιρικής υπευθυνότητας που υλοποιεί.

Περισσότερα

Ασφάλειες

INTERLIFE “προσφέρω …αλλιώς”: Ενίσχυση Κοινωνικών Παντοπωλείων

Με κίνητρο την προσφορά στο κοινωνικό σύνολο στην περίοδο των εορτών του Πάσχα, η INTERLIFE Ασφαλιστική προχώρησε, για άλλη μια φορά, στη δωρεά τριών τόνων τροφίμων που διατέθηκαν σε Κοινωνικά Παντοπωλεία και Συσσίτια.

Συγκεκριμένα, αποδέκτες της προσφοράς ήταν, ο Όμιλος για την UNESCO Πειραιώς και Νήσων που έχει δημιουργήσει μόνιμες κοινωνικές δομές άμεσης αντιμετώπισης της φτώχειας στους Δήμους Κερατσινίου-Δραπετσώνας & Περάματος, στο Δήμο Πειραιά, στο Δήμο Νίκαιας και στο Δήμο Κορίνθου, οι Δομές Παροχής Βασικών Αγαθών Δήμου Ιλίου και Δήμου Δάφνης – Υμηττού, το Συσσίτιο και Κοινωνικό Παντοπωλείο Δήμου Καλαμαριάς για το Πρόγραμμα Σίτισης «Γεύμα & Φροντίδα», η Ιερά Μητρόπολη Σταυρουπόλεως και Νεαπόλεως Θεσσαλονίκης για τα πρωινά γεύματα παιδιών στην ενορία Αγίου Αθανασίου στον Εύοσμο, το Κοινωνικό Παντοπωλείο «Παιδική Αγκαλιά» στους Αμπελόκηπους Θεσσαλονίκης και το Κοινωνικό Παντοπωλείου του Δήμου Πάργας στο Καναλλάκι Πρεβέζης.

Η πρωτοβουλία αυτή συντάσσεται στην ενίσχυση ευπαθών ομάδων της κοινωνίας που πλήττονται ιδιαίτερα από την Οικονομική Κρίση, μέσα από το πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης «Προσφέρω Αλλιώς» που υλοποιεί η εταιρία.

Περισσότερα

13# Δράση για το κλίμα

Generali: Προμηθεύσου και εσύ την υφασμάτινη τσάντα για τα ψώνια σου!

Generali

Η Generali με αφορμή τη νέα νομοθεσία που ισχύει στη χώρα μας από τις αρχές του έτους, σχετικά με τη χρήση πλαστικής σακούλας και στο πλαίσιο της εταιρικής της υπευθυνότητας, είχε την πολύ έξυπνη ιδέα να δημιουργήσει υφασμάτινες τσάντες και να τις διαθέσει σε συνεργάτες της Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές, προκειμένου να συμβάλλει σε ένα πιο βιώσιμο μέλλον.

Οι τσάντες είναι εύκολες στη χρήση, μικρές σε όγκο αν διπλωθούν σωστά για να μπορείτε να τις έχετε παντού μαζί σας – στα ψώνια σας και τις καθημερινές εργασίες – και μπορούν να αντικαταστήσουν έως και 400 πλαστικές σακούλες το χρόνο συμβάλλοντας σημαντικά στη μείωση των επιβλαβών πλαστικών.

Αν είστε συνεργάτης της Generali και θέλετε να κάνετε ένα δώρο ουσίας στους ασφαλισμένους σας – μια συμβολική κίνηση για την αξία της πρόληψης σε όλες τις μορφές της – προμηθευτείτε δωρεάν την τσάντα πολλαπλών χρήσεων συμπληρώνοντας τη σχετική φόρμα που θα βρείτε στο oneview/ e-βιβλιοθήκη στέλνοντάς την στο marketing@generali.gr. Αν πάλι είστε κοντά στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας στην Ηλία Ηλιού 35-37 & Πυθέου στην Αθήνα επισκεφτείτε τους και θα τις βρείτε σε ειδικά stand προς διάθεση.

Γνωρίζατε ότι:

  • Η Ελλάδα κατέχει το αρνητικό ρεκόρ μεγαλύτερης χρήσης πλαστικής σακούλας στην Ευρωπαϊκή Ένωση με περίπου 400 σακούλες κατά κεφαλήν ανά έτος;
  • Στην Ελλάδα χρησιμοποιούνται 4,3 δισ. σακούλες ανά έτος;
  • 1 στις 10 σακούλες που παίρνει ο αγοραστής από το ταμείο δεν χρησιμοποιείται για τη μεταφορά προϊόντων;
  • Μόλις 1 στα 25 νοικοκυριά χρησιμοποιεί συστηματικά επαναχρησιμοποιούμενες τσάντες για τις αγορές του;

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ